Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Nope, maar ik kan me voorstellen dat je dat als 16-jarige denkt aangezien je nog niet genoeg levenservaring hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef Snowbells het volgende:
Een 16 jarige heeft echt geen fantastische levenservaringen hoor
/ervaring
Ik denk dat jij gewoon eens niet zo op je teentjes getrapt moet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stel gewoon vragen
Dat wil niet zeggen dat deze zijn gebaseerd op de waarheid, ze zijn alleen bedoeld om achter de waarheid te komen. Je hoort ze te interpreteren alsof ik denk dat het de definitieve waarheid is, zodat je erop ingaat en met de echte waarheid komt.
Maar ik wist al dat je zou komen met zoiets, maar er is een reden waarom je altijd terug gaat naar mij afkraken.
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef Snowbells het volgende:
Een 16 jarige heeft echt geen fantastische levenservaringen hoor
/ervaring
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon eens niet zo op je teentjes getrapt moet zijn. Buiten beschouwing gelaten dat ik je inderdaad niet volwassen vind voorkomen, wat ook niet erg is want je hoeft immers ook nog niet volwassen te zijn.
Mjah, jij constant met dit soort opmerkingen over vrouwen, vind je dat getuigen van enige volwassenheid?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
Maar blijkbaar is logisch nadenken ook vrij moeilijk voor vrouwen
Ervan uitgaande dat je gewoon in Nederland bent opgegroeit, niet. Er zijn gewoon nog een aantal ervaringen die je als 16-jarige niet hebt gehad. Hoe moeilijk je jeugd ook geweest is, waar je nog middenin zit trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.
Je posts doen anders vermoeden. Maarja wij zijn geen psychologen en zullen het wel verkeerd interpreterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.
Weer over mij. Wees eens een keer open.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah, jij constant met dit soort opmerkingen over vrouwen, vind je dat getuigen van enige volwassenheid?
Dit komt een beetje over als iemand die schreeuwt dat hij niet chagrijnig is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga je weer, terug naar mij. Praat eens over jezelf, gast. Ben je nou serieus zo geblokkeerd? Ik ben totaal niet op mijn teentjes getrapt.
Ik mag je niet eens op je eigen fouten wijzen maar jij mag mij wel op mijn fouten wijzen? Beetje hypocriet hequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weer over mij. Wees eens een keer open.
Ik denk dat ik hier een probleem heb te pakken.
Kan je ook je eigen fouten zien?
Nee, mentaalmishandeld worden vanaf je geboorte is minder erg dan niet propaganda kunnen leren op school.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je gewoon in Nederland bent opgegroeit, niet. Er zijn gewoon nog een aantal ervaringen die je als 16-jarige niet hebt gehad. Hoe moeilijk je jeugd ook geweest is, waar je nog middenin zit trouwens.
Kijk je er bijvoorbeeld naar uit om van school af te gaan?
Dat doe je al zo vaak, ik dacht dat we misschien eens de rollen konden omdraaienquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik mag je niet eens op je eigen fouten wijzen maar jij mag mij wel op mijn fouten wijzen? Beetje hypocriet he.
Dat mag je doen als je niet met loze aannames strooit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe je al zo vaak, ik dacht dat we misschien eens de rollen konden omdraaien
Die zijn nodig, want je zegt namelijk niks uit jezelf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mag je doen als je niet met loze aannames strooit.
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, mentaalmishandeld worden vanaf je geboorte is minder erg dan niet propaganda kunnen leren op school.
Met zo'n insteek ga je als psycholoog weinig vrouwen kunnen helpen, vrees ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dus ik moet over mezelf praten omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die zijn nodig, want je zegt namelijk niks uit jezelf.
Weetje, ik ga hier trouwens niet over praten in dit topic.
Beter DM
Kom op man, wat zijn dit voor slappe excuses. Niet verder kunnen leren omdat je al werktquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.
Wacht maar tot je na moet denken over hoe je volgende week gaat eten. Waar je je huur van moet betalen. Hoe je je huishouden gaat combineren met je werk. Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek. Je bent niet volwassen tot je een volwassen leven hebt.
DAT IS NIET WAT IK ZEG VUILE BULGAARSE STATIONSPROSTITUEEquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, wat zijn dit voor slappe excuses. Niet verder kunnen leren omdat je al werkt
Problemen die onstaan door de manier waarop deze samenwerking werkt vind ik toch makkelijker te handlen dan vanaf de geboorte kapot gemaakt worden tot op de core. Maar iemand die daar niet dagelijks mee vecht, weet dat niet. Ik zou van geluk spreken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een puntje voorsprong voor jou op de rest. Iedereen die niet kan wachten tot hij van school af is, heeft het helemaal mis namelijk. Volwassen worden is kut. Puberen is leuk. Kind zijn is helemaal geweldig.
Wacht maar tot je na moet denken over hoe je volgende week gaat eten. Waar je je huur van moet betalen. Hoe je je huishouden gaat combineren met je werk. Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek. Je bent niet volwassen tot je een volwassen leven hebt.
Ik vond het wel een komische insteek, denk je serieus dat ik dat ga zeggen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zo'n insteek ga je als psycholoog weinig vrouwen kunnen helpen, vrees ik.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAT IK ZEG VUILE BULGAARSE STATIONSPROSTITUEE
Que?quote:Dat je eigenlijk nog verder wil leren, maar dat je niks meer kan handelen naast je 40-urige werkweek.
Welke samenwerking heb je het over?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Problemen die onstaan door de manier waarop deze samenwerking werkt vind ik toch makkelijker te handlen dan vanaf de geboorte kapot gemaakt worden tot op de core. Maar iemand die daar niet dagelijks mee vecht, weet dat niet. Ik zou van geluk spreken.
Unscrewed, Vaseline, is dit een goed idee? Tevens voor iedereen wat vermakelijker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef Klokov het volgende:
Een suggestie: Vaseline imiteerd Unscrewed en Unscrewed imiteerd Vaseline
Start: na het eten
Honestly zie ik alleen hele verhalen van jou en gewoon ongeïnteresseerdheid van Vasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stel gewoon vragen
Dat wil niet zeggen dat deze zijn gebaseerd op de waarheid, ze zijn alleen bedoeld om achter de waarheid te komen. Je hoort ze te interpreteren alsof ik denk dat het de definitieve waarheid is, zodat je erop ingaat en met de echte waarheid komt.
Maar ik wist al dat je zou komen met zoiets, maar er is een reden waarom je altijd terug gaat naar mij afkraken.
samenleving* ik space hemquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke samenwerking heb je het over?
Daar staat wat anders dan datgene wat jij ervan maakt.quote:
Tot hier was ik het met je eens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, mijn jeugd is echt moeilijk geweest. Leeftijd zegt niks over het aantal kansen die je hebt gehad om levenservaring op te doen, en alleen omdat jij niet veel levenservaring op hebt kunnen doen, wil niet zeggen dat dat geldt voor iedereen in jouw leeftijdscategorie.
En toen kwam ditquote:Maar blijkbaar is logisch nadenken ook vrij moeilijk voor vrouwen
Hoe kun je oordelen over situaties die je zelf nog niet ervaren hebt?quote:
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Honestly zie ik alleen hele verhalen van jou en gewoon ongeïnteresseerdheid van Vas
Je gaat er helemaal op in en maakt er een punt van, terwijl het geen punt was als je er niet op in was gegaan
Soms is het gewoon beter om niet overal op te reageren en overal op in te gaan, en gewoon over sommige dingen heen lezen, is mij duidelijk geworden de afgelopen jaren
Maar tof dat je je roeping gevonden hebt
Zo ging het bij mij ook, en ben toen creatieve therapie gaan doen, echt awesome
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?
Ik zeg enkel dat als jij verder wil leren dat je dit duaal kan doen of je kapt met je baan en je vraagt studiefinanciering aan. Als je 23 bent kan je vrij goedkope woonruimte vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar staat wat anders dan datgene wat jij ervan maakt.
Dat zeg je helemaal niet. Maar je haalt een zin uit z'n context en plakt daar allerlei eigen verzinsels aan vast.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat als jij verder wil leren dat je dit duaal kan doen of je kapt met je baan en je vraagt studiefinanciering aan. Als je 23 bent kan je vrij goedkope woonruimte vinden.
Leg uit wat je bedoelt dan want zoals ik het lees grijp je je werk aan als excuus om niet verder te leren mocht je dat wel willen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zeg je helemaal niet. Maar je haalt een zin uit z'n context en plakt daar allerlei eigen verzinsels aan vast.
Nee, dikke vinger, ruk gewoon mijn woorden niet uit de context en ga er al helemaal geen context omheen verzinnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Leg uit wat je bedoelt dan want zoals ik het lees grijp je je werk aan als excuus om niet verder te leren mocht je dat wel willen.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot hier was ik het met je eens.
[..]
En toen kwam dit
Nee, mensen met psychische problemen helpen (varierend van gehandicapten tot bejaarden tot kinderen tot TBS'ers tot volwassenen) dmv beeldend werk ipv praten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is creatieve therpie precies? Beetje in je glazenbol steken een paar naalden steken en dan zijn je chakra's genezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |