abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:06:37 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128828423
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128828461
Ik ben een beetje bijgelezen maar heb vast ook dingen gemist...

Die spookverhalen, bah! Zit ik hier nu alleen op de bank met babyfoon met camera naast me ;)

Fijn dat er geen verdraaiingen zijn Spark.

En Ow vindt het super om op zn buikje te liggen, dus hij blijft rollen :) alleen zo jammer dat hij nog niet terug kan rollen ;)

Verder is hier niet veel veranderd... Ow blijft nog steeds lachen en heel erg verkouden.
En ff blij zijn voor mezelf... Nog maar drie halve dagen en drie hele dagen werken en dan hebben we zes hele weken vakantie!!!
pi_128828728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gisterochtend maakte ik haar wakker, ze lag nog echt te snurken. Ze lag op haar zij en ik wreef over haar ruggetje. Rolt ze naar haar buik, gaat in kruiphouding zitten, kruipt naar de bovenkant van haar ledikant, pakt haar knuffel, gaat zitten en zegt: 'Jaaaaa' O+. Alles binnen 2 seconden van slapen tot zitten en kletsen :D
Ohhh wat superlief zeg O+ O+ Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje? :') Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind O+ :').
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:21:38 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128828812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohhh wat superlief zeg O+ O+ Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje? :') Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind O+ :').
L0t :D O+

Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd O+
pi_128828829
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk! *O* Is je man ook zo lang vrij?

Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen ;(. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
pi_128828894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

L0t :D O+

Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd O+
O+! Welk nummer?

Ja ik ben gewoon een beetje emotioneel incontinent, mijn vriend moet ook altijd om me lachen als ik weer sta te huilen :')
pi_128828923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een idee dat boodschappenmandje. Ik heb de bugaboo en ik vind de ruimte die je hebt om iets in dat mandje te leggen zo klein. Ik krijg heel vaak mijn boodschappen er niet tussendoor gepropt. Volgens mij doe ik iets fout, dat hoort vast niet zo?
Dat is irritant inderdaad maar 'by design' geloof ik. Met de kinderwagenzit heb je er geen last van iig.

Wat waardeloos van de reflux :*
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:53 #8
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128829079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ahh :D

Nee, toen moest ik eigenlijk alleen maar om haar lachen :). Ik moet wel bijna huilen als ze me spontaan een kusje komt geven tijdens het spelen O+.

Gister was ze echt heel mopperig en ongezellig. Ik bel net het KDV en daar is ze super lief en gezellig :'). Gelukkig maar!
pi_128829092
Sparkling, heeft ze niet een trauma met eten/flessen omdat voeding pijn doet/deed vanwege de reflux? Dat ze daarom weigert? Het klinkt heel naar en zielig, zo in paniek raken van een fles.
Wat rot ook dat de medicijnen niet lijken te werken. Zei de arts daar nog iets over, duurt het een tijdje voor je resultaat ziet? Ik geloof dat Zoe daar met S ook mee aan het klooien was.
Wel fijn dat maag en darmen ok lijken te zijn.

En dat ze niet op haar buik wil liggen (en meteen spuugt) komt misschien ook wel door de reflux, doet ze het ook als je haar schuin legt? Helemaal horizontaal hoeft natuurlijk ook niet.

Overigens duurde het hier ook eventjes voor hij het leuk vond. Hij hield vanaf zijn geboorte zijn hoofd goed omhoog, dus we hebben buikliggen niet echt geoefend 'want hij kon dat al'. Fail, want hij verleerde het dus en toen moesten we opnieuw beginnen. Drama dus, maar toen hij weer goed zijn hoofd kon ophouden was het prima. En tegenwoordig ligt hij het liefst op zn buik. Draait ook meteen om zodra hij op zijn rug ligt (ook met verschonen :X)
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:35:57 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829224
Schreef het net voor het sluiten van vorig topic, maar Sparkling, echt sneu. Wel fijn dat er geen verdraaiingen zijn gevonden, maar blijkbaar is ze ergens nog niet helemaal gelukkig mee. Wat Mineola zegt klinkt ook wel plausibel. Hoe dan ook, hopelijk treedt er snel verbetering op en gaan die flessen makkelijker. Kan me voorstellen dat ze mopperig/huilerig wordt als het haar niet lukt om te drinken!
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:03 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829256
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doe O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Spees_Eend op 11-07-2013 11:51:10 ]
pi_128829267
Hij verleerde zijn hoofd omhoog te houden, Mineola?

Spark, wat lijkt me dat erg zeg, dat je kindje zo'n pijn heeft :{ Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_128829309
Wat een bekkie SE O+ En dat haar blijft geniaal :D
Sarcasme. Herken het.
pi_128829392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doe O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat :')
Silvijn O+ Je filmpje is ondersteboven trouwens :P le-zen :')

Daar kwamen we toevallig maandag achter, ze had het nogal warm en toen blies mijn vriend in haar gezichtje, helemaal lachen en grote ogen idd :D Het leek ook echt of ze een zucht van verlichting slaakte.
pi_128829410
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
pi_128829438
Spark: :*
SE: :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:42:12 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128829439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
Oh is dat de reden! Ik snapte er al niks van, had de camera niet op zijn kop namelijk... Ik had hem net aangepast, duurde kei lang voordat Youtube hem verwerkt had... Was ie eindelijk recht. Is de link nog op zijn kop :') .

Leuk he Lot, die zuchtjes! O+
pi_128829594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk! *O* Is je man ook zo lang vrij?

Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen ;(. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
Nope :( dat was nou echt leuk geweest... Hij is 1 week vrij..
Wordt wel ff wennen deze vakantie. Afgelopen jaren gingen wij telkens voor een maand met backpack.. Dat gaat het nu de aankomende 18 jaar niet meer gebeuren ;)

Verder mensen hier al vakantieplannen?

Spees, hoe lief!

Schrok ik toch net onwijs van een geluid op de babykamer.... Was het gewoon Ow... Leuk hoor spookverhalen.
Nu heeft hij net behoorlijk wat peer naar binnen gewerkt :)
Is het trouwens normaal dat baby's rond de zes maanden minder zin in hun flesje krijgen??? Ow geeft bijna geen honger meer aan!
pi_128829702
Ahh Spees wat lief O+ ik zal t zo eens proberen :P

Spark fijn dat er geen verdraaiingen zijn. Lijkt me best 'interessant' om mee te kijken.
Rot dat jullie nog zo tobben met de reflux! Hier was het meteen na de medicatie een verlichting. Blijven zoeken naar een oplossing hoor, dit is niet nodig! Maar ik zie dat je al weer naar de ka gaat, fijn!
Er is een reflux topic trouwens mocht je daar behoefte aan hebben. Bijv voor vragen over medicatie. Of mijn pm/ dm :* Want het kan best moeilijk zijn

Loj lekker zeg! Onderwijs?
Wij blijven lekker thuis. Ik vind t allemaal al zwaar genoeg. Dan zit ik liever thuis. Gaat me meer energie kosten dan dat het me wat oplevert. Volgend jaar zien we wel weer verder. :Y
pi_128830396
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?! :')
Sarcasme. Herken het.
pi_128830531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?! :')
Nee :D
pi_128830559
ego
SPOILER
pi_128830722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee :D
:D

En bijna 1, dat klinkt nog zo ver weg hier. :o
pi_128830725
quote:
Ik had dat met 1 setje. Dat broekje zat echt afschuwelijk slecht dus dat was al snel weggegooid en het truitje was eigenlijk nogal meisjesachtig.
Ohja en nu nog een bloesje wat hij nu ook nog niet aankan maar waar ik nu al niet meer voor gekozen zou hebben. :')
pi_128830744
quote:
Ik heb wel dat sommige dingen die ik zo mooi vond hem totaal niet staan

KZ :D *O*
pi_128830812
Ik moet wel toegeven dat wat me aan het begin van mijn zwangerschap redelijk unisex leek, ik achteraf toch meer bij een jongetje vond passen.
pi_128830890
Volgens mij hebben mijn hormonen mijn verstand bij sommige kleertjes echt totaal uitgeschakeld ;(

Nu ik er over nadenk zijn dat wel kleertjes met rood erin, en omdat Isa rossig is staan ze haar sowieso niet. Arm kind :(
Sarcasme. Herken het.
pi_128830948
Kz bijna ! *O*

Sparkling wat zielig... :* en wat lastig voor jullie.

Soesa in 2 seconden wakker _O_

Babykleertjes what was i thinking, bij een paar dingetjes wel, die liggen als reserve bij het kdv/ in de verzorgingstas voor noodgevallen :+

Loj lekker lang vakantie *O*
pi_128831136
Je moet ook niet hormonaal een feestwinkel binnen gaan :+
Helemaal niet trouwens _O-
pi_128831152
quote:
Maar wel soms sinds ze er is :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:57:33 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128831678
Spark, fijn dat er geen verdraaiingen zijn. Hopelijk knapt E. snel op!

Kleertjes.. Ik heb het meer met spul dat we gekregen hebben :@. What were they thinking enzo :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:08:38 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128832000
Even een kleine inbraak :@. Mijn nichtje heeft foto's gemaakt van E. Dit is er 1 van O+

donderdag 11 juli 2013 @ 13:12:18 #33
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128832130
Supermooie foto tante!

quote:
Eigenlijk niet.

Vanaf wanneer horen baby's je hand of een speeltje te volgen met hun ogen?
D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_128832330
Aahhww Soesa, supertoffe foto! Net of ze een cape aan heeft, Superbaby 8-)
pi_128832455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:
Supermooie foto tante!

[..]

Eigenlijk niet.

D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Maar hij kan het dus wel? Zou het bij de 3maanden-afspraak bij het cb binnenkort even aankaarten.

Wat me eraan herinnert: J is al 3 maanden vandaag :o *O*
pi_128832518
Superbaby idd, wat tof Soesa! O+

Hier geen spijt van gekochte kleding. Tot nu toe staat alles hem leuk. En ook ik zit regelmatig te huilen van geluk hoor Lot, maar dat doe ik al jaren. Manlief hoeft soms maar naar me te glimlachen en ik slik een waterval aan tranen weg :')

Zeg, wat een tijd heb je ineens over als zo'n baby niet meer plakt! Hij slaapt al twee dagen in zijn wieg of de kinderwagen, ik ben niet meer nodig. Leven, hier kom ik! 8-)
pi_128832594
mandy, ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze dat moeten kunnen. L. is ook 11 weken, gecorrigeerd 5 weken, en hij doet het nu sinds een week of drie. Lachen daarentegen blijft wat achter. In de afgelopen twee weken heeft hij drie keer naar me gelachen. Dus of hij is daar gewoon wat trager in, of hij vindt het leven niet om te lachen. Saai figuur :(
pi_128832835
Zie een super mooie foto van Soesa. Hoe leuk!

En KZ, een knalfuif voor je meisje in de planning?

Hier twee blije gupjes met hun Sofie de giraffe die ik net voor ze meebracht uit de supermarchee.

Wat gaat het toch snel allemaal!
Met een meidenkwartet
pi_128832849
Mooi Soesa O+
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:

Bij L hebben ze dat op t cb geprobeerd, weet niet meer bij welke afspraak. Hij deed t toen niet maar daar zei ze verder niks over. Issie niet met 'interessantere' dingen bezig?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:35:27 #40
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128833332
Prachtig Soesa O+
Lot: *O*
Cathmar: Lekker taart eten hier :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:49:31 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128833439
Soesa mooi!

Cathmat Sophie O+

Hier heb ik 2 kinds in bed gelegd en heb zelf ook een half uur geslapen. Even een beetje bijkomen. Af en toe wordt Lauren een beetje wakker kijkt ze gelukzalig naar me op en slaapt dan verder O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:49:38 #43
378192 -mandy-
I am who I am
pi_128833444
Hoera voor Lot! *O*

Ik ga het idd maar eens met 2 weken aankaarten bij het cb
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_128833632
LB dat is inderdaad niet fijn. Succes vandaag :*
Hoeveel dagen werk je eigenlijk?

Spirit, Riley vond het ook niet leuk. Ik oefende wel altijd, maar legde haar maar heel kort neer. Nu ze zelf op haar buik draait is ze soms nog boos, omdat ze buikliggen niet leuk vindt

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:13 schreef pessie het volgende:
Omen, lekker vroeg weer.
Gelukkig mijn laatste dag van deze week. Morgen lekker uitslapen (zolang Riley dat toelaat)

Haha tante Soesa. Wel lekker dat jullie toch beide nog in slaap gevallen zijn :)
En wat een lief verhaal van die twee seconden wakker O+

Ik vind spookverhalen lezen wel leuk. (Het zelf meemaken zou ik niet leuk vinden. Vooral omdat ik weet dat ik in zo’n griezelfilm de eerste ben die waarschijnlijk het loodje legt, maar dat terzijde), maar ben wel erg blij met mijn camera op de babyfoon. Ik kan zo genieten van mijn slapende meisje. Of als ze nog wakker is en met Ollie ligt te knuffelen O+

Jeetje Spark. Wat zielig voor je kleintje. Hopelijk slaat de medicatie gauw aan en is ze snel van die reflux af. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef laziness het volgende:
Jammer dat je het krijsen ziet als vervelend zijn van je kind Sparkling. Want ze doet het natuurlijk niet expres.
Dat je het als vervelend ervaart lijkt me wel vrij logisch.
Balen dat er nog steeds geen reden is gevonden.
Ik zeg dat ook wel eens. Of dat ze stout is. Natuurlijk weet ik dat ze er niks aan kan doen en dat het voor haar zielig is. Maar bij mij helpt het wel voor mezelf. Ze hoeft niet altijd alleen maar lief te zijn.( Ik zeg het uiteraard nooit boos tegen haar)

Loj jammer dat je man niet zolang vakantie heeft. Maar wel fijn dat jij lekker 6 weken vrij bent. *O*
En Riley vindt op sommige dagen de fles ook totaal niet interessant. Die denkt soms echt dat ze groeit op alleen lachen :D

quote:
Nee. Niet wat ik zelf heb gekocht. Ik heb wel van een tante een grote doos babykleding gekregen en daar draagt Riley wel heel weinig van.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
ego
SPOILER
Gaat zo snel. Ga jou (en de andere die jou gaan volgen) wel missen hoor :(

Wat een mooie foto Soesa O+
Zo eentje heb ik ook gemaakt. Maar die staat op de gewone camera en niet op mijn telefoon
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:17:15 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128834387
:W kolfpauze op mn werk, dus melkkoe hier ;) Ik werk 3 volledige dagen of 4 korte dagen, afhankelijk van t rooster.

Spark ik ben niet bijgelezen, maar t klinkt alsof Eva en jij het nog zwaar hebben :*

L0t, het liedje heet 'voor haar' en is van Frans Halsema. Ik had een versie van Claudia de Breij gepost. Erg O+ :'( O+
pi_128834507
Ik ben vandaag echt op. Vannacht geloof ik een uur geslapen. Fee was zo onrustig. Beide kindjes hebben net een uurtje geslapen en ik lag er bij maar schrok elke keer wakker.
Het houdt me op de been dat ik morgen de hele nacht kan slapen. Wij hebben een feestje en ze gaan uitlogeren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_128834569
LB die tekst :'( Mooi O+

Tally :* Dat wordt vast een kort feestje als ik het zo hoor!

En Tante wat een mooie foto!
pi_128834626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+! Welk nummer?

Ja ik ben gewoon een beetje emotioneel incontinent, mijn vriend moet ook altijd om me lachen als ik weer sta te huilen :')
Dat heb ik hier niet anders hoor :P

Van die kleine momentjes waarop je je behoeft hoeveel geluk en liefde je hebt en krijgt. Als je de kinderen ziet knuffelen. Als ze je vertellen hoeveel ze van je houdt. Of zoals nu:: Mama ben je drietig? Hoef niet huilen Mama. Komt goed O+ Kom maar bij Zoë O+
pi_128834693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef Suikertante het volgende:
LB die tekst :'( Mooi O+

Tally :* Dat wordt vast een kort feestje als ik het zo hoor!

En Tante wat een mooie foto!
Als het aan mij ligt droppen we het cadeau en gaan naar bed :')
pi_128834728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
:W kolfpauze op mn werk, dus melkkoe hier ;) Ik werk 3 volledige dagen of 4 korte dagen, afhankelijk van t rooster.

Spark ik ben niet bijgelezen, maar t klinkt alsof Eva en jij het nog zwaar hebben :*

L0t, het liedje heet 'voor haar' en is van Frans Halsema. Ik had een versie van Claudia de Breij gepost. Erg O+ :'( O+
Oké die ga ik straks even opzoeken. Nu eerst even naar de stad en kan daar niet met rode ogen rondlopen :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:30:49 #51
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128834884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even een kleine inbraak :@. Mijn nichtje heeft foto's gemaakt van E. Dit is er 1 van O+

Heel mooi!
pi_128835688
Soesa mooie foto.

Tally mama drietig O+ Wat ontzettend schattig.
pi_128835993
quote:
JA! :Y
pi_128836054
Soesa, wat een mooie foto O+

En Silvijn op het filmpje! Ik ga dat ook eens checken, wat lief O+

L0t *O* gefeliciteerd! A.s. maandag is Nin ook 3 maanden, wat gaat het hard!

Spark, ik hoop op verbetering voor zowel jullie als jullie meisje!

Spirit, toevallig hebben we hier net de kast uitgemest, want Nin is voor het eerst uit een paar kleertjes gegroeid! Ik kwam er achter dat ik echt way veel kleertjes heb gekocht voor haar die allemaal niet echt met elkaar matchen... Bij sommige dingen denk ik ook 'what was I thinking' en ik schaam me ook voor de hoeveelheid van het totaal. Maar goed, zo leer ik weer en de volgende keer ga ik daar in ieder geval beter op letten :D

Ik werd wel een beetje weemoedig, nu al kleertjes wegleggen die ze voor het eerst aan had enzo... Maandag meten en wegen, ben benieuwd!
pi_128836184
Wat een mooie foto Soesa!

Prachtig nummer LB, moest idd ook wel een traantje wegpinken.
pi_128836456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef bellelena het volgende:

Ik werd wel een beetje weemoedig, nu al kleertjes wegleggen die ze voor het eerst aan had enzo... Maandag meten en wegen, ben benieuwd!
Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje in O+
Sarcasme. Herken het.
pi_128836518
Ik heb tijdens onze huwelijksreis op Bali zo'n babykimono gekocht. Ik vond hem cute O+

Hij heeft hem nooit aangehad. Lelijk ding. :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:15:39 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128836586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje in O+
Dat hebben wij idd ook :Y. Mijn moeder heeft na E's geboorte een houten kistje laten maken in de stijl van het geboortekaartje. Is hartstikke leuk geworden en daar zit idd al het bovenstaande in O+
pi_128836664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat hebben wij idd ook :Y. Mijn moeder heeft na E's geboorte een houten kistje laten maken in de stijl van het geboortekaartje. Is hartstikke leuk geworden en daar zit idd al het bovenstaande in O+
Oh das een leuk idee!
Waar heeft ze dat gedaan, weet je dat toevallig?
T slingert nu overal rond :')

Oh en wat een geweldige foto van E!
pi_128837143
Ohh wat een goeie ideeën!

Het is me trouwens eindelijk gelukt om m'n bevallingsverhaal op te schrijven. Nog wat bijschaven, maar het is nu zo goed als klaar. Ik merkte dat ik sommige dingen zelfs alweer een beetje vergeten was!
pi_128837386
Silvijn O+

En Soesa wat een onwijs mooie foto O+

Wij hebben ook zo'n geboortekistje geschilderd in het uiterlijk van het geboortekaartje en de tweede is onderweg. Even zoeken waar ik dat heb laten doen toen.
pi_128837580
Gevonden: ateliernanda.com
Was ooit een tip van poppedein.
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:50 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128837636
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh das een leuk idee!

Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragen :)

SPOILER
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:49:33 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128837738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragen :)

SPOILER
Leuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.

SPOILER
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:53:33 #65
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128837903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Leuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.

SPOILER
[/quote]

Jij/jullie ook de 31e? Leuk!
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:55:34 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128837968
:Y Altijd mooi weer!
pi_128838001
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh das een leuk idee!

Ik heb houten kistjes besteld en worden nu beschilderd door innepin.
pi_128838593
Wat mooi die kistjes!
Belle ik ben benieuwd. Bizar he hoe snel je dingen vergeet?

Ik wil graag mn posts van toen ik zwanger was teruglezen. Is er ook een manier om alleen je eigen posts te lezen of moet ik echt heel Z&G uitkammen? :s)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:13:11 #69
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128838630
De Sherlockknop bovenin al geprobeerd? Dat maakt het al iets overzichtelijker in ieder geval.
pi_128838839
Die terugkerende updates in het updatetopic :D _O-
pi_128838941
Ja, LOL :D

Met die sherlockknop bedoel je dat alles op 1 pagina komt Spees?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:22:55 #72
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128839046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die terugkerende updates in het updatetopic :D _O-

Ach, dat krijg je als je op een openbaar forum post.

Kyara, uhmmm ik denk niet dat je dan mooi alleen jouw posts onder elkaar krijgt. Ben ik bang.
pi_128839102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ach, dat krijg je als je op een openbaar forum post.

Kyara, uhmmm ik denk niet dat je dan mooi alleen jouw posts onder elkaar krijgt. Ben ik bang.
En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven. :Y ("toggle andere users" is dat)
pi_128839273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven. :Y ("toggle andere users" is dat)
_O_ je hebt mijn leven zojuist zoveel eenvoudiger gemaakt! *;
pi_128839324
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O_ je hebt mijn leven zojuist zoveel eenvoudiger gemaakt! *;
:o *O*
pi_128839395
ja ik moet nog al mijn posts van januari 2012 tot mei 2013 knippen en plakken omdat ik mijn dagboekje niet zo goed heb bijgehouden (of nou ja, fok was mijn dagboek). Ik kan hier precies terugvinden wanneer het eerste lachje, rol of kruipbeweging was :')
pi_128839469
quote:

[..]

Wtf!
pi_128839480
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef -Spring het volgende:

[..]

Wtf!
_O-
pi_128839595
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:34 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O-
Ik ben uren dagen bezig geweest om met ctrl+f (username) m'n eigen posts op te zoeken.

Net zoals ik op school uren heb besteed aan het overtypen van hele werkstukken omdat ik niet wist dat ik op 'insert' had gedrukt. Bij elk nieuw teken verdween dan de volgende. :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:37:51 #80
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128839598
quote:

[..]

Hoi, ik wil jou even 10 punten geven.
pi_128839886
Dat vind ik sympathiek. Ik verdubbel het. :Y
(dit post ik zodat ik daarna op het vrouwtje bij mijn naam kan klikken)
pi_128841251
Werkt zeker niet mobiel/iPad?
pi_128841260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Dat vind ik sympathiek. Ik verdubbel het. :Y
(dit post ik zodat ik daarna op het vrouwtje bij mijn naam kan klikken)
Het werkt ook bij andere users ;)
pi_128841283
En zelfs bij mannelijke en onzijdige ...
pi_128841355
quote:

[..]

Kan dit niet in de OP? :D
pi_128841562
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan dit niet in de OP? :D
Of in een eigen, apart sticky topic met eervolle vermelding voor Ophelia? O+

Held! Ik zag al met elke post meer op tegen het ooit reconstrueren van mijn baby's eerste jaar.
_O_ _O_ _O_
pi_128842396
_O_
pi_128842421
Zeg me dat er een sprong is vlak VOOR 52 weken :{ 8)7
pi_128842430
Of zijn het tandjes ?
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:19:28 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842572
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
"Er is een sprong vlak voor 52 weken"
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:23:38 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128842678
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat die er is. Echt. En die is geloof ik het ergst van allemaal. Maar niet als ze op het Kdv is, dan doet ze niet aan springen. Ze kan nu wel steeds langer losstaan dus ik geloof wel dat het ergens toe leidt...
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:22 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842725
Beetje jammer dat je dat achteraf pas zeker weet hè :+

Hier doen we een Coco'tje. Hoppa, 4 boventanden tegelijk in aantocht. Met bijbehorend gedrag (en terecht :X )
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:39:20 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128843159
Ophelia _O_ O+ *O*

Hier is fok ook mijn dagboek :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:11 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128844807
Iemand nog iets leuks? Of zit iedereen hiernaast bij Feedback met zijn popcorn?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:36:48 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128844866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
:D :@

Sil doet een Saar! 4 tanden tegelijk, arm kind!
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:42:01 #97
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845019
Ja, lijkt me niks fijns aan!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:13:35 #98
381212 Gulara
From the future
pi_128846004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
*) Wat een mazzel dat ik hier ben. Normaal lig ik altijd te slapen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:15:54 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128846060
Bofferd!
pi_128846063
Ja kan iemand even popcorn komen brengen daar? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')