SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Dafuq.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
Oh leuk, Fairy Tail heeft weer een ecchi chapter
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Ik ship hontd en sgaar nu.
Deze vent, wtf echtquote:
Oke, ik ga deze anime kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Qunix het volgende:
http://www.otakunews.com/article.php?story=2085
Maar maar wie wil er nou geen romantiek tussen een tsundere en een hond zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Inu to Hasami valt me tegen. Verder heb ik alleen nog maar de grote titels als Highschool DxD, Monogatari S2 en Blood Lad gezien.
ik wil het niet zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar maar wie wil er nou geen romantiek tussen een tsundere en een hond zien
Het had zo z'n momenten, moest best lachen toen die schrijfster full dere ging aan het einde van episode 2, maar er is zoveel beters op de markt. Zoals een vrouwelijke leider van een demonen clan die van een mens haar (seks)slaafje maakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar maar wie wil er nou geen romantiek tussen een tsundere en een hond zien
Laat me raden, de leider van de clan verzet zo nu en dan schaakstukken met een onheilspellende uitdrukking, om over te brengen dat ze heul slim en gesofisticeerd is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het had zo z'n momenten, moest best lachen toen die schrijfster full dere ging aan het einde van episode 2, maar er is zoveel beters op de markt. Zoals een vrouwelijke leider van een demonen clan die van een mens haar (seks)slaafje maakt.
En om daarna ''schaakmat'' te zeggen terwijl het niet kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laat me raden, de leider van de clan verzet zo nu en dan schaakstukken met een onheilspellende uitdrukking, om over te brengen dat ze slim is.
Zie je wel. We hoeven Highschool DxD niet eens te zien om het te doorgronden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En om daarna ''schaakmat'' te zeggen terwijl het niet klopt
Week Anime ? om de week een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef mschol het volgende:
hmm oorspronkelijk een week anime kijken gepland, uiteindelijk nog helemaal NIETS gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
ik heb een backlog van +/- 250 series.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
Week Anime ? om de week een nieuwe aflevering
Fuck die steam salequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef mschol het volgende:
hmm oorspronkelijk een week anime kijken gepland, uiteindelijk nog helemaal NIETS gezien
SPOILER: Spoilers aflevering 1 + 2 Dangan RonpaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Virtue's Last Reward:
Leuke OVA van het spel, jammer dat ze zoveel details fout hebben die er uiteindelijk toe doen. Ook gaan ze in sneltreinvaart door het verhaal."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze speciaal ondergoed dragen, gewoon ondergoed dat kapot schuurt of gewoon helemaal niets? Hier zijn rijbroeken voor uitgevonden! Als ze afstapt komen er zeker weer allemaal panty-shots.
Jongens beloof me dat als jullie ooit een paard berijden dat jullie dan iets anders dan een rokje dragen. Ook een rok. Ook geen kilt. Zelfs niet als het je eigen zadel is.
Ik heb er nog even over getwijfeld, maar vooruit. Tijdens het paardrijden zal ik geen rok dragen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze speciaal ondergoed dragen, gewoon ondergoed dat kapot schuurt of gewoon helemaal niets? Hier zijn rijbroeken voor uitgevonden! Als ze afstapt komen er zeker weer allemaal panty-shots.
Jongens beloof me dat als jullie ooit een paard berijden dat jullie dan iets anders dan een rokje dragen. Ook een rok. Ook geen kilt. Zelfs niet als het je eigen zadel is.
Gewoon in uniform.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
die steam sale heeft er maar bar weinig mee te maken eigenlijk.. das pas sinds een dag, zonder spectaculaire acties ofzo..quote:
Daar hadden ze vroeger een vrouwenzadel voor. Mag het dan wel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat nog eens leuk worden!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef Kyubey het volgende:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=630163
Nu hoeven mensen niet meer door de DEENversie van F/SN heen te worstelen om Zero te kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gaat nog eens leuk worden!!
Zitten ze nu met beide benen aan een kant?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daar hadden ze vroeger een vrouwenzadel voor. Mag het dan wel?
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het een adaptatie van HF of anders een Mind of Steel originele productie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu hoeven mensen niet meer door de DEENversie van F/SN heen te worstelen om Zero te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |