Dacht ik alquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee, ik ben voortijdig gestopt met mijn opleiding IInformatie Technologie.
Helaas heeft het succes van mijn pesters mij gedwongen te stoppen met deze opleiding.
Bovendien ben ik te lui en te lelijk om 70 u p/w te werken, dat laat ik over aan de mensen die wel sociaal zijn...
Ik sta ook nooit voor 10 uur op
Detroidquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Auto import/export, waaronder 1 vestiging in Dubai.
Veel succes in de US, waar 1 op de 6 mensen met voedselbonnen naar de supermarkt gaan...
De Amerikaanse economie is drama, ik was vorig jaar nog in Detroid![]()
Ik zit in december in China, daar valt nog geld te verdienen..
Rijdtquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik rijdt meestal op je moeder, die weet niet van ophouden.
Haar 3 serie wel...
Strookt niet, beetje jammer TS.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee, ik ben voortijdig gestopt met mijn opleiding International Business Manager.
Helaas heeft het succes van mijn bedrijf mij gedwongen te stoppen met deze opleiding.
Bovendien ben ik te lui om 70 u p/w te werken, dat laat ik over aan de mensen die wel last hebben van de crisis...
Ik sta ook nooit voor 10 uur op
Eigen ondernemer en je bedrijf dwingt je te stoppen met je opleidingquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
Nee man, dat is te makkelijk!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zie daarom het plaatje boven je post voor een foto van TS
Ik zou weleens een fotoserie van de hoofden van alle Fok moderators weleens willen zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Mwah, TS heeft wel een punt dat de meeste mod's een stel puberale klapmongolen zijn. Een aantal zijn dat in dit topic aan het bewijzen as we speak. (Gelukkig bewijs jij dat het ook anders kan)
Er zijn ook mensen die wel straight to the point zijn, en geen onzin lullen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef eXplorer1 het volgende:
Je bent een kut (kloon)user.
Je doet alsof je heel wat bent maar mensen die echt wat zijn nemen de moeite niet om op een forum de zogenaamde held uit te gaan hangen. Die zijn serieus bezig in het leven en op de fora![]()
Sterker nog, überhaupt je schrijfstijl wil nog het eea verklappen, Dyslexie, my asseen klap van crimson chin op je ugly ass zal je doen wakkerschudden
![]()
Het zal mij niet verbazen dat je alles behalve succesvol bent in het leven. ik denk dat je OP meer een zelfreflectie is dan een profielschets van Pharkus. Ik ken Pharkus niet maar zal vast een toffe peer zijn![]()
Je zit trouwens te klagen over het niet kunnen vinden van een Uitzending Gemist filmpje, laat dat nou net iets zijn waar ICT'ers een grafhekel aan hebben, mensen die niet in staat zijn om bijvoorbeeld een filmpje te kunnen vinden op een site waar ook koters komen die dat probleem niet hebben. Dat gezegd hebbende vind ik die klacht dus ook ongegrond.
"Waarschijnlijk is zijn oma aan kanker overleden, en moest onze Pharkus een traantje wegpinken bij het lezen van mijn prachtige Willems Kantine topic"
Ik vermoed dat jouw oma doodgegaan is door het krijgen van kanker, hetgeen zicht ontwikkelde toen zij jou voor het eerst zag![]()
Dit gezegd hebbende hoop ik dat je uit je droom ontwaakt, weg stapt van je P3 pc met CRT monitor zodat je weer gaat vuil prikken met een 3 serie prikker
Welke fucking afgunst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel straight to the point zijn, en geen onzin lullen.
Ik mag dan wel geen lul van 30cm hebben zoals elke andere Fokker, maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.
Ik geniet gewoon van de afgunst van mensen op dit forum.
Neem die andere loser: Tong..
Hoe kankertriest moet je zijn om meer dan 100.000 post op dit baggerforum te plaatsen.
En er zijn serieus mensen die respect hebben voor een zolderkamerautist die 1x per dag zijn zolderkamer uitdurft om zijn magnetronmaaltijd weer uit te schijten...
Dat is maar goed ook, aan jou valt toch geen rooie cent te verdienen als ik je zo hoor blaten..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welke fucking afgunst?
Ik ken je niet eens gast
Daarom rijd ik in een peugeot 107.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.
Jij bent zeker zo'n standaardfiguur die de hele dag wiet rookt omdat die adhd heeft, op de PS3 speelt, geen opleiding heeft gehad, geen meid die een kansloze lowlife als jou wilt dus je bent eenzaam, wajong trekt en wel doet alsof die stoer is en wat voorstelt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, aan jou valt toch geen rooie cent te verdienen als ik je zo hoor blaten..
Tong heeft in ieder geval nog humor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel straight to the point zijn, en geen onzin lullen.
Ik mag dan wel geen lul van 30cm hebben zoals elke andere Fokker, maar met mijn goedlopende bedrijf en auto heb ik een penisverlenger van formaat.
Ik geniet gewoon van de afgunst van mensen op dit forum.
Neem die andere loser: Tong..
Hoe kankertriest moet je zijn om meer dan 100.000 post op dit baggerforum te plaatsen.
En er zijn serieus mensen die respect hebben voor een zolderkamerautist die 1x per dag zijn zolderkamer uitdurft om zijn magnetronmaaltijd weer uit te schijten...
vandaar dat je zo opgefokt bentquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n standaardfiguur die de hele dag wiet rookt omdat die adhd heeft, op de PS3 speelt, geen opleiding heeft gehad, geen meid die een kansloze lowlife als jou wilt dus je bent eenzaam, wajong trekt en wel doet alsof die stoer is en wat voorstelt.![]()
Maar ondertussen leef je in je eigen droomwereld en ziet iedereen je als een mislukkeling en ga je je daarom druk maken over een topic wat gesloten wordt op een internetforum![]()
ben jij die ecto in het groen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Oh wat is mijn leven zielig..
Best wel ja aangezien je bevestiging zoekt op internetquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Oh wat is mijn leven zielig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |