abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:06:37 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128828423
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128828461
Ik ben een beetje bijgelezen maar heb vast ook dingen gemist...

Die spookverhalen, bah! Zit ik hier nu alleen op de bank met babyfoon met camera naast me ;)

Fijn dat er geen verdraaiingen zijn Spark.

En Ow vindt het super om op zn buikje te liggen, dus hij blijft rollen :) alleen zo jammer dat hij nog niet terug kan rollen ;)

Verder is hier niet veel veranderd... Ow blijft nog steeds lachen en heel erg verkouden.
En ff blij zijn voor mezelf... Nog maar drie halve dagen en drie hele dagen werken en dan hebben we zes hele weken vakantie!!!
pi_128828728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gisterochtend maakte ik haar wakker, ze lag nog echt te snurken. Ze lag op haar zij en ik wreef over haar ruggetje. Rolt ze naar haar buik, gaat in kruiphouding zitten, kruipt naar de bovenkant van haar ledikant, pakt haar knuffel, gaat zitten en zegt: 'Jaaaaa' O+. Alles binnen 2 seconden van slapen tot zitten en kletsen :D
Ohhh wat superlief zeg O+ O+ Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje? :') Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind O+ :').
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:21:38 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128828812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohhh wat superlief zeg O+ O+ Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje? :') Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind O+ :').
L0t :D O+

Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd O+
pi_128828829
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk! *O* Is je man ook zo lang vrij?

Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen ;(. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
pi_128828894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

L0t :D O+

Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd O+
O+! Welk nummer?

Ja ik ben gewoon een beetje emotioneel incontinent, mijn vriend moet ook altijd om me lachen als ik weer sta te huilen :')
pi_128828923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een idee dat boodschappenmandje. Ik heb de bugaboo en ik vind de ruimte die je hebt om iets in dat mandje te leggen zo klein. Ik krijg heel vaak mijn boodschappen er niet tussendoor gepropt. Volgens mij doe ik iets fout, dat hoort vast niet zo?
Dat is irritant inderdaad maar 'by design' geloof ik. Met de kinderwagenzit heb je er geen last van iig.

Wat waardeloos van de reflux :*
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:53 #8
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128829079
quote:

[..]

Ahh :D

Nee, toen moest ik eigenlijk alleen maar om haar lachen :). Ik moet wel bijna huilen als ze me spontaan een kusje komt geven tijdens het spelen O+.

Gister was ze echt heel mopperig en ongezellig. Ik bel net het KDV en daar is ze super lief en gezellig :'). Gelukkig maar!
pi_128829092
Sparkling, heeft ze niet een trauma met eten/flessen omdat voeding pijn doet/deed vanwege de reflux? Dat ze daarom weigert? Het klinkt heel naar en zielig, zo in paniek raken van een fles.
Wat rot ook dat de medicijnen niet lijken te werken. Zei de arts daar nog iets over, duurt het een tijdje voor je resultaat ziet? Ik geloof dat Zoe daar met S ook mee aan het klooien was.
Wel fijn dat maag en darmen ok lijken te zijn.

En dat ze niet op haar buik wil liggen (en meteen spuugt) komt misschien ook wel door de reflux, doet ze het ook als je haar schuin legt? Helemaal horizontaal hoeft natuurlijk ook niet.

Overigens duurde het hier ook eventjes voor hij het leuk vond. Hij hield vanaf zijn geboorte zijn hoofd goed omhoog, dus we hebben buikliggen niet echt geoefend 'want hij kon dat al'. Fail, want hij verleerde het dus en toen moesten we opnieuw beginnen. Drama dus, maar toen hij weer goed zijn hoofd kon ophouden was het prima. En tegenwoordig ligt hij het liefst op zn buik. Draait ook meteen om zodra hij op zijn rug ligt (ook met verschonen :X)
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:35:57 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829224
Schreef het net voor het sluiten van vorig topic, maar Sparkling, echt sneu. Wel fijn dat er geen verdraaiingen zijn gevonden, maar blijkbaar is ze ergens nog niet helemaal gelukkig mee. Wat Mineola zegt klinkt ook wel plausibel. Hoe dan ook, hopelijk treedt er snel verbetering op en gaan die flessen makkelijker. Kan me voorstellen dat ze mopperig/huilerig wordt als het haar niet lukt om te drinken!
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:03 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829256
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doe O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Spees_Eend op 11-07-2013 11:51:10 ]
pi_128829267
Hij verleerde zijn hoofd omhoog te houden, Mineola?

Spark, wat lijkt me dat erg zeg, dat je kindje zo'n pijn heeft :{ Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_128829309
Wat een bekkie SE O+ En dat haar blijft geniaal :D
Sarcasme. Herken het.
pi_128829392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doe O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat :')
Silvijn O+ Je filmpje is ondersteboven trouwens :P le-zen :')

Daar kwamen we toevallig maandag achter, ze had het nogal warm en toen blies mijn vriend in haar gezichtje, helemaal lachen en grote ogen idd :D Het leek ook echt of ze een zucht van verlichting slaakte.
pi_128829410
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
pi_128829438
Spark: :*
SE: :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:42:12 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
Oh is dat de reden! Ik snapte er al niks van, had de camera niet op zijn kop namelijk... Ik had hem net aangepast, duurde kei lang voordat Youtube hem verwerkt had... Was ie eindelijk recht. Is de link nog op zijn kop :') .

Leuk he Lot, die zuchtjes! O+
pi_128829594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk! *O* Is je man ook zo lang vrij?

Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen ;(. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
Nope :( dat was nou echt leuk geweest... Hij is 1 week vrij..
Wordt wel ff wennen deze vakantie. Afgelopen jaren gingen wij telkens voor een maand met backpack.. Dat gaat het nu de aankomende 18 jaar niet meer gebeuren ;)

Verder mensen hier al vakantieplannen?

Spees, hoe lief!

Schrok ik toch net onwijs van een geluid op de babykamer.... Was het gewoon Ow... Leuk hoor spookverhalen.
Nu heeft hij net behoorlijk wat peer naar binnen gewerkt :)
Is het trouwens normaal dat baby's rond de zes maanden minder zin in hun flesje krijgen??? Ow geeft bijna geen honger meer aan!
pi_128829702
Ahh Spees wat lief O+ ik zal t zo eens proberen :P

Spark fijn dat er geen verdraaiingen zijn. Lijkt me best 'interessant' om mee te kijken.
Rot dat jullie nog zo tobben met de reflux! Hier was het meteen na de medicatie een verlichting. Blijven zoeken naar een oplossing hoor, dit is niet nodig! Maar ik zie dat je al weer naar de ka gaat, fijn!
Er is een reflux topic trouwens mocht je daar behoefte aan hebben. Bijv voor vragen over medicatie. Of mijn pm/ dm :* Want het kan best moeilijk zijn

Loj lekker zeg! Onderwijs?
Wij blijven lekker thuis. Ik vind t allemaal al zwaar genoeg. Dan zit ik liever thuis. Gaat me meer energie kosten dan dat het me wat oplevert. Volgend jaar zien we wel weer verder. :Y
pi_128830396
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?! :')
Sarcasme. Herken het.
pi_128830531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?! :')
Nee :D
pi_128830559
ego
SPOILER
pi_128830722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee :D
:D

En bijna 1, dat klinkt nog zo ver weg hier. :o
pi_128830725
quote:
Ik had dat met 1 setje. Dat broekje zat echt afschuwelijk slecht dus dat was al snel weggegooid en het truitje was eigenlijk nogal meisjesachtig.
Ohja en nu nog een bloesje wat hij nu ook nog niet aankan maar waar ik nu al niet meer voor gekozen zou hebben. :')
pi_128830744
quote:
Ik heb wel dat sommige dingen die ik zo mooi vond hem totaal niet staan

KZ :D *O*
pi_128830812
Ik moet wel toegeven dat wat me aan het begin van mijn zwangerschap redelijk unisex leek, ik achteraf toch meer bij een jongetje vond passen.
pi_128830890
Volgens mij hebben mijn hormonen mijn verstand bij sommige kleertjes echt totaal uitgeschakeld ;(

Nu ik er over nadenk zijn dat wel kleertjes met rood erin, en omdat Isa rossig is staan ze haar sowieso niet. Arm kind :(
Sarcasme. Herken het.
pi_128830948
Kz bijna ! *O*

Sparkling wat zielig... :* en wat lastig voor jullie.

Soesa in 2 seconden wakker _O_

Babykleertjes what was i thinking, bij een paar dingetjes wel, die liggen als reserve bij het kdv/ in de verzorgingstas voor noodgevallen :+

Loj lekker lang vakantie *O*
pi_128831136
Je moet ook niet hormonaal een feestwinkel binnen gaan :+
Helemaal niet trouwens _O-
pi_128831152
quote:
Maar wel soms sinds ze er is :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:57:33 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128831678
Spark, fijn dat er geen verdraaiingen zijn. Hopelijk knapt E. snel op!

Kleertjes.. Ik heb het meer met spul dat we gekregen hebben :@. What were they thinking enzo :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:08:38 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128832000
Even een kleine inbraak :@. Mijn nichtje heeft foto's gemaakt van E. Dit is er 1 van O+

donderdag 11 juli 2013 @ 13:12:18 #33
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128832130
Supermooie foto tante!

quote:
Eigenlijk niet.

Vanaf wanneer horen baby's je hand of een speeltje te volgen met hun ogen?
D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_128832330
Aahhww Soesa, supertoffe foto! Net of ze een cape aan heeft, Superbaby 8-)
pi_128832455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:
Supermooie foto tante!

[..]

Eigenlijk niet.

D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Maar hij kan het dus wel? Zou het bij de 3maanden-afspraak bij het cb binnenkort even aankaarten.

Wat me eraan herinnert: J is al 3 maanden vandaag :o *O*
pi_128832518
Superbaby idd, wat tof Soesa! O+

Hier geen spijt van gekochte kleding. Tot nu toe staat alles hem leuk. En ook ik zit regelmatig te huilen van geluk hoor Lot, maar dat doe ik al jaren. Manlief hoeft soms maar naar me te glimlachen en ik slik een waterval aan tranen weg :')

Zeg, wat een tijd heb je ineens over als zo'n baby niet meer plakt! Hij slaapt al twee dagen in zijn wieg of de kinderwagen, ik ben niet meer nodig. Leven, hier kom ik! 8-)
pi_128832594
mandy, ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze dat moeten kunnen. L. is ook 11 weken, gecorrigeerd 5 weken, en hij doet het nu sinds een week of drie. Lachen daarentegen blijft wat achter. In de afgelopen twee weken heeft hij drie keer naar me gelachen. Dus of hij is daar gewoon wat trager in, of hij vindt het leven niet om te lachen. Saai figuur :(
pi_128832835
Zie een super mooie foto van Soesa. Hoe leuk!

En KZ, een knalfuif voor je meisje in de planning?

Hier twee blije gupjes met hun Sofie de giraffe die ik net voor ze meebracht uit de supermarchee.

Wat gaat het toch snel allemaal!
Met een meidenkwartet
pi_128832849
Mooi Soesa O+
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:

Bij L hebben ze dat op t cb geprobeerd, weet niet meer bij welke afspraak. Hij deed t toen niet maar daar zei ze verder niks over. Issie niet met 'interessantere' dingen bezig?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:35:27 #40
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128833332
Prachtig Soesa O+
Lot: *O*
Cathmar: Lekker taart eten hier :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:49:31 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128833439
Soesa mooi!

Cathmat Sophie O+

Hier heb ik 2 kinds in bed gelegd en heb zelf ook een half uur geslapen. Even een beetje bijkomen. Af en toe wordt Lauren een beetje wakker kijkt ze gelukzalig naar me op en slaapt dan verder O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:49:38 #43
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128833444
Hoera voor Lot! *O*

Ik ga het idd maar eens met 2 weken aankaarten bij het cb
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_128833632
LB dat is inderdaad niet fijn. Succes vandaag :*
Hoeveel dagen werk je eigenlijk?

Spirit, Riley vond het ook niet leuk. Ik oefende wel altijd, maar legde haar maar heel kort neer. Nu ze zelf op haar buik draait is ze soms nog boos, omdat ze buikliggen niet leuk vindt

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:13 schreef pessie het volgende:
Omen, lekker vroeg weer.
Gelukkig mijn laatste dag van deze week. Morgen lekker uitslapen (zolang Riley dat toelaat)

Haha tante Soesa. Wel lekker dat jullie toch beide nog in slaap gevallen zijn :)
En wat een lief verhaal van die twee seconden wakker O+

Ik vind spookverhalen lezen wel leuk. (Het zelf meemaken zou ik niet leuk vinden. Vooral omdat ik weet dat ik in zo’n griezelfilm de eerste ben die waarschijnlijk het loodje legt, maar dat terzijde), maar ben wel erg blij met mijn camera op de babyfoon. Ik kan zo genieten van mijn slapende meisje. Of als ze nog wakker is en met Ollie ligt te knuffelen O+

Jeetje Spark. Wat zielig voor je kleintje. Hopelijk slaat de medicatie gauw aan en is ze snel van die reflux af. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef laziness het volgende:
Jammer dat je het krijsen ziet als vervelend zijn van je kind Sparkling. Want ze doet het natuurlijk niet expres.
Dat je het als vervelend ervaart lijkt me wel vrij logisch.
Balen dat er nog steeds geen reden is gevonden.
Ik zeg dat ook wel eens. Of dat ze stout is. Natuurlijk weet ik dat ze er niks aan kan doen en dat het voor haar zielig is. Maar bij mij helpt het wel voor mezelf. Ze hoeft niet altijd alleen maar lief te zijn.( Ik zeg het uiteraard nooit boos tegen haar)

Loj jammer dat je man niet zolang vakantie heeft. Maar wel fijn dat jij lekker 6 weken vrij bent. *O*
En Riley vindt op sommige dagen de fles ook totaal niet interessant. Die denkt soms echt dat ze groeit op alleen lachen :D

quote:
Nee. Niet wat ik zelf heb gekocht. Ik heb wel van een tante een grote doos babykleding gekregen en daar draagt Riley wel heel weinig van.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
ego
SPOILER
Gaat zo snel. Ga jou (en de andere die jou gaan volgen) wel missen hoor :(

Wat een mooie foto Soesa O+
Zo eentje heb ik ook gemaakt. Maar die staat op de gewone camera en niet op mijn telefoon
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:17:15 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128834387
:W kolfpauze op mn werk, dus melkkoe hier ;) Ik werk 3 volledige dagen of 4 korte dagen, afhankelijk van t rooster.

Spark ik ben niet bijgelezen, maar t klinkt alsof Eva en jij het nog zwaar hebben :*

L0t, het liedje heet 'voor haar' en is van Frans Halsema. Ik had een versie van Claudia de Breij gepost. Erg O+ :'( O+
pi_128834507
Ik ben vandaag echt op. Vannacht geloof ik een uur geslapen. Fee was zo onrustig. Beide kindjes hebben net een uurtje geslapen en ik lag er bij maar schrok elke keer wakker.
Het houdt me op de been dat ik morgen de hele nacht kan slapen. Wij hebben een feestje en ze gaan uitlogeren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_128834569
LB die tekst :'( Mooi O+

Tally :* Dat wordt vast een kort feestje als ik het zo hoor!

En Tante wat een mooie foto!
pi_128834626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+! Welk nummer?

Ja ik ben gewoon een beetje emotioneel incontinent, mijn vriend moet ook altijd om me lachen als ik weer sta te huilen :')
Dat heb ik hier niet anders hoor :P

Van die kleine momentjes waarop je je behoeft hoeveel geluk en liefde je hebt en krijgt. Als je de kinderen ziet knuffelen. Als ze je vertellen hoeveel ze van je houdt. Of zoals nu:: Mama ben je drietig? Hoef niet huilen Mama. Komt goed O+ Kom maar bij Zoë O+
pi_128834693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef Suikertante het volgende:
LB die tekst :'( Mooi O+

Tally :* Dat wordt vast een kort feestje als ik het zo hoor!

En Tante wat een mooie foto!
Als het aan mij ligt droppen we het cadeau en gaan naar bed :')
pi_128834728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
:W kolfpauze op mn werk, dus melkkoe hier ;) Ik werk 3 volledige dagen of 4 korte dagen, afhankelijk van t rooster.

Spark ik ben niet bijgelezen, maar t klinkt alsof Eva en jij het nog zwaar hebben :*

L0t, het liedje heet 'voor haar' en is van Frans Halsema. Ik had een versie van Claudia de Breij gepost. Erg O+ :'( O+
Oké die ga ik straks even opzoeken. Nu eerst even naar de stad en kan daar niet met rode ogen rondlopen :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:30:49 #51
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128834884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even een kleine inbraak :@. Mijn nichtje heeft foto's gemaakt van E. Dit is er 1 van O+

Heel mooi!
pi_128835688
Soesa mooie foto.

Tally mama drietig O+ Wat ontzettend schattig.
pi_128835993
quote:
JA! :Y
pi_128836054
Soesa, wat een mooie foto O+

En Silvijn op het filmpje! Ik ga dat ook eens checken, wat lief O+

L0t *O* gefeliciteerd! A.s. maandag is Nin ook 3 maanden, wat gaat het hard!

Spark, ik hoop op verbetering voor zowel jullie als jullie meisje!

Spirit, toevallig hebben we hier net de kast uitgemest, want Nin is voor het eerst uit een paar kleertjes gegroeid! Ik kwam er achter dat ik echt way veel kleertjes heb gekocht voor haar die allemaal niet echt met elkaar matchen... Bij sommige dingen denk ik ook 'what was I thinking' en ik schaam me ook voor de hoeveelheid van het totaal. Maar goed, zo leer ik weer en de volgende keer ga ik daar in ieder geval beter op letten :D

Ik werd wel een beetje weemoedig, nu al kleertjes wegleggen die ze voor het eerst aan had enzo... Maandag meten en wegen, ben benieuwd!
pi_128836184
Wat een mooie foto Soesa!

Prachtig nummer LB, moest idd ook wel een traantje wegpinken.
pi_128836456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef bellelena het volgende:

Ik werd wel een beetje weemoedig, nu al kleertjes wegleggen die ze voor het eerst aan had enzo... Maandag meten en wegen, ben benieuwd!
Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje in O+
Sarcasme. Herken het.
pi_128836518
Ik heb tijdens onze huwelijksreis op Bali zo'n babykimono gekocht. Ik vond hem cute O+

Hij heeft hem nooit aangehad. Lelijk ding. :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:15:39 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128836586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje in O+
Dat hebben wij idd ook :Y. Mijn moeder heeft na E's geboorte een houten kistje laten maken in de stijl van het geboortekaartje. Is hartstikke leuk geworden en daar zit idd al het bovenstaande in O+
pi_128836664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat hebben wij idd ook :Y. Mijn moeder heeft na E's geboorte een houten kistje laten maken in de stijl van het geboortekaartje. Is hartstikke leuk geworden en daar zit idd al het bovenstaande in O+
Oh das een leuk idee!
Waar heeft ze dat gedaan, weet je dat toevallig?
T slingert nu overal rond :')

Oh en wat een geweldige foto van E!
pi_128837143
Ohh wat een goeie ideeën!

Het is me trouwens eindelijk gelukt om m'n bevallingsverhaal op te schrijven. Nog wat bijschaven, maar het is nu zo goed als klaar. Ik merkte dat ik sommige dingen zelfs alweer een beetje vergeten was!
pi_128837386
Silvijn O+

En Soesa wat een onwijs mooie foto O+

Wij hebben ook zo'n geboortekistje geschilderd in het uiterlijk van het geboortekaartje en de tweede is onderweg. Even zoeken waar ik dat heb laten doen toen.
pi_128837580
Gevonden: ateliernanda.com
Was ooit een tip van poppedein.
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:50 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128837636
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh das een leuk idee!

Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragen :)

SPOILER
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:49:33 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128837738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragen :)

SPOILER
Leuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.

SPOILER
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:53:33 #65
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128837903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Leuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.

SPOILER
[/quote]

Jij/jullie ook de 31e? Leuk!
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:55:34 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128837968
:Y Altijd mooi weer!
pi_128838001
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh das een leuk idee!

Ik heb houten kistjes besteld en worden nu beschilderd door innepin.
pi_128838593
Wat mooi die kistjes!
Belle ik ben benieuwd. Bizar he hoe snel je dingen vergeet?

Ik wil graag mn posts van toen ik zwanger was teruglezen. Is er ook een manier om alleen je eigen posts te lezen of moet ik echt heel Z&G uitkammen? :s)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:13:11 #69
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128838630
De Sherlockknop bovenin al geprobeerd? Dat maakt het al iets overzichtelijker in ieder geval.
pi_128838839
Die terugkerende updates in het updatetopic :D _O-
pi_128838941
Ja, LOL :D

Met die sherlockknop bedoel je dat alles op 1 pagina komt Spees?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:22:55 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128839046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die terugkerende updates in het updatetopic :D _O-

Ach, dat krijg je als je op een openbaar forum post.

Kyara, uhmmm ik denk niet dat je dan mooi alleen jouw posts onder elkaar krijgt. Ben ik bang.
pi_128839102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ach, dat krijg je als je op een openbaar forum post.

Kyara, uhmmm ik denk niet dat je dan mooi alleen jouw posts onder elkaar krijgt. Ben ik bang.
En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven. :Y ("toggle andere users" is dat)
pi_128839273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven. :Y ("toggle andere users" is dat)
_O_ je hebt mijn leven zojuist zoveel eenvoudiger gemaakt! *;
pi_128839324
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O_ je hebt mijn leven zojuist zoveel eenvoudiger gemaakt! *;
:o *O*
pi_128839395
ja ik moet nog al mijn posts van januari 2012 tot mei 2013 knippen en plakken omdat ik mijn dagboekje niet zo goed heb bijgehouden (of nou ja, fok was mijn dagboek). Ik kan hier precies terugvinden wanneer het eerste lachje, rol of kruipbeweging was :')
pi_128839469
quote:

[..]

Wtf!
pi_128839480
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef -Spring het volgende:

[..]

Wtf!
_O-
pi_128839595
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:34 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O-
Ik ben uren dagen bezig geweest om met ctrl+f (username) m'n eigen posts op te zoeken.

Net zoals ik op school uren heb besteed aan het overtypen van hele werkstukken omdat ik niet wist dat ik op 'insert' had gedrukt. Bij elk nieuw teken verdween dan de volgende. :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:37:51 #80
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128839598
quote:

[..]

Hoi, ik wil jou even 10 punten geven.
pi_128839886
Dat vind ik sympathiek. Ik verdubbel het. :Y
(dit post ik zodat ik daarna op het vrouwtje bij mijn naam kan klikken)
pi_128841251
Werkt zeker niet mobiel/iPad?
pi_128841260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Dat vind ik sympathiek. Ik verdubbel het. :Y
(dit post ik zodat ik daarna op het vrouwtje bij mijn naam kan klikken)
Het werkt ook bij andere users ;)
pi_128841283
En zelfs bij mannelijke en onzijdige ...
pi_128841355
quote:

[..]

Kan dit niet in de OP? :D
pi_128841562
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan dit niet in de OP? :D
Of in een eigen, apart sticky topic met eervolle vermelding voor Ophelia? O+

Held! Ik zag al met elke post meer op tegen het ooit reconstrueren van mijn baby's eerste jaar.
_O_ _O_ _O_
pi_128842396
_O_
pi_128842421
Zeg me dat er een sprong is vlak VOOR 52 weken :{ 8)7
pi_128842430
Of zijn het tandjes ?
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:19:28 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842572
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
"Er is een sprong vlak voor 52 weken"
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:23:38 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128842678
quote:
Ik denk dat die er is. Echt. En die is geloof ik het ergst van allemaal. Maar niet als ze op het Kdv is, dan doet ze niet aan springen. Ze kan nu wel steeds langer losstaan dus ik geloof wel dat het ergens toe leidt...
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:22 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842725
Beetje jammer dat je dat achteraf pas zeker weet hè :+

Hier doen we een Coco'tje. Hoppa, 4 boventanden tegelijk in aantocht. Met bijbehorend gedrag (en terecht :X )
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:39:20 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128843159
Ophelia _O_ O+ *O*

Hier is fok ook mijn dagboek :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:11 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128844807
Iemand nog iets leuks? Of zit iedereen hiernaast bij Feedback met zijn popcorn?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:36:48 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128844866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
:D :@

Sil doet een Saar! 4 tanden tegelijk, arm kind!
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:42:01 #97
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845019
Ja, lijkt me niks fijns aan!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:13:35 #98
381212 Gulara
From the future
pi_128846004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
*) Wat een mazzel dat ik hier ben. Normaal lig ik altijd te slapen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:15:54 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846060
Bofferd!
pi_128846063
Ja kan iemand even popcorn komen brengen daar? :9
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:16:35 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846086
Ik heb alles al opgevroten ;(
pi_128846393
Kijk! Mijn grote geluk O+

Om maar even iets anders te posten :')

Ja Ma moet dit echt? }:|
pi_128846413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb alles al opgevroten ;(
SPOILER
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:26:45 #104
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef Tally het volgende:
Kijk! Mijn grote geluk O+
[ afbeelding ]
Om maar even iets anders te posten :')

Ja Ma moet dit echt? }:|
[ afbeelding ]
Je beeb kijkt alsof ze er het hare van denkt :)
Leuke foto!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:27:08 #105
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_128846533
Ohh Tally O+ Die eerste foto is lief! En die tweede :D

Wow @ feedback, ik ben nooit op de hoogte van al dat soort shit!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:30:49 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128846593
quote:

[..]

Hoe werkt dat? Print screen please.... in dat op zicht ben ik echt een n00b :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:31:37 #108
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef bellelena het volgende:
Ohh Tally O+ Die eerste foto is lief! En die tweede :D

Wow @ feedback, ik ben nooit op de hoogte van al dat soort shit!
You're missin' out, girl!

Becky ik zal wel ff painten.
pi_128846634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef becky27 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Print screen please.... in dat op zicht ben ik echt een n00b :P
Als je niet mobiel zit zie je links naast je username een vrouwtje toch?

Daar klik je op, en dan klik je op "toggle andere users"
pi_128846682
Ja jemig spees, IRL loop ik ook altijd al maanden achter :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:34:41 #111
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128846763
ik hebbum al.... nu nog bedenken waar ie voor is. Ik dacht iets anders dan ik nu zie namelijk :D
pi_128846803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:34 schreef becky27 het volgende:
ik hebbum al.... nu nog bedenken waar ie voor is. Ik dacht iets anders dan ik nu zie namelijk :D
Waar dacht je dat het voor was? Dan weten wij misschien waar het wel zit. :P
pi_128846804
Wat een handige forumtip. Ik wil deze vakantie ook met terugwerkende kracht alles invullen.

oh en popcorn ja :D

edit die update van spees _O-
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:36:27 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128846836
Ik dacht dat je al je post ever in één keer zag (what was I thinking) maar begrijp nu dat het per topic is.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:37:42 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846878
Oh mijn prachtige paint is al niet meer nodig!
pi_128846901
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef becky27 het volgende:
Ik dacht dat je al je post ever in één keer zag (what was I thinking) maar begrijp nu dat het per topic is.
Sherlock zet al je posts op een rijtje, maar niet op één pagina. (tenzij heel weinig posts natuurlijk)
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:47:00 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128847264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh mijn prachtige paint is al niet meer nodig!
snorrie.....
pi_128847315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Beetje jammer dat je dat achteraf pas zeker weet hè :+

Hier doen we een Coco'tje. Hoppa, 4 boventanden tegelijk in aantocht. Met bijbehorend gedrag (en terecht :X )
Ja, had ze me maar effe een update gegeven :)
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik denk dat die er is. Echt. En die is geloof ik het ergst van allemaal. Maar niet als ze op het Kdv is, dan doet ze niet aan springen. Ze kan nu wel steeds langer losstaan dus ik geloof wel dat het ergens toe leidt...
Ja he !?
Mijnes gaat niet naar het kdv :)
Knap van het losstaan Soesa ^O^
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:02:30 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128847891
Leuke foto's Tally! O+
pi_128848192
quote:
Hier wel iig, pfffffffff

En ze heeft toch geen waterpokken, dus daar kan ze het niet opgooien.
pi_128848314
Oh my @ FB :D

Mooie foto's weer Tally O+ F. lijkt wel een kloon!
Sarcasme. Herken het.
pi_128848430
Als ik vanaf morgen niet meer post, ben ik opgepakt voor de moord op mijn buurman }:|
De bloedhond. Begint (zoals vaak de laatste tijd) om 20:30 te zagen met zijn zaagtafel bijna onder het raam waar mijn dochter ligt te slapen. Die heb ik inmiddels al 3 keer weer in slaap gebracht. En de baby krijg ik niet meer in slaap :(
Ik ben gaan vragen of dit zachter kon (echt heel netjes waar ik veel moeite voor moest doen) en ik kreeg te horen: Tot 10 uur mag ik doen wat ik wil :(
pi_128848465
Even snel want net uit ziekenhuis enzo, vader weer opgenomen.

Lazi, ik beschreef het verkeerd, al is het een klein detail zou ik zeggen. Ik ervaar het als vervelend dat ze zoveel huilt en niet wil drinken. Omdat ik het zwaar vind en ik weet niet altijd goed wat ik er mee moet. Ik vind E. er echt niet minder lief door hoor. En ik weet ook echt wel dat ze het niet doet om mij te irriteren, maar dat maakt niet dat ik er soms niet even klaar mee ben.
E.
pi_128848475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh my @ FB :D

Mooie foto's weer Tally O+ F. lijkt wel een kloon!
Dat zijn het ook echt. Qua uiterlijk.
pi_128848516
En Tally, wat een mooie meisjes!! O+

En nu eerst snel FB bijlezen :D
E.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:16:21 #126
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128848525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Tally het volgende:
Als ik vanaf morgen niet meer post, ben ik opgepakt voor de moord op mijn buurman }:|
De bloedhond. Begint (zoals vaak de laatste tijd) om 20:30 te zagen met zijn zaagtafel bijna onder het raam waar mijn dochter ligt te slapen. Die heb ik inmiddels al 3 keer weer in slaap gebracht. En de baby krijg ik niet meer in slaap :(
Ik ben gaan vragen of dit zachter kon (echt heel netjes waar ik veel moeite voor moest doen) en ik kreeg te horen: Tot 10 uur mag ik doen wat ik wil :(
:(

Mooie foto's O+, die krullen van je oudste :o!
pi_128848551
Buurmannen :( Wraaaaak!!!

Je ziet het echt! Zelfde ogen, neus, mond, ouders, alles!
Sarcasme. Herken het.
pi_128848569
Tally: pracht dames. En kill ! :( :)
Spark: Je vader ? Gatver :{ :*
Troeta: Hoe uit zich dat bij N ?
pi_128848617
Ze slaapt *O*
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:30:08 #130
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128849170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
Tally: pracht dames. En kill ! :( :)
Spark: Je vader ? Gatver :{ :*
Troeta: Hoe uit zich dat bij N ?
Ik ben Troeta niet :P maar hier uit het zich in: mopperen, ik moet constant met haar spelen/lopen, ze kan niet even zelf spelen, onrustiger slapen, weinig eetlust (kan ook tandje zijn btw) en meer huilen dan normaal. Ze zit echt even met zichzelf in de knoop geloof ik. Nu ligt ze sinds 8 uur te slapen terwijl ze al om 7 uur lag :'). Kletsen, staan, hardop lachen in je eentje :D O+ en vooral niet willen slapen.
pi_128849395
Zo Spees :o ook al zoveel tandjes!
Tally wowww O+ wat een mooie ogen hebben ze! En de buurman heb je op zn eigen zaagtafel gelegd neem ik aan })

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef .Sparkling. het volgende:
En ik weet ook echt wel dat ze het niet doet om mij te irriteren, maar dat maakt niet dat ik er soms niet even klaar mee ben.
:*
Sterkte met je vader!
pi_128849450
Oh en er is idd een sprong rond die tijd, ruim gezegd tussen de 50 en 55 weken, rond de 53 is t hoogtepunt ongeveer
pi_128849473
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik ben Troeta niet :P maar hier uit het zich in: mopperen, ik moet constant met haar spelen/lopen, ze kan niet even zelf spelen, onrustiger slapen, weinig eetlust (kan ook tandje zijn btw) en meer huilen dan normaal. Ze zit echt even met zichzelf in de knoop geloof ik. Nu ligt ze sinds 8 uur te slapen terwijl ze al om 7 uur lag :'). Kletsen, staan, hardop lachen in je eentje :D O+ en vooral niet willen slapen.
Geeft niks Soesa, graag die info ^O^
Herkenbaar !

Hier vandaag de hele dag jammeren als ik niet met dr bezig ben. Normaal is ze heel veel zelf aan het "spelen", maar nu kan ze bijna niet zonder me.
Badje en wandlen deden wonderen. Net pas op bed !
Echt OVERMOE ! Maar ook steeds handje in dr mond. Dus misschien toch een tandje voor dr eerste ? :D
pi_128849561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Fieder het volgende:
Oh en er is idd een sprong rond die tijd, ruim gezegd tussen de 50 en 55 weken, rond de 53 is t hoogtepunt ongeveer
Ai !
Dacht met 46 weken. Dus toch :'( :{
pi_128849692
Ja met 46 ook :') en rond de 60 weer *O*
pi_128849724
Maar

Ik ben/blijf verliefd !
Ze is zo ontzettend lief, mooi , zoet, knuffelbaar.........................enz enz.
Ze leert enorm veel. Van het bed af klimmen, Heel lang los staan, als een razende langs de bank lopen, woordjes/babbelen, nieuwe voorwerpen etc.

1 brok leven *;
pi_128849763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Fieder het volgende:
Ja met 46 ook :') en rond de 60 weer *O*
wtf ! 8)7
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:46:33 #138
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128849976
Even ego post..... want voor veel anders ontbreekt het me nog aan tijd.. :@

donderdag 11 juli 2013 @ 21:47:11 #139
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128850014
Jullie hebben het zwaar met jullie baby's Spark en KZ. :*

Spark, beterschap voor je vader. :*

Mooie foto's Tally!

Wat een schatje Juud!!!

D heeft z'n 2 laatste flessen maar voor de helft leeggedronken, dus voor het badje vanavond temperatuur genomen en die was 0,5 hoger dan normaal, 37,5C. Niets alarmerend, maar D die ziek is, is :'( .
Normaal is het in bed nog 10 minuten in slaap huilen maar nu naar 3 minuten of zo al gedaan. Zo zielig.
pi_128850125
Ohh Juud O+ dat neusje
pi_128850174
Juud *;
Valt mee hoor Mandy :) :@ Tis de moeite waard
pi_128850334
Maar............. Nogmaals, Ik vind dit pittiger dan het begin :@ Hoe leuk ook !
Moet echt van die opvoedangst af :{ Vind het zo lastig om streng te zijn, nee te zeggen en grenzen te stellen. Ook commentaar/bemoeizucht van de omgeving komt 3 x zo hard binnen.
pi_128850471
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wat Soesa zegt ja, hoop gemekker iig!
Dan ben ik wel blij dat ze een tweede kindje is hoor, Mex maakt haar vaak aan het lachen.

Ik vind dit ook een stuk pittiger dan de eerste maanden kz, ik vind die hele dreumestijd eigenlijk weinig aan. Natuurlijk blijven ze lief en leuk en schattig, maar peuters vind ik echt stukken leuker.

Tally, wat heb jij een geweldig stel! O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:55:48 #144
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128850480
Het is ook wel een stap van knuffelen en verzorgen en de liefste mama zijn naar opvoeden en dat je kind soms ook boos op je is.

Juud O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:56:12 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128850501
Oh, ik vind de dreumesleeftijd echt zooooo leuk! O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:56:33 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128850515
Juud O+ O+
pi_128850533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Juud79 het volgende:
Even ego post..... want voor veel anders ontbreekt het me nog aan tijd.. :@

[ afbeelding ]
Geen enkel probleem, alleen zulke plaatjes O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:58:49 #148
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128850610
O+ Ik kan dr zelf ook naar blijven kijken, twee van die prachtige kindjes, ik ben zo rijk.... :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:00:15 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128850683

Mijn baby is ontsnapt.....
pi_128850709
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Kyara het volgende:
Oh, ik vind de dreumesleeftijd echt zooooo leuk! O+
Lijkt me ook super leuk, maar ook zo eng :@ Die combi idd. Lief en "streng" bah !

Troeta thx ! :*
pi_128850734
ieeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwww Becky, kappen nou. Tis weer avond :+ :)
pi_128850751
He zeg geen enge verhalen meer he? Ik ben alleen thuis
pi_128850771
Oh wel met baby natuurlijk, waarom noem ik dat 'alleen' thuis? 8)7
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:01:55 #154
381212 Gulara
From the future
pi_128850777
Oh Becky, zeg dat ze dichtbij is, want ik moest zo hard lachen van je foto! :@
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:02:44 #155
381212 Gulara
From the future
pi_128850827
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Fieder het volgende:
Oh wel met baby natuurlijk, waarom noem ik dat 'alleen' thuis? 8)7
Omdat je zo weinig aan een baby hebt "when the shit hits the fan". :+
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:02:52 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128850836
Ik zie haar voetjes geloof ik (slaapzakje aan?)

Dat soort beelden heb ik van M ook wel gehad idd.

Nu zie ik bij de meisjes nog wel eens een koe voorbij komen.
pi_128850843
En dan die 24 graden er boven :') Horror :6
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:03:08 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128850850
Ze ligt helemaal aan het voeteneinde. Bedje staat iets schuin vanwege snot maar ze gaat iedere keer helemaal onderin liggen.
pi_128850852
Nou hè? Ik ging net nog even bij mijn jongetje kijken die lekker lag te slapen, en bedacht toen ik wegliep: dat mooie lieve mannetje is gewoon van ons! Ik moest gewoon even zuchten van geluk ervan. :o
/emo

Edit: jee wat tikken jullie snel! Dat was dus een reactie op Juud
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:03:45 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128850877
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Mineola het volgende:
Nou hè? Ik ging net nog even bij mijn jongetje kijken die lekker lag te slapen, en bedacht toen ik wegliep: dat mooie lieve mannetje is gewoon van ons! Ik moest gewoon even zuchten van geluk ervan. :o
/emo
O+ O+ O+

herkenbaar
pi_128850907
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+ O+ O+

herkenbaar
+ 1

man = meisje
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:05:08 #162
381212 Gulara
From the future
pi_128850957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

+ 1

man = meisje
+2 O+

meisje = jommetje ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:06:16 #163
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128850998
Oh ik heb dat ook dagelijks.... al ik mijn kinders slapend bekoekeloer.

Isabel slaapt ook alleen met een slaapzakje aan.
pi_128851208
Nou scheelt het dat hij vandaag extra zacht aanvoelde vanwege het antiwaterpokken zemelenbadje :+
Maar toch :D
pi_128851235
Juud wat een lieve foto O+

Mineola herkenbaar O+
pi_128851241
Nou he, Ik kan nog steeds niet geloven dat zoiets moois en liefs gewoon al die maanden in mijn buik heeft gezeten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_128851275
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Mineola het volgende:
/emo

Edit: jee wat tikken jullie snel! Dat was dus een reactie op Juud
Ik zucht dan niet, ik jank van geluk :P
pi_128851381
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zucht dan niet, ik jank van geluk :P
Ik ben al iets meer ontzwangerd :+

Ik moet nog wel wegzappen voor zielige dieren en kinderen. Gister bij planet earth, een stervende baby-olifant. En ik zat keihard te janken op de bank.
Volgens mij gaat dat nooit meer over.
pi_128851478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik ben al iets meer ontzwangerd :+

Ik moet nog wel wegzappen voor zielige dieren en kinderen. Gister bij planet earth, een stervende baby-olifant. En ik zat keihard te janken op de bank.
Volgens mij gaat dat nooit meer over.
Ze is bijna drie maanden. Drie maanden alweer! :o

En och ik huil om alles :')

Mijn baby krijg ik dus niet meer in slaap he :(
pi_128851496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Spirit82 het volgende:
Nou he, Ik kan nog steeds niet geloven dat zoiets moois en liefs gewoon al die maanden in mijn buik heeft gezeten O+
O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:16:53 #171
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128851533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:00 schreef becky27 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn baby is ontsnapt.....
Wie verzint er deze avond een verhaaltje bij?

Mineola: herkenbaar! O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:19:19 #172
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128851680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wie verzint er deze avond een verhaaltje bij?

Mineola: herkenbaar! O+
val ik in herhaling (wie was me voor??)
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:19:54 #173
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128851706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef becky27 het volgende:

[..]

val ik in herhaling (wie was me voor??)
De spookverhalen van gisteren! De moeite waard om terug te lezen!
pi_128851814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef Mineola het volgende:
Nou scheelt het dat hij vandaag extra zacht aanvoelde vanwege het antiwaterpokken zemelenbadje :+
Maar toch :D
Heeft ie waterpokken? Dat heb ik gemist. Heeft ie veel last er van?
pi_128851874
Nog niet echt bijgelezen sinds vanmiddag, maar zat net door mijn foto's op photobucket te bladeren (getriggerd door de laatste posts, want die zag ik net wel staan, over hoe fantastisch en hoe gelukkig we allemaal wel niet zijn O+ ), en toen kwam ik deze tegen O+ O+ *; *; O+ O+

SPOILER
Haal ze zo even weg, wilde ze gewoon effe showen want blij/gelukkig enzo. Ga ik eerst bijlezen though :+

[ Bericht 15% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-07-2013 23:02:42 ]
pi_128851934
ahhhhhhh lief O+
pi_128851994
Heerlijke foto's. Zulke heb ik ook Coco. Zoveel geluk straalt er vanaf. O+
Mijn man die 's nachts in het ziekenhuis in zn onderbroek boven het kinderwiegje hangt O+
Die haar helemaal bewonderd O+
pi_128851995
Ohh Coco O+ mannen met mini's *O*
Ze is volgens mij echt een mengelmoesje van jullie beiden
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:26:48 #179
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128852057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

De spookverhalen van gisteren! De moeite waard om terug te lezen!
Gelezen.....deze foto sloot er goed op aan :o
pi_128852268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Troeta het volgende:

[..]

Heeft ie waterpokken? Dat heb ik gemist. Heeft ie veel last er van?
Had ik alleen in het babymeettopic gemeld. Nee, geen last eigenlijk. Wel voortijdig opgehaald op het KDV gister want koorts (38 en een beetje zeiden ze), maar ik heb zelf niet eens getemperatuurd omdat hij niet zó warm aanvoelde. Gister 5 pokjes, met name op z'n hoofd, vandaag 10 verdachte vlekjes erbij.
Maar hij lijkt geen jeuk te hebben en is gewoon vrolijk. We zullen t zien. Hopelijk blijft het hierbij en kan hij mee naar de meet!

Las ik nou dat Nena ze ook heeft?
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:33:59 #181
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128852380
Gelukkig maar dat ie er niet zo'n last van heeft!
pi_128852462
Coco *;
pi_128852493
Baby's zijn tof hè? O+ O+

Superlief Coco, echt zo'n sfeer van heel veel geluk en heel veel geknuffel. Jouw grote vent met dat kleine wurm O+
pi_128852545
Coco wat een heerlijkheid O+
En nu weet ik weer wie bij jouw gezicht hoort :)

Ik kom even juichen. Heb een truc ontdekt waarmee ik F snel en doeltreffend in slaap krijg. Nee, tis geen honkbalknuppel :')
Als ik hem stevig vasthoud in bv-houding met speen en ga lopen, dan stribbelt ie eerst tegen, reageer ik niet op, dan gaat hij bijna, soms helemaal huilen maar vallen tegelijkertijd zijn ogen dicht en dan slaapt hij! De ene keer direct, de andere keer drie of vier van die huilmomenten. Hij moet zich echt overgeven.
Denk dar inbakeren supergoed zou werken! Als hij op zijn rug sliep :')

Heb hem vandaag toen hij als een blok in slaap viel op zijn rug in bed gelegd. Hij sliep verder! Ik draai me om, doe één stap en ik hoor hem kraaien }:| ik kijk om en hij kijkt me stralend aan :') O+ gelukkig slaapt hij dan weer binnen tien seconden als ik hem weer zo optil.

Dit is fijn, nu thuis nog even regelen dat hij zichzelf zo stevig vasthoudt zodat hij zelf in slaap valt :+

Dagje camping is trouwens goed gegaan, hij heeft wel goed veel gehuild (zo'n ikwilnietslapenikgahyperdoenmoment eind van de middag, hier ontdekte ik de truc, alleen pas vrij laat) maar ik geneerde me er al snel niet meer voor en we hebben het ook heel leuk gehad. Deze plek zoeken we volgend jaar weer op en dan een week of twee denk ik! ^O^

Zo, nu ga ik die enge foto zoeken waar jullie het over hebben :9
pi_128852583
Spookverhaal: M heeft een tijdje zijn stem geoefend en toen deed ie af en toe een imitatie van the Grudge. :o
Had ie 's nachts niet moeten doen :X
pi_128852624
quote:
L0t, wat klinkt je schattig :D O+
Ik heb zelf de eerste avond thuis heel hard gehuild omdat ik Zo Gelukkig was :Y

Spark, wat rot idd dat je beeb zo'n last heeft van de reflux :( ;( :*

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:31 schreef Mineola het volgende:
Draait ook meteen om zodra hij op zijn rug ligt (ook met verschonen :X)
Handig is dat he? :+ En dan ook boos worden als ze niet mag draaien/zitten/staan :') _O-

Spees! :D Dat filmpje O+ Herkenbaar ook idd :Y Waarom ze zo doen, geen idee :D Maar wel herkenbaar.

En jeee, die spookverhalen! Ik vind ze ook niet chill :@ En wij hebben babyfoon met camera ('s nachts zet ik het beeld meestal uit, o.a. vanwege het 'enge' beeld :+

Kz, bijna 1 al :o O+

Soes, wat een vrolijke, lieve foto! O+

Oh, wat super handig, dat van alleen je eigen posts terug kunnen lezen!

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef Spees_Eend het volgende:
"Er is een sprong vlak voor 52 weken"
:D :+
Hopelijk snel voorbij, kz!

Spees, vier tegelijk ook! Bij Saar is het gelukkig wel snel gegaan. Denk dat ze in totaal 2-3 dagen wat ziekig is geweest. Maar dat was ook tegelijkertijd met Heel Warm Weer, dus dat zal het ook wel wat erger hebben gemaakt. Kus voor S!

Tally, ze lijken echt heel erg op elkaar :Y

Spark, sterkte met je papa!

Mineola, waterpokken? :o Oei! Hoop dat 'ie er niet al te veel last van heeft. En hopelijk kun je gewoon naar de meet komen :Y
pi_128852695
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:35 schreef Mangostine het volgende:
Baby's zijn tof hè? O+ O+

Ja O+ En ik denk nu dus steeds aan al die mensen zoals in AZWNZMG (oid) die al zo lang wachten en ook graag willen en ik word instant verdrietig van het besef dat sommigen dit gewoon nooit gaan meemaken.
pi_128853037
Coco, die foto's O+

Suiker, die houding werkt hier ook super om haar in slaap te krijgen! Sinds twee weken ofzo geeft ze zich er ook beter aan over en begraaft haar gezichtje in mijn borst om te gaan slapen en in bed werkt dat nu met ook met een beer O+ Zo lief, leg ik het beertje tegen haar gezicht en begraaft ze haar gezichtje daarin. Vanochtend vond ik haar met die berenkont in haar mond. Ze was zeker ergens daarvoor haar speentje kwijt geraakt :')
Sarcasme. Herken het.
pi_128853118
Ik hou het even niet bij hier en heb ineens zeeën van tijd over voor mijn gevoel. Heb naast F nog een F(ok) die mijn tijd opslokt :D
Maar nu blader ik toch steeds verder terug om te kijken hoe het met iedereen gaat O+

Spirit haha ja F doet het haar van Shaun in zijn mond O+ de zijkant of de ring van de speen zijn soms ook goed genoeg. :) dat van de knuffel in bed ga ik ook eens proberen! Ik vind de houding qua vasthouden trouwens ook veel minder zwaar dan alle andere.
Dan ging ik hem telkens weer anders vasthouden, omdat mijn arm lam werd.
pi_128853191
nee, toch niet, ze heeft heel veel rode bultjes, maar het zijn geen blaasjes geworden.
Fijn dat het er zo weinig zijn!
pi_128853198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
... Vanochtend vond ik haar met die berenkont in haar mond. Ze was zeker ergens daarvoor haar speentje kwijt geraakt :')
_O-
pi_128853232
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef Troeta het volgende:
nee, toch niet, ze heeft heel veel rode bultjes, maar het zijn geen blaasjes geworden.
Fijn dat het er zo weinig zijn!
gelukkig! ^O^
pi_128854094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef Tally het volgende:
Heerlijke foto's. Zulke heb ik ook Coco. Zoveel geluk straalt er vanaf. O+
Mijn man die 's nachts in het ziekenhuis in zn onderbroek boven het kinderwiegje hangt O+
Die haar helemaal bewonderd O+
Lief is dat he? Ik vind dat ook nog steeds niet vervelen, de aanblik van M & S O+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef Suikertante het volgende:
Coco wat een heerlijkheid O+
En nu weet ik weer wie bij jouw gezicht hoort :)
Saar hoort bij mijn kop :Y

Fijn dat je trouwens een soort gebruiksaanwijzing hebt ontdekt, qua slapen!

quote:
Coco, die foto's O+

Suiker, die houding werkt hier ook super om haar in slaap te krijgen! Sinds twee weken ofzo geeft ze zich er ook beter aan over en begraaft haar gezichtje in mijn borst om te gaan slapen en in bed werkt dat nu met ook met een beer O+ Zo lief, leg ik het beertje tegen haar gezicht en begraaft ze haar gezichtje daarin. Vanochtend vond ik haar met die berenkont in haar mond. Ze was zeker ergens daarvoor haar speentje kwijt geraakt :')
Saar heeft ook een Beer O+
SPOILER
Iemand op mijn facebook vertelde alleen dat zij sinds kort officieel jaloers is op een beer :D

Troet, fijn dat het met de waterpokken bij jouw beeb lijkt mee te vallen :Y
pi_128854308
Ik heb ook nog een foto. Mijn baby is nu al aan de junkfood

pi_128854722
Awww O+
pi_128854883
Pokken! Lijkt me lastig.. Hopelijk valt het inderdaad mee!

Saar is om op te eten, die bolle toet O+
En Omen :D
pi_128855404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lijkt me ook super leuk, maar ook zo eng :@ Die combi idd. Lief en "streng" bah !

Troeta thx ! :*
Wacht maar tot ze peuter zijn en ze iets doen wat echt niet mag en je je stem verheft en je dan krijgt 'maar we zijn beste vriendjes'.
O+ /boosheid :P

Niet bijgelezen vandaag, oudste kind was jarig O+ las wel iets interessants over posts verzamelen!
Ga ik eens een keer doen dus! Denk ik :P
pi_128856855
quote:
Vanochtend vond ik haar met die berenkont in haar mond. Ze was zeker ergens daarvoor haar speentje kwijt geraakt :')
_O- snel tevreden, die kleintjes ;)

Suiker, ik moest lachen om je honkbalknuppel :D fijn dat je een goede manier gevonden hebt!

Mineola, beterschap voor je kleintje! Bij troeta ook al de waterpokken..

Coco, jouw foto gemist maar het was je (8> met Saar begrijp ik?

Oh omen, wat heb jij toch een ontzettend mooi meisje!
E.
pi_128860411
Wat een leuke foto's weer! Riley en Saar O+

Sonnetje, nog gefeliciteerd met je oudste!

Mijn dochter is haar stem aan het ontdekken. Dus we horen constant verschillende kreetjes, babbels en gilletjes. Ik kijk er steeds weer van op :P En ze vindt het helemaal top om een geit na te doen :')

Opvoeden begint nu. Tsja dat ervaren we nu. Ze mag dus niet aan de dvd-speler, xbox, kattenbrokjes, kabeltjes etc zitten. En als ze dat wel doet dan loop ik naar haar toe, kijk streng en dan zeg ik 'nee dat mag niet, want dat kan kapot/is vies/etc'. En de laatste twee keer moest ze dus huilen.
Gisteren was ze helemaal over haar toeren omdat ze niet aan mijn riem mocht sabbelen en ik 'boos' werd :') Even afgeleid met een speeltje en het was meteen weer goed, mijn krokodilletje O+ :') :P
pi_128860580
Herkenbaar kwis.
Gisteren weer een paar keer "neen" bij de oven. Uiteindelijk kroop ie naar de oven, draaide zich om om naar mij te kijken en trok een pruillip (zonder dat ik nog maar iets gezegd had). ;(

En Coco, jouw baby ging staan in bed en dan miemelen omdat ze niet meer terug kon... Mijnes laat zich gewoon vallen en gaat dan miemelen omdat ie gevallen is. :')

Bij de opvang had ie gevingerverfd. Eerst lol met blauwe verfhanden. En daarna huilen omdat ie vieze handen had. :'(
Het is ook een zwaar leven als baby!
pi_128861032
Kwisted dank je wel!

En ik moest lachen om jullie babyverhalen :D
Hier kan ze ook heel dramatisch huilen, alleen niet.om nee.
Merkte dat ze soms al heel dramatisch ging doen als er niks aan de hand was, dus probeer niet altijd te reageren als ze huilt. Want als.ik 10 tellen wacht is ze vaak alweer verder aan het gaan (ligt ook aan huiltje enzo hoor).
Tis echt een meisje :')

Riley vrolijke dame O+

Mineola beterschap voor N! Hopelijk is het volgende week over, ben benieuwd naar m!

Saar met beer O+
pi_128862483
Leuk hoor, baby lag lekker op zijn buik op mijn blote benen. Ik lette niet zo op hem en dacht dat hij sabbelde op mijn been. Bleek hij gespuugd te hebben en was hij lekker zijn gezicht erin aan het smeren. :')
Hij had vannacht 6 uur geslapen! Mijn ene borst stond echt op ontploffen en ik werd voor hem wakker vd pijn. Ik wilde hem niet speciaal wakker maken (doe ik nooit) dus ik heb maar wat borstmelk in een flesje gespoten. Wat een opluchting!
3 minuten later werd hij wakker. :')
pi_128862803
Omen :D O+ (als ze m niet op kan wil ik m wel :+ )

Son nog gefeliciteerd

Haha Spirit lekker zo'n berenkont

Suiker herkenbaar :Y soms nog met doekje over zn ogen als ie er echt doorheen zit. En als het echt echt echt niet wil lukken weet je waar ik onder ga staan ;) de afzuigkap dus, alhoewel het gister niet werkte :o :(

Jullie hebben mij helemaal gek gemaakt met julllie enge verhalen! Ik was vannacht serieus bang :') L lag te woelen en om zich heen te slaan, zie ik opeens iets langskomen voor de camera :o :o bleek een mug te zijn :+ heb m nog steeds niet gevonden, rotbeest :(
Ik met mn slaaphoofd een beetje met zo'n elektrische muggenmepper zwaaien, eerst mezelf nog even geraakt }:| Net maar even bijgeslapen :P
pi_128862869
Hahahaha ik zie jou jezelf al electrocuteren terwijl je door het huis rent met de afzuigkap aan en een baby op je arm met een blinddoek om _O-
pi_128862914
pi_128863151
En zo'n elektrische vliegenmepper is niet lekker tegen je eigen lijf. :(
pi_128863211
Suiker dat is jammer genoeg best een realistisch beeld :')
En idd niet Venco :X echt hard gaan die dingen!
pi_128863289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef Fieder het volgende:
Suiker dat is jammer genoeg best een realistisch beeld :')
En idd niet Venco :X echt hard gaan die dingen!
Mijn man haalde laatst dat ding weer uit de kast. Even nieuwe batterijen erin en hij vroeg: "Doet ie het"? en legt zo dat ding op mijn been en zette hm aan.

Hij deed het. }:|
pi_128863786
Venco :D :( o|O

Zo'n doekje over de ogen wordt in eerste instantie niet echt gewaardeerd hier, maar het werkt wel. Het kost me alleen moeite om hem goed vast te houden, de speen erin te duwen én dat doekje op z'n plek te houden. :? Zijn hier trucs voor of staat iedereen zo te hannesen?

We moeten ons trouwens allebei wel over iets heen zetten, het is dat zijn ogen direct dichtvallen of het huilen meteen minder krachtig wordt, want hem in zo'n houtgreep nemen voelt best nasty. In bed werkt het trouwens ook, als hij even wakker wordt de speen erin en zijn hoofd en kont tegen het matras duwen :{
pi_128864402
Raar trouwens. Ik moet nu gaan opletten dat ik niet te dun word. Ben nu 53,8 kilo. Heb sinds 10 jaar geleden ofzo niet meer zo weinig gewogen. :X
pi_128864726
Ik heb wel wat spek voor je :9
pi_128864744
Dat is hier ook een gehannes hoor Suiker. Als mn arm onder zn hoofdje ligt kan mn duim net de speen terugduwen. Dat doekje stop ik half tussen zijn hoofd en mijn borst in. Kwam er trouwens na een paar keer achter dat het handiger is om hem zittend goed te leggen en dan pas te gaan lopen. :')

Soms denk ik dat ie slaapt en dan hoor je opeens heel zachtjes 'erruuu' (das t geluidje dat ie altijd zegt), til je dat doekje op en dan zo'n big smile }:| O+ O+ O+

Oei Venco dat is wel heel licht ja! En je man o|O
pi_128865325
Nou lekker...baby weet zich in bed zodanig te schuiven dat hij blijkbaar zijn hoofdje gestoken heeft aan de spijlen (ik was even douchen). Ik zie ineens een bloedplekje. :? Lijkt op een raar mini sneetje ofzo. Als hij dat voor het douchen al had, dan zou mij dat toch moeten hebben opgevallen. Hij lag wel vrij recht...hoe kan dat nou??
pi_128865414
Is t niet van t krabben Venco?
pi_128865483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:44 schreef Fieder het volgende:
Is t niet van t krabben Venco?
Goeie...maar echt op zijn hoofd, in zijn haar? Best ver naar boven maar is inderdaad een vrij logische verklaring. Nog niet aan gedacht. Moet ook niet kunnen dat die spijlen natuurlijk zodanig scherp zijn. :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:54:03 #216
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128865759
Mijn baby slaapt al sinds kwart over 9 :o

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen :')
pi_128865827
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby slaapt al sinds kwart over 9 :o

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen :')
Heeeerlijk.
Ik ben tegenwoordig vooral aan het opruimen, schoonmaken etc. :')
pi_128865836
Haha Soesa! Dat ken ik, dan héb je eindelijk even tijd voor jezelf en dan weet je niet wat je moet gaan doen. En achteraf bedenk ik dan vaak de dingen die ik allemaal had kunnen doen. Even met een theetje op de bank dan maar? (Ik ben cakepops aan het bakken :9)
pi_128866021
Mijn toffe baby heeft geslapen van 22:30 tot 04:00! Ik weet niet hoe het kan! Maar het was geweldig! En ik heb niets terug gelezen! Maar de uitroeptekens zijn gratis vandaag! O+
pi_128866159
Wat handig Suiker, zo'n houding om F. lekker in slaap/rustig te krijgen! Hier kan Nin steeds makkelijker haar duim in d'r mond krijgen en dat scheelt ook hoopjes! In de kinderwagen is ze elke keer weer zo in slaap en in bed hoeven we niet meer te pinkelen!

Dingen met doekjes op ogen heb ik nog nooit gedaan. Ik doe wel eens mijn hand een beetje voor haar gezicht als ik pinkel, zodat ze niet wordt afgeleid door van alles en nog wat.

En laatst toen ze (te)veel prikkels kreeg, begroef ze ook haar gezichtje zo helemaal in mijn arm/lichaam ;( Ik voelde me er helemaal verdrietig van, dat ze zich zo graag wilde verstoppen! Het was bij mijn schoonouders thuis en begreep ook best dat ze zich daar helemaal niet zo fijn voelde.

Riley O+ Wat is ze mooi!

En Saar met de grote beer O+

Oeh Soesa, wat lekker! Ik zou een warm kopje thee doen, wat SupremeEvil ook zegt :D

En die opvoed-verhalen-met-pruillipjes :D Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan! Ik hoop dat ik zo'n relaxte mama ben, waarbij alles gewoon kan en mag O+ Wij mochten vroeger ook gewoon de keukenkastjes leeghalen en met de schone was spelen :D

L-E, mooie nacht zo! Hopen dat deze trend zo door gaat zetten!

Hier vannacht ook een uurtje extra geslapen, tot 6 uur inmiddels! En daarna tot 10 uur :z Dus ik ben ook weer lekker uitgeslapen! Ze ligt nu voor pampus op mijn liefs schoot :D

Hier trouwens ook telkens dat besef dat er een heus echt mensje bij ons is nu, zo lief en knap en helemaal zichzelf en toch ook helemaal van en met ons O+
pi_128866512
Wat een boel verliefde mama's hier vandaag O+

Het ging even heel snel hier overal.. gisteravond een rel gemist zag ik...

Wij hebben besloten dat ik dit weekend bij mijn ouders ga logeren, mét baby, zonder peuter... Lars blijft bij papa thuis voor een mannenweekend. We willen hem even 'losweken' van mij. Al ruim 3 maanden mama elke dag thuis om aan te plakken, en het plakken begint nu echt erg vervelend te worden. En dan kunnen opa en oma lekker knuffelen met Femke :*
pi_128866754
Ik ben mn posts in z&g aan t doorlezen, echt zo leuk O+
Ben nu bij Coco's live bevallings report :D
pi_128867592
Wat sommigen al schreven: dat besef en verliefde rondom je kind, dat heb ik ook zeker! Gister heb ik allerlei nieuwe foto's op mijn digitale fotolijstje gezet. Was al anderhalf jaar niet geüpdatet dus was weer eens nodig.
Dus ik zwanger-foto's erop gezet en van de baby. Nu ik dat op die manier zo terugzie, komt dat besef ook ineens weer. Die bevalling is ook alweer zo'n tijd geleden. Dat ik daar pufte, perste, huilde en schreeuwde. En toen ze riepen: "Daar is het hoofdje! Kijk, die zwarte haartjes"! :o ;( Ik word er ineens weeïg van.
We hebben een BABY!! En hij lijkt op mijn man, dat is het toffe. Ben zo trots. O+
pi_128871271
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:51 schreef vencodark het volgende:
Wat sommigen al schreven: dat besef en verliefde rondom je kind, dat heb ik ook zeker! Gister heb ik allerlei nieuwe foto's op mijn digitale fotolijstje gezet. Was al anderhalf jaar niet geüpdatet dus was weer eens nodig.
Dus ik zwanger-foto's erop gezet en van de baby. Nu ik dat op die manier zo terugzie, komt dat besef ook ineens weer. Die bevalling is ook alweer zo'n tijd geleden. Dat ik daar pufte, perste, huilde en schreeuwde. En toen ze riepen: "Daar is het hoofdje! Kijk, die zwarte haartjes"! :o ;( Ik word er ineens weeïg van.
We hebben een BABY!! En hij lijkt op mijn man, dat is het toffe. Ben zo trots. O+
:P

Voor de rest: O+
Iedereen is ineens oude topics aan het doorlezen ofzo ;) Het is ineens stil hier. Zo bedoelde ik het niet...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:37:10 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128871297
ik heb vandaag meer over mijn dreumes te vertellen dan over mijn baby's geloof ik :D
pi_128871425
Ik vind het heel moeilijk om dat gescheiden te houden eigenlijk, baby- en peutertopic. Sommige dingen gaan eigenlijk gewoon over mijzelf, waar zowel mijn baby als mijn peuter invloed op hebben...
pi_128871749
Mijn baby heeft ineens door dat eten echt lekker is. Vers eten heeft ie dan liever alleen in stukken en niet gepureerd. Dus wisselen we af, rapley en potjes. Potjes als we iets eten wat hij nog niet mag. Zo heeft hij gister een potje bruine bonen op, en daarna nog een stuk banaan en een hele wilde perzik. Net heeft hij een hele boterham op.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:52:00 #228
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128871839
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:51 schreef vencodark het volgende:
O+

Mijn dame heeft vanochtend uiteindelijk bijna 3 uur geslapen. Een record :P. Ze was om 5 over 12 wakker en ligt er nu alweer in :? Gek meisje! Ze klom net wel ineens zelf op een doos die hier stond (internetbestelling uiteraard :+ ) *O*. Dat is nieuw! Oh, en ik ben zeker dat er nu een boventand doorkomt. Dat was het nieuws voor nu :+

Ik wordt de laatste tijd ook wat vaker sentimenteel, nu ik terugdenk aan vorig jaar :Y. Ze is al bijna een jaar bij ons O+

Shandaly, ook lekker voor jou, zo'n weekendje er tussenuit!
pi_128872036
Soesa: wat heerlijk ! hier ook net 2 uur geslapen ^O^
De sprong van gisteren was denk ik gewoon een off-day als reactie op woensdag. We hebben het toen iets te druk gehad. Vandaag is ze weer uren zoet aan het spelen met de afstandbediening en een lege ijsblokjesvorm :Y)

Fieder: Ik lees nooit terug maar de dingen waar ik nu mee rondloop passen meer in het dreumes topic. En daar hoor ik nog niet thuis :o

KJ: wij doen dat ook die combi tussen potjes en stukjes. Fijn datn Luuk goed eet.

Belle: wij mochten vroeger ook "alles". Maar heb dat niet altijd als prettig ervaren :*
pi_128872094
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

O+

Mijn dame heeft vanochtend uiteindelijk bijna 3 uur geslapen. Een record :P. Ze was om 5 over 12 wakker en ligt er nu alweer in :? Gek meisje! Ze klom net wel ineens zelf op een doos die hier stond (internetbestelling uiteraard :+ ) *O*. Dat is nieuw! Oh, en ik ben zeker dat er nu een boventand doorkomt. Dat was het nieuws voor nu :+

Ik wordt de laatste tijd ook wat vaker sentimenteel, nu ik terugdenk aan vorig jaar :Y. Ze is al bijna een jaar bij ons O+

Shandaly, ook lekker voor jou, zo'n weekendje er tussenuit!
Klimgeit :Y
Man net tegen meisje: "Weet je nog vroeger, dat je zo lekker bleef liggen als ik je ergens neer had gelegd, dat is lang geleden " *;
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:03:56 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128872294
Mijn meisjes zijn in de box in slaap gevallen O+
pi_128873800
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om je baby tot 4 of 6 uur te laten slapen? Hier is ze, ongeacht of de laatste voeding om 8 of 11 uur was, om 2 en 5 uur snachts wakker ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:46:28 #233
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128874064
Dat duurde hier een maand of 5... maar dat wil je vast niet horen....
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:58:48 #234
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128874672
Ik zeg niets.....wij zitten nog vaak op een voeding 's nachts en Isabel is bijna 7 maanden (maar de laatste twee nachten wel pas 05.15/05.30, hopelijk zet het door)
pi_128874775
Hier is het heel wisselend. Dan weer 2 weken geen nachtvoedingen meer, dan weer 2 weken met 2 nachtvoedingen.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:03:14 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128874872
D sliep vandaag weer tot half 8 maar is dan ook meteen de hele dag van de kaart. Ze mist dan toch die voeding die dan ergens vandaan moet komen.
pi_128875315
Ik zeg ook niks... meneer is bijna negen maanden en sliep van zes weken tot een maand of zes van 23-6/7 door, maar sinds ik hem niet meer uit bed vis voor een late voeding (hij viel namelijk niet meer meteen in slaap maar bleef anderhalf uur gezellig wakker) komt hij meestal 1, soms 2 keer per nacht. Valt geen peil op te trekken.
Vannacht bijvoorbeeld 1.15 en 5.15. maar die laatste kwam eigenlijk omdat mijn man zijn speen niet snel genoeg kon vinden en hij te wakker werd :(

In totaal heeft hij de afgelopen drie maanden geloof ik drie keer doorgeslapen van 19/20-7. Waarvan 1x afgelopen maandag :D

Shandaly, lekker even een weekendje bijkomen!
pi_128877102
Ow, ik kreeg juist de indruk dat 1 nachtvoeding zo'n beetje normaal was :@ Maargoed, als er geen tips and trucks zijn, moeten we maar aan blijven klooien ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_128878150
Hier zijn 3-4 nachtvoedingen eerder regel dan uitzondering. Het is een paar keer voorgekomen dat ze maar 1 keer kwam maar dat is op 1 hand te tellen denk ik.
Ga echt moeten wennen aan vroeg naar bed gaan wil ik genoeg slaap krijgen als ik weer ga werken volgende week ( :'().
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:03:45 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128878226
Hier de laatste voeding ergens tussen 23-00 en dan meldt ze zich ergens rond 04/05 meestal... Nog nooit meerdere voedingen per nacht gehad :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128878283
Bij ons is het maar 1 voeding vaak maar die duurt dan 3 uur ofzo :')
pi_128878551
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Tally het volgende:
Bij ons is het maar 1 voeding vaak maar die duurt dan 3 uur ofzo :')
Ja dat schiet ook niet op dan :')
Hier is ze gelukkig wel snel klaar steeds en valt ook meteen weer in slaap dus dat scheelt.
pi_128879833
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier de laatste voeding ergens tussen 23-00 en dan meldt ze zich ergens rond 04/05 meestal... Nog nooit meerdere voedingen per nacht gehad :@.
Hier ook zoiets. Soms om half 3 ofzo even en dan rond half 6 weer.
Laatste week zelfs 22:00 slapen en om 4 uur melden.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:46:01 #244
381212 Gulara
From the future
pi_128879921
Pi wordt de laatste drie nachten twee keer per uur wakker. We zitten dus opeens op vier nachtvoedingen! :O
Vorige week zaten we op 6 voedingen per 24 uur, dus... :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:48:34 #245
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128879993
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Dat duurde hier een maand of 5 6 ... maar dat wil je vast niet horen....
Nu is hij bijna 8 maanden en hij slaapt nu wel min of meer door van 19 tot 6 a 630. Met een speentjesmoment om 5 uur en 530. Dus ik weet niet of je dat nou echt doorslapen noemt maar zo voelt het wel vergeleken met waar we vandaan komen.

Wat een lang slapende baby's vandaag bij jullie!

Wow Gulara, 4 voedingen in de nacht is wel erg pittig. Jij geeft nog borstvoeding, toch?

Oh ja en ik heb nog super cute foto's van Omen en Coco voorbij zien komen :D

Beetje gemengd gevoel hier: Silvijn vanochtend bij opa en oma afgezet, hij mag daar logeren. Mijn schoonouders helemaal in de gloria, zo leuk vinden ze het O+ en wel lekker om eens een nachtje echt te kunnen slapen tot de ochtend. Maar ik zie hem 26 uur niet! :o Wennen hoor.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:53:16 #246
381212 Gulara
From the future
pi_128880154
Dubbel inderdaad Spees. Wel fijn voor opa en oma. En probeer van je rustige nachtje te genieten.

En borstvoeding idd. (8> is er niet dus Pi ligt naast mij, scheelt weer, sort of. :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:55:05 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128880206
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:53 schreef Gulara het volgende:
Dubbel inderdaad Spees. Wel fijn voor opa en oma. En probeer van je rustige nachtje te genieten.

En borstvoeding idd. (8> is er niet dus Pi ligt naast mij, scheelt weer, sort of. :P
Héél even las ik: "borstvoeding inderdaad, ook voor (8> " :D !

Wel een goeie vervanging, een Pi'tje naast je! Zeker als ie de nachtvoedingen zou halveren ;)
pi_128880232
Ben even boodschappen wezen doen, kom ik thuis, ligt man samen met Isa in bed te ronken O+ mijn slaapkopjes O+ allebei helemaal uitgeteld tegen elkaar aan O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:02:00 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128880456
Lief! Stiekem een foto gemaakt? (Niet voor hier, maar voor in je plakboek :+ )
pi_128880461
Oeh dat is wel lang Spees. Ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen, al ben ik nog niet aan logeren toegekomen :@ uberhaupt niet aan andere oppas dan mijn ouders.
Heb je leuke plannen voor vanavond als afleiding?

Wat lekker trouwens, je huidige nachten vergeleken met hoe het was!

Gulara, 4x is wel wat veel ja :X hopelijk is het snel weer over. Sterkte! 1x vind ik zelf wel prima te doen, dat is meestal tussen 22-1 ergens, maar met 2x ben ik al kapot. Maar meer dan 5u doorslapen zou wel eens lekker zijn inmiddels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')