Ik dacht dat ze bij die gitarenhoek helemaal achterin 3 geluidsdichte ruimtes hadden, zie deze niet meer op de foto.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Via Google Maps kan je nu ook een virtuele tour doen bij Rock Palace
https://www.google.nl/map(...)52.077932%2C4.305046
Er zijn nog een aantal testcabines. Die zijn ook zichtbaar. Als je vanaf het beginscherm naar links "loopt" dan kom je er bij uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij die gitarenhoek helemaal achterin 3 geluidsdichte ruimtes hadden, zie deze niet meer op de foto.
gay!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel zeggen " Dat is onzin, ik weet gewoon niks van LPs" Maar ik weet uberhaupt niet zo denderend veel van gitaren, omdat ik meer een toetsen man ben
quote:
En dat oud hout beter gaat klinken. Is is de klassieke muziek ook heel belangrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, er zijn er maar 643 van gemaakt, dat verandert de zaak al (een beetje)
Rook spuiten met een rode LED geeft vooral leuk effect, lijkt wel vuur danquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef brother52 het volgende:
Wat blijft dit toch een geweldige band....
Is dat niet dezelfde band van dit nummer dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef brother52 het volgende:
Dat is een heel andere band hoor.... (en ook nog eens bagger...)
Dat komt al meer in de richting. Zit ook een kale gast bij en ze zijn live goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde band van dit nummer dan?
Ooooh, kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef brother52 het volgende:
Dat is een heel andere band hoor.... (en ook nog eens bagger...)
WTF?! Dit is echt bizar. Ik downloade vorige week Smash Mouth omdat ik toevallig aan dit nummer dacht. Jáááren niet meer aan gedacht. En nu komt dat nummer hier voorbij en in een ander topic zag ik hem ook al voorbij komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien een iéts te commercieel nummer maar zeker niet slecht!
(En heel stiekem ken ik hem via Rat Race)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |