fotografen lopen er niet verkleed, die lopen met camera, softboxen, reflectieschermen en toeters van lenzen.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:47 schreef mentalpower het volgende:
ziet er leuk uit, wil eigenlijk al jaren naar zo iets gaan.
maar is het niet een beetje "not done" om in je standaard kloffie daar te gaan schieten?
Oh, dat biedt leuke perspectieven inzake fotografisme, het fotograferen van fotografen die hun natuurlijk gedrag ontplooien.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
fotografen lopen er niet verkleed, die lopen met camera, softboxen, reflectieschermen en toeters van lenzen.
zelf zit ik al een tijdje te wachten om mijn m42 135mm f2.8 goed uit te proberen ook redelijk antiek.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ah, er komt leven in
[..]
Oh, dat biedt leuke perspectieven inzake fotografisme, het fotograferen van fotografen die hun natuurlijk gedrag ontplooien.
Overigens loop ik in zoverre verkleed dat ik enigszins herkenbaar zou kunnen zijn aan mijn middeleeuwse lenzen
Welke heb jequote:Op zondag 28 juli 2013 16:25 schreef mentalpower het volgende:
[..]
zelf zit ik al een tijdje te wachten om mijn m42 135mm f2.8 goed uit te proberen ook redelijk antiek.
mghihihihiquote:Op zondag 28 juli 2013 14:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ah, er komt leven in
[..]
Oh, dat biedt leuke perspectieven inzake fotografisme, het fotograferen van fotografen die hun natuurlijk gedrag ontplooien.
geen idee of je nu moet lachen of huilen.... tis een pentor.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Welke heb jeEr zijn honderden 135's gemaakt met een m42 vatting.
De mooiste 135 om te hebben voor dit soort gelegenheden is de Meyer Orestor. Je draait je er een hartverzakking aan, maar hij geeft waanzinnig leuke plaatjes.
Bij mij worden het waarschijnlijk m'n mensenlenzen, ofwel de Sonnar 2.8/180mm op een Pentax K20 en als alternatief de Minolta 4/70-210mm (beercan) op een Alfa500.
Dat laatste gaat het volgens mij toch een beetje omquote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef mentalpower het volgende:
[..]
geen idee of je nu moet lachen of huilen.... tis een pentor.
maarja of hij nou goed of slecht bevonden word, ik vind hem briljant
Ik blijf het altijd beschouwen als een vorm van natuurfotografiequote:
Ja, doe ik ook elk jaar, worden ze zenuwachtig vanquote:Op zondag 28 juli 2013 14:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ah, er komt leven in
[..]
Voor iemand die gewend is dat zijn onderwerpen wegvliegen zodra ze die camera zien moet daar wel mee om te gaan zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook elk jaar, worden ze zenuwachtig van
ik was op die tijd ook bij het kasteelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef janeway het volgende:
En ben je nog geweest? Ik kwam hier even kijken omdat dochter op een moment door erg veel fotografen op de foto is gezet.. Wie weet zijn er hier fotografen die haar ook gezien hebben.. We kregen wel wat visitekaartjes maar van de meesten niet..
Het was om een uur of 19:00 19:30 ze zat op een muurtje bij het kasteel met de zon als tegenlicht.
Wit jurkje met klimop erop, en een lavendel kroontje.. Haar haar was blond/groen...
Mocht iemand foto's gemaakt hebben van haar dan zien we die graag
Ik vond het trouwens erg leuk, we waren er voor het eerst.. Ik heb zelf niet zo veel foto's gemaakt. Maar heb mijn ogen uitgekeken op de creativiteit van iedereen..
Dat zie je niet elke dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Stefan het volgende:
Zo, vandaag een FOT'ter gezien die zijn username eer aan doet
allemaal kale veertigersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef janeway het volgende:
Het was ook een gekkenhuis op een gegeven moment werd ze door 20 man tegelijk gekiekt.. Heel bizar was dat, dit is een foto van zo'n moment..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |