Bomen zijn juist niet nuttig voor waaiers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:13 schreef IbanMayo het volgende:
Boom duidelijk in z'n element. Genieten dit
Is toch zo? Ik zie alleen wie er in die kneuzenwaaier van Voeckler zitten, maar niet wie er in dat 2e peloton zitten.quote:
Het Orakelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Thijs had al waaiers weten te voorspellen. Zit die man er eigenlijk ooit wel naast?
Thijs = Messias.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bomen zijn juist niet nuttig voor waaiers.
Die zou toch niet winnen.quote:
Om zelf geen tijd te verliezen?quote:
wint?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Boogerd wint zich echt op over dat ze geen waaier kunnen rijden
Dat snap ik, maar ik snap niet waarom Orica zich zo uit slooft voor Goss.quote:
Die weten de weg. GPS enzo...quote:
En over 10 jaar hebben ze allemaal al een hartaanval gehad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Belkin sloopt iedereen gewoon joh, nog 100 km ploegentijdrit in de traditie van de Post-ploegen, Hollandse glorie, alles, die Keniaan kent toch geen wind.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met z'n allen in de mongolenwaaier ook weer kunnen afstrepen van de Euskaltelbingo.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met z'n allen in de mongolenwaaier ook weer kunnen afstrepen van de Euskaltelbingo.
Heeft Euskaltel ook een bingo? Waarom staat die niet in de OP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bakelmansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat er deze Tour nog een kopgroep vooruit blijven tot de finish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |