Niks BNW, dit staat gewoon breed in de Tubantia en waarschijnlijk ook veel andere kranten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Leandra het volgende:
Darn, wie heeft het hek van BNW weer open laten staan?!
Ik heb het niet over het topic maar over de post boven die post over het hek van BNW....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks BNW, dit staat gewoon breed in de Tubantia en waarschijnlijk ook veel andere kranten.
Ja, moord en moet gestraft worden.
Ja te hoge straf, niet al te veel rekening gehouden met de geschiedenis.
nee niet alle pedofielen moeten dood, opsluiten sleutel weg gooien.
snap ik maar dit soort speculatie en discussie stond en in de krant en gaat de ronde,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het topic maar over de post boven die post over het hek van BNW....
Ja en daarom kan ik me dus niets bij 200 uur vs 8 jaar voorstellen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal scheef. De gevolgen zijn wel hetzelfde. Dat terwijl de doodrijder zélf risico nam en nergens slachtoffer van is. Deze pedokiller is zelf slachtoffer van de persoon die hij heeft omgebracht.
Ook Joris Demmink maakt geen wetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja Joris Demmink de vorig justitie baas is ook een pedo dus dat werkt niet echt mee.
Als de man uit Goor in staat was geweest die weg te bewandelen dan had hij zijn voormalige kwelgeest waarschijnlijk ook niet omgebracht. Iets in zijn psyche zal hem daarvan weerhouden hebben. Ooit in 1996 een goede film gemaakt over het onderwerp Sleepers (1996) - IMDbquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, je kan je afvragen waarom de man uit Goor nooit aangifte heeft gedaan tegen zijn kwelgeest, of liever, waarom deze nooit vervolgd is voor het misbruiken van deze man uit Goor.
Maar da's niet relevant, dat mag lekker in BNW bij de andere complotten.quote:
Grappenmaker. De roep op strenger straffen vanuit de maatschappij is er al decennia. Politici doen nooit wat het volk wil en als ze dat wel doen dan weten de rechters het toch weer beter. In een land waar door de elite de dader en niet het slachtoffer belangrijk wordt gevonden zal nooit iets veranderen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar da's niet relevant, dat mag lekker in BNW bij de andere complotten.
Mensen die klagen dat ze de straffen te laag vinden moeten dat bij hun politici aangeven, niet lopen janken dat de rechters zo soft zijn.
Nou, richt een aluhoedjespartij op. Als verkiezingsslogan verwacht ik natuurlijk wel "OPEN JE OGEN!!!!!"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Grappenmaker. De roep op strenger straffen vanuit de maatschappij is er al decennia. Politici doen nooit wat het volk wil en als ze dat wel doen dan weten de rechters het toch weer beter. In een land waar door de elite de dader en niet het slachtoffer belangrijk wordt gevonden zal nooit iets veranderen.
De dader is een slachtoffer en dient geholpen te worden. Zijn straf heeft hij al gehad toen de pedo hem nam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:55 schreef Gia het volgende:
Akkoord, het is misbruik als een volwassene sex heeft met een minderjarige, maar daar is ie boor veroordeeld geweest.
Maar niet in dit geval.
Vraag ik me een paar dingen af:
- was het voor geld? (Hoewel dat het niet minder strafbaar maakt)
- is er aangifte gedaan door deze man?
In elk geval blijft het doodslag en is de straf terecht.
bij ernstige ongelukken wordt in elk geval altijd een strafrechtelijk onderzoek ingesteld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft schuld in die gevallen meer te maken met schade en verzekering en zo, niet met strafrechtelijke sancties
waarom is het een stom woord 'dader'? Hij heeft wel iemand gedood hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:48 schreef Andromache het volgende:
ik heb hier een heel dubbel gevoel bij.... moord is nooit goed, echt nooit, maar ik kan het me vanuit het gezichtspunt van de 'dader' (wat een compleet kutwoord in deze context) wel voorstellen. hopelijk brengt het hem wat hij zocht.
een positief iets: hij zal in de bajes snel vrienden maken want ze moeten er heel weinig hebben van pedo's....
dat hij ook slachtoffer is, maakt hem toch niet ineens geen dader?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De dader is een slachtoffer en dient geholpen te worden. Zijn straf heeft hij al gehad toen de pedo hem nam.
Je ex is ook een pedo die jou als kind jarenlang misbruikte?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hij ook slachtoffer is, maakt hem toch niet ineens geen dader?
Wel handig op zich, kan ik mn ex ongestraft dood gaan slaan![]()
Hij heeft de misdaad gepleegd waar hij al op voorhand voor gestraft was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is het een stom woord 'dader'? Hij heeft wel iemand gedood hoor
www.sopn.nlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, richt een aluhoedjespartij op. Als verkiezingsslogan verwacht ik natuurlijk wel "OPEN JE OGEN!!!!!"
Nee. Ik vind het vervelend dat ik je het moet zeggen, maar de teletijdmachine van Professor Barabas bestaat niet écht. Sorry man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij heeft de misdaad gepleegd waar hij al op voorhand voor gestraft was.
Dit gaat voor de PVV een heel heikel onderwerp worden net als jongensbesnijdenissen en koosjer/halal-slachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef stalybridge het volgende:
Is dit nu een voorbeeld waarom minimum straffen niet zo'n goed idee zijn. (benieuwd wat de pvv van deze zaak vindt)
Hoewel dat bij deze uitspraak niet eens zoveel gescheeld zou hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |