Ik bedoel qua nummer.quote:
Zelf zo'n infuus aanleggen gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nooit gesnapt waarom die gasten kamers delen
slaapt toch nooit zo lekker dan alleen op de kamer....
en de crisis lijkt me ook geen excuus
Degenkolb heeft 191, dus zal die zijn? Of anders Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is eigenlijk de kopman van Argos?
Is toch een soort van teambuilding. Als wij met de ploeg weggaan slapen we ook altijd met 2 of meer op de kamer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nooit gesnapt waarom die gasten kamers delen
slaapt toch nooit zo lekker dan alleen op de kamer....
en de crisis lijkt me ook geen excuus
Degenkolb bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Degenkolb heeft 191, dus zal die zijn? Of anders Kittel.
Gemixt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch een soort van teambuilding. Als wij met de ploeg weggaan slapen we ook altijd met 2 of meer op de kamer.
En 3/4 van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moncoutié wist die altijd te vinden.
dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelf zo'n infuus aanleggen gaat een beetje moeilijk.
het komt zo weer bij elkaar en dan rijden ze en masse naar de finish en wordt het alsnog saai.quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet he. Het is niet alsof de nummer 2 uit het klassement er niet bij zit oid.
Vooruitziende blik, Nostradamus dit dat allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet he. Het is niet alsof de nummer 2 uit het klassement er niet bij zit oid.
Ja, maar ik denk ook niet dat het stil valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |