quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Best wel ja aangezien je bevestiging zoekt op internet![]()
Foto's plaatsen met drank en/of drugs, ben je 12 ofzo?
Als je een kerel bent doe je het gewoon ipv foto's ervan op internet te plaatsen, onzeker kutpubertje.![]()
Wat kunnen wij eraan doen dat je ouders je niet wilden?
Nemiroff is daadwerkelijk dé meest smerigste wodka die ooit geproduceerd is. Die reut is ook +/- ¤5,- per liter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Aberkullie het volgende:
Stoer doen met foto's van goedkope vodka, wiet en camel sigaretten in de Oekraine. Ja je bent duidelijk erg rijk
Net als je dacht dat het niet triester kon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Oh wat is mijn leven zielig..
Tja als je elk continent wel een keer gezien hebt en 4 daagjes wilt uitwaaien, dan is Kiev de bom.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Aberkullie het volgende:
Stoer doen met foto's van goedkope vodka, wiet en camel sigaretten in de Oekraine. Ja je bent duidelijk erg rijk
En dan dit:quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
Wat vind je verzonnen bloedgeile vriendin van je vakantie naar Oekraïne en je dagelijkse drugsgebruik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Oh wat is mijn leven zielig..
Gast, denk niet dat je nu tot de elite hoort nu je een eigen schoonmaakbedrijf hebt met 2 werknemers. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Tja als je elk continent wel een keer gezien hebt en 4 daagjes wilt uitwaaien, dan is Kiev de bom.
En jij loopt met je rol pleepapier achter je paupermatties aan op de camping in Lloret?
fixed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gast, denk niet dat je nu tot de elite hoort nu je een eigen schoonmaakbedrijf hebt met 2 werknemers. Je weet niet waar je het over hebt.
Mijn hamsters kotsen op nieuw geld zoals jij.
Goed met mensen omgaan en jezelf in het graf praten zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Keukendrol het volgende:
TS is niet zo goed met mensen heb ik het idee.
Jij maakt gewoon telkens nieuwe accounts aan zodat niemand doorheeft dat je die grens allang bent overschreden smiecht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel straight to the point zijn, en geen onzin lullen.
Ik mag dan wel geen lul van 30cm hebben zoals elke andere Fokker, maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.
Ik geniet gewoon van de afgunst van mensen op dit forum.
Neem die andere loser: Tong..
Hoe kankertriest moet je zijn om meer dan 100.000 post op dit baggerforum te plaatsen.
En er zijn serieus mensen die respect hebben voor een zolderkamerautist die 1x per dag zijn zolderkamer uitdurft om zijn magnetronmaaltijd weer uit te schijten...
Allebei van toepassing hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Goed met mensen omgaan en jezelf in het graf praten zijn twee verschillende dingen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan dit:
[..]
Wat vind je verzonnen bloedgeile vriendin van je vakantie naar Oekraïne en je dagelijks drugsgebruik?
Grappig, ik kan ook plaatjes googlenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mocht willen dat je zo'n bloedgeile latina in je nest hebt liggen.
Ik ben bang dat je niet verder komt met een doosje tissues en een tube zalf.
Ik upload ze via picturetrail loserquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Grappig, ik kan ook plaatjes googlen
Grappig, ik kan ook gegooglede plaatjes via picturetrail uploaden, fantast.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik upload ze via picturetrail loser
Maar jij bent ook speciaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik upload ze via picturetrail loser
Shemale.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mocht willen dat je zo'n bloedgeile latina in je nest hebt liggen.
Ik ben bang dat je niet verder komt met een doosje tissues en een tube zalf.
1 hersencel minder en waarschijnlijk zul je de hele keuken onderschijten..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Grappig, ik kan ook gegooglede plaatjes via picturetrail uploaden, fantast.
Caracas is de bom!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef Bartcoah het volgende:
haha
Stoer doen met een chick in Colombia
Ik neem aan dat je ook al Venezuela bent geweest TS?
Is het niet al bedtijd of zijn je ouders niet thuis en ben je nog op terwijl je allang in bed had moeten liggen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Caracas is de bom!
Medellin is de beste bestemming in zuid Amerika:)
Je leidt een multi, maar tussen zinnen doorlezen nooit geleerd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Caracas is de bom!
Medellin is de beste bestemming in zuid Amerika:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |