Tof!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef WupWup het volgende:
Jaaaa, over dik een half jaar mag ik ook weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
+1 wb de shirtsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Cantare het volgende:
In mijn beleving eerder klein dan groot. Klein vooral als in smal, ze zijn best lekker lang.
Gefeliciteerd Wupwup!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Marjolijntje het volgende:
En voor alle wild-voedsters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel smal en aan de kleine kant. Wel lang inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Piekie81 het volgende:
Wupwup gefeliciteerd!
Weeet iemand hoe de shirts van Drommels vallen? Ze hebben geen M meer, maar als ze groot of klein vallen kan een S of een L misschien ook.
Ow dank je! Dat stelt me wat gerust... Kolfslangen heb ik niet, ik neem mijn eigen kolf wel mee, Medela mini electric heb ik. (ja en daar kolf ik dan die hoeveelheden mee), al is het nu iets minder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef WupWup het volgende:
Och nee toch, wat rot. Mocht je moeten kolven, er zijn kolfkamers op de NICU op de tweede verdieping tegenover de verloskamers. Daar staan medelakolven, die grote, die je met je eigen slangen kunt gebruiken. Flesjes stonden er altijd bij, maar ik durf niet te garanderen dat dat nog steeds zo is. Vraag het nuchterbeleid even na, dat is onlangs in het positieve gewijzigd. Ik meen voor moedermelk twee of drie uur.
Ik ontdekte het gisteren, het schijnt een prematuren kwaal te zijn en vaak bij jongens voor te komen. Vandaag tel overleg over hoe het met hem ging met de GO Poli verpleegkundige en toen heb ik het verteld en kon ik daarna meteen langskomen bij de kinderarts. Nou ja, die gingen na even kijken het meteen regelen met Utrecht. Omdat ie prematuur is kan/mag dat niet in een streek ziekenhuis.quote:
Naast zijn piemeltje zit een verdikking, in zijn lies dus. Als ie huilt dan zwelt dat wat op en is het zo groot als de bovenste twee kootjes van je pink. Als je erop druk, heel voorzichtig dat voelt het wat bol en zacht, je kan het ook terugdrukken, al doe ik dat zelf niet hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:17 schreef Kyara het volgende:
Heeft hij er veel last van? Hoe ontdek je dat dan? Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat het precies inhoudt.
Late reactie, maar ik was een paar dagen wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dan voor je zwangerschap. Gewicht, of preciezer: vetweefsel, heeft natuurlijk een grote invloed op PCOS.
quote:Indien dit lek probleem zich voordoet is dit meestal omdat de voeding iets te warm is. U kunt dit eenvoudig oplossen door de fles rechtop te zetten en de spenen in te knijpen en de fles om te draaien. Hiermee haalt u de druk uit de fles waardoor het lekken normaliter niet optreedt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef WupWup het volgende:
Hahaha! Heb ik gelijk een verjaardagscadeau in november
Kutzooiquote:Op maandag 15 juli 2013 15:08 schreef Ticootje het volgende:
ja joh, anders pleur ik ff een fles melk om
Nog steeds combi. Dwz, D krijgt nog zo'n 2x per dag wat kv aangeboden, daarvan drinkt ze de ene keer keer dan de andere keer (of ze drinkt wel en spuugt het daarna weer uit). J biedt ik alleen kv aan als ik denk dat ze niet genoeg uit de borst heeft gekregen (om wat voor reden dan ook). En bij de late avondvoeding krijgen ze een mixje. Denk dat D op een dag zo'n 200 ml kv krijgt en J zo'n 75-100.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Kyara ben jij nu volledig BV ivm werkgedoe of combi?
Oh nee, ik ben ook van het druppels uit de kolf schrapen dus ik word ook al misselijk bij het ideequote:Op maandag 15 juli 2013 15:08 schreef Ticootje het volgende:
ja joh, anders pleur ik ff een fles melk om
Dat dus... Tranen in mn ogen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben ook van het druppels uit de kolf schrapen dus ik word ook al misselijk bij het idee
Bouw je te snel af?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Shit zeg!!
Nu doet mijn andere borst zeer. En weer verhoging...Ik ben er klaar mee!
Heb je ook echt stuwing?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Misschien de verkeerde voeding laten vallen. Ik voed nu meestal rond 7-11-14-17-20-23 en heb nu die van 20 laten vallen. Misschien dan maar beginnen met die van 17 ofzo..
vanmorgen had ik een enorm volle borst. Die was om 23 uur wel goed geleegd, maar ik haalde er na de voeding van Luuk om 8 uur (hij deed zeer, dus wilde hem leeg hebben) nog 120 uit. Om 11 uur moest ik kolven omdat ik even weg was geweest en N luuk de fles gegeven had 50 uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je ook echt stuwing?
Ik kan makkelijk 4 uur met voedingen schuiven, zelfs toen bram ging doorslapen had ik wel volle borsten maar geen stuwing.
Je kan besluiten om kolvend af te bouwen?
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
vanmorgen had ik een enorm volle borst. Die was om 23 uur wel goed geleegd, maar ik haalde er na de voeding van Luuk om 8 uur (hij deed zeer, dus wilde hem leeg hebben) nog 120 uit. Om 11 uur moest ik kolven omdat ik even weg was geweest en N luuk de fles gegeven had 50 uit.
Ik bouw liever niet kolvend af. Dan ben ik qua tijd nog langer bezig. Een van de redenen is dat ik het gevoel heb Sofie te kort te doen.
Dit schema is erin geslopen doordat Luuk zich zelf nooit echt meldde. Ik voed op mijn verzoek..
Ik weet niet precies hoe ik dat bedoel. Het is meer een gevoel. Zij heeft niet gehad, Luuk drinkt rete slecht op andere plekken dus ik wil als het even kan Luuk thuis voeden en ik kan dr amper meer zelf naar bed brengen. Dat is Luuks drink tijd. Daarom heb ik als eerste de voeding van 20 uur laten vallen. Sofie vond het geweldig dat ik dr weer naar bed bracht. Ik heb nog nooit zoveel knuffels en kusjes gehad als die avond.quote:
Luuk is 8 maanden... als hij elders niet wilt drinken dan toch niet? Geef je desnoods wat anders, water of wat dan ook...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik dat bedoel. Het is meer een gevoel. Zij heeft niet gehad, Luuk drinkt rete slecht op andere plekken dus ik wil als het even kan Luuk thuis voeden en ik kan dr amper meer zelf naar bed brengen. Dat is Luuks drink tijd. Daarom heb ik als eerste de voeding van 20 uur laten vallen. Sofie vond het geweldig dat ik dr weer naar bed bracht. Ik heb nog nooit zoveel knuffels en kusjes gehad als die avond.
Dit heb ik ook altijd mezelf voorgehouden. M heeft 6 weken lang op mijn buik geslapen, dat lukt met de meisjes echt niet. En zij krijgen bv en dat heeft M weer nooit gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Luuk is 8 maanden... als hij elders niet wilt drinken dan toch niet? Geef je desnoods wat anders, water of wat dan ook...
Kan luuk niet mee sofie naar bed brengen? Dan wacht luuk maar even? Of gaat dan het alarm aan?
Als luuk meer vast voedsel gaat eten, dan bouw je in feite ook af.
Een schuldgevoel is een gevoel, maar het is onnodig om je zo te voelen. Je hebt altijd voor dat moment de beste keus gemaakt die voor handen was.
Sofie had mama voor zichzelf alleen, dat heeft luuk weer niet. Zo kun je je altijd wel schuldig voelen dat het ene kind misschien anders gaat dan het andere kind.
Mijn cake (koosnaam van A) heeft mogelijk ook een liesbreukje. Morgen afspraak maken voor een echo.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:51 schreef Juud79 het volgende:
Oeh omvallen, daar ben ik ook wel vang voor geweest in het begin, toen het nog een kleine hoeveelheid was wat ik kolfde....balen Tico.
Vandaag naar het WKZ geweest met mijn ventje. Dubbele liesbreuk, operatie binnen nu en twee weken.
Hij mag 3 uur voor opname voor het laatst drinken, en dan kan het nog max twee uur duren voordat ie onder zeil gaat.... Die operatie is zielig, maar honger hebben vind ik verschrikkelijk voor hem.
Ja, ik las het idd vanochtend, balen joh. Voor de rest valt de ingreep wel mee en maken ze de kindjes het zo comfortabel mogelijk, maar dit viel even rauw op mijn dak...quote:Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn cake (koosnaam van A) heeft mogelijk ook een liesbreukje. Morgen afspraak maken voor een echo.
Wat jij zegt klinkt ook wel heel zielig.
Kan ik mij voorstellen ja. Wat zielig.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik las het idd vanochtend, balen joh. Voor de rest valt de ingreep wel mee en maken ze de kindjes het zo comfortabel mogelijk, maar dit viel even rauw op mijn dak...
Dat is echt k.u.t.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Wat een ruk dag! Kom ik thuis, fles gelekt in koeltas.
Echt.
Ik heb er twee, zaten bij de kolf. Mss toch maar eens gaan gebruiken idd. Al teveel melk zo down the drain gegaanquote:Op maandag 15 juli 2013 17:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan nog wel even kijken of ik die voetjes heb xm, mag je ze tegen verzendkosten hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |