statistiek, een complexe aangelegenheid, maar buitengewoon handig om dit soort producten op werking te staven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik geloof personen die in de eerste persoon spreken dat het bij hun geholpen heeft (heb ze persoonlijk gesproken), de wetenschap ook hoor, maar niet als het observaties tegenspreekt.
omdat ze dat proberen na uitbehandeld en opgegeven te zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar hoe weten die personen dat precies dat heeft gewerkt en dat het niet ergens anders door is gekomen?
Ja maar die mensen hebben waarschijnlijk heel veel dingen geprobeerd dus hoe weten ze zo zeker dat het daardoor komt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Manke het volgende:
[..]
omdat ze dat proberen na uitbehandeld en opgegeven te zijn.
Bij dit sort berichten moet ik eerst altijd lachen totdat ik me realiseer hoeveel mensen hierdoor (indirect) slachtoffer zijn gewordenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
iedereen die naturalnews.com bezoekt MOET dit lezen:
http://healthwyze.org/ind(...)reality.html?start=6
vertrouw mike adams niet!!
figuren zoals mike adams gebruiken de anti-big pharma beweging voor hun eigen winst!
en serieus, kijk naar dat hoofd van hem:
[ afbeelding ]
fokking kwakzalver, oplichter, blokhoofd
Gladde jongen. Goeie tanden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
iedereen die naturalnews.com bezoekt MOET dit lezen:
http://healthwyze.org/ind(...)reality.html?start=6
vertrouw mike adams niet!!
figuren zoals mike adams gebruiken de anti-big pharma beweging voor hun eigen winst!
en serieus, kijk naar dat hoofd van hem:
[ afbeelding ]
fokking kwakzalver, oplichter, blokhoofd
Dit is het inderdaad. Alles is goed, als het maar geen Bigpharma is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Degodvader het volgende:
Punt in deze discussie is natuurlijk dat veel 'truthers' de volgende denkfout maken: Bigpharma is evil en fout, DUS allerlei kwakzalfmiddelen werken wel.
Ken je het verhaal over Matthies Rath? Nog steeds het meest schokkende health-guru verhaal dat ik ken.quote:
Dat is er helaas al een tijdje ben ik bang. Elke zoveel jaar een nieuwe naam maar dezelfde shitquote:maak je klaar voor een nieuwe "new age alternative medicine" cult
matthias rath kende ik nog niet nee, daar zal ik later over lezen, ik ben onlangs pas geinteresseerd geraakt in kwakzalvers en doomsday cults en evangelisten en gewoon vuile oplichters!, en mike adams is best een populair figuurquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ken je het verhaal over Matthies Rath? Nog steeds het meest schokkende health-guru verhaal dat ik ken.
[..]
Dat is er helaas al een tijdje ben ik bang. Elke zoveel jaar een nieuwe naam maar dezelfde shit
Lees je de posts van Oompaloompa?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Manke het volgende:
als last resort geeft je niet om de wetenschap als leek, maar geloof je eerder in anekdote.
het zijn er best veel bij wie het heeft geholpen.
dit schrijft iemand die contact onderhoudt met patienten die b17 proberen dmv abrikozenpitten en bittere amandelen:
een man met een kwaadaardige longkanker, hij was op gegeven door de artsen en ging voor de pitten, na 4 maand was de tumor verschrompelt en hij leeft nu al 1 jaar en 8 maanden na zijn opgeven.
Een vrouw met blaaskanker had nog 3 maanden gekregen te leven, zij ging ook voor de pitten en is kankervrij verklaard door haar artsen en ze staan voor een raadsel zei ze.
man met huidkanker onder de vlekken van die rot ziekte is schoon van vlekken en het gaat heel erg goed met hem.
ja, ik lees ook de honderden posts op andere sites en forums bij wie het heeft geholpenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees je de posts van Oompaloompa?
Maar van de 100.000den waarbij het niet heeft geholpen die daar tegenover staan hoor je niets. Snap je dan niet dat je dan een vertekend beeld krijgt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Manke het volgende:
[..]
ja, ik lees ook de honderden posts op andere sites en forums bij wie het heeft geholpen
Waarvan de betrouwbaarheid oncontroleerbaar is...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Manke het volgende:
[..]
ja, ik lees ook de honderden posts op andere sites en forums bij wie het heeft geholpen
kwestie van vertrouwen, je hebt toch niks te verliezen als uitbehandelde.quote:Op zondag 15 september 2013 09:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waarvan de betrouwbaarheid oncontroleerbaar is...
net zoals chemo, alleen werkt dat bij nog minder.quote:Op zondag 15 september 2013 09:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar van de 100.000den waarbij het niet heeft geholpen die daar tegenover staan hoor je niets. Snap je dan niet dat je dan een vertekend beeld krijgt?
placebo-effect?quote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Manke het volgende:
[..]
kwestie van vertrouwen, je hebt toch niks te verliezen als uitbehandelde.
Nee. Dat klopt. Dus chemo?quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Manke het volgende:
[..]
dat werkt niet bij kanker, dat het daardoor verdwijnt :p
Alleen als je statistiek negeert.quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef Manke het volgende:
[..]
net zoals chemo, alleen werkt dat bij nog minder.
Dat praat het vertekende beeld toch helemaal niet goed?quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef Manke het volgende:
[..]
net zoals chemo, alleen werkt dat bij nog minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |