abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128854074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Nee, ik ben voortijdig gestopt met mijn opleiding IInformatie Technologie.
Helaas heeft het succes van mijn pesters mij gedwongen te stoppen met deze opleiding.
Bovendien ben ik te lui en te lelijk om 70 u p/w te werken, dat laat ik over aan de mensen die wel sociaal zijn...
Ik sta ook nooit voor 10 uur op 8-)
Dacht ik al
pi_128854156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Auto import/export, waaronder 1 vestiging in Dubai.
Veel succes in de US, waar 1 op de 6 mensen met voedselbonnen naar de supermarkt gaan...
De Amerikaanse economie is drama, ik was vorig jaar nog in Detroid _O-

Ik zit in december in China, daar valt nog geld te verdienen..
Detroid :') ,faalkneus.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:07:04 #203
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_128854187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Detroid :') ,faalkneus.
Hi O+
pi_128854188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Ik rijdt meestal op je moeder, die weet niet van ophouden.
Haar 3 serie wel...
Rijdt :') :') :')

TS:

pi_128854245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Nee, ik ben voortijdig gestopt met mijn opleiding International Business Manager.
Helaas heeft het succes van mijn bedrijf mij gedwongen te stoppen met deze opleiding.
Bovendien ben ik te lui om 70 u p/w te werken, dat laat ik over aan de mensen die wel last hebben van de crisis...
Ik sta ook nooit voor 10 uur op 8-)
Strookt niet, beetje jammer TS.
pi_128854282
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Strookt niet, beetje jammer TS.
Zie daarom het plaatje boven je post voor een foto van TS :7
pi_128854293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland :)
Eigen ondernemer en je bedrijf dwingt je te stoppen met je opleiding 8)7
pi_128854312
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zie daarom het plaatje boven je post voor een foto van TS :7
Nee man, dat is te makkelijk!
pi_128854515
Je bent een kut (kloon)user.

Je doet alsof je heel wat bent maar mensen die echt wat zijn nemen de moeite niet om op een forum de zogenaamde held uit te gaan hangen. Die zijn serieus bezig in het leven en op de fora ;)

Sterker nog, überhaupt je schrijfstijl wil nog het eea verklappen, Dyslexie, my ass :Y) een klap van crimson chin op je ugly ass zal je doen wakkerschudden :')

Het zal mij niet verbazen dat je alles behalve succesvol bent in het leven. ik denk dat je OP meer een zelfreflectie is dan een profielschets van Pharkus. Ik ken Pharkus niet maar zal vast een toffe peer zijn *)

Je zit trouwens te klagen over het niet kunnen vinden van een Uitzending Gemist filmpje, laat dat nou net iets zijn waar ICT'ers een grafhekel aan hebben, mensen die niet in staat zijn om bijvoorbeeld een filmpje te kunnen vinden op een site waar ook koters komen die dat probleem niet hebben. Dat gezegd hebbende vind ik die klacht dus ook ongegrond.

"Waarschijnlijk is zijn oma aan kanker overleden, en moest onze Pharkus een traantje wegpinken bij het lezen van mijn prachtige Willems Kantine topic"

Ik vermoed dat jouw oma doodgegaan is door het krijgen van kanker, hetgeen zicht ontwikkelde toen zij jou voor het eerst zag :{ Het schuldgevoel dat daaruit is ontstaan hoef je niet jegens Pharkus te ventileren.

Dit gezegd hebbende hoop ik dat je uit je droom ontwaakt, weg stapt van je P3 pc met CRT monitor zodat je weer gaat vuil prikken met een 3 serie prikker :W
life happens while you're pusing the throttle.
pi_128854620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Mwah, TS heeft wel een punt dat de meeste mod's een stel puberale klapmongolen zijn. Een aantal zijn dat in dit topic aan het bewijzen as we speak. (Gelukkig bewijs jij dat het ook anders kan)
Ik zou weleens een fotoserie van de hoofden van alle Fok moderators weleens willen zien.
Ik denk dat men zich helemaal kapot lacht, mensen met hazentanden,vetkleppen die Euroshopper producten promoten op Youtube, en ander zielig gespuis.
Op straat zie je ze niet, of zijn ze je geen blik waardig..
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:18:34 #211
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128854654
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

TS:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_128854693
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

TS:

[ afbeelding ]
:D _O- _O_
pi_128854893
TS al naar bed na de handjob van zn mama :') ?
pi_128854899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef eXplorer1 het volgende:
Je bent een kut (kloon)user.

Je doet alsof je heel wat bent maar mensen die echt wat zijn nemen de moeite niet om op een forum de zogenaamde held uit te gaan hangen. Die zijn serieus bezig in het leven en op de fora ;)

Sterker nog, überhaupt je schrijfstijl wil nog het eea verklappen, Dyslexie, my ass :Y) een klap van crimson chin op je ugly ass zal je doen wakkerschudden :')

Het zal mij niet verbazen dat je alles behalve succesvol bent in het leven. ik denk dat je OP meer een zelfreflectie is dan een profielschets van Pharkus. Ik ken Pharkus niet maar zal vast een toffe peer zijn *)

Je zit trouwens te klagen over het niet kunnen vinden van een Uitzending Gemist filmpje, laat dat nou net iets zijn waar ICT'ers een grafhekel aan hebben, mensen die niet in staat zijn om bijvoorbeeld een filmpje te kunnen vinden op een site waar ook koters komen die dat probleem niet hebben. Dat gezegd hebbende vind ik die klacht dus ook ongegrond.

"Waarschijnlijk is zijn oma aan kanker overleden, en moest onze Pharkus een traantje wegpinken bij het lezen van mijn prachtige Willems Kantine topic"

Ik vermoed dat jouw oma doodgegaan is door het krijgen van kanker, hetgeen zicht ontwikkelde toen zij jou voor het eerst zag :{

Dit gezegd hebbende hoop ik dat je uit je droom ontwaakt, weg stapt van je P3 pc met CRT monitor zodat je weer gaat vuil prikken met een 3 serie prikker :W
Er zijn ook mensen die wel straight to the point zijn, en geen onzin lullen.
Ik mag dan wel geen lul van 30cm hebben zoals elke andere Fokker, maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.

Ik geniet gewoon van de afgunst van mensen op dit forum.

Neem die andere loser: Tong..
Hoe kankertriest moet je zijn om meer dan 100.000 post op dit baggerforum te plaatsen.
En er zijn serieus mensen die respect hebben voor een zolderkamerautist die 1x per dag zijn zolderkamer uitdurft om zijn magnetronmaaltijd weer uit te schijten...
pi_128855002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Ik mag dan wel geen lul van 30cm hebben zoals elke andere Fokker, maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.

Hoe kankertriest moet je zijn om meer dan 100.000 post op dit baggerforum te plaatsen.
En er zijn serieus mensen die respect hebben voor een zolderkamerautist die 1x per dag zijn zolderkamer uitdurft om zijn magnetronmaaltijd weer uit te schijten...
Welke fucking afgunst?

Ik ken je niet eens gast :')
pi_128855197
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Welke fucking afgunst?

Ik ken je niet eens gast :')
Dat is maar goed ook, aan jou valt toch geen rooie cent te verdienen als ik je zo hoor blaten..
pi_128855279
quote:

[..]

maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.

Daarom rijd ik in een peugeot 107. :W
pi_128855366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook, aan jou valt toch geen rooie cent te verdienen als ik je zo hoor blaten..
Jij bent zeker zo'n standaardfiguur die de hele dag wiet rookt omdat die adhd heeft, op de PS3 speelt, geen opleiding heeft gehad, geen meid die een kansloze lowlife als jou wilt dus je bent eenzaam, wajong trekt en wel doet alsof die stoer is en wat voorstelt. _O-

Maar ondertussen leef je in je eigen droomwereld en ziet iedereen je als een mislukkeling en ga je je daarom druk maken over een topic wat gesloten wordt op een internetforum :') _O-
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:38:56 #219
403820 Aberkullie
pi_128855469
quote:

[..]

Tong heeft in ieder geval nog humor.
pi_128855493
quote:

[..]

vandaar dat je zo opgefokt bent
pi_128855517
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n standaardfiguur die de hele dag wiet rookt omdat die adhd heeft, op de PS3 speelt, geen opleiding heeft gehad, geen meid die een kansloze lowlife als jou wilt dus je bent eenzaam, wajong trekt en wel doet alsof die stoer is en wat voorstelt. _O-

Maar ondertussen leef je in je eigen droomwereld en ziet iedereen je als een mislukkeling en ga je je daarom druk maken over een topic wat gesloten wordt op een internetforum :') _O-
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Oh wat is mijn leven zielig..
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:40:20 #222
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_128855532
Jouw verhaal rijmt niet echt.

Krijgen wij morgen weer een ander verhaal hoe rijk je wel (niet) bent?

Ik kan mij die username niet even voor de geest halen, maar dit persoon meende ook een multinational te ''ownen''.

Waar ben je in Dubai precies geweest? Met welk auto bedrijf heb jij contacten? Iets meer detail, iets minder 'wijze' praat.

Oh en tevens: Nemiroff :')

Ga alsjeblieft goede wodka drinken, Premium Beluga om maar een banaantje op te gooien.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_128855602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

ben jij die ecto in het groen?
pi_128855637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Best wel ja aangezien je bevestiging zoekt op internet :')

Foto's plaatsen met drank en/of drugs, ben je 12 ofzo? :')

Als je een kerel bent doe je het gewoon ipv foto's ervan op internet te plaatsen, onzeker kutpubertje. :')

Wat kunnen wij eraan doen dat je ouders je niet wilden? :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:46:12 #225
403820 Aberkullie
pi_128855746
Stoer doen met foto's van goedkope vodka, wiet en camel sigaretten in de Oekraine. Ja je bent duidelijk erg rijk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')