Tof!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef WupWup het volgende:
Jaaaa, over dik een half jaar mag ik ook weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
+1 wb de shirtsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Cantare het volgende:
In mijn beleving eerder klein dan groot. Klein vooral als in smal, ze zijn best lekker lang.
Gefeliciteerd Wupwup!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Marjolijntje het volgende:
En voor alle wild-voedsters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel smal en aan de kleine kant. Wel lang inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Piekie81 het volgende:
Wupwup gefeliciteerd!
Weeet iemand hoe de shirts van Drommels vallen? Ze hebben geen M meer, maar als ze groot of klein vallen kan een S of een L misschien ook.
Ow dank je! Dat stelt me wat gerust... Kolfslangen heb ik niet, ik neem mijn eigen kolf wel mee, Medela mini electric heb ik. (ja en daar kolf ik dan die hoeveelheden mee), al is het nu iets minder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef WupWup het volgende:
Och nee toch, wat rot. Mocht je moeten kolven, er zijn kolfkamers op de NICU op de tweede verdieping tegenover de verloskamers. Daar staan medelakolven, die grote, die je met je eigen slangen kunt gebruiken. Flesjes stonden er altijd bij, maar ik durf niet te garanderen dat dat nog steeds zo is. Vraag het nuchterbeleid even na, dat is onlangs in het positieve gewijzigd. Ik meen voor moedermelk twee of drie uur.
Ik ontdekte het gisteren, het schijnt een prematuren kwaal te zijn en vaak bij jongens voor te komen. Vandaag tel overleg over hoe het met hem ging met de GO Poli verpleegkundige en toen heb ik het verteld en kon ik daarna meteen langskomen bij de kinderarts. Nou ja, die gingen na even kijken het meteen regelen met Utrecht. Omdat ie prematuur is kan/mag dat niet in een streek ziekenhuis.quote:
Naast zijn piemeltje zit een verdikking, in zijn lies dus. Als ie huilt dan zwelt dat wat op en is het zo groot als de bovenste twee kootjes van je pink. Als je erop druk, heel voorzichtig dat voelt het wat bol en zacht, je kan het ook terugdrukken, al doe ik dat zelf niet hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:17 schreef Kyara het volgende:
Heeft hij er veel last van? Hoe ontdek je dat dan? Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat het precies inhoudt.
Late reactie, maar ik was een paar dagen wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dan voor je zwangerschap. Gewicht, of preciezer: vetweefsel, heeft natuurlijk een grote invloed op PCOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |