SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef rdwilbrink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon jij hem eerst ook niet spelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:48 schreef loezzzje het volgende:
vindienog steeds hilarisch
dat spel is in het begin een beetje irritant ja, maar toen ik hem opnieuw opstartte deed hij het weer
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
ik kon het spel wel spelen maar hij zei steeds dat ik het verkeerd deed en dat deed ik nietquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:51 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het spel nog steeds niet spelenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik kon het spel wel spelen maar hij zei steeds dat ik het verkeerd deed en dat deed ik nietdus toen ik hem opnieuw opstartte, en het opnieuw probeerde deed hij het wel. Wazig.
Gebeurd ook niet - hooguit tijdelijk ivm felxwet - , zie eerder in deze topic reeks posts.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mike eruit lijkt mij een domme zet van de schrijvers.
[ Bericht 10% gewijzigd door Devil010 op 15-07-2013 13:00:38 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Ben benieuwd.quote:Bartho Braat vindt rol in GTST te klein
Bartho Braat vindt zijn rol als Jef Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden wel erg klein geworden. Dat vertelt de acteur in Privé. Braat hoopt op betere tijden. “Mijn rol is de afgelopen jaren een stuk kleiner geworden. Ik ben nu de vaderlijke figuur die als kroegbaas met de jonge mensen verstandige gesprekken voert. Maar ik vind mijn bijdragen de laatste tijd wel heel minimaal. Het voordeel was dat ik daardoor veel vrij was, maar ik ben geen acteur geworden om veel vrij te zijn“, zo laat hij weten.
Hij zet actief in op verandering. “Daarom heb ik ideeën aangeleverd die daar verandering in moeten brengen. De schrijvers hebben begrip voor mijn situatie en er wordt nu aan gewerkt om Jef weer een groter aandeel te geven.”
In het verleden heeft Jef wel spannende verhaallijnen gehad. “Dat Jef destijds dakloos werd en op straat leefde, was ook mijn idee. Dat vind ik nog steeds het leukste dat ik in GTST heb gedaan. Maar ik heb meer dingen aangedragen die in de serie te zien waren.”
Inderdaad, al heeft hij wel zijn lijn gehad dat ie onder Frederique viel en zijn liefde bedreef met een steiger, of was het andersom??quote:
Nee, begeleider gaat geeneens mee in het vliegtuig en de piloot (mochten daar wilde posts over komenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef GwaiLow het volgende:
Misschien is de begeleider wel degene die dood neervalt. Dat zou een mooie actie zijn van de schrijvers.
Waarom raken topics op FOK eigenlijk na een bepaalde hoeveelheid posts vol? Ik ben ook actief op een ander forum waar gewoon 100k posts of meer in een topic kunnen.
Die begeleider ging niet mee.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef GwaiLow het volgende:
Misschien is de begeleider wel degene die dood neervalt. Dat zou een mooie actie zijn van de schrijvers.
Waarom raken topics op FOK eigenlijk na een bepaalde hoeveelheid posts vol? Ik ben ook actief op een ander forum waar gewoon 100k posts of meer in een topic kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |