Gewoon, je bent niet echt een meisje-meisje toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet nooit welke broeken goed zijn en ik heb nooit zo'n zin om te passen.Maar moet wel echt een keer nieuwe halen. Heb er nog maar een paar over die ik nog wel draag.
Hoezo jeans?
Ik kleed mij vaak wel zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet echt een meisje-meisje toch?![]()
En jeans zijn leuk bij meiden
Ok, fair enoughquote:
Wat een onzin.quote:
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Met zulke opmerkingen doe je het niet goed bij vrouwen hoor
Jij komt er wel zo te horenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekken
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hebben ze juist meer om hun bek over open te trekken
bek ook echtquote:
Zo word het niets natuurlijk. Ik kan wel jaren op de bank gaan liggen wachtenquote:
godverquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent d4v1d, maar dan 7 jaar later
Haha sowieso nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent d4v1d, maar dan 7 jaar later
Ja daar wel op reageren maar verder niet natuurlijkquote:
Denk jij echt dat ik buiten FOK! zo tegen vrouwen doe?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha sowieso nietIk praat in eerste instantie al wat vrouwvriendelijker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar wel op reageren maar verder niet natuurlijk
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik buiten FOK! zo tegen vrouwen doe?
Ga wachten dan, spreek je over een jaar of 7!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo word het niets natuurlijk. Ik kan wel jaren op de bank gaan liggen wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |