Ze is best heet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook niet. Is vast een verschrikkelijk kutwijf. Altijd vrolijk enzo.
Kom hier, ik klap jequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:24 schreef Vrouwmensch het volgende:
Kansloosheid ten top, maar helaas heb ik verder niemand waarmee ik dit probleem kan bespreken, dus moet het interweb maar uitkomst bieden.
Het volgende; Ik, twintiger, heb een relatie en woon samen met een fantastische vent. Hij is lief, knap, intelligent, undsoweiter undsoweiter, en er is dan ook geen enkele reden voor trouble in paradise. Je voelt de wending al aankomen; het addertje onder het gras, en wel in de vorm van de persoon die ik beschouw als mijn beste vriendin, laten we haar X noemen voor het gemak.
Aan deze vriendschap gaat een wat bijzonder verhaal vooraf, het is namelijk zo dat ik voor ik mijn huidige vriend ontmoette altijd overtuigd lesbisch ben geweest. Zo begon ook de verhouding tussen mij en X niet platonisch, toen we elkaar een aantal jaar terug ontmoetten trapten we af als ordinaire fuckbuddies, ik omdat ik net uit een lange relatie kwam met exvriendin en verlangde naar vers meisjesvlees, zij omdat ze vermoedde dat er ergens een lesbienne in haar school en die vermoedens eens wilde uitpluizen door middel van seks met een meisje.
Na een paar maand ontmoette zij een jongen en klopte mijn exvriendin bij me aan, dus gingen we, in wederzijdse overeenstemming, over tot een platonische vriendschap. Ik moet er bij zeggen dat dat niet helemaal naar mijn zin ging, ik had destijds al wel gevoelens voor 'r en was graag overgegaan tot een vaste relatie, maar haar twijfels omtrent geaardheid en niet al te stabiele geestelijke gesteldheid lieten dit niet toe, dus daar heb ik me bij moeten neerleggen. Tot voor kort had ik de situatie voor m'n gevoel ook geaccepteerd, natuurlijk viel het me af en toe wel eens zwaar, oude liefde roest niet, zegt men, maar ik was uitstekend in staat om dit alles in goede banen te lijden, zonder hartzeer en zonder het onderwerp aan te hoeven snijden: Dikke vriendjes zonder bijbedoelingen.
Nu heeft ze een tijdje terug te kennen gegeven dat ze wel eens spijt heeft dat ze destijds geen stappen heeft ondernomen en me heeft laten gaan. Naar eigen zeggen kijkt ze nu wel eens met lede ogen toe dat ik nu met m'n vriend ben. Door deze bekentenissen laaiden bij mij, tot m'n grote frustratie, de gevoelens weer op en zit ik nu al een maand of 3 met een slepend gevoel van frustratie. Ik ben namelijk stapelgek op m'n vriend en wil hem absoluut niet kwijt, maar hetzelfde geldt nu eigenlijk voor m'n beste vriendin; ik betrap mezelf wel eens vaker op heimelijke gevoelens, die ik overigens absoluut niet uitspreek, ik heb na haar bekentenissen gezegd: "We moeten ons er maar gewoon overheen zetten, ik ben met m'n vriend en een relatie zit er voor ons toch niet in".
Nu blijkt dit, helaas, makkelijker gezegd dan gedaan, want ik voel me af en toe behoorlijk verscheurd: Ik ben verliefd op m'n vriend, maar koester tegelijkertijd gevoelens voor m'n beste vriendin. Ik wil beiden voor geen goud kwijt, maar ik voel me schuldig naar beiden dat die gevoelens er zijn.
Heeft iemand hier misschien iets zinnigs aan toe te voegen? Ik voel de "je bent een verraderlijke slet en je verdient je vriend"-comments al aankomen, maar oprecht kan ik zeggen: Zo zit het niet.
Seven2.0.quote:
Zij maakte dan ook de fout zichzelf lesbienne te noemen terwijl het maar een experimenteerfase was.quote:
Hmmmmm :$quote:
Met Rebubbled wilde het neit lukken?quote:
jawel. maar ik moet als nieuwe single wel even leven alsof mijn leven er van af hangtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met Rebubbled wilde het neit lukken?
quote:I MADE THIS AND FED IT TO MY DOG TO TEST IF IT WERE EDIBLE. IT WASNT AND HE DIED. THIS IS NOT EDIBLE. DO NOT EAT THIS. JUST A WARNING
En zoek vooral een vriendin waarbij je niet hoeft te stoppen met leven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef fyah het volgende:
[..]
jawel. maar ik moet als nieuwe single wel even leven alsof mijn leven er van af hangt
Volgens mij bedoelt hij rondneuken en dat past niet binnen de meeste monogame relaties.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En zoek vooral een vriendin waarbij je niet hoeft te stoppen met leven.
Volgens mij sluipt dat er meestal langzaam in dus het is moeilijk om jezelf daarvoor te behoedenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Monogame relatiesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij rondneuken en dat past niet binnen de meeste monogame relaties.
je weet wat de straf is voor polygamie he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je weet wat de straf is voor polygamie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde of welquote:
Soms ben ik wel 2 dagen monogaam aan mijn etenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde of wel
Ja wij ook maar soms ben je je eigen eten zat en eet je buiten de deurquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel 2 dagen monogaam aan mijn etenRestjes.
enkeltje r&p voor bobzquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wij ook maar soms ben je je eigen eten zat en eet je buiten de deur
Dan moet je beter kokenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wij ook maar soms ben je je eigen eten zat en eet je buiten de deur
We hebben gewoon een open keuken jaquote:
Ja ach zoveel doen we er ook niet meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:39 schreef Salatrel het volgende:
Zolang maar niet de hele buurt in en uitloopt
Wat denk je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:49 schreef Salatrel het volgende:
Ben je ooit amsterdam wel eens uitgeweest vas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |