PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Die komma aan het begin van je zinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef quer het volgende:
[..]
Die punt aan het eind van je zin,zodat ik je niet daarop kan verbeteren.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij die andere mag je een geblesseerde renner alleen vervangen als je VIP bent!
Ik kreeg hetzelfde mailtje. Ik begon slecht bij de tourpoule maar het gaat inmiddels wel lekker. Suarez zakt al een beetje weg en nu heeft hij ook de dagwinners niet meer ingevuld, hij is al op zoek naar een excuus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die top 100 van tourploeg stonden best veel namen dubbel trouwens, die deden meerdere keren mee met hetzelfde team.
Heb je nou nog steeds tentamens? Wtf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen om 3 uur mijn laatste tentamen maken. After that I'm going to build a party
kut onderwijsbalie in tilburg, zogenaamd niet beschikbaar en hangt dat ding automatisch opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hihaho lachen dit nog nooit gezien hahahahahahaoahaoahaoh
Why are you laughing yourself a bump?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hihaho lachen dit nog nooit gezien hahahahahahaoahaoahaoh
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen om 3 uur mijn laatste tentamen maken. After that I'm going to build a party
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds tentamens? Wtf?
Ja het contact is niet altijd goed geregeld idd. Wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut onderwijsbalie in tilburg, zogenaamd niet beschikbaar en hangt dat ding automatisch op
Mag in de vakantie wel jouw internetslot eraf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.
Ik dacht dat je al veel langer bezig wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3 weken (maar vorige week had ik maar 1) en dit is de laatste week ja.
as clear as a knobquote:
Daar zat ik 4 jaar geleden nog op maar ik ben al ouder dan de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat.
zeker weten of wiskunde op vwo niveau geen verplichting isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het contact is niet altijd goed geregeld idd. Wat moet je hebben?
Voor EBE he? Ik ga even in mijn documenten kijken voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker weten of wiskunde op vwo niveau geen verplichting is
quote:
Ik denk dat de meeste wel ouder zijn dan 15..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zat ik 4 jaar geleden nog op maar ik ben al ouder dan de meeste mensen hier.
thx, nu nemen ze niet opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor EBE he? Ik ga even in mijn documenten kijken voor je
moet wel tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag in de vakantie wel jouw internetslot eraf?
Super onduidelijk is het jouw geval staat niet echt goed beschreven. Maar met een P op een Universitaire opleiding word je toch sowieso aangenomen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, nu nemen ze niet opvanmiddag maar weer proberen
Sowieso nog wat meer vragen ook als ik daar kan inschrijven tenminste anders maakt het weinig uit
[..]
moet wel toch
Je hebt geen idee waarover het gaatquote:
Ik hoop het echt voor onze mattie!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, nu nemen ze niet opvanmiddag maar weer proberen
Sowieso nog wat meer vragen ook als ik daar kan inschrijven tenminste anders maakt het weinig uit
[..]
moet wel toch
denk het niet want dat staat weer los van wiskundequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Super onduidelijk is het jouw geval staat niet echt goed beschreven. Maar met een P op een Universitaire opleiding word je toch sowieso aangenomen?
[..]
Je hebt geen idee waarover het gaat
en wat is een 12 uurtje ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, bijna 12 uur, dus bijna tijd voor het 12-uurtje!
Wat is een 12-uurtje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:53 schreef v0lt026 het volgende:
Hoppa, bijna 12 uur, dus bijna tijd voor het 12-uurtje!
Het zou echt nergens op slaan iig, want iemand met Wiskunde A heeft wss minder verstand van die Wiskunde als jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk het niet want dat staat weer los van wiskundeKan het dan wel ziena ls statistiek hebben op vwo niveau maar dat telt ook niet. en idd onduidelijk
een goldpackquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is een 12-uurtje?
Een ruksessie of een boterham?
Of beiden tegelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is een 12-uurtje?
Een ruksessie of een boterham?
Ik denk dat jij niet ouder bent dan 15 als je dit soort opmerkingen plaatst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wel ouder zijn dan 15..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet ouder bent dan 15 als je dit soort opmerkingen plaatst.Jonge vader dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jap elke dag om exact 12 uurquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is dat het debiele broertje van Del Piero?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat doen we ook nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |