ik kijk via UG ! Roelof deed het netjes hij heeft gelijk dat ie uitgemaakt heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef friekin_ het volgende:
Vond Roelof bij boulevard als een geschikte kerel overkomen.
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 29-10-2014 om 17:12:47Dat was even schrikken. Krijg opeens een push-bericht dat Roelof bij Gordon weg is. reageer retweet
Hij zei toch dat hij een leven zonder drama (oid) wilde?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef friekin_ het volgende:
Vond Roelof bij boulevard als een geschikte kerel overkomen.
Gordon moet gewoon met Gerard Joling trouwen en een multi-culti gezin stichten a la Brad en Angelina.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, 'relatie'? Het was gewoon een toyboy. Leuk voor in bed. Gordon heeft alles van hem gezien in die 7 weken en is weer toe aan nieuw groen blaadje. Niks meer, niks minder.
Iets met gelijke munt....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Zo mooi dit, dat die Roelof het óók gewoon even via de media speelt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Zo mooi dit, dat die Roelof het óók gewoon even via de media speelt.
Nee joh. Hup naar de volgende. Keep this topic alive.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Klassiek geval van labiele man die niet alleen kan zijn.![]()
Beter neukt hij gewoon rond en begint hij niet aan relaties en samenwonen.
Daar maak ik me geen zorgen omquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh. Hup naar de volgende. Keep this topic alive.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Jane het volgende:
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 29-10-2014 om 17:12:47Dat was even schrikken. Krijg opeens een push-bericht dat Roelof bij Gordon weg is. reageer retweet
Ik ook nietquote:
is dit een sollicitatie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 05:05 schreef Old_Pal het volgende:
Gordon heeft een kontmaatje nodig, geen soulmate.
Nee, maar die enge Waylon mag zich bij hem melden hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |