Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Nope, maar ik kan me voorstellen dat je dat als 16-jarige denkt aangezien je nog niet genoeg levenservaring hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef Snowbells het volgende:
Een 16 jarige heeft echt geen fantastische levenservaringen hoor
/ervaring
Ik denk dat jij gewoon eens niet zo op je teentjes getrapt moet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stel gewoon vragen
Dat wil niet zeggen dat deze zijn gebaseerd op de waarheid, ze zijn alleen bedoeld om achter de waarheid te komen. Je hoort ze te interpreteren alsof ik denk dat het de definitieve waarheid is, zodat je erop ingaat en met de echte waarheid komt.
Maar ik wist al dat je zou komen met zoiets, maar er is een reden waarom je altijd terug gaat naar mij afkraken.
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef Snowbells het volgende:
Een 16 jarige heeft echt geen fantastische levenservaringen hoor
/ervaring
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon eens niet zo op je teentjes getrapt moet zijn. Buiten beschouwing gelaten dat ik je inderdaad niet volwassen vind voorkomen, wat ook niet erg is want je hoeft immers ook nog niet volwassen te zijn.
Mjah, jij constant met dit soort opmerkingen over vrouwen, vind je dat getuigen van enige volwassenheid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
Maar blijkbaar is logisch nadenken ook vrij moeilijk voor vrouwen
Ervan uitgaande dat je gewoon in Nederland bent opgegroeit, niet. Er zijn gewoon nog een aantal ervaringen die je als 16-jarige niet hebt gehad. Hoe moeilijk je jeugd ook geweest is, waar je nog middenin zit trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.
Je posts doen anders vermoeden. Maarja wij zijn geen psychologen en zullen het wel verkeerd interpreterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.
Weer over mij. Wees eens een keer open.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah, jij constant met dit soort opmerkingen over vrouwen, vind je dat getuigen van enige volwassenheid?
Dit komt een beetje over als iemand die schreeuwt dat hij niet chagrijnig is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.
Ik mag je niet eens op je eigen fouten wijzen maar jij mag mij wel op mijn fouten wijzen? Beetje hypocriet hequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weer over mij. Wees eens een keer open.
Ik denk dat ik hier een probleem heb te pakken.
Kan je ook je eigen fouten zien?
Nee, mentaalmishandeld worden vanaf je geboorte is minder erg dan niet propaganda kunnen leren op school.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je gewoon in Nederland bent opgegroeit, niet. Er zijn gewoon nog een aantal ervaringen die je als 16-jarige niet hebt gehad. Hoe moeilijk je jeugd ook geweest is, waar je nog middenin zit trouwens.
Kijk je er bijvoorbeeld naar uit om van school af te gaan?
Dat doe je al zo vaak, ik dacht dat we misschien eens de rollen konden omdraaienquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik mag je niet eens op je eigen fouten wijzen maar jij mag mij wel op mijn fouten wijzen? Beetje hypocriet he.
Dat mag je doen als je niet met loze aannames strooit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe je al zo vaak, ik dacht dat we misschien eens de rollen konden omdraaien
Die zijn nodig, want je zegt namelijk niks uit jezelf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mag je doen als je niet met loze aannames strooit.
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, mentaalmishandeld worden vanaf je geboorte is minder erg dan niet propaganda kunnen leren op school.
Met zo'n insteek ga je als psycholoog weinig vrouwen kunnen helpen, vrees ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dus ik moet over mezelf praten omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die zijn nodig, want je zegt namelijk niks uit jezelf.
Weetje, ik ga hier trouwens niet over praten in dit topic.
Beter DM
Kom op man, wat zijn dit voor slappe excuses. Niet verder kunnen leren omdat je al werktquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.
Wacht maar tot je na moet denken over hoe je volgende week gaat eten. Waar je je huur van moet betalen. Hoe je je huishouden gaat combineren met je werk. Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek. Je bent niet volwassen tot je een volwassen leven hebt.
DAT IS NIET WAT IK ZEG VUILE BULGAARSE STATIONSPROSTITUEEquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, wat zijn dit voor slappe excuses. Niet verder kunnen leren omdat je al werkt
Problemen die onstaan door de manier waarop deze samenwerking werkt vind ik toch makkelijker te handlen dan vanaf de geboorte kapot gemaakt worden tot op de core. Maar iemand die daar niet dagelijks mee vecht, weet dat niet. Ik zou van geluk spreken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.
Wacht maar tot je na moet denken over hoe je volgende week gaat eten. Waar je je huur van moet betalen. Hoe je je huishouden gaat combineren met je werk. Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek. Je bent niet volwassen tot je een volwassen leven hebt.
Ik vond het wel een komische insteek, denk je serieus dat ik dat ga zeggen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zo'n insteek ga je als psycholoog weinig vrouwen kunnen helpen, vrees ik.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAT IK ZEG VUILE BULGAARSE STATIONSPROSTITUEE
Que?quote:Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek.
Welke samenwerking heb je het over?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Problemen die onstaan door de manier waarop deze samenwerking werkt vind ik toch makkelijker te handlen dan vanaf de geboorte kapot gemaakt worden tot op de core. Maar iemand die daar niet dagelijks mee vecht, weet dat niet. Ik zou van geluk spreken.
Unscrewed, Vaseline, is dit een goed idee? Tevens voor iedereen wat vermakelijker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Klokov het volgende:
Een suggestie: Vaseline imiteerd Unscrewed en Unscrewed imiteerd Vaseline
Start: na het eten
Honestly zie ik alleen hele verhalen van jou en gewoon ongeïnteresseerdheid van Vasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stel gewoon vragen
Dat wil niet zeggen dat deze zijn gebaseerd op de waarheid, ze zijn alleen bedoeld om achter de waarheid te komen. Je hoort ze te interpreteren alsof ik denk dat het de definitieve waarheid is, zodat je erop ingaat en met de echte waarheid komt.
Maar ik wist al dat je zou komen met zoiets, maar er is een reden waarom je altijd terug gaat naar mij afkraken.
samenleving* ik space hemquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke samenwerking heb je het over?
Daar staat wat anders dan datgene wat jij ervan maakt.quote:
Tot hier was ik het met je eens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.
En toen kwam ditquote:Maar blijkbaar is logisch nadenken ook vrij moeilijk voor vrouwen
Hoe kun je oordelen over situaties die je zelf nog niet ervaren hebt?quote:
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Honestly zie ik alleen hele verhalen van jou en gewoon ongeïnteresseerdheid van Vas
Je gaat er helemaal op in en maakt er een punt van, terwijl het geen punt was als je er niet op in was gegaan
Soms is het gewoon beter om niet overal op te reageren en overal op in te gaan, en gewoon over sommige dingen heen lezen, is mij duidelijk geworden de afgelopen jaren
Maar tof dat je je roeping gevonden hebt
Zo ging het bij mij ook, en ben toen creatieve therapie gaan doen, echt awesome
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?
Ik zeg enkel dat als jij verder wil leren dat je dit duaal kan doen of je kapt met je baan en je vraagt studiefinanciering aan. Als je 23 bent kan je vrij goedkope woonruimte vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar staat wat anders dan datgene wat jij ervan maakt.
Dat zeg je helemaal niet. Maar je haalt een zin uit z'n context en plakt daar allerlei eigen verzinsels aan vast.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat als jij verder wil leren dat je dit duaal kan doen of je kapt met je baan en je vraagt studiefinanciering aan. Als je 23 bent kan je vrij goedkope woonruimte vinden.
Leg uit wat je bedoelt dan want zoals ik het lees grijp je je werk aan als excuus om niet verder te leren mocht je dat wel willen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zeg je helemaal niet. Maar je haalt een zin uit z'n context en plakt daar allerlei eigen verzinsels aan vast.
Nee, dikke vinger, ruk gewoon mijn woorden niet uit de context en ga er al helemaal geen context omheen verzinnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Leg uit wat je bedoelt dan want zoals ik het lees grijp je je werk aan als excuus om niet verder te leren mocht je dat wel willen.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot hier was ik het met je eens.
[..]
En toen kwam dit
Nee, mensen met psychische problemen helpen (varierend van gehandicapten tot bejaarden tot kinderen tot TBS'ers tot volwassenen) dmv beeldend werk ipv praten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Goed goed, wat een haat weer opeens
Waar is die vibe dan ?
Injecteer ons ermeequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die vibe dan ?
Ik heb niks uit de context gerukt, ik ga af op wat er staat. Als jij er niet de juiste woorden neer weet te zetten is dat niet mijn foutquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, dikke vinger, ruk gewoon mijn woorden niet uit de context en ga er al helemaal geen context omheen verzinnen.
Ik ga stuk van het lachen, haat hier isquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die vibe dan ?
Lekker aan het na stonen na de BBQ ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga stuk van het lachen, haat hier is
Doe gwn beetje delen danquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
HÉ! Dat is alleen voor mij weggelegd, hè?!?!!1Nu is het officieel
Cool, je zegt dus eigenlijk van hier heb je een doek, wat verf en een kwast en maak maar een schilderijtje voor me. Vervolgens kan je 4 uur over het schilderij praten en welke gevoelens die persoon erin heeft gestopt en flink cashen? Wel gesubsidieerd door de overheid neem ik aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, mensen met psychische problemen helpen (varierend van gehandicapten tot bejaarden tot kinderen tot TBS'ers tot volwassenen) dmv beeldend werk ipv praten.
Sommige mensen kunnen of willen niet praten, of zijn daar in elk geval niet bij gebaat. Als die mensen affiniteit hebben met bijvoorbeeld schilderen, tekenen, kleien, knutselen, hout/metaalbewerking of whatever, dan is creatieve therapie soms echt een ideale uitkomst. Daarmee kunnen die mensen alsnog hun emoties en sores uiten zonder dat ze daar in spreektaal direct mee geconfronteerd worden. Vaak helpt het beeldend werk hen dan ook in zien wat het probleem is, wat ze niet eerder hebben gezien.
Alle mogelijke scenario's zijn denkbaarJe hebt btw ook muziektherapie, dramatherapie, psychomotorische therapie en op andere plekken soms ook danstherapie
Is echt baas
Mensen lopen te fucken Mono.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die vibe dan ?
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker aan het na stonen na de BBQ ?
Welkome aanwinst jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cool, je zegt dus eigenlijk van hier heb je een doek, wat verf en een kwast en maak maar een schilderijtje voor me. Vervolgens kan je 4 uur over het schilderij praten en welke gevoelens die persoon erin heeft gestopt en flink cashen? Wel gesubsidieerd door de overheid neem ik aan
Mwah, ik weet dat ik geen serieuze reactie kan verwachten, ik vind het meer tijdsbedrijf. Dit is ook niet serieus bedoeld, ik hoop dat iedereen dat wel merkt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Honestly zie ik alleen hele verhalen van jou en gewoon ongeïnteresseerdheid van Vas
Je gaat er helemaal op in en maakt er een punt van, terwijl het geen punt was als je er niet op in was gegaan
Soms is het gewoon beter om niet overal op te reageren en overal op in te gaan, en gewoon over sommige dingen heen lezen, is mij duidelijk geworden de afgelopen jaren
Maar tof dat je je roeping gevonden hebt
Zo ging het bij mij ook, en ben toen creatieve therapie gaan doen, echt awesome
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
En toen kwam dit
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe kun je oordelen over situaties die je zelf nog niet ervaren hebt?
Die heb ik nog nooooooooit eerder gehoordquote:
Maar dat is ook gewoon waar. Ik ken weinig vrouwen die echt rationeel en logisch dingen kunnen beredeneren. Ik zeg niet dat ze daarom beter of slechter zijn maar ze zijn in ieder geval niet gelijk aan mannen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
En toen kwam dit
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen lopen te fucken Mono.
TE FUCKEN.
[ afbeelding ]
Wow, hij kan snel pratenquote:
Na'ah, genoeg gedeeldquote:
Gast, ga niet zo aan de haal met een paar woorden die ik ergens tussendoor typ. En dan ook nog met een vingertje lopen wijzen. Fucking mafketel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb niks uit de context gerukt, ik ga af op wat er staat. Als jij er niet de juiste woorden neer weet te zetten is dat niet mijn fout
Heb mijn best gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Na'ah, genoeg gedeeld![]()
Meneer heeft lang genoeg moeten wachten aldaar hebben jullie lang genoeg de tijd gehad en geen gebruik van gemaakt, eigen schuld
Muahh zo werkt het niet helemaal, je kan wel een aantal voorbeelden van casussen googlen ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cool, je zegt dus eigenlijk van hier heb je een doek, wat verf en een kwast en maak maar een schilderijtje voor me. Vervolgens kan je 4 uur over het schilderij praten en welke gevoelens die persoon erin heeft gestopt en flink cashen? Wel gesubsidieerd door de overheid neem ik aan
Hahaha, fittie nr. 2?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gast, ga niet zo aan de haal met een paar woorden die ik ergens tussendoor typ. En dan ook nog met een vingertje lopen wijzen. Fucking mafketel.
Jij gaat zeker ook met een stel buitenlandse studenten naast een groep volslagen vreemden zitten die in een park aan het BBQ-en zijn?
Laat maar, ik snap wel waarom je niet verder gaat lerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gast, ga niet zo aan de haal met een paar woorden die ik ergens tussendoor typ. En dan ook nog met een vingertje lopen wijzen. Fucking mafketel.
Jij gaat zeker ook met een stel buitenlandse studenten naast een groep volslagen vreemden zitten die in een park aan het BBQ-en zijn?
Nah, ik ga ff sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, fittie nr. 2?
I'll get some popcorn.
Hier ben ik het toch deels mee eens. Vrouwen laten hun mening vaak beinvloeden door emotie, en mannen doen dat niet net zo vaak als vrouwen. Wij denken relatiever en logischer na in het algemeen. Niet kut bedoeld natuurlijk, en dat geld ook niet voor iedere man/vrouw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon waar. Ik ken weinig vrouwen die echt rationeel en logisch dingen kunnen beredeneren. Ik zeg niet dat ze daarom beter of slechter zijn maar ze zijn in ieder geval niet gelijk aan mannen.
Het is bij jouw posts van toepassing. Alles wat je post wordt tegen je gebruikt of verkrachtquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooooooooit eerder gehoord_______
Dat is ook leuk, al helemaal als je achteraf ook te horen krijgt dat je die mensen echt hebt geholpen en net dat ene extra zetje hebt gegevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, ik weet dat ik geen serieuze reactie kan verwachten, ik vind het meer tijdsbedrijf. Dit is ook niet serieus bedoeld, ik hoop dat iedereen dat wel merkt?
Maar ik wil wel serieus mensen helpen door gewoon na te denken en me te verplaatsen in die personen en ze te analyseren. Lijkt me erg leuk.
Dat doe ik expres, kan ik namelijk om lachen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is bij jouw posts van toepassing. Alles wat je post wordt tegen je gebruikt of verkracht
Ik las relatie in plaats van reactiequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, ik weet dat ik geen serieuze reactie kan verwachten, ik vind het meer tijdsbedrijf. Dit is ook niet serieus bedoeld, ik hoop dat iedereen dat wel merkt?
Maar ik wil wel serieus mensen helpen door gewoon na te denken en me te verplaatsen in die personen en ze te analyseren. Lijkt me erg leuk.
Uhuhquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe ik expres, kan ik namelijk om lachen.
Negativiteit__
Ook dat heb ik nergens gezegd. Tyf even lekker op met je verzinsels en je aannames. Mooie binnenkomer zeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat maar, ik snap wel waarom je niet verder gaat leren
Broeder, steek een groene vriend op en kom aan tafel zitten.quote:
Ik geniet van al mijn hatersquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe ik expres, kan ik namelijk om lachen.
Negativiteit__
Moet zeggen dat ik me af en toe ook wel schaam vrouw te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon waar. Ik ken weinig vrouwen die echt rationeel en logisch dingen kunnen beredeneren. Ik zeg niet dat ze daarom beter of slechter zijn maar ze zijn in ieder geval niet gelijk aan mannen.
Ik ben niet degene die bij de eerste quote geheel buitenproportioneel reageerd, flikker op man kneusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook dat heb ik nergens gezegd. Tyf even lekker op met je verzinsels en je aannames. Mooie binnenkomer zeg.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit is toch geen ongepaste opmerking, kom op zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, wat zijn dit voor slappe excuses. Niet verder kunnen leren omdat je al werkt
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAT IK ZEG VUILE BULGAARSE STATIONSPROSTITUEE
Nee, je gaat lekker dingen in de mond leggen bij mensen waar je nog geen fatsoenlijk gesprek mee hebt gehad. Ga lekker naar Siberië jezelf vervelen, debiel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die bij de eerste quote geheel buitenproportioneel reageerd, flikker op man kneus
PI's alles..quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch geen ongepaste opmerking, kom op zeg
[..]
Kom op man, we zitten op een forum. Ik ga af op wat je post. Als je die formuleerd als een klapjosti dan ga ik er ook vanuit dat je een klapjosti bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, je gaat lekker dingen in de mond leggen bij mensen waar je nog geen fatsoenlijk gesprek mee hebt gehad. Ga lekker naar Siberië jezelf vervelen, debiel.
Standaard-UI van die vent.quote:
Hou je bek gewoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
Mensen die serieus gaan haten op elkaar in dit topic
Beter doe je dat niet
Mijne is standaard duimpje omhoog maar als ik het heb over iemand die pas is overleden ofzo ga ik die wel weghalenquote:
coolquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder, steek een groene vriend op en kom aan tafel zitten.
Tonight's topic of interest: "Why was Billy Mays such an incredible TV host?"
Pas maar op, straks moet je nog schilderen vriendquote:
schilderen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet je nog schilderen vriend
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, mensen met psychische problemen helpen (varierend van gehandicapten tot bejaarden tot kinderen tot TBS'ers tot volwassenen) dmv beeldend werk ipv praten.
Sommige mensen kunnen of willen niet praten, of zijn daar in elk geval niet bij gebaat. Als die mensen affiniteit hebben met bijvoorbeeld schilderen, tekenen, kleien, knutselen, hout/metaalbewerking of whatever, dan is creatieve therapie soms echt een ideale uitkomst. Daarmee kunnen die mensen alsnog hun emoties en sores uiten zonder dat ze daar in spreektaal direct mee geconfronteerd worden. Vaak helpt het beeldend werk hen dan ook in zien wat het probleem is, wat ze niet eerder hebben gezien.
Alle mogelijke scenario's zijn denkbaarJe hebt btw ook muziektherapie, dramatherapie, psychomotorische therapie en op andere plekken soms ook danstherapie
Is echt baas
Is het net Facebook Official geworden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Op één of andere manier is het toch ff wennen om na meer dan een jaar weer ineens een relatiestatus op Facebook te hebben
JA NU KUN JE NIET MEER SLETTEN, ALS IK ER OOIT ACHTER KOM DAT JE IEMAND ANDERS NEUKT IK ZWEER HET IK MAAK IEDEREEN DOOD, IEDEREEN VOORAL DIE LELIJKE HERTJES OP DE VELUWE, WI JE DAT BLOED OP JE GEWETEN HEBBEN NOU NOU NOU ??quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Op één of andere manier is het toch ff wennen om na meer dan een jaar weer ineens een relatiestatus op Facebook te hebben
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is het net Facebook Official geworden?
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA NU KUN JE NIET MEER SLETTEN, ALS IK ER OOIT ACHTER KOM DAT JE IEMAND ANDERS NEUKT IK ZWEER HET IK MAAK IEDEREEN DOOD, IEDEREEN VOORAL DIE LELIJKE HERTJES OP DE VELUWE, WI JE DAT BLOED OP JE GEWETEN HEBBEN NOU NOU NOU ??
Je gedraagd je alsof je een ster meer op je account hebtquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA NU KUN JE NIET MEER SLETTEN, ALS IK ER OOIT ACHTER KOM DAT JE IEMAND ANDERS NEUKT IK ZWEER HET IK MAAK IEDEREEN DOOD, IEDEREEN VOORAL DIE LELIJKE HERTJES OP DE VELUWE, WI JE DAT BLOED OP JE GEWETEN HEBBEN NOU NOU NOU ??
Wat mij betreft hoeft dat nooit meerquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Wrom nie dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat nooit meer
#zurekut
Meh, ben best trots op Mono dus dat mag best zichtbaar zijn onder mijn Facebookvriendenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onnodig, als ik wil dat mensen weten met wie ik een relatie heb vertel ik het zelf wel
ohja, wij moeten nog steeds eten kokenquote:
Oke, ik wacht op julliequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja, wij moeten nog steeds eten kokenkom daarna wel ff op tc
gaat het wijntje ook open en gaat mono een jointje draaien
Nee dat snap ik maar weet niet, post ook haast niks op fb behalve reacties op andere statussen ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ben best trots op Mono dus dat mag best zichtbaar zijn onder mijn Facebookvrienden
Niet-vrienden kunnen toch niks zien op m'n FB
quote:
viezerikquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
Soms kleed ik mezelf uit, wrijf ik mezelf in met vaseline en doe ik alsof ik een naaktslak ben.
Er wil zeker niemand bij je blijvenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat nooit meer
#zurekut
Combineren is efficienter.quote:
Probeer je wat beter te modelleren als een goede vrouw. Wellicht dat je dan een goede man aan de haak kan slaan die jou kan onderhouden.quote:
Gelukkig uitslapen morgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
om 11 uur eten.hoelaat moest je ookalweer op?
de meeste zagen er toch al vertieft uit. Niets aan verloren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.thegooddrugsgu(...)drug-abuse/index.htm
Altijd leuk
En eentje staat cocaine, maar die zag ik eerst ook bij Crystal Meth staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
de meeste zagen er toch al vertieft uit. Niets aan verloren.
quote:
Beide.quote:
Precies, we zitten op een forum.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, we zitten op een forum. Ik ga af op wat je post. Als je die formuleerd als een klapjosti dan ga ik er ook vanuit dat je een klapjosti bent.
negerquote:
nsb'erquote:
Familieman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:19 schreef Murdera het volgende:
Ik las "Weest dapper, wordt stoner"Snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
jaloers?quote:
wil horkje vast wel doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iemand die zin heeft om te photoshoppen voor de OP?
Snap ik.quote:
Goeden idee.!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iemand die zin heeft om te photoshoppen voor de OP?
quote:
Feestjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwa, gewoon aan het chillen met een paar gasten
Haii babe :3quote:
jaamaann ik voel me relaxedquote:
Net te laat. Als je 10 minuten eerder kwamquote:
aww liefffquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
Mijn kat slaapt op m'n bed, vet lief. Huge bed met zo'n kleintje er in.
Aww.. als jij ligt te slapen liggen er 2 spinnende poesjes op bedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
Mijn kat slaapt op m'n bed, vet lief. Huge bed met zo'n kleintje er in.
Dit x100quote:
Yes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:26 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ahhh lekker knallen.ga je erheen?
mooi! weet zeker dat je het helemaal geweldig gaat vinden..ga je met een groep?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes.
Mijn eerste hardcore/hardstyle feest ooit. Überhaupt eerste feest ooit van dit niveau![]()
HEE ik vroeg watquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:33 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
mooi! weet zeker dat je het helemaal geweldig gaat vinden..ga je met een groep?
ik weet nog toen ik voor t eerst naar een feest ging. wilde niet meer naar huis hehe
Zie edit. En ja ik ga met een stuk of 8 mensen heen. Allemaal chille mensenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:33 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
mooi! weet zeker dat je het helemaal geweldig gaat vinden..ga je met een groep?
ik weet nog toen ik voor t eerst naar een feest ging. wilde niet meer naar huis hehe
Jep maar achquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:49 schreef trippy_trippy het volgende:
het enige minpuntje is dat het een dure hobby is feestjes
Same here! Na dat jointje maar eens slapen haha. Moet hem alleen nu nog draaienquote:
Is het de moeite waard? Ik wou hem ook nog zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Net stoned Les Miserables gekeken. Nu lekker peukie roken en ff op FOK! lurken
Het is niet mijn genre, maar het was best een toffe film ja. Wel even wennen dat er bijna alleen maar word gezongen, maar het is wel een aanvullingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het de moeite waard? Ik wou hem ook nog zien
Je moet hier gewoon komen vanuit je MyATquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt al een paar dagen aan t zoeken naar het knopje centrale topics!
Ik heb dat nu ook als startpagina maar ik wil gewoon vinden waar centrale topics staanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet hier gewoon komen vanuit je MyATDie heb ik als startpagina op FOK! ook.
En anders gewoon aanwennen om bij ONZ helemaal naar beneden naar de centrale topics te scrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hebben jullie wel echt zitten kijken, of ... stond ie aan op de achtergrond?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Net stoned Les Miserables gekeken. Nu lekker peukie roken en ff op FOK! lurken
Gewoon gekekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hebben jullie wel echt zitten kijken, of ... stond ie aan op de achtergrond?
Saaiquote:
Wij zijn harde werkers swsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik een half uurtje eerder gelukkigHou vol ditdat.
Fisten?quote:
zou dat echt invloed hebben op de smaak?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ananas en ijs. IJs in de bong ken ik, whiskey in de bong ook.. Maar ananas?
altijd een goede optie.quote:
Nu snap ik waarom ik geen antwoord kreeg, het email adres bestaat niet meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik een half uurtje eerder gelukkigHou vol ditdat.
Ben je niet in de war met vis?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dat echt invloed hebben op de smaak?
[..]
altijd een goede optie.
Ook een optie?quote:
Je hebt niet het emailadres genomen wat op die site staat bij contact us?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik geen antwoord kreeg, het email adres bestaat niet meeromdat die .com site weg is.
Ik heb het email adres genomen wat jij me gaf geloof ik, omdat toen die site offline was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt niet het emailadres genomen wat op die site staat bij contact us?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het email adres genomen wat jij me gaf geloof ik, omdat toen die site offline was.
Nu zijn ze overigens allemaal offline. de .net is iets heel anders geworden
Maar die ticket die ik heb aangemaakt zou wel goed terecht moeten zijn gekomen.
wat? Jij gaf me toch een email. Ik dacht zal wel goed zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..].
Dat is het enige wat ik zeggen kan
Ik kan me niet herinneren dat ik jou een email heb gegeven, alleen de link.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat? Jij gaf me toch een email. Ik dacht zal wel goed zijn.
raarder is dat ik geen reactie op die ticket had, want die was wel gewoon goed.
oh, dan heb ik daar het email vanaf gehaald toen hij nog wel werkte, misschien is hij daarna gecrashed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou een email heb gegeven, alleen de link.
Niet gecrashed, gewoon vernieuwd en hun hele vendor ook verhuisdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh, dan heb ik daar het email vanaf gehaald toen hij nog wel werkte, misschien is hij daarna gecrashed.
Dan heb ik helemaal niets doms gedaan.
Ook goed, resultaat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet gecrashed, gewoon vernieuwd en hun hele vendor ook verhuisd
Oh verhaaltje over iemand die hier is waar ik moe van word (hier in huis, logeert hier) maar het leek allemaal in het verhaaltje wel mee te vallenquote:
Ik heb niets gemist dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh verhaaltje over iemand die hier is waar ik moe van word (hier in huis, logeert hier) maar het leek allemaal in het verhaaltje wel mee te vallen
Ik pinkte een traantje weg van euforie. *snif* *stil* *mooi*quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef BaasBanaan het volgende:
ONZ / Iemand in de kont plassen
Dat was weer een mooi topic. Alle essentiele posts zaten erin.
nope. Jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Mur en Vas hebben jullie nog leuke feestjes ofzo op de planning dit weekend?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen met FL naar een feestje in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zie dat je naar Ground Zero gaat nice.
Wil ook een keer naar toe.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
Zo een nieuwe fiets scoren, eindelijk rijden zonder de angst dat het achterwiel dubbelklapt ofzo
shit is fucking creepyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Herkenbaar
Zo ben ik dus een keer gigantisch op mijn bek gegaan
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit is fucking creepy
Bij mijn vader is ooit zijn stuur doormidden gebroken.dat was echt bizar. hele armen en gezicht onder de wonden.
teringquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ro-ald het volgende:
Sigaretten voor 2,57 (20 stuks) bij de sigarenboer
quote:
Dan zul je wel hout/papier roken ofniequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ro-ald het volgende:
wut waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ro-ald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |