algemene gitaren kennisquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou me niet echt bezig met Les Pauls___!!
zelfspotquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:02 schreef Braddie het volgende:
t is algemeen bekend dat mijn gitaren kennis nou niet echt heel hoog is_____!
Ja, ik kan wel zeggen " Dat is onzin, ik weet gewoon niks van LPs" Maar ik weet uberhaupt niet zo denderend veel van gitaren, omdat ik meer een toetsen man benquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ruik jaloezie.
Je bent jaloers op z`n haar
Wow, tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Via Google Maps kan je nu ook een virtuele tour doen bij Rock Palace
https://www.google.nl/map(...)52.077932%2C4.305046
Ik dacht dat ze bij die gitarenhoek helemaal achterin 3 geluidsdichte ruimtes hadden, zie deze niet meer op de foto.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Via Google Maps kan je nu ook een virtuele tour doen bij Rock Palace
https://www.google.nl/map(...)52.077932%2C4.305046
Er zijn nog een aantal testcabines. Die zijn ook zichtbaar. Als je vanaf het beginscherm naar links "loopt" dan kom je er bij uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij die gitarenhoek helemaal achterin 3 geluidsdichte ruimtes hadden, zie deze niet meer op de foto.
gay!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel zeggen " Dat is onzin, ik weet gewoon niks van LPs" Maar ik weet uberhaupt niet zo denderend veel van gitaren, omdat ik meer een toetsen man ben
quote:
En dat oud hout beter gaat klinken. Is is de klassieke muziek ook heel belangrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, er zijn er maar 643 van gemaakt, dat verandert de zaak al (een beetje)
Rook spuiten met een rode LED geeft vooral leuk effect, lijkt wel vuur danquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef brother52 het volgende:
Wat blijft dit toch een geweldige band....
Is dat niet dezelfde band van dit nummer dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef brother52 het volgende:
Dat is een heel andere band hoor.... (en ook nog eens bagger...)
Dat komt al meer in de richting. Zit ook een kale gast bij en ze zijn live goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde band van dit nummer dan?
Ooooh, kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef brother52 het volgende:
Dat is een heel andere band hoor.... (en ook nog eens bagger...)
WTF?! Dit is echt bizar. Ik downloade vorige week Smash Mouth omdat ik toevallig aan dit nummer dacht. Jáááren niet meer aan gedacht. En nu komt dat nummer hier voorbij en in een ander topic zag ik hem ook al voorbij komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien een iéts te commercieel nummer maar zeker niet slecht!
(En heel stiekem ken ik hem via Rat Race)
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef starla het volgende:
[..]
Toevallig zeg, of het bevestigt mijn theorie over hoe de individuele tijd van mensen een golvend karakter heeft waarbij er af en toe een knoop wordt gevormd waarbij de individuele tijd eventjes gelijk loopt. Nog maar een keer een zweverig kutboek over schrijven
Ik heb gister de hele Discografie binnengehaald omdat ik dit nummer wel tof vind en meer van ze wil leren kennenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef starla het volgende:
[..]
WTF?! Dit is echt bizar. Ik downloade vorige week Smash Mouth omdat ik toevallig aan dit nummer dacht. Jáááren niet meer aan gedacht. En nu komt dat nummer hier voorbij en in een ander topic zag ik hem ook al voorbij komen.
Me too, ook het hele oeuvre gedowndquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gister de hele Discografie binnengehaald omdat ik dit nummer wel tof vind en meer van ze wil leren kennen
Gaat ten koste van je toon.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:07 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje voor de FOK!ers met meer kennis dan ikzelf... Tijdje terug een Martin 12 snaar gekocht. Deze gitaar is van onbewerkt hout. Ik vroeg me af of het verstandig is om de gitaar te laten lakken/een beschermende coating er op te laten zetten?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef starla het volgende:
[..]
WTF?! Dit is echt bizar. Ik downloade vorige week Smash Mouth omdat ik toevallig aan dit nummer dacht. Jáááren niet meer aan gedacht. En nu komt dat nummer hier voorbij en in een ander topic zag ik hem ook al voorbij komen.
Toevallig zeg, of het bevestigt mijn theorie over hoe de individuele tijd van mensen een golvend karakter heeft waarbij er af en toe een knoop wordt gevormd waarbij de individuele tijd eventjes gelijk loopt. Nog maar een keer een zweverig kutboek over schrijven
Maar is het hout dan niet beter beschermd tegen slijtage?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gaat ten koste van je toon.
Dat hout hebben ze niet voor niets onbewerkt gelaten
en hoe ouder het hout wordt, hoe meer karakteristieke tonen het produceert, ik zou het dus niet doen.
Ja dat wel. Alles heeft zo zn voor en nadelen. Als jij een taart in een trommeltje doet blijft hij lang goed. Maar je kan er dan niet aan ruikenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar is het hout dan niet beter beschermd tegen slijtage?
Verdomd lastige beslissing dus... Dit geluid houden (wat geweldig is), of het hout extra beschermen en gokken op het nieuwe geluid wat je dan krijgt...quote:Op zondag 28 juli 2013 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat wel. Alles heeft zo zn voor en nadelen. Als jij een taart in een trommeltje doet blijft hij lang goed. Maar je kan er dan niet aan ruiken
definieer gekke dingen... Ik ben niet de meest handige persoon op aarde en zal dus zeker nog wel eens de gitaar tegen dingen aan laten stoten en meer van dat soort dingen...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zolang je geen gekke dingen ermee doet hoef je dat hout niet echt te beschermen hoor
Het raam open laten staan en erop laten regenen waarna je hem naast de verwarming laat drogen. Cola er overheen wrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
definieer gekke dingen... Ik ben niet de meest handige persoon op aarde en zal dus zeker nog wel eens de gitaar tegen dingen aan laten stoten en meer van dat soort dingen...
Een koffer gaat er dus sowieso komen
Hangt op 1,5m van de verwarming, dezelfde afstand van een (atm) open raam... Vloeistoffen over een gitaar is mij nog nooit geluktquote:Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het raam open laten staan en erop laten regenen waarna je hem naast de verwarming laat drogen. Cola er overheen wrijven.
Of gewoon iets met vocht en rare snel wisselende temperaturen bij warmtebronnen
elk butsje wat er in komt geeft jou gitaar zijn eigen klank/karakteristieken, het is wel balen op het moment dat zoiets gebeurt, maar het blijven gebruiksvoorwerpenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verdomd lastige beslissing dus... Dit geluid houden (wat geweldig is), of het hout extra beschermen en gokken op het nieuwe geluid wat je dan krijgt...
Die ene?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn buurvrouw vindt het leuk dat ik muziek speel. Wellicht omdat ze nog niet weet war voor muziek.
Ik denk dat er een soort van telepathie tussen alle mensen op aarde zit, ik heb al zo vaak dingen meegemaakt die gewoon te toevallig zijn dat het haast niet anders kan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef starla het volgende:
Nee, niet de overbuurvrouw en ook niet die met die discobalquote:
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2013 14:39 schreef The_Dean het volgende:
Het stikt er van de buurvrouwen merk ik.
En een Parker Fly?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf zaterdag in het bezig van 2 Geysers
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf zaterdag in het bezig van 2 Geysers
[ afbeelding ]
Dean is er niks bijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Nooit. Ik vind die headstocks zó lelijk
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Nooit. Ik vind die headstocks zó lelijk
Precies. Ik zou best zo'n sig. van Vernon Reid willen hebben.quote:
Tofquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:57 schreef Zorro het volgende:
Afgelopen weekend super optreden gehad, deze foto wil ik jullie even niet onthouden
[ afbeelding ]
nulletje erachter en je zit goedquote:
Echt welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Shit man! Doe je goedGeef een enorme kick of niet?
Filmpje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Zeker als je Highway to Hell gaat spelen en het hele veld meedeint
Dat zijn berichten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:09 schreef Zorro het volgende:
Misschien, alles is wel gefilmd door de lokale omroep en zo, Even kijken of we daar wat van te pakken kunnen krijgen.
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:57 schreef Zorro het volgende:
Afgelopen weekend super optreden gehad, deze foto wil ik jullie even niet onthouden
[ afbeelding ]
Ik hoor niet wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:51 schreef Braddie het volgende:
En wat bezielt Santana hier precies?
Hij zit bij bepaalde stukken totaal uit de toonsoort te soleren lijkt het wel, vanaf 1:55 is het duidelijk.
dit is niet uit de toonsoort dit is de majeur toonladder in plaats van de mineurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:51 schreef Braddie het volgende:
En wat bezielt Santana hier precies?
Hij zit bij bepaalde stukken totaal uit de toonsoort te soleren lijkt het wel, vanaf 1:55 is het duidelijk.
Klinkt in mijn oren nou niet bepaald als een lekker stukje soleer werk (Het gitaarspel is tof! Maar het uit de toonsoort spelen is nou niet echt fijn)
Nee, denk dat het komt door de modulatie van D majeur naar G majeur die plaatsvindt op 2 momenten, waarvan 1 rond 1:55. Denk dat Braddie dat hoort al 'uit toonsoort' in plaats van 'nieuwe toonsoort'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef fender97 het volgende:
[..]
dit is niet uit de toonsoort dit is de majeur toonladder in plaats van de mineur
Die staat wel erg goed bekend, de roland tegenhanger er van is de rc505quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Is de Boss RC-50 het meest uitgebreide loopstation dat op het moment op de markt is?
Die is niet meer op de markt. De opvolger is de RC 300.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Is de Boss RC-50 het meest uitgebreide loopstation dat op het moment op de markt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |