Niet miepen, de laatste FOK!Fot meet was in Nijmegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ik kom uit het zuiden, en voel me nu achterop gesteld![]()
Sinds ik uit Alkmaar kom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:16 schreef Shaggy8675 het volgende:
Sinds wanneer ligt Nijmegen in het Zuiden...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef Baran09 het volgende:
Hoi allen,
Ik probeer me te verdiepen in fotografie maar ik kom er keer op keer achter dat ik het niet leuk vind om er alleen op uit te gaan. Zijn er mensen die het leuk lijken een foto meet-up te doen in het noorden des lands en er samen op uit te gaan om te proberen mooie foto's te maken?
Ik hoor het graag!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Welk noorden van het land? Fryslan/grunn of meer richting het westen?
Dat zijn wel twee handige puntenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef x-tremed het volgende:
en wellicht makkelijk om te vermelden welke soort fotografie
Valt wel mee. Ervaring is dat het uiteindelijk erop neerkomt dat er geen hond kan en het vooral bij ouwehoeren blijft.quote:
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Tenzij je natuurlijk op voorhand al lekker negatief gaat zitten doen. Dan wordt het een self-fulfilling prophecy natuurlijk. Dus misschien handig om af te spreken dat degenen die geen interesse hebben zich afzijdig houden en de postruimte overlaten aan mensen die relevante tips, informatie of interesse hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ervaring is dat het uiteindelijk erop neerkomt dat er geen hond kan en het vooral bij ouwehoeren blijft.
Ik heb wel interesse, ik wil alleen even mededelen wat de ervaringen uit het verleden zijn. En natuurlijk bieden die geen garantie, maar het is niet voor niets dat het in het verleden meermaals zo gegaan is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Tenzij je natuurlijk op voorhand al lekker negatief gaat zitten doen. Dan wordt het een self-fulfilling prophecy natuurlijk. Dus misschien handig om af te spreken dat degenen die geen interesse hebben zich afzijdig houden en de postruimte overlaten aan mensen die relevante tips, informatie of interesse hebben?
Ik kan me nog een gelegenheid herinneren waarbij er 's morgens een complete FOT-invasie bij de McD. langs de A6 plaatsvond, we met een gigantische sliert auto's door Flevoland voortbewogen en we ons een hele dag compleet suf hebben gefotografeerd tussen het geouwehoer door.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ervaring is dat het uiteindelijk erop neerkomt dat er geen hond kan en het vooral bij ouwehoeren blijft.
Groningen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Welk noorden van het land? Fryslan/grunn of meer richting het westen?
Ik heb nog geen specifieke voorkeur. Dus alles van landschappen tot straatfotografie is prima voor mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef x-tremed het volgende:
en wellicht makkelijk om te vermelden welke soort fotografie
straatfotografie kan nogal intimiderend werken als er tien man voor mensen hun neus opduiken. Van de andere kant kan die angst ook weer mooie platen opleverenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Groningen!
[..]
Ik heb nog geen specifieke voorkeur. Dus alles van landschappen tot straatfotografie is prima voor mij.
Hahaha ik neem aan dat er niet tien mensen een foto gaan nemen van dezelfde persoon. We zijn geen paparazziquote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef Danny het volgende:
[..]
straatfotografie kan nogal intimiderend werken als er tien man voor mensen hun neus opduiken. Van de andere kant kan die angst ook weer mooie platen opleveren
Portretrecht zou ik me op de openbare weg niet druk om maken, tenzij je foto over de hele wereld gebruikt gaat worden in reclame van bv MacDonalds, gewoon maken en publiceren.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef Baran09 het volgende:
Alhoewel ik mijn rechten in de wet weet met betrekking tot portretrecht, ben ik toch bang keihard geslagen te worden![]()
Klinkt goed, Groningenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef Baran09 het volgende:
Wat denken jullie van zondag 28 juli, uurtje of 2 in Groningen?
Als je een fotovest draagt is het probleem meteen opgelost. Dan weet iedereen dat je pro bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Portretrecht zou ik me op de openbare weg niet druk om maken, tenzij je foto over de hele wereld gebruikt gaat worden in reclame van bv MacDonalds, gewoon maken en publiceren.
Keihard geslagen worden das dan weer het risico maar tenzij je fotos maakt van bikers of drugsdealers ook niet echt een probleem, bovendien is straatfotografie iets dat je zo onopvallend mogelijk doet
Of het moet een stijl worden zoals Bruce Gilden, mensen recht in hun bek flitsen op straat
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Portretrecht zou ik me op de openbare weg niet druk om maken, tenzij je foto over de hele wereld gebruikt gaat worden in reclame van bv MacDonalds, gewoon maken en publiceren.
Keihard geslagen worden das dan weer het risico maar tenzij je fotos maakt van bikers of drugsdealers ook niet echt een probleem, bovendien is straatfotografie iets dat je zo onopvallend mogelijk doet
Of het moet een stijl worden zoals Bruce Gilden, mensen recht in hun bek flitsen op straat
Te herkennen aan je t shirt van de voederbietels , de modder op je schoenen en je bierlucht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben morgen op de Zwarte Cross aanwezig, mocht je daar in de buurt zijn spreek me gerust aan
*klik*quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Te herkennen aan je t shirt van de voederbietels , de modder op je schoenen en je bierlucht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |