quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft toto nou al 3 1D topics gemaakt achter elkaar?!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
TOTO IK VIND JOU HELEMAAL NIET MEER LEUK ZO
Not too bad thanks. Nog maar 1 dag werkenquote:
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar even, kan iemand mij DM-en over drama die hier heeft afgespeeld toen ik weg was en waarom mensen ban hebben?
Fine too, thanksquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Nog maar 1 dag werken![]()
How are you sir?
Ik PM je zo wel ffquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar even, kan iemand mij DM-en over drama die hier heeft afgespeeld toen ik weg was en waarom mensen ban hebben?
nevar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Als je wel kapt met die one direction want dan wordt mn piemeltje niet hard hoor
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
bans worden niet besproken
kindjes, gedraag je
Straks bespreek ik jouquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
bans worden niet besproken
kindjes, gedraag je
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
rot toch op zeg, mijn gedrag is voorbeeldig
je mag me koffie komen brengenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?
Aangenomenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
rot toch op zeg, mijn gedrag is voorbeeldig
3. wel rietsuikerquote:
had vanochtend dearest creature in creation nog even geprobeerd, lukte niet meerquote:
Dat zal wat oefening nodig hebben. Komt vast goed als je het echt gaat lerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
had vanochtend dearest creature in creation nog even geprobeerd, lukte niet meer
praat voor jezelfquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
TC blijkt ook gezellig te zijn geweest, stelletje rellerts
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
TC blijkt ook gezellig te zijn geweest, stelletje rellerts
Geen idee eigenlijk, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik wel maar normaliter niet aan de sc tc, das toch alleen maar ge-eikel.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoor ik net van iemand, sletjes over en weer
true truequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
laten we het er gewoon niet over hebben
nut heeft het niet
haquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon naar mij luisteren
ik ben de man hier
Ik wil misschien Engels lerares worden en sowieso veel reizen/in buitenland studeren/wonen dus ik moet inderdaad Engels oefenen jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal wat oefening nodig hebben. Komt vast goed als je het echt gaat leren
Gelukkig maar, want ik ben moequote:
Weet geen eten met ezel-vleesquote:
ulghquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/pr(...)ensen-geen-ezelvlees
Mee eens, ook mijn Engels kan altijd nog beterquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik wil misschien Engels lerares worden en sowieso veel reizen/in buitenland studeren/wonen dus ik moet inderdaad Engels oefenen jaAlhoewel ik me nu ook wel zou redden, maar kan altijd beter natuurlijk
How come?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik ben moejaja ik
32 km gefietstquote:
/caros muchosquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga de top 5 dagcijfers vandaag niet halen
Zo, dan snap ik wel dat je moe bentquote:
En dat is ergquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga de top 5 dagcijfers vandaag niet halen
Ja moest naar Utrecht toe en had geen zin om met de trein te gaanquote:
churrosquote:
burrito`squote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moest naar Utrecht toe en had geen zin om met de trein te gaan
Sportiefquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moest naar Utrecht toe en had geen zin om met de trein te gaan
Daar heb je misschien een paar dagen extra voor nodig danquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw postcount in halen!
Uh van kwart over 12 tot 2 denk ik?quote:
volgende keer zeggen, dan kan ik je bespiedenquote:
ik ging al iemand anders bespiedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgende keer zeggen, dan kan ik je bespieden
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?quote:
Ik vind HC niet leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?
alleen locatie goed gegoktquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwputquote:
theekopje is wel leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwput
Die vent met die daklozenkrantquote:
Watte?quote:
klopt ja, liep daar eerst elke ochtend langsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Hij staat er echt al jaarennn elke dag van sochtends tot savonds, en elke keer zegt hij hetzelfde als je langskomt `Mooie
Dat weet ik niet joh. Ben daar ooit eens geweest toen ik vrienden bezocht in Nieuwegeinquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwput
Huh? Dan kom je toch niet in HC?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet joh. Ben daar ooit eens geweest toen ik vrienden bezocht in Nieuwegein
Ik bleef daar slapen en we zijn toch ook naar HC gegaanquote:
Leuk nummerquote:
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bleef daar slapen en we zijn toch ook naar HC gegaan
Like what? Andersom?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.
o ja?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.
Hahaquote:
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer welquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaHeb ik ook weleens gezeten
![]()
Nee bij de Dom is wel leuk. Neude ook wel gezellig, of bij Julianapark. Ledig Erf etc etc
Je mist wat! Gratis peepshows op Roze Zaterdagen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer wel
Meeste mensen zien ook alleen maar de Oudegracht en verder niksquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer wel
Nou, dat zou voor mij niet hoevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mist wat! Gratis peepshows op Roze Zaterdagen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen zien ook alleen maar de Oudegracht en verder niks![]()
Ezell bijvoorbeeld
quote:
Kanaleneilandquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waar woon jij trouwens in Utrecht?
Niet Lombok toch?
Kanaleneiland, jwt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waar woon jij trouwens in Utrecht?
Niet Lombok toch?
quote:
Welke?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Nee joh, woon gewoon in een 'normale' wijk.
Nou.. Das best wel probleemwijk toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Lunetten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Best leuk daar, alleen pokke-end van de binnenstad afquote:
Een normale.quote:
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Das best wel probleemwijk toch?
Hoe lang in tijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best leuk daar, alleen pokke-end van de binnenstad af
hm okayquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normale.
[..]
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.
Half uur met de fiets denk ik.quote:
Dan zeg ik ook in welke wijk ik woonquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normale.
[..]
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.
Ik heb nog nooit van Lunetten naar de Binnenstad gefietstquote:
Dat is best ver wel dan inderdaad maar niet heel verquote:
Ja, niks mis mee. Fijne wijk alles.quote:
Mja, ook veel studenten daar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook in welke wijk ik woon
En kanaleneiland is volgensmij al beter ja.. Ik kom er alleen nooit
Hij herkent je niet hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee. Fijne wijk alles.
[..]
Mja, ook veel studenten daar...
Goh 10 minuten minder, nou wat een verschil d4v1dquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
Mwah, ik gok Lunetten - Binnenstad op 20 minuten.
Dat is 5 kilometer.. Ik doe 9 kilometer in 30 minutenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Lunetten naar de Binnenstad gefietstwas gewoon een inschatting
Dat is wel te doen dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
Mwah, ik gok Lunetten - Binnenstad op 20 minuten.
Ja, stuk of 10!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je misschien een paar dagen extra voor nodig dan
Als dat geen neuken wordtquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat kind is 16
denk je dat ik pedo ben
Geen idee, maar 16 ben je gewoon meerderjarig hoor, weet nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat kind is 16
denk je dat ik pedo ben
Bron?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:
hihi. Ik post meer per dag dan Spatieloos hihi. :s
Duussssss ezell...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar 16 ben je gewoon meerderjarig hoor, weet niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 23:23:22 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus ezell...Niks aan de hand als je haar hosseltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee een 20-jarige meid valt 99,9 procent van de keren niet op een 16-jarig jochie nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
No shitquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks aan de hand als je haar hosseltMaar nee een 20-jarige meid valt 99,9 procent van de keren niet op een 16-jarig jochie nee
o ja, dan wel zekerquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar 16 ben je gewoon meerderjarig hoor, weet niet
Nee gewoon nooitquote:
WE FOUND DOVE IN A SOAPLESSS PLAAAACEquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:23 schreef Crack_ het volgende:
WE FOUND LOVE IN A HOPELOSS PLACEEEEEEEEEEEE
wie zegt dat ik het over wetgeving heb?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon nooitWetgeving is niet je sterkste punt he?
Waar heb je het dan over Ezelltjequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over wetgeving heb?
daten met een marshmallow is wel pedo-waardigquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef d4v1d het volgende:
No offense Ezell, maar tot met net dacht ik dat jij een man was, maar wel homo:s
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef d4v1d het volgende:
No offense Ezell, maar tot op net dacht ik dat jij een man was, maar wel homo:s
Zegt niksquote:
Jawelquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt niks
Ik heb 2 jaren (of iets minder) niet gepost, nu post ik veel meer elke dag.
mwah, tomboys die nooit broeken kopen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Snap het wel hoor, Ezell is wel beetje tomboy
Koop jij nooit broeken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
mwah, tomboys die nooit broeken kopen?
Te veel gedoe, ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop jij nooit broeken?Dan had je helemaal moeten zeggen dat je in Utrecht was
Hoezo teveel gedoe?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Te veel gedoe, ja.Jurkjes en rokjes zijn zoveel makkelijker met kopen.
En wat nou als het regent? Dan lijkt een rok/jurk mij best kutquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Te veel gedoe, ja.Jurkjes en rokjes zijn zoveel makkelijker met kopen.
je doet er toch een legging of een panty onderquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat nou als het regent? Dan lijkt een rok/jurk mij best kut
Wist ik veelquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je doet er toch een legging of een panty onder
Weet nooit welke broeken goed zijn en ik heb nooit zo'n zin om te passen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo teveel gedoe?![]()
Vond jou altijd wel een jeans-type.
Lot to learnquote:
Gewoon, je bent niet echt een meisje-meisje toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet nooit welke broeken goed zijn en ik heb nooit zo'n zin om te passen.Maar moet wel echt een keer nieuwe halen. Heb er nog maar een paar over die ik nog wel draag.
Hoezo jeans?
Ik kleed mij vaak wel zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet echt een meisje-meisje toch?![]()
En jeans zijn leuk bij meiden
Ok, fair enoughquote:
Wat een onzin.quote:
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Met zulke opmerkingen doe je het niet goed bij vrouwen hoor
Jij komt er wel zo te horenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekken
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekken
bek ook echtquote:
Zo word het niets natuurlijk. Ik kan wel jaren op de bank gaan liggen wachtenquote:
godverquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent d4v1d, maar dan 7 jaar later
Haha sowieso nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent d4v1d, maar dan 7 jaar later
Ja daar wel op reageren maar verder niet natuurlijkquote:
Denk jij echt dat ik buiten FOK! zo tegen vrouwen doe?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha sowieso nietIk praat in eerste instantie al wat vrouwvriendelijker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar wel op reageren maar verder niet natuurlijk
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik buiten FOK! zo tegen vrouwen doe?
Ga wachten dan, spreek je over een jaar of 7!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo word het niets natuurlijk. Ik kan wel jaren op de bank gaan liggen wachten![]()
Nee, tuurlijk niet. Maar je denkt het welquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik buiten FOK! zo tegen vrouwen doe?
Ik kan niet zolang wachtenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga wachten dan, spreek je over een jaar of 7!
postcount4
Mag hopen dat ik over 7 jaar niet meer op FOK! zitquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga wachten dan, spreek je over een jaar of 7!
postcount4
ach joh, zestienjarig gozertjequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar je denkt het welIs al erg genoeg
ola mamarchidequote:
He,quote:
Hoezo niet? Is FOK! alleen voor jongeren ofzo dan? Of vind je FOK! voor kansloze + jongerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik over 7 jaar niet meer op FOK! zit
Doe dat maar om het wat spannender te makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik er wat tempo in
postcount5
Je mag al bijna naar OUDquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is FOK! alleen voor jongeren ofzo dan? Of vind je FOK! voor kansloze + jongeren
postcount6
Ik zit al 9 jaar op het forumquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik over 7 jaar niet meer op FOK! zit
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is FOK! alleen voor jongeren ofzo dan? Of vind je FOK! voor kansloze + jongeren
postcount6
Ola dochter ezellquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach joh, zestienjarig gozertje
[..]
ola mamarchide
watwat?quote:
Omdat ik hard aan het werk wasquote:
Wie weetquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo mag ik het zien, over 7 jaar moet je er nog steeds zijn!
Haha gvdquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/0b194033334d53797640413311cc83ed/http://i1178.photobucket.(...)ofail.jpg]afbeelding[/url] ]
geeft niet, geeft niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ola dochter ezell
[..]
watwat?
[..]
Omdat ik hard aan het werk wasEn ik je gewoon vergeten was. sorry
Ennnn hoi rest, alles goed?
Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geeft niet, geeft niet.
Met mij prima,moeee.. met jou ook?
hoe ver zijn jullie eigenlijk met de verhuizing?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.
wat staat er zaterdag te gebeuren dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben weer bij mijn ouders. heel matig. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, zaterdag heeft potentie om leuk te worden. Dus ik vind het allemaal wel best.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/0b194033334d53797640413311cc83ed/http://i1178.photobucket.(...)ofail.jpg]afbeelding[/url] ]
het is wachten op de bank. en geld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe ver zijn jullie eigenlijk met de verhuizing?
Ah, mooi.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
het is wachten op de bank. en geld.
We wonen er al wel.Het is heerlijk
Episch en on-Rotterdams.quote:
yessssssssquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, mooi.Wel foto's plaatsen als het af is.
Niks negatiefs aan FOK!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Urg. Ik bedenk me net dat als ik ooit kinderen zou krijgen met mijn vriend, dat die dan 1. een FOK!baby zou zijn, 2. zijn/haar ene peetoom actief fokker is en zijn/haar andere ook een fok!account heeft
arme kindertjes
baby'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks negatiefs aan FOK!
Ik keek net dit filmpje: http://www.vkmag.com/maga(...)n_1_seconde_per_dag/
En nu wil ik echt vader worden!
Okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel naar tjok als de boel klaar is.
Wat enig!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh het is al tijd voor mijn nachteitje!
Is het alweer zover?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh het is al tijd voor mijn nachteitje!
Het kon erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Urg. Ik bedenk me net dat als ik ooit kinderen zou krijgen met mijn vriend, dat die dan 1. een FOK!baby zou zijn, 2. zijn/haar ene peetoom actief fokker is en zijn/haar andere ook een fok!account heeft
arme kindertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er voorlopig ook nog niet aan denken inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef d4v1d het volgende:
Je was vroeger zelf een baby!
Met de tijd begin je ze irritant te vinden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het kon erger.Of als voornaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokje Modder“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Maar hij/zij heeft dan wel fantastische peetooms.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
arme kindertjes
Ik voorlopig ook niet hoor, maar lijkt me toch leuk om ooit vader te worden, als ik 35-40 ben ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet er voorlopig ook nog niet aan denken inderdaadweg verre reizen
Ach, iig top 10 :/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
GC / Dagcijfers #228
(En spatie op #10, huehuehue)
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voorlopig ook niet hoor, maar lijkt me toch leuk om ooit vader te worden, als ik 35-40 ben ofzo.
inkopperrrrrrquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoor
Voor een man is dat toch niet zo erg. Maar je, dan heb je tenminste wel geleefd daarvoor, en als het goed is heb ik genoeg geld verdiend zodat ik niet full time hoef te werken en tijd heb voor mijn kind(eren)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
35 is wel mooie leeftijd. 40 wordt al oud hoor
Ja, hoe dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor een man is dat toch niet zo erg. Maar je, dan heb je tenminste wel geleefd daarvoor, en als het goed is heb ik genoeg geld verdiend zodat ik niet full time hoef te werken en tijd heb voor mijn kind(eren)
Lijkt me niet. Cut4Bieber (en dit is een soort van na aper ofzo) was verzonnen door 4chan dacht ik, en ja lijkt me niet dat veel mensen het hebben gedaan, helaas wel een paar :/quote:
Ezell voelt zich aangesproken, oud wiefquote:
Jaquote:
Nee een PDquote:
Hey ik sta toch nog op 7quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
GC / Dagcijfers #228
(En spatie op #10, huehuehue)
Weet ik nog niet, maar als het goed is word mijn broer miljonair, dus krijg vast wel wat van hemquote:
Dat cut4bieber van 4chan kende ik, toen ging het in de sc er ook over geloof ik. Ik kon me al niet voorstellen dat het nu ook voor 1d werd gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Cut4Bieber (en dit is een soort van na aper ofzo) was verzonnen door 4chan dacht ik, en ja lijkt me niet dat veel mensen het hebben gedaan, helaas wel een paar :/
SCquote:
Dat welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij/zij heeft dan wel fantastische peetooms.
Er staat toch duidelijk op die zak hoeveel gram er in zit!!! Niet zeuren, dat lucht is nodig anders wordt de chips wat was het, zacht?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef d4v1d het volgende:
http://www.klacht.nl/doritos/klacht/half-gevulde-zakken/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell voelt zich aangesproken, oud wief
Heus, dan heb ik minder dan jij, dan haal ik je niet in dan gebeurt er tegenovergestelde !quote:
Daarom die smiley jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk op die zak hoeveel gram er in zit!!! Niet zeuren, dat lucht is nodig anders wordt de chips wat was het, zacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |