abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:18:44 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_128844354
Deel 1: AEX / Hoe vind ik een baan als daghandelaar?

Geachte fok leden,

Mijn naam is Rego en ik ben zeer gepassioneerd in aandelen. Ik ben al sinds twee maanden bezig met het zelf studeren in aandelen. Ik ontwikkel zelf mijn eigen strategiën, punten waarop ik moet letten en heb een zeer hoge kennis wanneer het gaat om grafieken lezen.

Ik heb in twee maanden tijd alles geleerd wat er te leren valt.

Ik doe sinds één maand ook mee aan de aandelen simulator van MarketWatch. En heb mijzelf keer op keer bewezen. Ik ontvang de laatste tijd erg veel mails van gebruikers die mij vragen hoe ik in godsnaam zoveel winst erdoor heen sleep.

Ik merk nu een maand later dat ik een zeer goede handelaar ben en grote potentie heb voor in de nabije toekomst.

Om maar een paar voorbeelden te noemen hoe de afgelopen maand zijn verlopen.

Ik heb in totaal 405 transacties gehad, waarvan er 380 winsten geboekt zijn.
Met andere woorden uit 405 transacties waren er 94% succesvol.

Toen ik voor het eerst werd geïntroduceerd in aandelen ging ik ervan uit dat mensen die 10% winst boekten per maand goed bezig waren aangezien er 90% zelfs verliezen maakt.

Maar ik begreep er al snel niets meer van. Aangezien mijn gemiddelde winst per dag in de afgelopen maand 12,4% was.

Met andere woorden, ik ben makkelijk in staat om binnen één maand mijn kapitaal te verdubbelen.

Mijn best dag was toevallig twee dagen geleden, ik boekte een winst van ruim 38% in slechts 5 uur tijd. Het startkapitaal was $40.000 en heb daar diezelfde avond ruim $55.000 van gemaakt.
Ook met 132 transacties in 5 uur tijd dus, ik ben een zeer actieve daghandelaar.
Ook is het een grote ''room'' met ruim 200 spelers en niemand komt in de buurt van mij.

Zie onder (Ik heb mijn spelersnaam ''gemaskerd'')

Ik handel puur alleen in aandelen, ik gebruik beide strategiën zowel de buy low/sell high als de aandelen shorten.

Wat mij zo frustreert, is wanneer men zich uberhaupt wilt solliciteren als daghandelaar dan worden en hoge diploma's van hem vereist.

En dat vind ik raar, als daghandelaar moet je niet de slimste zijn, je moet puur over deze talent beschikken, veel geduld hebben en de juiste beslissingen nemen.

Ik ben zelf 20 jaar en ben sinds mijn 18de (na HAVO diploma) gestopt met school en ben me gaan focussen op Apps ontwikkelen en Websites. En sinds een paar weken toon ik grote interesse op de aandelenbeurs.

Ik zoek naar bedrijven in de regio Amsterdam die daghandelaren als mij aannemen. Ik zou zelfs voor een maand ''gratis'' willen werken, puur om mijn talent te bewijzen.

Ik gebruik zelf een lijst met 8 aandelen die ik heb beste vind en focus me puur op deze aandelen. Ik investeer alleen in de New York Market, dus niet in de Nederlandse aandelen, die vind ik maar slecht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_128844376
Voor de beursheld TS eens om door te lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bid-offer_spread
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_128844436
Stank voor dank zoals ik al eerder schreef.

Ik probeer mensen te helpen, maar kennelijk geloven zij mij niet, omdat zij zelf zware verliezen draaien en ook zeker niet genoeg kennis hebben, wat ze wel doen vermoeden en wat je ook zou verwachten op een forum als deze.

Kennelijk ben ik hier niet welkom en wilt men mijn hulp niet. (24% winst in 3 dagen)

Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Beautiful Mind
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:22:45 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_128844465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:
Stank voor dank zoals ik al eerder schreef.

Ik probeer mensen te helpen, maar kennelijk geloven zij mij niet, omdat zij zelf zware verliezen draaien en ook zeker niet genoeg kennis hebben, wat ze wel doen vermoeden en wat je ook zou verwachten op een forum als deze.

Kennelijk ben ik hier niet welkom en wilt men mijn hulp niet. (24% winst in 3 dagen)

Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Wat doe je nou raar?
Ik heb een deel 2 voor je geopend en het ook even gekoppeld aan het eerste deel.
pi_128844516
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:22 schreef APK het volgende:

[..]

Wat doe je nou raar?
Ik heb een deel 2 voor je geopend en het ook even gekoppeld aan het eerste deel.
Stank voor dank... :|
pi_128844584
Voor TS is bescheidenheid een vreemd iets? GVD zeg :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:28:12 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_128844629
Ik vind het overigens normaal dat mensen vragen stellen bij dusdanig grote winsten waarbij je continu de professionals verslaat.
Zelf handel ik als hobby in sportweddenschappen en ik heb voor ik daarmee begon ook wel eens met een simulator gespeeld.

Alles waar ik om vroeg werd gematched en binnen no time stond ik op enorme winst, maar in het echt valt het vaak niet mee om een vraagprijs ook echt binnen te halen :+
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:29:37 #8
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_128844661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:

...
ik denk dat het kwartje is gevallen. Focus je nou maar op je kwaliteiten als apps-bouwer, veel meer kans om snel geld te verdienen dan op de beurs.
pi_128844718
@TS: Ga lekker handelen in CFD's op plus500.nl :) Heb het zelf nooit gedaan (ivm mijn werk is handelen in aandelen nogal.. onhandig ;) ), maar ziet er wel ok uit!
pi_128845361
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Solomon het volgende:
@TS: Ga lekker handelen in CFD's op plus500.nl :) Heb het zelf nooit gedaan (ivm mijn werk is handelen in aandelen nogal.. onhandig ;) ), maar ziet er wel ok uit!
Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500 :P
pi_128845396
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500 :P
Nee daar werk ik niet :P Maar verklaar je nader? Heb de site nooit gebruikt, ooit eens 2 minuten op gekeken... Leek me relevant voor TS zonder kapitaal :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:55:51 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_128845429
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie

En de username ook natuurlijk. Erg vermakelijk, al die ambitie.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_128845646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Solomon het volgende:

[..]

Nee daar werk ik niet :P Maar verklaar je nader? Heb de site nooit gebruikt, ooit eens 2 minuten op gekeken... Leek me relevant voor TS zonder kapitaal :)
Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versa ;) )
pi_128845708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versa ;) )
Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?

[edit]
Claim: Ik heb echt geen verstand van belegginsproducten ;)
pi_128845865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef Solomon het volgende:

[..]

Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?
mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.

Zelfde als bij pokeren, het verschil in spelbenadering bij play money of echt geld is als dag en nacht.
pi_128846008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.

Zelfde als bij pokeren, het verschil in spelbenadering bij play money of echt geld is als dag en nacht.
Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.
pi_128846137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Solomon het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.
theorie=/=praktijk
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:27:38 #18
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_128846458
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie

Hey, die heet ook Rego. :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_128846527
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hey, die heet ook Rego. :D
Thank you Captain Obvious ;)
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:30:09 #20
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_128846567
My work here is done! *Vliegt weg*
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:35:03 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128846781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:

ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcisme
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:02:00 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_128847869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcisme
Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:13:29 #23
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_128848395
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:02 schreef Dromer het volgende:

[..]

Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.
Het is een troll. Maar wel echt een briljante. Die vent weet precies te pushen daar waar internetbeurshelden zich geraakt voelen. Dat is gewoon bijna een kunst.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_128848614
Ik weet niet of dit een troll is, dit soort beginners passeren hier vaker de revu en hier komen ook de klassieke fouten van veel beginners/traders naar voren.

Dit is wel een aan de extreme kant van het spectrum, maar dat zal in de aard van het beestje zitten gok ik gezien het taalgebruik en de narcistische trekken.

Als het toch een troll is is dat zeer goed gespeeld, maar wel een beetje levensloos. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')