SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Tyron op 12-07-2013 14:54:33 ]
en neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Misschien moet Ajax maar naar de Deense Superliga (als het aan Eriksen-fapper ligt)
Goed gecompenseerd voor jarenlang wanbeleid in de opleiding idd. Mss moeten ze een deens vlaggetje op hun shirt krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
en nee
we hebben toch veel denen in de selectie? zonder de denen waren we half niet zo goed als nu
Wat vind je van die nieuwe jongen Tyron? Lekkerding?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben toch veel denen in de selectie? zonder de denen waren we half niet zo goed als nu
neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe jongen Tyron? Lekkerding?
Er was een tijd dat een lachende Poulsen onmogelijk te vinden was. Maar bij Ajax vindt iedereen het geluk terugquote:
Ajax met man city vergelijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef ejfaar het volgende:
We moeten alleen geen Man.City worden. Dan zou de aantrekkingskracht op de toptalenten afnemen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef ejfaar het volgende:
We moeten alleen geen Man.City worden. Dan zou de aantrekkingskracht op de toptalenten afnemen
Je bedoelt dus heel veel grote aankopen doen tegelijk met heel veel toptalenten en de talenten dan geen kans geven? Of waar moet de vergelijking op slaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef ejfaar het volgende:
Kom laten we Aguero en Balltrolltelli kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:57 schreef ejfaar het volgende:
man city koopt naast 12 jarige talenten ook nog voor 150 miljoen aan spelersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Geef argumenten dan. We hengelen zoveel talenten binnen, dat het niet mogelijk is dat ze allemaal doorbreken
Alle talenten weghalen overal en deze vervolgens geen kans geven (1 op 10 die door kan breken)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bedoelt dus heel veel grote aankopen doen tegelijk met heel veel toptalenten en de talenten dan geen kans geven? Of waar moet de vergelijking op slaan?
bij man city krijgen ze niet de kans omdat ze daar al spelers gekocht hebben voor 50 miljoenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alle talenten weghalen overal en deze vervolgens geen kans geven (1 op 10 die door kan breken)
Het risico bij ons is dat ze geen kans krijgen omdat er nog 50 talenten rondlopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij man city krijgen ze niet de kans omdat ze daar al spelers gekocht hebben voor 50 miljoen
de talenten die nu gehaald worden zijn voor posities die niet goed gevuld zijn lijkt mij, voor de lukoki's van de jeugdopleidingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het risico bij ons is dat ze geen kans krijgen omdat er nog 50 talenten rondlopen
Ze hoeven ook niet allemaal door te breken. Als je elk jaar 3 top talenten kan afleveren aan het eerste doe je het goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het risico bij ons is dat ze geen kans krijgen omdat er nog 50 talenten rondlopen
Ja, maar als je er elk jaar veel meer aantrekt, neemt je aantrekkingskracht dus af als club zijndequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet allemaal door te breken. Als je elk jaar 3 top talenten kan afleveren aan het eerste doe je het goed.
Spitsen en middenvelders genoeg toch? Toch halen ze nu Marcus Bay en Magnus Karlssonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
de talenten die nu gehaald worden zijn voor posities die niet goed gevuld zijn lijkt mij, voor de lukoki's van de jeugdopleiding
Dat geloof ik niet. Uiteindelijk ziet iedereen vooral de jeugd die doorbreekt bij het eerste. De afgelopen jaren is er ook genoeg jeugd geweest die het niet hebben gehaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je er elk jaar veel meer aantrekt, neemt je aantrekkingskracht dus af als club zijnde
Ik krijg het idee dat er vooral heel veel creatieve middenvelders worden gehaald. Maar goed, als je die ook als buitenspeler kan inzetten gaat het al om 4 posities in het eerste elftal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
de talenten die nu gehaald worden zijn voor posities die niet goed gevuld zijn lijkt mij, voor de lukoki's van de jeugdopleiding
Daar is wel degelijk enig risico aan verbonden. Natuurlijk gaat de vergelijking met City te ver, maar als veel talent het bij Ajax niet redt is dat niet goed voor je imago. Zeker omdat Ajax het daar puur van moet hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spitsen en middenvelders genoeg toch? Toch halen ze nu Marcus Bay en Magnus Karlsson
En dat is omdat ze alles uit de opleiding willen laten komen.
Maar uiteindelijk ligt dat vooral aan het talent toch. Het grote verschil is dat het niveau hoger wordt. Zolang er wel jeugd blijft doorstromen wordt je imago echt niet aangetast. Want dat is het probleem bij clubs als City en Chelsea, niet dat ze veel jeugd hebben, maar dat ze nooit doorstromen naar het eerste. Maar ook bij een Barcelona of Arsenal is de concurrentie moordend bij de jeugd. Bij Ajax blijft de doorstroming veel beter, en de spelers omloop sneller.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar is wel degelijk enig risico aan verbonden. Natuurlijk gaat de vergelijking met City te ver, maar als veel talent het bij Ajax niet redt is dat niet goed voor je imago. Zeker omdat Ajax het daar puur van moet hebben.
Valt wel mee toch? Arsenal haalt ook waslijsten en daar red ook lang niet iedereen het, maar ze blijven komen. Zolang een aantal het red en ze positief zijn over de club loopt dat wel los.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar is wel degelijk enig risico aan verbonden. Natuurlijk gaat de vergelijking met City te ver, maar als veel talent het bij Ajax niet redt is dat niet goed voor je imago. Zeker omdat Ajax het daar puur van moet hebben.
Barcelona doet precies hetzelfde, nog veel erger ook. Die 10 jarige Groninger gaat er nu ook spelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Arsenal haalt ook waslijsten en daar red ook lang niet iedereen het, maar ze blijven komen. Zolang een aantal het red en ze positief zijn over de club loopt dat wel los.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ligt dat vooral aan het talent toch. Het grote verschil is dat het niveau hoger wordt. Zolang er wel jeugd blijft doorstromen wordt je imago echt niet aangetast. Want dat is het probleem bij clubs als City en Chelsea, niet dat ze veel jeugd hebben, maar dat ze nooit doorstromen naar het eerste. Maar ook bij een Barcelona of Arsenal is de concurrentie moordend bij de jeugd. Bij Ajax blijft de doorstroming veel beter, en de spelers omloop sneller.
Het zal niet desastreus zijn inderdaad. Zeker dat laatste is een stuk belangrijker. Maar bijvoorbeeld de stortvloed aan Deens talent zou wel kunnen stokken als Andersen en de nog nieuwere Denen het niet gaan redden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Arsenal haalt ook waslijsten en daar red ook lang niet iedereen het, maar ze blijven komen. Zolang een aantal het red en ze positief zijn over de club loopt dat wel los.
Dit dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dŕt er jeugd komt, het gaat erom dat het toptalent dan minder snel komt. Wezenlijk verschilquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Precies. Wat als Blind nu blijft spelen ipv Boilesen, Andersen niet doorbreekt, Eriksen naar een middenmoter in Engeland gaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Het zal niet desastreus zijn inderdaad. Zeker dat laatste is een stuk belangrijker. Maar bijvoorbeeld de stortvloed aan Deens talent zou wel kunnen stokken als Andersen en de nog nieuwere Denen het niet gaan redden.
Wat nou als de wereld morgen vergaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies. Wat als Blind nu blijft spelen ipv Boilesen, Andersen niet doorbreekt, Eriksen naar een middenmoter in Engeland gaat?
Omdat je onzin typt, bijvoorbeeld dat Eriksen naar een middenmoter zou kunnen gaan, volg je hem überhaupt wel? Andersen die niet doorbreekt - dat kan net zo goed wel zo zijn. En we hebben genoeg wedstrijden te spelen dus Boilesen die haalt echt wel zijn aantal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]Flikker eens op met je onzinnige kutopmerkingen. Komt geen fatsoenlijke post bij jou vandaan
Dat risico neem je, maar liever dat er 1 van de 6 doorbreekt dan dat je maar een paar talentjes koopt waar er geen van doorbreekt en je uiteindelijk met de Lukoki's van deze wereld zit opgescheept. Wat uiteindelijk leidt tot aankopen zoals PSV de afgelopen jaren doet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Catch22- het volgende:
en niet vergeten dat je er rekening mee moet houden dat 2/3e nooit doorbreekt en je blij moet zijn als 1 van de 6 een toppertje wordt.
Eriksen vertrekt gerust naar Liverpool of AS Roma hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat je onzin typt, bijvoorbeeld dat Eriksen naar een middenmoter zou kunnen gaan, volg je hem überhaupt wel? Andersen die niet doorbreekt - dat kan net zo goed wel zo zijn. En we hebben genoeg wedstrijden te spelen dus Boilesen die haalt echt wel zijn aantal.
Ah, je hebt bronnen lees ik? Hij heeft nog niks gezegd in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eriksen vertrekt gerust naar Liverpool of AS Roma hoor
Nee, de topclubs staan zo in de rij dat hij uit alle topclubs kan kiezenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, je hebt bronnen lees ik? Hij heeft nog niks gezegd in ieder geval.
Ah, het is al 2 september zie ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, de topclubs staan zo in de rij dat hij uit alle topclubs kan kiezen
Ah, alle topclubs willen hem zo graag dat ze het risico lopen dat een ander hem wegkaaptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, het is al 2 september zie ik.
Noem eens een topclub die een nummer 10 nodig heeft? Zelfs AS Roma moet eerst verkopen voordat ze echt interesse tonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, de topclubs staan zo in de rij dat hij uit alle topclubs kan kiezen
Jij weet blijkbaar meer dan zijn zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, alle topclubs willen hem zo graag dat ze het risico lopen dat een ander hem wegkaapt
Als hij zo goed en populair was maakten ze wel ruimte voor hemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Noem eens een topclub die een nummer 10 nodig heeft? Zelfs AS Roma moet eerst verkopen voordat ze echt interesse tonen.
Ik zie dat hij nog niet verkocht is neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar meer dan zijn zaakwaarnemer.
Het balletje moet bij de meeste clubs nog gaan rollen. Ik vind het altijd zo'n onzin als je nu al zegt dat ze niet voor je in de rij staan. Sneijder ging toch ook pas in de laatste week van de transfermarkt naar een topclub? En met hem vele anderen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, alle topclubs willen hem zo graag dat ze het risico lopen dat een ander hem wegkaapt
Dan zou hij dus zomaar eens naar een middenmotor kunnen gaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Noem eens een topclub die een nummer 10 nodig heeft? Zelfs AS Roma moet eerst verkopen voordat ze echt interesse tonen.
Nogmaals, volg jij Eriksen wel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan zou hij dus zomaar eens naar een middenmotor kunnen gaan?
Oke dan zou Real Madrid even Ozil moeten ruimen, nee tuurlijk niet. De meeste topclubs hebben die positie gewoon goed bezet en weten dat Eriksen aan spelen wilt toekomen dus waarom zou je dan interesse tonen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als hij zo goed en populair was maakten ze wel ruimte voor hem
We hebben maar 1 topclub? Bovendien geef je aan dat al die nummer 10s beter zijn dan Eriksenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke dan zou Real Madrid even Ozil moeten ruimen, nee tuurlijk niet. De meeste topclubs hebben die positie gewoon goed bezet en weten dat Eriksen aan spelen wilt toekomen dus waarom zou je dan interesse tonen?
Nee maar zoals ik al zei, andere topclubs hebben die positie vast ook al goed bezet. En ik schat Ozil op dit moment wel wat hoger in dan Eriksenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
We hebben maar 1 topclub? Bovendien geef je aan dat al die nummer 10s beter zijn dan Eriksen
Ja, ik probeer alleen maar aan te geven dat het niet zo "belachelijk" is om niet op 1 paard te wedden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat risico neem je, maar liever dat er 1 van de 6 doorbreekt dan dat je maar een paar talentjes koopt waar er geen van doorbreekt en je uiteindelijk met de Lukoki's van deze wereld zit opgescheept. Wat uiteindelijk leidt tot aankopen zoals PSV de afgelopen jaren doet.
Nee geef mij ons beleid maar.
Als alle topclubs goed bezet zijn, waarom zouden ze Eriksen dan halen? En als de topclubs Eriksen niet willen, hoe gaat Eriksen dan naar een topclub?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik al zei, andere topclubs hebben die positie vast ook al goed bezet. En ik schat Ozil op dit moment wel wat hoger in dan EriksenVind je het heel gek? Eriksen heeft het alleen nog maar laten zien in de Eredivisie en een paar wedstrijdjes in de CL. Je kan hem pas echt vergelijken met zulke spelers als hij daadwerkelijk een keer een transfer maakt naar een topclub en betere competitie.
Ok, verdraai mijn woorden maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Tyron het volgende:
Maar goed als we elfjaar mogen geloven, wanneer Eriksen niet verkocht wordt dan heeft ons hele beleid geen zin. Kunnen we maar beter stoppen met het aantrekken van talenten.
Dat is onzin natuurlijk. Madrid heeft net Isco gekocht voor die positie. Bayern heeft Gotze gekocht. Dortmund heeft Mkhitaryan gekocht. Geen Eriksen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke dan zou Real Madrid even Ozil moeten ruimen, nee tuurlijk niet. De meeste topclubs hebben die positie gewoon goed bezet en weten dat Eriksen aan spelen wilt toekomen dus waarom zou je dan interesse tonen?
Precies, daarom is er nog niet veel interesse.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als alle topclubs goed bezet zijn, waarom zouden ze Eriksen dan halen? En als de topclubs Eriksen niet willen, hoe gaat Eriksen dan naar een topclub?
Geloof me maar, het wordt subtop (nu of volgend jaar)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, daarom is er nog niet veel interesse.
Hoe gaat Eriksen dan naar een topclub? Wat dacht je van niet en hij tekent bij? Dan moet hij zich blijkbaar nog meer bewijzen. Maar de deadline is nog niet bereikt.
We zullen zien. Niks mis met subtop, jij had het over 'middenmoter'.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geloof me maar, het wordt subtop (nu of volgend jaar)
Ik bedoel ook middenmoter. Excuusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen zien. Niks mis met subtop, jij had het over 'middenmoter'.
Dat zie ik niet gebeuren. Denk niet dat hij lager zou gaan dan een Liverpool, Schalke, Atletico Madrid niveau. Sub top.quote:
Liverpool, Roma (niet echt middenmoot van italie misschien, maar wel europees)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zal niet naar een middenmoter gaan. Al vraag ik me af wat jij middenmoot noemt.
Liverpool afgelopen jaar 7e. Jaar ervoor 8e.Bovenkant middenmootquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:03 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Denk niet dat hij lager zou gaan dan een Liverpool, Schalke, Atletico Madrid niveau. Sub top.
Ik zeg nergens dat hij niet verkocht kan worden. De (sub)top is alleen te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Chase_Utley het volgende:
De laatste miljoenentransfers van vorig jaar in de PL:
Rodwell, Augustus
Javi García, augustus
Nastasic, augustus
Gaston Ramirez, augustus
Benteke, augustus
Fletcher, augustus
Van Persie, augustus
Kagawa, juni
Oscar, juli
Hazard, juni
Podolski, april
Giroud, juni
Santi Cazorla, augustus
Vertonghen, juli
Lloris, augustus
Dembele, augustus
Allen, augustus
Zoals je ziet gaan de meeste 10+ transfers pas in augustus door. Dus dat Eriksen nu nog niet verkocht is zegt helemaal niets.
Daarom moet het niveau ook omhoog. Zolang Ajax gedeclasseerd wordt door Madrid in de Champions League en er elk jaar in de eerste ronde uitvliegt is de kans dat Eriksen direct vertrekt naar de top niet zo groot. In zekere zin zijn Sneijder en Huntelaar ook mislukt bij Madrid. Vertonghen en Suarez doen het daarentegen heel goed. Die stap is realistischer gewoon omdat het niveau verschil anders te groot is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dŕt er jeugd komt, het gaat erom dat het toptalent dan minder snel komt. Wezenlijk verschil
Klopt. Als Eriksen blijft zie ik Ajax overigens best een ronde verder komen, mits een redelijke loting.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Daarom moet het niveau ook omhoog. Zolang Ajax gedeclasseerd wordt door Madrid in de Champions League en er elk jaar in de eerste ronde uitvliegt is de kans dat Eriksen direct vertrekt naar de top niet zo groot. In zekere zin zijn Sneijder en Huntelaar ook mislukt bij Madrid. Vertonghen en Suarez doen het daarentegen heel goed. Die stap is realistischer gewoon omdat het niveau verschil anders te groot is.
Dat denk ik niet. Het balletje moet bij de meeste clubs gewoon nog gaan rollen, die wachten tot de echte top zoals Real, Barca, Man United en Bayern en de kapitaalkrachtige clubs als Monaco, Chelsea, PSG zijn uitgeshopt. Het is nog niet eens halverwege juliquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij niet verkocht kan worden. De (sub)top is alleen te hoog gegrepen
Tja we zullen zien he, je kan erover speculeren wat je wilt maar we hebben geen idee wie en wat zich gemeld heeft bij de zaakwaarnemer van Eriksen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij niet verkocht kan worden. De (sub)top is alleen te hoog gegrepen
Liverpool behoort voor mij nog steeds tot de Europese sub top, Hebben pas 2/3 jaar een dipje. Is een gigantische club. Daarnaast is de Engelse competitie gewoon de sterkste van Europa. De top 4 daar is gewoon Europese top.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Liverpool afgelopen jaar 7e. Jaar ervoor 8e.Bovenkant middenmoot
Dat dipje komt vooral door wanbeleid daar . Enige topspelers zijn Gerrard , Suarez en misschien Coutinhoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Liverpool behoort voor mij nog steeds tot de Europese sub top, Hebben pas 2/3 jaar een dipje. Is een gigantische club. Daarnaast is de Engelse competitie gewoon de sterkste van Europa. De top 4 daar is gewoon Europese top.
Ja, dat weet ik. Maar zegt ook wel heel veel over de potentie van die club. Dat ze al jaren wanbeleid hebben en dan nog rond de 7e plek hangen. Gigantische wereldwijde aanhang.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat dipje komt vooral door wanbeleid daar . Enige topspelers zijn Gerrard , Suarez en misschien Coutinho
Liverpool is een grote naam. Ajax ook. Is Ajax dan ook de Europese (sub)top?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Liverpool behoort voor mij nog steeds tot de Europese sub top, Hebben pas 2/3 jaar een dipje. Is een gigantische club. Daarnaast is de Engelse competitie gewoon de sterkste van Europa. De top 4 daar is gewoon Europese top.
We hebben het over dit jaar. Ik geloof niet dat de interesse meer is geworden dit jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja we zullen zien he, je kan erover speculeren wat je wilt maar we hebben geen idee wie en wat zich gemeld heeft bij de zaakwaarnemer van Eriksen.
Vorig jaar had hij Manchester City bijvoorbeeld geweigerd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
We hebben het over dit jaar. Ik geloof niet dat de interesse meer is geworden dit jaar.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja we zullen zien he, je kan erover speculeren wat je wilt maar we hebben geen idee wie en wat zich gemeld heeft bij de zaakwaarnemer van Eriksen.
Je zou er alleen al spelen voor youll never walk alone voorafgaand aan iedere thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar zegt ook wel heel veel over de potentie van die club. Dat ze al jaren wanbeleid hebben en dan nog rond de 7e plek hangen. Gigantische wereldwijde aanhang.
Precies en dan gaat het misschien wel gebeuren. Madrid koopt Isco van Malaga. Malaga is Primera Division en halen kwartfinale. Eriksen speelt bij Ajax in de Eredivisie en wordt geslacht door Madrid.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt. Als Eriksen blijft zie ik Ajax overigens best een ronde verder komen, mits een redelijke loting.
Wel even wat anders he. Liverpool is pas sinds 3-4 jaar terug ingezakt, was toen gewoon Europese top.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Liverpool is een grote naam. Ajax ook. Is Ajax dan ook de Europese top?
8e en 7e is wel erg laag voor Europese top.
Jij volgt hem toch zo goed? Jij weet toch zeker dat het de (sub)top wordt? Dan verwacht ik dat je info hebtquote:
V Ginkel is binnen een jaar terug bij Vitessequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Precies en dan gaat het misschien wel gebeuren. Madrid koopt Isco van Malaga. Malaga is Primera Division en halen kwartfinale. Eriksen speelt bij Ajax in de Eredivisie en wordt geslacht door Madrid.
Je ziet het ook aan de transfers van Mertens, Lens, Bony en nu evt. Strootman. Allemaal naar suptop. De top koopt niets meer uit NL. V. Ginkel wordt ook 'rustig' gebracht.
Van Ginkel is niet te vergelijken. Vitesse=Chelseaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Precies en dan gaat het misschien wel gebeuren. Madrid koopt Isco van Malaga. Malaga is Primera Division en halen kwartfinale. Eriksen speelt bij Ajax in de Eredivisie en wordt geslacht door Madrid.
Je ziet het ook aan de transfers van Mertens, Lens, Bony en nu evt. Strootman. Allemaal naar suptop. De top koopt niets meer uit NL. V. Ginkel wordt ook 'rustig' gebracht.
Waar zeg ik dat ik zeker weet dat het subtop wordt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij volgt hem toch zo goed? Jij weet toch zeker dat het de (sub)top wordt? Dan verwacht ik dat je info hebt
hij KAN dus niet naar een middenmoter....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat je onzin typt, bijvoorbeeld dat Eriksen naar een middenmoter zou kunnen gaan, volg je hem überhaupt wel? Andersen die niet doorbreekt - dat kan net zo goed wel zo zijn. En we hebben genoeg wedstrijden te spelen dus Boilesen die haalt echt wel zijn aantal.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
V Ginkel is binnen een jaar terug bij Vitesse
Nee inderdaad, dat wilt hij zelf niet. Hij tekent namelijk bij als er geen interessante/goede club komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hij KAN dus niet naar een middenmoter....
Dus jij denkt dat hij eeuwig bijtekent als de subtop zich niet meldt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat wilt hij zelf niet. Hij tekent namelijk bij als er geen interessante/goede club komt.
Dat is algemeen bekend hoor.
Maar waar zeg ik hier dan dat hij naar subtop gaat?![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij eeuwig bijtekent als de subtop zich niet meldt?
quote:
Weet ik veel wat hij volgend jaar doet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus als de subtop zich dan niet meldt kan hij wel naar een middenmoter. Je faalt
Je faaltquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weet ik veel wat hij volgend jaar doet?Jezus man.
Dit jaar tekent hij iig bij als er geen interessante club komt.
bronquote:De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam hebben besloten het verbod op uitfans bij de Klassieker met een jaar te verlengen. Eerst willen de burgemeesters van de supportersverenigingen een beter voorstel zien hoe zij de onrust willen voorkomen en dringen ze aan op aanscherping van de voetbalwet .De partijen hebben wel de intentie om na komend seizoen wel weer uitpubliek toe te staan.
Is toch wel nieuws lijkt mij. Valt weer enorm tegen dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, maak voor elke scheet een apart topic
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 16:45:22Mike van der Hoorn en @bokrkic debuteren hoogstwaarschijnlijk zaterdag tegen @RKCWaalwijk. http://t.co/z4tg5oBpU9 http://t.co/iMk1M83uJk reageer retweet
MOSES DADDYquote:Bojan en Van der Hoorn tegen RKC
Ajax speelt zaterdag twee oefenwedstrijden op één dag. Om 16.00 uur speelt het team van Frank de Boer tegen RKC Waalwijk, om 20.00 uur is De Graafschap de tegenstander. De selectie is in twee groepen gedeeld en wordt aangevuld met spelers van Jong Ajax. Bojan Krkic en Mike van der Hoorn zitten bij de groep die naar Waalwijk afreist.
Bojan en Van der Hoorn maken dus hoogstwaarschijnlijk hun debuut tegen RKC Waalwijk. Verder heeft De Boer alle spelers van Ajax 1 goed over de twee duels verdeeld. Aanvoerder Siem de Jong speelt bijvoorbeeld ’s avonds tegen zijn oude jeugdclub De Graafschap, maar andere vaste waarden als Christian Eriksen en Toby Alderweireld zitten weer bij de selectie voor het duel met RKC Waalwijk. Het wordt een drukke dag, vooral voor de spelers die in beide selecties zitten. Frank de Boer en zijn staf zitten bij beide wedstrijden op de bank. Zij reizen vanuit Waalwijk, direct door naar Doetinchem.
Selectie RKC Waalwijk - Ajax (16.00 uur)
Kenneth Vermeer
Ruben Ligeon
Fabian Sporkslede
Mike van der Hoorn
Toby Alderweireld
Stefano Denswil
Derk Boerrigter
Danzell Gravenberch
Nicolai Boilesen
Bas Kuipers
Christian Poulsen
Stanislav Lobotka
Davy Klaassen
Riechedley Bazoer
Christian Eriksen
Bojan Krkic
Abdel El Hasnaoui
Tobias Sana
Jody Lukoki
Danny Hoesen
Boban Lazic
Peter Leeuwenburgh
Selectie De Graafschap - Ajax (20.00 uur)
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Sven Nieuwpoort
Joël Veltman
Fabian Sporkslede
Niklas Moisander
Bas Kuipers
Daley Blind
Dico Koppers
Lasse Schöne
Marvin Höner
Siem de Jong
Stanislav Lobotka
Joeri de Kamps
Kolbeinn Sigthórsson
Thulani Serero
Abdel El Hasnaoui
Lesley de Sa
Moses Daddy
Sam Hendriks
Viktor Fischer
Danzell Gravenberch
Jody Lukoki
Maurits Schmitz
Komt straks nog denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]is geen officieel bericht over hem geweest toch?
ohquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over die twee wedstrijden op een dag.
Wat een verschil met Fischer, zo verlegenquote:
8 spelers voor vier plekken. Boerrigter kan niets (die goal had kennedy ook gemaakt tegen psv), sana moet t nog laten zien, lukoki zie ik t ook niet maken en andersen heeft 0 ervaring.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef Nickskuh het volgende:
Alle posities voorin zijn wel goed bezet.
Linksbuiten:
Fischer
Boerrigter
Bojan
Andersen
Spits:
Sigi
Hoesen
Bojan
Rechtsbuiten:
Bojan
Boerrigter
Lukoki
Sana
Cuenca ??
Probleem is alleen dat betere spelers niet op de bank willen zitten, anders zou een Assaidi een leuke optie zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
8 spelers voor vier plekken. Boerrigter kan niets (die goal had kennedy ook gemaakt tegen psv), sana moet t nog laten zien, lukoki zie ik t ook niet maken en andersen heeft 0 ervaring.
Dan zit je op 4 capabelen (siggie, hoesen, bojan en fischer)
Messi vind ik ook wel een goeie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat betere spelers niet op de bank willen zitten, anders zou een Assaidi een leuke optie zijn.
Assaidi hoef ik echt niet meer bij Ajax te zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat betere spelers niet op de bank willen zitten, anders zou een Assaidi een leuke optie zijn.
Bazenkapsel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Kapseltje. Hij is er overigens om nog onbekende reden niet bij morgen.
quote:
Daarom Cuenca erbij, die kan ook wel linksbuiten + dat het voor Bojan leuker isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
8 spelers voor vier plekken. Boerrigter kan niets (die goal had kennedy ook gemaakt tegen psv), sana moet t nog laten zien, lukoki zie ik t ook niet maken en andersen heeft 0 ervaring.
Dan zit je op 4 capabelen (siggie, hoesen, bojan en fischer)
ik zal overleggen met marcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Als er garantie is dat Cuenca snel fit is en fit blijft mag hij er altijd bij komen, maar risico is wel groot.
Sergio Robertoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Class het volgende:
Hoe heet die andere barca speler die volgens de VI zou komen?
eh neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat die ook al onder de douche bij jou?
messi, maar frank had m niet nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Class het volgende:
Hoe heet die andere barca speler die volgens de VI zou komen?
vrouwen vallen massaal voor dat soort foto's, misschien beetje uit jaloezie dat je het sneu vindt?quote:
quote:Alderweireld wijst Norwich City de deur
Toby Alderweireld zal deze zomer sowieso niet vertrekken naar Norwich City. De verdediger zag Ajax en Norwich een dag eerder tot een akkoord komen, maar zelf kwam de Belg er niet uit met de Engelsen.
'Het was niet zo dat de club niet bij de ambities van Toby zou passen, we kwamen er gewoon niet uit', zegt zijn agent tegenover het AD. Ajax verlangt acht miljoen euro voor de Belgisch international en Norwich was bereid om dat te betalen. Naast Alderweireld heeft de ambitieuze club al wel de beschikking over de Nederlanders Leroy Fer en Ricky van Wolfswinkel.
Uh, oké? Voetbalzonequote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Onder dat bericht op vz insinueert iemand dat toby naar psv gaat
Wat is er vreemd aan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Poeh nu maar hopen dat er een andere club 8 miljoen wil betalen. Vreemd dat Toby er niet uitkwam met Norwich.
Stel je voor dat van der Hoorn faalt (remember Verlaat, Oleguer, Wielaert)... wie moet je dan opstellen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Onder dat bericht op vz insinueert iemand dat toby naar psv gaat
Veltmanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat van der Hoorn faalt (remember Verlaat, Oleguer, Wielaert)... wie moet je dan opstellen?
Durf je hem tegen Ronaldo, Zlatan en andere wereldtoppers te zetten? Hmm...quote:
Vd Hoorn wel dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Durf je hem tegen Ronaldo, Zlatan en andere wereldtoppers te zetten? Hmm...
Hij wilde zelf niet bijtekenen, dan is het natuurlijk niet vreemd dat ze iemand halenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:59 schreef Stiggie het volgende:
Wss wil die zelf niet naar Norwich en das wel te begrijpen als je basisspeler bij Ajax bent. Hij roept alleen zelf telkens dat blijven bij Ajax ook een optie is..... maar voor Ajax is dat geen optie. Lijkt hij niet te begrijpen
Ja, want Robben is echt van een ander niveau dan Nasri/Di Maria/Ronaldo waar hij nu tegen stond in de CLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoor, tegen een Robben of zo kan hij het echt vergeten
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want Robben is echt van een ander niveau dan Nasri/Di Maria/Ronaldo waar hij nu tegen stond in de CL
Tegen Ronaldo is hij toch ook kansloos, is verder geen schande maar wel een feit, hij is nu eenmaal de snelste nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want Robben is echt van een ander niveau dan Nasri/Di Maria/Ronaldo waar hij nu tegen stond in de CL
Bizar veel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax zit met 74 contractspelers nu trouwens. 46 daarvan hebben een jeugdcontract.
We gaan weer richting de 90quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax zit met 74 contractspelers nu trouwens. 46 daarvan hebben een jeugdcontract.
Je koopwaar beschermen heet zo iets.quote:
Nice. Hoe kom je er aan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef j0rdiiii het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/55735729/AjaxContractSpelers1314.xls
Iemand update deze link elke keer, hier staat alles uitgebreid in.
En het past ook wel binnen de filosofie van heel veel Europees talent binnen hengelen en hopen dat het wat wordt. Als je op die manier wilt werken, zul je ook veel jeugdspelers onder contract moeten hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je koopwaar beschermen heet zo iets.
Jezus zeg, de helft loopt in 2015 af....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef j0rdiiii het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/55735729/AjaxContractSpelers1314.xls
Iemand update deze link elke keer, hier staat alles uitgebreid in.
Dat laatste is ook omdat Jong Ajax nu Jupiler League speelt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En het past ook wel binnen de filosofie van heel veel Europees talent binnen hengelen en hopen dat het wat wordt. Als je op die manier wilt werken, zul je ook veel jeugdspelers onder contract moeten hebben.
Overigens vind ik 28 spelers met een regulier contract wel erg veel.
Ja, volgens mij hoopt elke club dat de aankopen zich gaan waar maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:
En het past ook wel binnen de filosofie van heel veel Europees talent binnen hengelen en hopen dat het wat wordt
Jawel, maar bij Ajax zit er wel een andere gedachte/strategie achter. Veel jong spul waarvan er een paar komen boven drijven. Dat is iets anders dan gokken op spelers met iets meer ervaring. Het gaat me daarbij niet om de discussie weer op te starten over wat beter is en blahblah. Het is gewoon een constatering dat een dergelijke strategie er voor zorgt dat je veel jeugdcontracten in je club hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hoopt elke club dat de aankopen zich gaan waar maken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:49 schreef BeamofLight het volgende:
iemand nog een gifje van Atouba? Van die schijnbeweging in een kopduel.
Ik zie het probleem ook nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:54 schreef Catch22- het volgende:
Het eerste, jong ajax, a1 en a2 hebben vrijwel allemaal een contract natuurlijk. Dan zit je al gauw op die aantallen.
We zijn PSV niet die laten hun beste jeugdspeler wel gratis naar ons vertrekkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een probleem, ik stel voor jeugdspelers geen contract meer aan te bieden.
Ja, werkt direct.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef AjaciedNick het volgende:
Als ik nu ajax exlusive tv afsluit heb ik dan vanavond al beeld bij graafschap - ajax?
of duurt dat een paar dagen?
RKC - Ajax volg ik al in het stadion
Hun beste jeugdspelers? Je bedoelt onze jeugdspelers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn PSV niet die laten hun beste jeugdspeler wel gratis naar ons vertrekken
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 14:28:29Opstelling Ajax voor #rkcaja: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Boilesen; Poulsen, Klaassen, Eriksen; Sana, Hoesen, Boerrigter. reageer retweet
Ik dacht dat de basiself 60 minuten speeltijd zou krijgen ongeveer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:40 schreef Stiggie het volgende:
Wordt er tijdens dit soort duels veel gewisseld? Of nu 1 team en straks 1 team om 20:00 volledig 90min
Wil eigenlijk de nieuwe aanwinsten voornamelijk zien....
Wederom geen Bojan. Die zal dan wel 2 x 30min gaan spelen met invallenquote:Opstelling voor #graaja (20 u): Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Schöne, De Jong, Serero; De Sa, Sigthórsson, Fischer.
Bojan zit net als van der Hoorn bij de selectie voor RKC, niet de Graafschap. Ze zullen hooguit 30 minuten spelen dus, meer is ook niet verstandig aangezien ze woensdag begonnen zijn met trainen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef Stiggie het volgende:
Ook van de Ajax Twitter..
[..]
Wederom geen Bojan. Die zal dan wel 2 x 30min gaan spelen met invallen
viel me ook op, was toch voor rechtsbuiten gehaald?quote:
En Bazoer als rechtshalf. Terwijl dat toch een CV is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Arme Bojan, mag debuteren met Lazic en Lukoki naast zich
DMquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Bazoer als rechtshalf. Terwijl dat toch een CV is.
Bron dat hij alleen een CV is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen tijd niet opgelet..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als CVM kan nog wel, maar voor MC moet je toch wel creatief zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen tijd niet opgelet..
Bazoer kan ook op CVM en MC uit de voeten.
Nee.quote:
Ja.quote:
Ajax speelt met 2 halven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef wieisboos het volgende:
Maar Bazoer kwam over als centrale verdediger en staat nu op 10?
Waarom zeg jij dan MC?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dan niet gewoon VM. We zijn toch in Nederland.
Handelingssnelheid omhoog gooien denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Oorspronkelijk is Bazoer ook gewoon een Centrale verdediger. Heeft hij bij PSV altijd gespeeld. Ben benieuwd wat nou de werkelijke beweegreden is van dit projectje.
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als CVM kan nog wel, maar voor MC moet je toch wel creatief zijn.
Ben bang dat ze er een soort Fer van willen maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handelingssnelheid omhoog gooien denk ik.
Ik spreek het zo uit in mijn hoofd in elk geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Centrale middenvelder heet dat in vaktermen, maar vooruit.
Dat mag ik hopen van niet. Past totaal niet in het Ajax spelletje. Hoop gewoon dat ze er een CV van maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben bang dat ze er een soort Fer van willen maken.
Mag het spel van Ajax van jou ook ruk zijn, als we maar winnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal mij interesseren waar Bazoer gaat spelen zolang hij het maar goed doet
Fer is toch geen cvmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben bang dat ze er een soort Fer van willen maken.
Ajax exclusivequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh. Die andere wedstrijd wordt dan weer een crappy stream kijken dus
Hopelijk is die wedstrijd van zo ook op een stream te vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh. Die andere wedstrijd wordt dan weer een crappy stream kijken dus
Was dit seizoen al vaak genoeg het geval helaasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag het spel van Ajax van jou ook ruk zijn, als we maar winnen?
Nee klopt, Bazoer speelt vandaag ook niet als cvm.quote:
Daar kunnen we alleen stappen in maken als Eriksen blijft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dit seizoen al vaak genoeg het geval helaas
Op de korte termijn wel maar op de lange termijn moet je heel andere dingen aanpakkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kunnen we alleen stappen in maken als Eriksen blijft.
Zoals wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel maar op de lange termijn moet je heel andere dingen aanpakken
Jeugd opleiding voornamelijk, de staf die met de jeugd werkt al zit dat nu wel goed en een coach die lang blijft zitten met een goede filosofiequote:
Maar daar wordt allemaal aan gewerkt. Alleen voor dit seizoen moet Eriksen wel blijven denk ik. Wil je serieus mee gaan doen om overwinteren in de CL.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeugd opleiding voornamelijk, de staf die met de jeugd werkt al zit dat nu wel goed en een coach die lang blijft zitten met een goede filosofie
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:
oh god litmanen en jr gaan weer aan de gang
?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:
oh god litmanen en jr gaan weer aan de gang
Klopt helemaal dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar wordt allemaal aan gewerkt. Alleen voor dit seizoen moet Eriksen wel blijven denk ik. Wil je serieus mee gaan doen om overwinteren in de CL.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin Koeman heeft wat met het woord ''Uhhhh''.
Ja, daar hebben wij met De Boer geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin Koeman heeft wat met het woord ''Uhhhh''.
Ja, fysiek wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Sana is fysiek wel al een stuk breder geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |