Als ik serieus ben valt dat wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen jou moet negeren met de typaids die er soms uit komt.
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat hij niet zo in de markt ligt. Dan blijft hij nog een jaar wat de kans op een kampioenschap een heel stuk groter maakt.
Af en toe een goal/assist, veel balvervliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.
Ik denk dat ze aan de hand van de samenvattingen denken, ja, doe die Eriksen maar. Maar nu hebben ze tijd over in de zomervakantie en zijn ze hele wedstrijden gaan kijken van Ajax.
Hij kan nog steeds groeien, maar op dit moment is het gewoon een feit dat hij enorm veel balverlies lijdt en nog steeds vrijwel alle duels verliest. En om een topspeler te zijn kan je dat niet compenseren met een paar goeie passjes en af en toe een goal/assist. Een topspeler is overal gewoon goed in.
het is ook een feit dat hij er in topwedstrijden staat, het is ook een feit dat hij aan het begin van bijna alle aanvallen staat, het is een feit dat hij de belangrijkste man is in het weer terugkrijgen van de bal. En ja, hij verliest veel duels, maar belangrijker is dat je ziet dat hij heel vaak de duels weet te ontwijken. Dat kan je dan ook als een soort gewonnen duel zien omdat hij door zijn slimheid het duel niet aan hoeft te gaan. Als we het toch over feiten gaan hebben. En natuurlijk heeft hij veel balverlies, dat is inherent aan zijn positie. Tadic had bij Twente ook het meeste balverlies, die is ook de belangrijkste man van Twente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook echt niet per se weg, maar dat gedoe alsof Ajax om hem draait etc is echt irritant aan het worden.
Ik denk dat ze aan de hand van de samenvattingen denken, ja, doe die Eriksen maar. Maar nu hebben ze tijd over in de zomervakantie en zijn ze hele wedstrijden gaan kijken van Ajax.
Hij kan nog steeds groeien, maar op dit moment is het gewoon een feit dat hij enorm veel balverlies lijdt en nog steeds vrijwel alle duels verliest. En om een topspeler te zijn kan je dat niet compenseren met een paar goeie passjes en af en toe een goal/assist. Een topspeler is overal gewoon goed in.
Ja hoor jochie, teringdomquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Af en toe een goal/assist, veel balvervlies
Oh god, jij bent zo teringdom he. Als je niet kan zien dat Eriksen de belangrijkste speler van Ajax is dan heb jij samenvattingen lopen kijken. Je weet dat hij nummer 8 heeft hé?
Jij hebt hem 1 wedstrijd slecht zien spelen en sinds dien heeft hij elke wedstrijd - al speelt hij de sterren van de hemel - veel balverlies
Welke aanvallende middenvelder heeft niet veel balverlies? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, teringdom.
Bij ons in de kroeg heet hij al Christiaan "daahaag" Eriksen, want iedereen roept de hele tijd Daahaag Eriksen bij al zijn balverlies.
Maar fap lekker verder, en blijf vooral iedereen die niet op hem geilt dom noemen.
Oh als ze hem bij jou in de kroeg zo noemen moet het wel waar zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, teringdom.
Bij ons in de kroeg heet hij al Christiaan "daahaag" Eriksen, want iedereen roept de hele tijd Daahaag Eriksen bij al zijn balverlies.
Maar fap lekker verder, en blijf vooral iedereen die niet op hem geilt dom noemen.
En ik jou nog nooit iets realistisch over hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh als ze hem bij jou in de kroeg zo noemen moet het wel waar zijn
Ik noem mensen met kritiek niet allemaal dom, maar jou heb ik nog nooit iets verstandigs horen zeggen.
Ik denk dat het bij Eriksen zelf wel meevalt, als je de keren balverlies gaat delen door de keren dat hij balcontact heeft kom je per wedstrijd 1000:10 uit oid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke aanvallende middenvelder heeft niet veel balverlies? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Ik riep vanaf het begin van dit seizoen al dat Eriksen het waar zou maken, belangrijk zou zijn voor Ajax en er zou staan in grote wedstrijden. Dus dat is aardig realistisch gebleken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik jou nog nooit iets realistisch over hem.
Nogmaals, goeie voetballer, punt. Dat misselijkmakende gedweep altijd.
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
korte eriksen discussie zeg
waar is sandman
Moisander.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?
schonequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler is nooit een discussie eigenlijk?
Fischerquote:
Iedereen is het er inderdaad over eens dat hij er niet zo veel van kan.quote:
Siggy wordt de nieuwe zlatan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Iedereen is het er inderdaad over eens dat hij er niet zo veel van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |