Ohhh wat superlief zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gisterochtend maakte ik haar wakker, ze lag nog echt te snurken. Ze lag op haar zij en ik wreef over haar ruggetje. Rolt ze naar haar buik, gaat in kruiphouding zitten, kruipt naar de bovenkant van haar ledikant, pakt haar knuffel, gaat zitten en zegt: 'Jaaaaa'. Alles binnen 2 seconden van slapen tot zitten en kletsen
L0tquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohhh wat superlief zeg![]()
Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje?
Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind
![]()
.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
L0t![]()
Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd
Dat is irritant inderdaad maar 'by design' geloof ik. Met de kinderwagenzit heb je er geen last van iig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een idee dat boodschappenmandje. Ik heb de bugaboo en ik vind de ruimte die je hebt om iets in dat mandje te leggen zo klein. Ik krijg heel vaak mijn boodschappen er niet tussendoor gepropt. Volgens mij doe ik iets fout, dat hoort vast niet zo?
Ahhquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohhh wat superlief zeg![]()
Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje?
Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Spees_Eend op 11-07-2013 11:51:10 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doeSilvijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat![]()
Je filmpje is ondersteboven trouwens
le-zen
Daar kwamen we toevallig maandag achter, ze had het nogal warm en toen blies mijn vriend in haar gezichtje, helemaal lachen en grote ogen iddHet leek ook echt of ze een zucht van verlichting slaakte.
Oh is dat de reden! Ik snapte er al niks van, had de camera niet op zijn kop namelijk... Ik had hem net aangepast, duurde kei lang voordat Youtube hem verwerkt had... Was ie eindelijk recht. Is de link nog op zijn kopquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
Nopequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk!Is je man ook zo lang vrij?
Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
Neequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik had dat met 1 setje. Dat broekje zat echt afschuwelijk slecht dus dat was al snel weggegooid en het truitje was eigenlijk nogal meisjesachtig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?!
Ik heb wel dat sommige dingen die ik zo mooi vond hem totaal niet staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar wel soms sinds ze er isquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar hij kan het dus wel? Zou het bij de 3maanden-afspraak bij het cb binnenkort even aankaarten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:
Supermooie foto tante!
[..]
Eigenlijk niet.
Vanaf wanneer horen baby's je hand of een speeltje te volgen met hun ogen?
D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Bij L hebben ze dat op t cb geprobeerd, weet niet meer bij welke afspraak. Hij deed t toen niet maar daar zei ze verder niks over. Issie niet met 'interessantere' dingen bezig?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef -mandy- het volgende:
Vanaf wanneer horen baby's je hand of een speeltje te volgen met hun ogen?
D is 11 weken nu en de keren dat hij het doet zijn op 1 hand te tellen. Iets om zorgen te maken?
Zien doet hij wel, want bij iemand anders op de arm houdt hij mij goed in de gaten.
Gelukkig mijn laatste dag van deze week. Morgen lekker uitslapen (zolang Riley dat toelaat)quote:
Ik zeg dat ook wel eens. Of dat ze stout is. Natuurlijk weet ik dat ze er niks aan kan doen en dat het voor haar zielig is. Maar bij mij helpt het wel voor mezelf. Ze hoeft niet altijd alleen maar lief te zijn.( Ik zeg het uiteraard nooit boos tegen haar)quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef laziness het volgende:
Jammer dat je het krijsen ziet als vervelend zijn van je kind Sparkling. Want ze doet het natuurlijk niet expres.
Dat je het als vervelend ervaart lijkt me wel vrij logisch.
Balen dat er nog steeds geen reden is gevonden.
Nee. Niet wat ik zelf heb gekocht. Ik heb wel van een tante een grote doos babykleding gekregen en daar draagt Riley wel heel weinig van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
egoGaat zo snel. Ga jou (en de andere die jou gaan volgen) wel missen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie foto Soesa![]()
Zo eentje heb ik ook gemaakt. Maar die staat op de gewone camera en niet op mijn telefoon
Dat heb ik hier niet anders hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]! Welk nummer?
Ja ik ben gewoon een beetje emotioneel incontinent, mijn vriend moet ook altijd om me lachen als ik weer sta te huilen
Als het aan mij ligt droppen we het cadeau en gaan naar bedquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef Suikertante het volgende:
LB die tekstMooi
TallyDat wordt vast een kort feestje als ik het zo hoor!
En Tante wat een mooie foto!
Oké die ga ik straks even opzoeken. Nu eerst even naar de stad en kan daar niet met rode ogen rondlopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
kolfpauze op mn werk, dus melkkoe hier
Ik werk 3 volledige dagen of 4 korte dagen, afhankelijk van t rooster.
Spark ik ben niet bijgelezen, maar t klinkt alsof Eva en jij het nog zwaar hebben
L0t, het liedje heet 'voor haar' en is van Frans Halsema. Ik had een versie van Claudia de Breij gepost. Erg![]()
![]()
Heel mooi!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even een kleine inbraak. Mijn nichtje heeft foto's gemaakt van E. Dit is er 1 van
JA!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje inquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef bellelena het volgende:
Ik werd wel een beetje weemoedig, nu al kleertjes wegleggen die ze voor het eerst aan had enzo... Maandag meten en wegen, ben benieuwd!
Dat hebben wij idd ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuk he, dat meten en wegen. Zelf heb ik bij de hema een mooie archiefdoos gekocht voor later voor Isa. Daar zitten alle echo foto's en dvd's in, geboortekaartje, kaarten, kraamverslag, ziekenhuiskaartje, mijn zwangerschapsdagboek, eerste mutsje, speentje en dus ook haar eerste pakje in
Oh das een leuk idee!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat hebben wij idd ook. Mijn moeder heeft na E's geboorte een houten kistje laten maken in de stijl van het geboortekaartje. Is hartstikke leuk geworden en daar zit idd al het bovenstaande in
Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh das een leuk idee!
Waar heeft ze dat gedaan, weet je dat toevallig?
T slingert nu overal rond
Oh en wat een geweldige foto van E!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kan ik wel eens vragenLeuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! We hebben ook zo'n box met spulletjes gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Jij/jullie ook de 31e? Leuk!
Ik heb houten kistjes besteld en worden nu beschilderd door innepin.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh das een leuk idee!
Waar heeft ze dat gedaan, weet je dat toevallig?
T slingert nu overal rond
Oh en wat een geweldige foto van E!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die terugkerende updates in het updatetopic![]()
En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, dat krijg je als je op een openbaar forum post.
Kyara, uhmmm ik denk niet dat je dan mooi alleen jouw posts onder elkaar krijgt. Ben ik bang.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven.("toggle andere users" is dat)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]je hebt mijn leven zojuist zoveel eenvoudiger gemaakt!
Wtf!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan op het vrouwtje naast je naam klikken, kun je alleen je eigen posts weergeven.("toggle andere users" is dat)
Ik ben uren dagen bezig geweest om met ctrl+f (username) m'n eigen posts op te zoeken.quote:
Hoi, ik wil jou even 10 punten geven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het werkt ook bij andere usersquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Dat vind ik sympathiek. Ik verdubbel het.
(dit post ik zodat ik daarna op het vrouwtje bij mijn naam kan klikken)
Kan dit niet in de OP?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of in een eigen, apart sticky topic met eervolle vermelding voor Ophelia?quote:
"Er is een sprong vlak voor 52 weken"quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Zeg me dat er een sprong is vlak VOOR 52 weken![]()
Ik denk dat die er is. Echt. En die is geloof ik het ergst van allemaal. Maar niet als ze op het Kdv is, dan doet ze niet aan springen. Ze kan nu wel steeds langer losstaan dus ik geloof wel dat het ergens toe leidt...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Zeg me dat er een sprong is vlak VOOR 52 weken![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand nog iets leuks? Of zit iedereen hiernaast bij Feedback met zijn popcorn?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand nog iets leuks? Of zit iedereen hiernaast bij Feedback met zijn popcorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |