Weet je nog waar de eerste twee letters voor staan?quote:
Die laten we voor het gemak even weg. In Lambiekje's wereld zijn het allemaal HD'ersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet je nog waar de eerste twee letters voor staan?
Nee, jij denkt te simpel. Je wilt alle medicijnen en het liefste ook de artsen doodschieten weghebben en denkt alles op te lossen met gezonde voeding.quote:
Op beiden kun je honing smeren!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jij denkt te simpel. Je wilt alle medicijnen en het liefste ook de artsen doodschieten weghebben en denkt alles op te lossen met gezonde voeding.
Ik kan je melden dat gezonde voeding er bij bijv een acute blindedarmontsteking verrekte weinig toe doet. Of bij een been breken als je van de trap afvalt.
Maar nadat je het eraf hebt gespoeld voelt het aan als een babyhuidje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef Re het volgende:
mijn huid wordt er toch vooral plakkerig van eigenlijk
quote:Medewerkers van medicijnfabrikant GlaxoSmithKline (GSK) hebben voor zo'n 375 miljoen euro artsen in China omgekocht. Dat heeft de politie bekendgemaakt na onderzoek in de zaak die vorige week aan het licht kwam.
Chinese artsen en hoge ambtenaren werden betaald door reisorganisaties. Die kregen van GSK geld nadat ze facturen hadden gestuurd voor conferenties die nooit zijn gehouden.
Met de omkoping hoopten de pillenverkopers de verkoop in China te bevorderen.
Verboden prijsafspraken
Vier Chinese managers van het geneesmiddelenconcern zijn opgepakt. GlaxoSmithKline neemt in een reactie afstand van de omkopingspraktijken en zegt dat de samenwerking met alle verdachte reisorganisaties is beëindigd. "Wij delen de wens van de Chinese autoriteiten om corruptie te stoppen. Deze beschuldigingen zijn beschamend en we betreuren het dat dit is gebeurd", staat in een verklaring.
China heeft in een onderzoek naar verboden prijsafspraken de laatste maanden meer buitenlandse bedrijven onder de loep genomen.
Deskundigen verwachten dat China in 2016 Japan voorbijstreeft als de op een na grootste medicijnmarkt ter wereld, na de VS.
Koren op een zeker iemands molenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef Re het volgende:
GSK vaccins geeft dan weer niet het goede voorbeeld
[..]
nou ja, het mag best besproken worden dat er nog wat mis is en gaat op dat gebied, er zijn gelukkig steeds strengere regels over dit soort praktijken maar blijkbaar nog niet in emerging marketsquote:
Apart verhaal. Artsen frauderen met facturen en GSK betaalt dit netjes met als tegenprestatie dat diezelfde artsen hun medicijnen voor gaan schrijven. GSK neemt dan afstand van de verdachte reisorganisaties.. Wat hebben die daar nu mee te maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef Re het volgende:
GSK vaccins geeft dan weer niet het goede voorbeeld
[..]
Zeker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het mag best besproken worden dat er nog wat mis is en gaat op dat gebied, er zijn gelukkig steeds strengere regels over dit soort praktijken maar blijkbaar nog niet in emerging markets
Ik denk dat hij zelf begint te schuimbekken binnen een aantal weken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef .SP. het volgende:
Biekje, leuke casus!
gegeven: Hond schuimbekt, bijt jou (en je bloedt) en rent hard weg, wat zou je doen?
Ik vermoed dat Biekje sowieso vaak schuimbekt aan de toon van zijn posts te oordelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf begint te schuimbekken binnen een aantal weken.
Rustig houden door hem dagelijks plat te spuitenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef .SP. het volgende:
Biekje, leuke casus!
gegeven: Hond schuimbekt, bijt jou (en je bloedt) en rent hard weg, wat zou je doen?
Ja, je begint je af te vragen of Lambiekje al geen rabiës heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Biekje sowieso vaak schuimbekt aan de toon van zijn posts te oordelen
mmm, kijkend naar het symptomenlijstjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, je begint je af te vragen of Lambiekje al geen rabiës heeft.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
mmm, kijkend naar het symptomenlijstje![]()
• hallucinations – seeing or hearing things that are not real
• delusions – believing things that are obviously untrue
Goed goed, maar ik herhaal toch mijn vraag nog even:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Nou lui, hoe Biekje het ook zelf uitlokt , toch maar stoppen nu met het gebash.
en je wacht nog op antwoord neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:28 schreef theguyver het volgende:
no offence
Maar heb enige tijd gelden ook al gevraagd wat er zou gebeuren als hij aangereden werd door een ziekenauto, en daarbij van alles brak...
goeie stel hier uw vraag aan Lambiekje Topic?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef .SP. het volgende:
[..]
en je wacht nog op antwoord neem ik aan?
We kunnen een topic maken met vragen aan lambiekje en een virtuele sticker geven voor elke vraag die hij daadwerkelijk beantwoord.
Biekje basht al jaar en dag miljoenen mensen (artsen, mensen met kanker, farmaceuten ed), maar een beetje flauwe grapjes posten mag niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Nou lui, hoe Biekje het ook zelf uitlokt , toch maar stoppen nu met het gebash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |