PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Geen idee, ik zal eens opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ohoho, zouden er nog mods wakker zijn?
Straks wordt het nog meer emo-tvquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef StijnDa het volgende:
God wat een gelul van die Noorderling op avondetappe ThorbHoop dat het nog beter wordt.
- Kap eens met je constante irrelevante posts. -quote:
Wollah, waarom maak jy rasitisch opmerking ah sahbi?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
Dat tuig op de voetbalzone-facebook.
[ afbeelding ]
't is elke dag weekend lang leve de vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga ook weer. Wekker weer vroeg. Bijna weekend.
die ginger eruitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat vinden jullie van de op chicks?
Nog andere suggesties?
Nice, maar wel erg aanvallend vrees ik.quote:
Gewoon meer scoren dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, maar wel erg aanvallend vrees ik.
hoeveel heb je nou betaald voor forza horizon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gewoon meer scoren dan de tegenstander.
Paar maanden geleden gekocht voor 35. Hij was vorige week nog in de aanbieding in de bij xbox megasale voor 15.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel heb je nou betaald voor forza horizon?
ja daar kwam ik vandaag ook achterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden gekocht voor 35. Hij was vorige week nog in de aanbieding in de bij xbox megasale voor 15.
http://www.zavvi.com/game(...)orizon/10613776.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja daar kwam ik vandaag ook achter
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zo konko slecht.
Die Alonso van Sounders is wel een baas. Eddie Johnson ook. Friedel is ook maar een rare opa
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gatt is een josti. Ihemelu is fucking klein voor een CCB.
Welterusten.quote:
Niet centraal neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die paardenstaart deed het bij mij wel goed
not bonnucciad, thanksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
http://www.zavvi.com/game(...)orizon/10613776.html
jup, ik invite je zo, 2 minutenquote:
kinderpartijtje? Mag ik ook komen?quote:
Geworden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pascal jonge, wat ben jij lelijk geworden.
quote:
kaaskutjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Te laat, kijk nu The WireMorgen dan maar
Btw dit:
[ afbeelding ]
Hattrick hero Te Vrede
Vriend van mij zit steeds te zeiken dat ik The Bridge moet gaan kijken, maar dan de Scandinavische versie..schijnt erg goed te zijn. Ik kijk ook eerst maar eens deze pilot denk ik. Camp klonk wel kut op basis van die omschrijving.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
2 nieuwe aanwinsten in mijn pilot collectie. "Camp" en "the Bridge". Iemand dat gezien al?
Ja zag al dat er US bij stond, ken die originele niet maar ben niet zo van dat Scandinavischequote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vriend van mij zit steeds te zeiken dat ik The Bridge moet gaan kijken, maar dan de Scandinavische versie..schijnt erg goed te zijn. Ik kijk ook eerst maar eens deze pilot denk ik. Camp klonk wel kut op basis van die omschrijving.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zag al dat er US bij stond, ken die originele niet maar ben niet zo van dat ScandinavischeCamp leek me ook niet super, maar die omschrijvingen enzo zijn vaak misleidend. Dus ik download nu altijd gewoon elke "s01e01" in de 24h video top 100 van TPB.
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.quote:
Dit snapt die ginger toch niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.
Met Nazi Zombies.
Daar ben ik wel bang voor ja...quote:
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dead Snow in het Engels dan. Topfilm.
Met Nazi Zombies.
Wist niet dat hij een Deen wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.
Deze film vond ik wel erg tof, met "Jamie Lannister"
Hodejegerne (2011) - IMDb
Ja, daar heb je wel gelijk in. Borgen vond ik ook nog wel vet(Deens), maar voor de rest valt het inderdaad nog best tegen. Die Hodejegerne ga ik dan ook maar eens kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is wel geniaal ja. Maar meestal vind ik die Scandinavische dingen ook niet zo super. Kijk graag met het verstand op 50% series en met shit in een vreemde taal moet je je veel meer concentreren.
Deze film vond ik wel erg tof, met "Jamie Lannister"
Hodejegerne (2011) - IMDb
Daar is ze veel geylerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Herken haar pas na 3 afleveringen____!
niet raar rond deze tijdquote:
Dat is waar. En waarom slaapt Tim86 dan nog niet?quote:
Ik zit in een Amerikaans ritme.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is waar. En waarom slaapt Tim86 dan nog niet?
Ben je naar Amerika geweest?quote:
Neequote:
Je kijkt zeker zo veel series en vergeet dan de tijd, waardoor je elke keer pas rond 4 uur gaat slapen en om 12/1 uur wakker wordt?quote:
Gewoon een brak ritme, zeker nu ik vakantie heb. Als het lekker weer is heb ik nog wel de motivatie om lekker vroeg op te staan, met dit lamlendige weer ook niet zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kijkt zeker zo veel series en vergeet dan de tijd, waardoor je elke keer pas rond 4 uur gaat slapen en om 12/1 uur wakker wordt?
true dat. Ik blijf nu gewoon zo lang mogelijk wakker, want morgen iets van 9 uur in de auto zitten...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een brak ritme, zeker nu ik vakantie heb. Als het lekker weer is heb ik nog wel de motivatie om lekker vroeg op te staan, met dit lamlendige weer ook niet zo.
Ik kom alleen maar Japanse shit, Minecraft en WoW plaatjes tegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:42 schreef Zhano het volgende:
http://puu.sh/LUL.png
http://puu.sh/NOOB.png
http://puu.sh/FIFA.png
Herr Kittelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, zag net nog dat ik de top 3 goed had voorspeld bij de etappe van vandaag.
Zie net pas de samenvatting van de etappe. De sprint zag er leuk uit.quote:
verkapte-kijk-mij-de-tourpoule-winnen-post.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie net pas de samenvatting van de etappe. De sprint zag er leuk uit.
Dit is de score in de tourploeg nu.
[ afbeelding ]
Thorb en ik hebben toevallig bijna hetzelfde team, de enige renner die hij anders had was Boasson Hagen en die ligt er nu uit. Gefeliciteerd met de 2e plek Thorb!
Haha, volgens mij was hij niet echt verkapt hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-de-tourpoule-winnen-post.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was hij niet echt verkapt hoor.
Ik heb teveel ingezet op het AK. Al moeten jullie de punten die daarvoor gegeven worden ook nog even afwachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie net pas de samenvatting van de etappe. De sprint zag er leuk uit.
Dit is de score in de tourploeg nu.
[ afbeelding ]
Thorb en ik hebben toevallig bijna hetzelfde team, de enige renner die hij anders had was Boasson Hagen en die ligt er nu uit. Gefeliciteerd met de 2e plek Thorb!
"En nou iedereen weer meedoen, net zoals net"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe hij hier de hele tijd staat te zwaaien naar die kinderen
Als je goed luistert hoor je ook de hele tijd mensen lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"En nou iedereen weer meedoen, net zoals net"
En dan dat armpje weer in de lucht, om iedereen te laten zien dat de zweetplek onder zijn oksel nog groter is geworden
Dat je uberhaupt geld hebt betaald om zo'n jongen op een podium te krijgen
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je ook de hele tijd mensen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |