PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Geen idee, ik zal eens opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ohoho, zouden er nog mods wakker zijn?
Straks wordt het nog meer emo-tvquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef StijnDa het volgende:
God wat een gelul van die Noorderling op avondetappe ThorbHoop dat het nog beter wordt.
- Kap eens met je constante irrelevante posts. -quote:
Wollah, waarom maak jy rasitisch opmerking ah sahbi?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
Dat tuig op de voetbalzone-facebook.
[ afbeelding ]
't is elke dag weekend lang leve de vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga ook weer. Wekker weer vroeg. Bijna weekend.
die ginger eruitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat vinden jullie van de op chicks?
Nog andere suggesties?
Nice, maar wel erg aanvallend vrees ik.quote:
Gewoon meer scoren dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, maar wel erg aanvallend vrees ik.
hoeveel heb je nou betaald voor forza horizon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gewoon meer scoren dan de tegenstander.
Paar maanden geleden gekocht voor 35. Hij was vorige week nog in de aanbieding in de bij xbox megasale voor 15.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel heb je nou betaald voor forza horizon?
ja daar kwam ik vandaag ook achterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden gekocht voor 35. Hij was vorige week nog in de aanbieding in de bij xbox megasale voor 15.
http://www.zavvi.com/game(...)orizon/10613776.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja daar kwam ik vandaag ook achter
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zo konko slecht.
Die Alonso van Sounders is wel een baas. Eddie Johnson ook. Friedel is ook maar een rare opa
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gatt is een josti. Ihemelu is fucking klein voor een CCB.
Welterusten.quote:
Niet centraal neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die paardenstaart deed het bij mij wel goed
not bonnucciad, thanksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
http://www.zavvi.com/game(...)orizon/10613776.html
jup, ik invite je zo, 2 minutenquote:
kinderpartijtje? Mag ik ook komen?quote:
Geworden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pascal jonge, wat ben jij lelijk geworden.
quote:
kaaskutjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Te laat, kijk nu The WireMorgen dan maar
Btw dit:
[ afbeelding ]
Hattrick hero Te Vrede
Vriend van mij zit steeds te zeiken dat ik The Bridge moet gaan kijken, maar dan de Scandinavische versie..schijnt erg goed te zijn. Ik kijk ook eerst maar eens deze pilot denk ik. Camp klonk wel kut op basis van die omschrijving.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
2 nieuwe aanwinsten in mijn pilot collectie. "Camp" en "the Bridge". Iemand dat gezien al?
Ja zag al dat er US bij stond, ken die originele niet maar ben niet zo van dat Scandinavischequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vriend van mij zit steeds te zeiken dat ik The Bridge moet gaan kijken, maar dan de Scandinavische versie..schijnt erg goed te zijn. Ik kijk ook eerst maar eens deze pilot denk ik. Camp klonk wel kut op basis van die omschrijving.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zag al dat er US bij stond, ken die originele niet maar ben niet zo van dat ScandinavischeCamp leek me ook niet super, maar die omschrijvingen enzo zijn vaak misleidend. Dus ik download nu altijd gewoon elke "s01e01" in de 24h video top 100 van TPB.
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.quote:
Dit snapt die ginger toch niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.
Met Nazi Zombies.
Daar ben ik wel bang voor ja...quote:
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.
Met Nazi Zombies.
Wist niet dat hij een Deen wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.
Deze film vond ik wel erg tof, met "Jamie Lannister"
Hodejegerne (2011) - IMDb
Ja, daar heb je wel gelijk in. Borgen vond ik ook nog wel vet(Deens), maar voor de rest valt het inderdaad nog best tegen. Die Hodejegerne ga ik dan ook maar eens kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.
Deze film vond ik wel erg tof, met "Jamie Lannister"
Hodejegerne (2011) - IMDb
Daar is ze veel geylerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Herken haar pas na 3 afleveringen____!
niet raar rond deze tijdquote:
Dat is waar. En waarom slaapt Tim86 dan nog niet?quote:
Ik zit in een Amerikaans ritme.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is waar. En waarom slaapt Tim86 dan nog niet?
Ben je naar Amerika geweest?quote:
Neequote:
Je kijkt zeker zo veel series en vergeet dan de tijd, waardoor je elke keer pas rond 4 uur gaat slapen en om 12/1 uur wakker wordt?quote:
Gewoon een brak ritme, zeker nu ik vakantie heb. Als het lekker weer is heb ik nog wel de motivatie om lekker vroeg op te staan, met dit lamlendige weer ook niet zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kijkt zeker zo veel series en vergeet dan de tijd, waardoor je elke keer pas rond 4 uur gaat slapen en om 12/1 uur wakker wordt?
true dat. Ik blijf nu gewoon zo lang mogelijk wakker, want morgen iets van 9 uur in de auto zitten...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een brak ritme, zeker nu ik vakantie heb. Als het lekker weer is heb ik nog wel de motivatie om lekker vroeg op te staan, met dit lamlendige weer ook niet zo.
Ik kom alleen maar Japanse shit, Minecraft en WoW plaatjes tegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:42 schreef Zhano het volgende:
http://puu.sh/LUL.png
http://puu.sh/NOOB.png
http://puu.sh/FIFA.png
Herr Kittelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, zag net nog dat ik de top 3 goed had voorspeld bij de etappe van vandaag.
Zie net pas de samenvatting van de etappe. De sprint zag er leuk uit.quote:
verkapte-kijk-mij-de-tourpoule-winnen-post.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie net pas de samenvatting van de etappe. De sprint zag er leuk uit.
Dit is de score in de tourploeg nu.
[ afbeelding ]
Thorb en ik hebben toevallig bijna hetzelfde team, de enige renner die hij anders had was Boasson Hagen en die ligt er nu uit. Gefeliciteerd met de 2e plek Thorb!
Haha, volgens mij was hij niet echt verkapt hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-de-tourpoule-winnen-post.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was hij niet echt verkapt hoor.
Ik heb teveel ingezet op het AK. Al moeten jullie de punten die daarvoor gegeven worden ook nog even afwachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thorb en ik hebben toevallig bijna hetzelfde team, de enige renner die hij anders had was Boasson Hagen en die ligt er nu uit. Gefeliciteerd met de 2e plek Thorb!
"En nou iedereen weer meedoen, net zoals net"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe hij hier de hele tijd staat te zwaaien naar die kinderen
Als je goed luistert hoor je ook de hele tijd mensen lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"En nou iedereen weer meedoen, net zoals net"
En dan dat armpje weer in de lucht, om iedereen te laten zien dat de zweetplek onder zijn oksel nog groter is geworden
Dat je uberhaupt geld hebt betaald om zo'n jongen op een podium te krijgen
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je ook de hele tijd mensen lachen
En terecht...eindelijk loon naar werken voor de jeugdopleidingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:25 schreef Patje1987 het volgende:
Sparta krijgt gewoon ongeveer 7 ton voor die transfer van Strootpaard
Ik vind het ook terecht, ik ben morgen in Breda trouwensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En terecht...eindelijk loon naar werken voor de jeugdopleiding
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het ook terecht, ik ben morgen in Breda trouwens
In de Chaamse bossen zijn van die wildkampeer plekken dus we nemen tent mee en een koelbox vol bier en bbq en gaan daar chillen.quote:
Niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de Chaamse bossen zijn van die wildkampeer plekken dus we nemen tent mee en een koelbox vol bier en bbq en gaan daar chillen.
Het is eigenlijk soort van uitgevonden in Breda en staatsbosbeheer heeft zo plekken aangewezen. Zijn er echt heel veel in omgeving Breda. Ik neem ook de waterpijp mee dus lekker stonen onder de sterrenhemelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet verkeerd hoor
Wist helemaal niet dat dat daar kon, maar ik kom eigenlijk nooit in Chaam ofzo...behalve als we er moeten voetballen
Waterpijp, blijft een prachtapparaatjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk soort van uitgevonden in Breda en staatsbosbeheer heeft zo plekken aangewezen. Zijn er echt heel veel in omgeving Breda. Ik neem ook de waterpijp mee dus lekker stonen onder de sterrenhemel
Gisteren dubbel appel tabak gehaald en heb nog een gram bubblegum liggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waterpijp, blijft een prachtapparaatje
Dat wordt een mooie avond zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren dubbel appel tabak gehaald en heb nog een gram bubblegum liggen
Mocht je in de buurt zijn, kom biertje meedrinkenquote:
Helaas al andere plannen (tennistoernooitje hier in de buurt met aansluitend feestje), maar toch bedanktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt zijn, kom biertje meedrinken
Trapzie is ook lovend over hemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:44 schreef Patje1987 het volgende:
Jadson, Jadson. Michael Jadson
Die komt in mijn back-up sweat sush team
OMG.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OMG.
Ik zie nu pas dat er DAN staat.
dat is niet het enige, "nice shot in him"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OMG.
Ik zie nu pas dat er DAN staat.
Oh well..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat is niet het enige, "nice shot in him"
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh well..
Einde van de maand een mooi moment om te oefenen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef poker4lifee het volgende:
Van Celtic naar Southampton voor 15 mill
[..]
Mijn hartje was voor Poker..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zal volgend jaar wel goud zijn, denk ik.
je bent zelf van plan 2e te worden begrijp ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He can rust on my ass, bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn hartje was voor Poker..![]()
Die Wanyama kan mij aan mijn reet roesten.
The quarter has fallen, sunglassboy.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
He can rust on my ass, bedoel je?
For this time I'll see it through the fingers, Trapziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The quarter has fallen, sunglassboy.
Make that the cat wise, POTS.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
For this time I'll see it through the fingers, Trapzie
Dit was gewoon een dikke faal van mij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:10 schreef v0lt026 het volgende:
Ik dacht dat Trapz de draak stak met Djeetje in die comment, maar niet dus
Jouw held is ook wel heel snel van zijn voetstuk gevallen, zie ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:10 schreef v0lt026 het volgende:
Ik dacht dat Trapz de draak stak met Djeetje in die comment, maar niet dus
Nee joh, blijft een held en de beste spits die hier ooit gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw held is ook wel heel snel van zijn voetstuk gevallen, zie ik?
Pi-Air alweer vergeten, zie ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nee joh, blijft een held en de beste spits die hier ooit gespeeld heeft.
Ook een goede, maar Bony is in potentie misschien nog wel beter.. Lastig te vergelijken. Pi-air was toen daarna ook bij Feyenoord natuurlijk wel echt een baas.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pi-Air alweer vergeten, zie ik?
En Hans van Arum dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ook een goede, maar Bony is in potentie misschien nog wel beter.. Lastig te vergelijken. Pi-air was toen daarna ook bij Feyenoord natuurlijk wel echt een baas.
Wie is daar niet een baas.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ook een goede, maar Bony is in potentie misschien nog wel beter.. Lastig te vergelijken. Pi-air was toen daarna ook bij Feyenoord natuurlijk wel echt een baas.
En je vergeet Charisteas.quote:
Het is niet bepaald warm nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef quer het volgende:
yo ik moet zo naar buiten maar het is en word geen zomerweer toch?!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
500K coins voor spotprijs op te pikken (PS3)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een brons team in die formatie, speelt best prima.
Het ging hier zelfs regenen netquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef quer het volgende:
yo ik moet zo naar buiten maar het is en word geen zomerweer toch?!
Borderlands 2 en L4D2 maar eens gehaaldquote:
L4D2 heb ik gratis van steam gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Borderlands 2 en L4D2 maar eens gehaaldEn nog 2 goedkope spellen van 2 euro
hahah nice ja is goed komt wel een keertje danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
L4D2 heb ik gratis van steam gehad
Keer potje doen? Is wel lachen
Ik wilde Skyrim halen gisteren maar store liep dus vast.
Ik heb hem op de PS3 maar vind niet fijn op console.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nice ja is goed komt wel een keertje dan
ohh lame, Skyrim moet je echt een keer halen man, super goed spel
jammer dat Ziggo niet zoiets heeft, bij ziggo volgens mij gewoon 18 voor EL 15-16 voor sport1 en dan nog fox internationaal apartquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef v0lt026 het volgende:
Hmm, Fox internationaal, dat hele pakket met Eredivisie + buitenlands wordt ¤ 25,-. Maar bij UPC was dit jaar Sport 1 + EL samen ook ¤ 25,-. Niet echt vooruitgang dusoh nvm zonder sport1 dus nog bij upc, kom je ook nog steeds rond de 40
nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wil een team met deze bazen.
(Bedankt voor de tip P4L)
ohh why not? speelt gewoon soepel hoor, heb 't ook op de ps gespeeldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 maar vind niet fijn op console.
Speel ik liever met de muis en toetsenbord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammer dat Ziggo niet zoiets heeft, bij ziggo volgens mij gewoon 18 voor EL 15-16 voor sport1 en dan nog fox internationaal apart
[..]
nice
[..]
ohh why not? speelt gewoon soepel hoor, heb 't ook op de ps gespeeld
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Speel ik liever met de muis en toetsenbord.
zou het niet eens downloaden als ie f2p wasquote:
Laat de boze truckers het niet horen hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou het niet eens downloaden als ie f2p was
Jadson, Jadson. Michael Jadson.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk skill-team voor 35k? Mogen wat oudjes inzitten
Carlos Edugaydoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die sws jwz en dan ook dede voor de p's
Teveel opties..quote:
Hoe speelt da? Wil wel dat Ronaldinho veel in het riedeltje voor komt en niet door z'n p's eruit kaktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb 4-5-1 met Welliton in de spits en daarachter vlnr Robinho, Jadson, Ronaldinho en Ben Arfa.
Weet nog niet, heb nog niet genoeg coins om af te maken. Wel als RB sagna en op CM Gustavoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Teveel opties..
[..]
Hoe speelt da? Wil wel dat Ronaldinho veel in het riedeltje voor komt en niet door z'n p's eruit kakt
Ik ga het gewoon proberen, CM dat wel de Gust worden en RB ligt eraan hoe ik de RM enzo ga afmakenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet nog niet, heb nog niet genoeg coins om af te maken. Wel als RB sagna en op CM Gustavo
Alleen zo jammer van die spitsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb 4-5-1 met Welliton in de spits en daarachter vlnr Robinho, Jadson, Ronaldinho en Ben Arfa.
Nouja heb mijn team nog niet afquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen zo jammer van die spits
Ik ga denk ik voor Patoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja heb mijn team nog niet af
Moet nog coins hebben eerst.
fuck you fucking beestenspel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou het niet eens downloaden als ie f2p was
Ziet er ook leuk uit, heb TOTS Pelle ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik speel nu met dit.
http://wefut.nl/squad/2685
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit, heb TOTS Pelle ook
Heb nu dit in m'n nieuwe team:
[ afbeelding ]
LB/LM nu Alba en Affelay, nu nog de rest
bahquote:
Voor meer succes gewoon Welliton ST.quote:
Is denk ik niet helemaal mijn ding, heb het liefste Paulinho op CM en Azevedo is te duur, daarom staan daar Alba - Affelay, zal zo wel pic sturen van wat ik hebquote:
Azevedo had ik uit een pakje, wel verkocht voor 40kquote:
Serieus? Ronaldinho als CM, ik zou wel blij worden van deze opstelling hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bah![]()
ik zou er klamme handjes van krijgen als ik er tegen moet.
Ik heb Gustavo daarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Serieus? Ronaldinho als CM, ik zou wel blij worden van deze opstelling hoor
heb het niet zo op die skillers.. altijd lastig tegen die gasten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Serieus? Ronaldinho als CM, ik zou wel blij worden van deze opstelling hoor
Bij goede skillers is het irritant ja, sommige rommelen gewoon met rechter pookje en dan hoef je niets te doen. Ik kan er ook niets van maar wil het wel wat gaan oppakken met een skillsquadje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het niet zo op die skillers.. altijd lastig tegen die gasten.
dus verdedigend spelen en veel balbezit houden
Nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Azevedo had ik uit een pakje, wel verkocht voor 40k
Precies, de meeste bakken er niks van en proberen je 3x te dollen met een skill. Gewoon niet te snel happen dan tik je ze in 90% van de gevallen simpel weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij goede skillers is het irritant ja, sommige rommelen gewoon met rechter pookje en dan hoef je niets te doen. Ik kan er ook niets van maar wil het wel wat gaan oppakken met een skillsquadje.
Alleen omdat hij een helm op heeft?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie anders op goal ipv. Cech? Staat niet zo hoog op het lijstje bij mij die kerolll
Hart of Lloris.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie anders op goal ipv. Cech? Staat niet zo hoog op het lijstje bij mij die kerolll
Moet dan een Braziliaan zijn..quote:
Haha Trapje tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een helm op heeft?
Haha ik moet echt hard lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een helm op heeft?
Die is goed ja.quote:
Heb ik jou wel eerder aangeraden volgens mijquote:
Krijgen we ook nog een bedankje als je team af is of tenminste te zien?quote:
Zou best kunnen, niet zo'n sterk geheugen de laatste wekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eerder aangeraden volgens mij
Ik ga hem vanavond maken want ik krijg er een half stijfje van.quote:
Minder zuipen dan dikke.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zou best kunnen, niet zo'n sterk geheugen de laatste weken
Tuurlijk Trap, als ie af krijg je een preek van mequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog een bedankje als je team af is of tenminste te zien?
Vroeger was hier iemand die iedereen een team liet maken voor hem en hem dan niet gebruikte.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tuurlijk Trap, als ie af krijg je een preek van me
Vanaf 1 januari dacht ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik houd me netjes aan de regels, het is nu toch ook verscherpt naar 18jr?
Hadden ze dat maar eerder gedaan want dan zaten we nu niet met Dreetje opgescheept.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik houd me netjes aan de regels, het is nu toch ook verscherpt naar 18jr?
en terechtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond maken want ik krijg er een half stijfje van.
Oh, over een dag of 20 weer een jaartje ouder dus ik heb nog even geduldquote:
Hahahha heldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar eerder gedaan want dan zaten we nu niet met Dreetje opgescheept.
Vandaag komt me nieuwe controller binnen dus mag ik dan het team op jou testen?quote:
Goed idee chef.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en terecht![]()
alleen geen fan van kaboul. en ogbanna doe me daar chiellini en dede maar![]()
Kurtje zouma in me pack
Is cool, moet ik wel ff een team maken want heb nu niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaag komt me nieuwe controller binnen dus mag ik dan het team op jou testen?
Maak gewoon deze skill-squad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is cool, moet ik wel ff een team maken want heb nu niks
"skill-squad"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak gewoon deze skill-squad.
[ afbeelding ]
Ik heb maar 50kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het nu weer een voorvocht streek om een pace squad te hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...die zie ik nu pas. De overmacht aan voorvocht verblindde me even.
Sinds een week ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Aubemayadinges bij Dortmund speelde joh
dit is pas een bazen squadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verraadt jezelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is het nu weer een voorvocht streek om een pace squad te hebben?
o ik bedoel Skill!
Als ik met dat team speel wat ik net postte denk ik dat jouw kontje niet meer op een sterretje lijkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is pas een bazen squad
http://wefut.nl/squad/2792
Ik heb L4D2 ook. Wil ook wel meedoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
L4D2 heb ik gratis van steam gehad
Keer potje doen? Is wel lachen
Ik wilde Skyrim halen gisteren maar store liep dus vast.
Ja daar haal je op het einde nog punten mee en natuurlijk aankomend weekend misschien. Zelf heb ik 4 sprinters (goed voor 388 punten), 6 klassementsrenners en 2 knechten. Blijf het echt raar vinden dat Thorb 11 van de 12 renners hetzelfde hebben. Die kans is echt bizar klein.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb teveel ingezet op het AK. Al moeten jullie de punten die daarvoor gegeven worden ook nog even afwachten
Ben er maar trots op, met je 5atb pacehoerenteamquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik met dat team speel wat ik net postte denk ik dat jouw kontje niet meer op een sterretje lijkt.
ik denk dat fellaini van reus ze duitse schoothondje maakt, en dat de rest van je team aanvallend weinig in te brengen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik met dat team speel wat ik net postte denk ik dat jouw kontje niet meer op een sterretje lijkt.
Kan met 4 personen tegelijk dus mij bestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb L4D2 ook. Wil ook wel meedoen.
Ik ga hem vanavond expres maken om iedereen te pesten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben er maar trots op, met je 5atb pacehoerenteam
Noem hem ook: Unique non-rare Hybridquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond expres maken om iedereen te pesten.
Non-rare Greece squad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Noem hem ook: Unique non-rare Hybrid
Speel je PS3?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat fellaini van reus ze duitse schoothondje maakt, en dat de rest van je team aanvallend weinig in te brengen heeft.
lange balle op ijswijn en auba dan maar, maar die worden opgegeten door sakho en ciellini.
Wow Trapz. I take my cap of for you.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond expres maken om iedereen te pesten.
L4D1 was wel leuker dan L4D2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb L4D2 ook. Wil ook wel meedoen.
beter dan w@w zombies?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
L4D1 was wel leuker dan L4D2Maar beiden games echt veel gespeeld, beste zombiegames imo
Ja 1 heb ik veel gespeeld, toen had een maat van mij problemen met COD ofzo toen heeft hij van steam 4x L4D2 gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
L4D1 was wel leuker dan L4D2Maar beiden games echt veel gespeeld, beste zombiegames imo
The monkey came out of the sleeve with that comment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow Trapz. I take my cap of for you.
Sowieso. BO zombies is het leukste, maar L4D is nog beterquote:
When one sheep is over the dam, more will follow.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The monkey came out of the sleeve with that comment.
shut your mouth danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
When one sheep is over the dam, more will follow.
wat no munnie hier sokakokquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Why are you always taking old cows out of the ditch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef quer het volgende:
Ik ken uberhaubt niet eens zoveel nederlandse spreekwoorden
Jij hoorde er bij voorbaat al bijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
wat no munnie hier sokakok
Hoor ik er nu ook bij?
dat team dat ik poste is nog in opbouw tot nu toe speel ik nog even met een van deze 2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speel je PS3?
Kunnen vanavond wel potje anders:
[ afbeelding ]
DIt is mijn team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vanavond gaat sowieso niet lukken. sta ik bij kensington en racoon
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
East west home bestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
As the clock at home ticks, it ticks nowhere.
jaja kut Hagen. Stond laatst wel 121 overal maar top100 gaat zo niet meer lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar haal je op het einde nog punten mee en natuurlijk aankomend weekend misschien. Zelf heb ik 4 sprinters (goed voor 388 punten), 6 klassementsrenners en 2 knechten. Blijf het echt raar vinden dat Thorb 11 van de 12 renners hetzelfde hebben. Die kans is echt bizar klein.
you have it under the kneequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
They shoot like mushrooms out of the ground.
Jij kan überhaupt niet eens Nederlands.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:32 schreef quer het volgende:
Ik ken uberhaubt niet eens zoveel nederlandse spreekwoorden
Die punt aan het eind van je zinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jij kan überhaupt niet eens Nederlands.
Zie nu pas overall klassement, ik sta 1.088.... Maar ik ga nog stijgen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
jaja kut Hagen. Stond laatst wel 121 overal maar top100 gaat zo niet meer lukken
Bij die andere mag je een geblesseerde renner alleen vervangen als je VIP bentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie nu pas overall klassement, ik sta 1.088.... Maar ik ga nog stijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die top 100 van tourploeg stonden best veel namen dubbel trouwens, die deden meerdere keren mee met hetzelfde team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |