PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Die komma aan het begin van je zinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef quer het volgende:
[..]
Die punt aan het eind van je zin,zodat ik je niet daarop kan verbeteren.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij die andere mag je een geblesseerde renner alleen vervangen als je VIP bent!
Ik kreeg hetzelfde mailtje. Ik begon slecht bij de tourpoule maar het gaat inmiddels wel lekker. Suarez zakt al een beetje weg en nu heeft hij ook de dagwinners niet meer ingevuld, hij is al op zoek naar een excuus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die top 100 van tourploeg stonden best veel namen dubbel trouwens, die deden meerdere keren mee met hetzelfde team.
Heb je nou nog steeds tentamens? Wtf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen om 3 uur mijn laatste tentamen maken. After that I'm going to build a party
kut onderwijsbalie in tilburg, zogenaamd niet beschikbaar en hangt dat ding automatisch opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hihaho lachen dit nog nooit gezien hahahahahahaoahaoahaoh
Why are you laughing yourself a bump?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hihaho lachen dit nog nooit gezien hahahahahahaoahaoahaoh
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen om 3 uur mijn laatste tentamen maken. After that I'm going to build a party
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds tentamens? Wtf?
Ja het contact is niet altijd goed geregeld idd. Wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut onderwijsbalie in tilburg, zogenaamd niet beschikbaar en hangt dat ding automatisch op
Mag in de vakantie wel jouw internetslot eraf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.
Ik dacht dat je al veel langer bezig wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.
as clear as a knobquote:
Daar zat ik 4 jaar geleden nog op maar ik ben al ouder dan de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat.
zeker weten of wiskunde op vwo niveau geen verplichting isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het contact is niet altijd goed geregeld idd. Wat moet je hebben?
Voor EBE he? Ik ga even in mijn documenten kijken voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker weten of wiskunde op vwo niveau geen verplichting is
quote:
Ik denk dat de meeste wel ouder zijn dan 15..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zat ik 4 jaar geleden nog op maar ik ben al ouder dan de meeste mensen hier.
thx, nu nemen ze niet opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor EBE he? Ik ga even in mijn documenten kijken voor je
moet wel tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag in de vakantie wel jouw internetslot eraf?
Super onduidelijk is het jouw geval staat niet echt goed beschreven. Maar met een P op een Universitaire opleiding word je toch sowieso aangenomen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, nu nemen ze niet opvanmiddag maar weer proberen
Sowieso nog wat meer vragen ook als ik daar kan inschrijven tenminste anders maakt het weinig uit
[..]
moet wel toch
Je hebt geen idee waarover het gaatquote:
Ik hoop het echt voor onze mattie!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, nu nemen ze niet opvanmiddag maar weer proberen
Sowieso nog wat meer vragen ook als ik daar kan inschrijven tenminste anders maakt het weinig uit
[..]
moet wel toch
denk het niet want dat staat weer los van wiskundequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Super onduidelijk is het jouw geval staat niet echt goed beschreven. Maar met een P op een Universitaire opleiding word je toch sowieso aangenomen?
[..]
Je hebt geen idee waarover het gaat
en wat is een 12 uurtje ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, bijna 12 uur, dus bijna tijd voor het 12-uurtje!
Wat is een 12-uurtje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, bijna 12 uur, dus bijna tijd voor het 12-uurtje!
Het zou echt nergens op slaan iig, want iemand met Wiskunde A heeft wss minder verstand van die Wiskunde als jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk het niet want dat staat weer los van wiskundeKan het dan wel ziena ls statistiek hebben op vwo niveau maar dat telt ook niet. en idd onduidelijk
een goldpackquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is een 12-uurtje?
Een ruksessie of een boterham?
Of beiden tegelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is een 12-uurtje?
Ik denk dat jij niet ouder bent dan 15 als je dit soort opmerkingen plaatst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wel ouder zijn dan 15..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet ouder bent dan 15 als je dit soort opmerkingen plaatst.Jonge vader dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jap elke dag om exact 12 uurquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is dat het debiele broertje van Del Piero?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat doen we ook nooit meer
Nee het Italiaanse broertje van Van Pierrequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat het debiele broertje van Del Piero?
Het is alleen een Fransoos.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee het Italiaanse broertje van Van Pierre
Ja kutquote:
Ik had een 7.5k hoor En dan krijg ik 3 shiny contractenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe ook mee met het 5k gold pack spel.
[ afbeelding ] nou ja het had minder gekund, die andere 2 formaties zijn 3 en 5 atb.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef Fuszy het volgende:
23 jaar zijn en zo onder de duim zitten bij je ouders is ook een kunst
Ik open liever 5k packs, ik had Cassano de dag dat zijn transfer uit was: 1.2k waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had een 7.5k hoor En dan krijg ik 3 shiny contracten
Tjah tis natuurlijk ook niet echt een transfer waar je iets aan hebt in teamsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open liever 5k packs, ik had Cassano de dag dat zijn transfer uit was: 1.2k waard
Ik hoopte op Navas of Paulinho maar ja, dat gebeurt toch niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah tis natuurlijk ook niet echt een transfer waar je iets aan hebt in teams
Ik heb Fred deze week ook 2x gepulld. Had ik dat maar gedaan tijdens de Confederations Cupquote:
navas en aubameyang zijn gewoon veel te duurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoopte op Navas of Paulinho maar ja, dat gebeurt toch niet.
[..]
Ik heb Fred deze week ook 2x gepulld. Had ik dat maar gedaan tijdens de Confederations Cup
begin maar vast danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Mensen moeten even meer packs gaan openen zodat de prijs van Seedorf gaat zakken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
Football manager 2013 75% korting, ¤8.74
Waarrrquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
steamquote:
Bob uit Westervoort!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:27 schreef pascal08 het volgende:
Wie had ooit gedacht dat ik nog winst zou maken op Ronaldo?
das nie duur, maar niet heel lang tot 2014quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
Eind oktober.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
das nie duur, maar niet heel lang tot 2014
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beats by Bob allitereert wel beter in ieder geval.
Jij bent ook de enige waarmee die contact heeft zo te zienquote:
Denk 't wel, tegen RKC is ook de enige wedstrijd die op EL wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:44 schreef Nickskuh het volgende:
Kaartjes gekocht voor RKC - Ajax, nou wel hopen dat Frankie met de 1e selectie naar Waalwijk komt en niet naar de graafschap.
Alsof Frank dat wat kan schelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk 't wel, tegen RKC is ook de enige wedstrijd die op EL wordt uitgezonden
De rest op Foxsports?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk 't wel, tegen RKC is ook de enige wedstrijd die op EL wordt uitgezonden
Jap 7 euro extra of als je alleen die 2 wilt 12 euro los pmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:47 schreef Nickskuh het volgende:
Moeten we nou eigenlijk bijbetalen voor de premier league en serie a?
En je kunt niet alleen premier league zeker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap 7 euro extra of als je alleen die 2 wilt 12 euro los pm
Nee tis een package dealquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En je kunt niet alleen premier league zeker?
Neem jij dequote:
Zal wel duur zijn. Eredivisie alleen al ¤ 17,25 per maand. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Uiteindelijk zal ik het toch wel nemen denk ikquote:
het is wel mathijs hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige waarmee die contact heeft zo te zien
Ik voor 600 euroquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb dit jaar meer dan 7 miljoen coins verkocht.
Ik voor iets minder dan ¤600, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voor 600 euroLeuk, meeliften op het succes van EA toch?
Nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb dit jaar meer dan 7 miljoen coins verkocht.
Doe mij dan maar 600 euro.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Had je ook met TOTS Ronaldo en TOTS Messi in één team kunnen spelen.
Ik speelde gisteren tegen een team met TOTS Ribery en TOTY Messi. Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt met zo'n duur team willen spelen als ze weten dat ze er een paar honderd euro voor kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Had je ook met TOTS Ronaldo en TOTS Messi in één team kunnen spelen.
Niet als je ze voor 150SP erop zet op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan er mee spelen en vervolgens nog steeds de 600 euro cashen.
Je bent ook niet goed bij je hoofd als je TOTS Messi voor 150 SP op de EA markt zet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet als je ze voor 150SP erop zet op het verkeerde moment.De prijzen dalen nu wel hard overigens. Vorige week had ik nog genoeg kopers voor ¤10 per 100k. Deze week was het zelfs met ¤9 per 100k erg schaars.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Kun je een PS4 + Fifa + 1 Thaise massage van kopen
2 witte boterhammen met ham/kaas en een gebakken eitje en 1 met een kroketje + een soep vooraf.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is een 12-uurtje?
Rik heeft per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt gisteren. Alles weg en de markt 11 uur down.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef wieisboos het volgende:
Waar kan ik mijn geüploade filmpjes vinden van EA? hier staan ze niet
[ afbeelding ]
Dikzakquote:
Vuur poepen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ga je morgen wel voelen bij het poepen
Is iedereen hier Obese ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb net een heel pak yoghurt leeg gegeten en nu heb ik nog steeds honger...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij past niet meer door de deurpost van z'n computerkamer.
Zegt de gast die na een heel pak Yoghurt nog steeds honger heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij past niet meer door de deurpost van z'n computerkamer.
twitter:NFD410 twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 12:49:43Allemaal mooi, dat artikel over de #transferjosti, maar als je van Ajax naar Norwich gaat maak je een behoorlijke #jostitransfer. reageer retweet
Yoghurt is goed voor je.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt de gast die na een heel pak Yoghurt nog steeds honger heeft
Buiten het feit dat dat over te twisten valt, is een litertje aka goed kilootje naar binnen werken en dan nog honger hebben toch zorgwekkendquote:
Het duurt ook 10 minuten voordat je hongergevoel weg is na het eten hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Buiten het feit dat dat over te twisten valt, is een litertje aka goed kilootje naar binnen werken en dan nog honger hebben toch zorgwekkend
Ik heb campina magere yoghurt. Vult goed, en je wordt er niet VDM vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Buiten het feit dat dat over te twisten valt, is een litertje aka goed kilootje naar binnen werken en dan nog honger hebben toch zorgwekkend
8,8 mio aan belastingen?? Hebben ze daar een overdrachtsbelasting voor voetballers ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort bedragen maken de 20 miljoen voor Strootman dus gerechtvaardigd
Niet zeuren danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het duurt ook 10 minuten voordat je hongergevoel weg is na het eten hè.
Maar veel melkproducten binnenkrijgen kan schadelijk zijn, al is daar heel veel discussie over.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb campina magere yoghurt. Vult goed, en je wordt er niet VDM van
EA Tax hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
8,8 mio aan belastingen?? Hebben ze daar een overdrachtsbelasting voor voetballers ofzo?
En loopt met verdere kosten nog op tot 40mil, doe mij dan maar de Stroot voor 20milquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
8,8 mio aan belastingen?? Hebben ze daar een overdrachtsbelasting voor voetballers ofzo?
Ja ik vond het ook vrij veel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik loei af en toe als een koe, maar verder is er niets schadelijk aan zo ver ik heb ontdekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zeuren dan
[..]
Maar veel melkproducten binnenkrijgen kan schadelijk zijn, al is daar heel veel discussie over.
ik vind Norwich ook niet echt een stap hogeropquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:NFD410 twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 12:49:43Allemaal mooi, dat artikel over de #transferjosti, maar als je van Ajax naar Norwich gaat maak je een behoorlijke #jostitransfer. reageer retweet
![]()
Er is geen enkele koe die melk drinkt, enkel als Kalfje. Net als dat jij niet meer bij je moeder aan de borst lurktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik loei af en toe als een koe, maar verder is er niets schadelijk aan zo ver ik heb ontdekt.
En dat je met een lkkr snelle Noor speelt voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Norwich ook niet echt een stap hogeropenige voordeel is dat je wat meer in de schijnwerpers van de BPL staat
Enige voordeel is money in je zakken natuurlijk. Competitie is wel sterker natuurlijk, maar je hebt 0 kans om iets fatsoenlijks te presteren. Idd hopen op een transfer daarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Norwich ook niet echt een stap hogeropenige voordeel is dat je wat meer in de schijnwerpers van de BPL staat
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar je speelt geen Champions League meer en niet eens Europees. Lekker onderin de BPL bungelen. Snap waarom Toivonen daar geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
En dat je met een lkkr snelle Noor speelt voor je
was dat niet met die prionen uit de hersenen van een koe? Krijg je gekkekoeienziekte geloof ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zeuren dan
[..]
Maar veel melkproducten binnenkrijgen kan schadelijk zijn, al is daar heel veel discussie over.
Er zijn heel veel theorien waarom wel en waarom nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was dat niet met die prionen uit de hersenen van een koe? Krijg je gekkekoeienziekte geloof ik
11de vind ik niet echt onderaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Maar je speelt geen Champions League meer en niet eens Europees. Lekker onderin de BPL bungelen. Snap waarom Toivonen daar geen zin in heeft.
Je speelt wel tegen Man utd, Chelsea, city, Liverpool, Arsenal, Spurs etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Maar je speelt geen Champions League meer en niet eens Europees. Lekker onderin de BPL bungelen. Snap waarom Toivonen daar geen zin in heeft.
Wat nog veel gekker is, niet eens van ons eigen soortquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Reemi het volgende:
Wij zijn het enige zoogdier dat na de babyfase nog melk drinkt.
Sowieso is melk vies.
Dat ook nog iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat nog veel gekker is, niet eens van ons eigen soort
Maar melk is idd vies. Yoghurt e.d. wel lekker
Hij is wat verdedigender dan Iscoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
Wat is dat voor een middenvelder dan? Ze hebben Isco ook al gehaald :s
Ik vind het onbegrijpelijk dat deze gast duurder is dan iscoquote:
Isco is meer een Özil, Illaramendi meer een Xabi Alonsoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
Wat is dat voor een middenvelder dan? Ze hebben Isco ook al gehaald :s
Is ook snel gegaan ja. Hij is toch al 23, in FUT 73 rated op basis van vorig jaar, en nu verkast hij voor 40 mln.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat deze gast duurder is dan isco
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Als je gaat karten. Heb je dan aan 1 heat genoeg?is 10 minuten. Lijkt me echt super weinig
kan wel, maar twee is leukerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Als je gaat karten. Heb je dan aan 1 heat genoeg?is 10 minuten. Lijkt me echt super weinig
Doe maar 2.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
30 pp?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Ah oke. ¤ 30,- voor 20 minuten karten
Ga het eens overleggen
na 2 heats begin je meestal wel pijn in je armen te krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Ah oke. ¤ 30,- voor 20 minuten karten
Ga het eens overleggen
Spreek met haar af op WOW en ga dragons huntenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
het is voor een date, maar ik weet echt niet wat ik moet gaan doen.
De vorige keer waren we wat gaan drinken en volgens mij zei ze toen dat ze karten wel leuk vond. Kan haar ook meenemen naar een dierentuin ofzo. Ben echt inspiratieloos en moet het voor dinsdag weten.
Dierentuin is ook best leuk hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
De vorige keer waren we wat gaan drinken en volgens mij zei ze toen dat ze karten wel leuk vond. Kan haar ook meenemen naar een dierentuin ofzo. Ben echt inspiratieloos en moet het voor dinsdag weten.
Zo ver in het daten zijn we nog helemaal niet. Dat komt later pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spreek met haar af op WOW en ga dragons hunten
Redelijk. Ze heeft bij me in de klas gezeten voor een half jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dierentuin is ook best leuk hoorWeet niet of je dr al goed kent? Want daar kan je meer praten / elkaar beter leren kennen dan met karten natuurlijk
Lijkt me niet ideaal nee, tenzij het een behoorlijk sportieve vrouw isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Redelijk. Ze heeft bij me in de klas gezeten voor een half jaar.
We waren al een keer wat gaan drinken op het terras en ik vind het lame om dat nog een keer te doen. Kan altijd nog.
Het wordt mooi weer (26 graden dus wellicht is karten niet zo slim)
Ik zou gewoon naar de dierentuin gaan, als je de mogelijkheid hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Redelijk. Ze heeft bij me in de klas gezeten voor een half jaar.
We waren al een keer wat gaan drinken op het terras en ik vind het lame om dat nog een keer te doen. Kan altijd nog.
Het wordt mooi weer (26 graden dus wellicht is karten niet zo slim)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar de dierentuin gaan, als je de mogelijkheid hebt.
Alleen moet je dan niet bij de olifanten zeggen: hé is dat je moeder niet?
Ja okequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me niet ideaal nee, tenzij het een behoorlijk sportieve vrouw is![]()
Dierentuin is nog best een goede. Dierenliefhebbers doen het altijd goed bij de vrouwtjes en geeft genoeg gespreksstof
Dan koop je haar toch een Olli?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ga ik onthouden
[..]
Ja oke![]()
Ga maar niet naar Blijdorp dan anders kom ik gegarandeerd met een Olli thuis. Weet ze gelijk wat mijn niveau is.
Heb ik al een keer gevraagd of ze er ook een wilde hebben. Die wilde ze niet, omdat Eindhoven en omdat PSV als ze van voetbal zou houden. Het is iets wat ik maar door de vingers moet zien.quote:
Melk is goed voor elk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Reemi het volgende:
Wij zijn het enige zoogdier dat na de babyfase nog melk drinkt.
Sowieso is melk vies.
Ga naar de bios en trek de juiste broek aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gevraagd of ze er ook een wilde hebben. Die wilde ze niet, omdat Eindhoven en omdat PSV als ze van voetbal zou houden. Het is iets wat ik maar door de vingers moet zien.
Zoals verwacht heb ik aan jou ook niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga naar de bios en trek de juiste broek aan.
Een avondje na het casino dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoals verwacht heb ik aan jou ook niks.
Naar de sauna een optie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoals verwacht heb ik aan jou ook niks.
heb je wel kans dat je je ex tegen komtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook. Heb ik ook aan zitten denken
En dan met haar geld spelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook. Heb ik ook aan zitten denken
Niet naar d'r borsten kijken hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gevraagd of ze er ook een wilde hebben. Die wilde ze niet, omdat Eindhoven en omdat PSV als ze van voetbal zou houden. Het is iets wat ik maar door de vingers moet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Komt er ineens een koe langsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon picknicken, leeg weilandje ofzo. Stokbroodje, flesje wijn. "Lekker romantisch" zoals ze het zelf zeggen.
Wie gaat er nou voor de lol op een kleed in een weiland zitten met een stuk brood en gestampte druivensap?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon picknicken, leeg weilandje ofzo. Stokbroodje, flesje wijn. "Lekker romantisch" zoals ze het zelf zeggen.
Sowieso beter picknicken dan karten hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Komt er ineens een koe langs.
Deze onthoud ik wel voor de volgende keer.
Kun je schijt je rijk spelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In een leeg weiland jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mannen die weten wat een vrouw wil?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou voor de lol op een kleed in een weiland zitten met een stuk brood en gestampte druivensap?
Ik dacht ook gelijk aan grasallergie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In een leeg weiland ja
Lekkah, succes gegarandeerd tenzij ze hooikoorts heeft
kan me gewoon inschrijven en beginnen zonder wiskundequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van de 57 miljoen voor Neymar ontvangt Santos er maar liefst 8![]()
![]()
4 uur reizen op een dag gaat je opbreken. Ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan me gewoon inschrijven en beginnen zonder wiskundeBinnenkort ff doen dus als m'n herinschrijving bij Leiden rond is
2 uur heen 2 uur terug wel weer een nieuw probleem maarja, hopelijk niet zoveel verplichte/belangrijke dingenIn Leiden eerste blok alleen op dinsdag en woensdag verplichte shit volgens mij dus kan dan de overige 3 eventueel naar Tilburg. Ben benieuwd of ik me na een week maar weer uitschrijf
denk het ook ja, maar proberen kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4 uur reizen op een dag gaat je opbreken. Ik spreek uit ervaring.
Haha nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan me gewoon inschrijven en beginnen zonder wiskundeBinnenkort ff doen dus als m'n herinschrijving bij Leiden rond is
2 uur heen 2 uur terug wel weer een nieuw probleem maarja, hopelijk niet zoveel verplichte/belangrijke dingenIn Leiden eerste blok alleen op dinsdag en woensdag verplichte shit volgens mij dus kan dan de overige 3 eventueel naar Tilburg. Ben benieuwd of ik me na een week maar weer uitschrijf
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Toefjes het volgende:
Er zit een klein beetje beweging in mijn linker ooglid, op naar herstel![]()
![]()
quote:
De helft speelt hier niet eens meerquote:
Mag ik ook zo'n röntgenbril?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De helft speelt hier niet eens meerMaar wel echte sportlichamen ipv jongetjeslichamen ja deze
HA GAAAAAAYYYYquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De helft speelt hier niet eens meerMaar wel echte sportlichamen ipv jongetjeslichamen ja deze
Bij die schrale henkies is dat toch niet nodig?quote:
Wat is daar nou gay aan kleuterquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij die schrale henkies is dat toch niet nodig?
[..]
Wat is daar nou gay aan kleuter
Ze kunnen alleen niet voetballen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Wehkamp maar 50 euriesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier al GTA V ge pre ord erd?
Leveren wel een boel knaken op anders?quote:
Als er genoeg gekken zijn die elke week komen kijken wel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leveren wel een boel knaken op anders?
Er zit daar op die foto anders wel al 18 miljoen aan transfersommenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als er genoeg gekken zijn die elke week komen kijken wel ja.
Moet je je stoel een beetje verplaatsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
sommige van die stadions in fifa hebben echt een kut zicht op het veld
Het is maar wat de gek er voor geeft. Ik koop liever wat anders van die 18 miljoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zit daar op die foto anders wel al 18 miljoen aan transfersommen
Ja dat kan, maar dat is irrelevantquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is maar wat de gek er voor geeft. Ik koop liever wat anders van die 18 miljoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Zijn je vader en moeder weer weg?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
zometeen even een team maken emt bale en walcott op 7 chem en wynne op 6 chem in de verdediging
Alles draait toch om pace
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef quer het volgende:
Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
daarom heb ik het in een spoiler gezet..quote:
Klinkt misschien een beetje gay maar wat is die rechter lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
dit klinkt misschien een beetje gay maar wat is tevez tiefus lelijk
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt misschien een beetje gay maar wat is die rechter lekker.
Wat is die waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
Gister Gardner (12k) en Toprak (17k). Vandaag:
[ afbeelding ]
volgens 9292ov welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha nice
Ja succes ermeeMaar vanuit den Haag naar Tilburg is toch geen 2 uur
?
nah, te afhankelijk opgevoed, kan nog niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan je geen kamertje zoeken dan Poker? Al weet ik niet of Tilburg the place to be is...
Nee man. De intercity van Den haag naar Tilburg is een uurtje. Dan de bus naar de uni 10 minutenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens 9292ov wel
[..]
nah, te afhankelijk opgevoed, kan nog niks
Maar het is hard werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
45k minstens
Valverde komt toch gewoon terug?
moet eerst nog naar centraal en dan geen trein die direct naar die tilburg universiteit halte gaat, dus dan eerst trein naar breda en dan trein naar die haltequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man. De intercity van Den haag naar Tilburg is een uurtje. Dan de bus naar de uni 10 minuten
Ja maar dat is dus niet praktischquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet eerst nog naar centraal en dan geen trein die direct naar die tilburg universiteit halte gaat, dus dan eerst trein naar breda en dan trein naar die halte
Die gaan haat krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Valverde komt er niet meer bij hoor
Wat een lullige kutploeg dat Belkin
Rolland rijdt ook mee wtfquote:
Hoort wel bij de koers, al is het niet erg netjes natuurlijk. Paar jaar geleden reed Rabo niet door toen Cancellara het peloton stil legde en toen kregen ze ook haat. Het is nooit goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Valverde komt er niet meer bij hoor
Wat een lullige kutploeg dat Belkin
ahh oke, maar ff kijken dan. volgens 9292ov is het anderhalf uur met die normale tilburg halte en iets meer dan anderhalf uur met 2 treinen en dan bij tilburg universiteit eruit. denk dat dat dan juist wel iets praktischer is, maar ligt er dan ook weer aan hoevaak die trein komt enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet praktischJe kan beter de intercity pakken naar Tilburg en dan de bus naar de Uni
Ik vind ook wel dat ze het moeten doen hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoort wel bij de koers, al is het niet erg netjes natuurlijk. Paar jaar geleden reed Rabo niet door toen Cancellara het peloton stil legde en toen kregen ze ook haat. Het is nooit goed.
Tilburg Rotterdam is 40 minuten met de trein, dus lijkt me sterk dat Den Haag Tilburg anderhalf uur isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, maar ff kijken dan. volgens 9292ov is het anderhalf uur met die normale tilburg halte en iets meer dan anderhalf uur met 2 treinen en dan bij tilburg universiteit eruit. denk dat dat dan juist wel iets praktischer is, maar ligt er dan ook weer aan hoevaak die trein komt enzo
In de spits samen met Di Vaioquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand een leuk team met Gabbiadini ?
1 uur 11 min, en dan ook nog 15 min oid om bij het station te komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tilburg Rotterdam is 40 minuten met de trein, dus lijkt me sterk dat Den Haag Tilburg anderhalf uur is
Ja je bent er dus wel een hele tijd mee onderwegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 uur 11 min, en dan ook nog 15 min oid om bij het station te komenen dan dus nog van dat station naar de uni toe
Lekkeeer keff!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Geen versnellingsbakken geslooptging best goed eigenlijk
Dat liquigas en Lotto ook even meerijden. Die hebben hier ook wat aanquote:
Voor hoeveel verkopen contracten en fitness?quote:
400 en 350quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkopen contracten en fitness?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |