Volgens mij wel, over Sky/Wiggins en hun wattagemeters.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heb ik vorig jaar niet goed opgelet of zo, maar kan me niet herinneren dat er toen steeds over wattage gesproken werd.
Je kan beter over wattage praten dan over doping ...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Heb ik vorig jaar niet goed opgelet of zo, maar kan me niet herinneren dat er toen steeds over wattage gesproken werd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man werkt ook bij de dopingautoriteit. Die ziet scheel van de doping.
Is me toen niet zo opgevallen, nu gaat het er echt constant over lijkt wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Volgens mij wel, over Sky/Wiggins en hun wattagemeters.
Die ziet er een stuk leuker uit idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Gewoon Annemiek van Vleuten uitnodigen.
Emma Johansson:quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Frans Stoele, die ken ik. Ontzettend toffe man is dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, goede garp man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Derp.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
Ik ben er zelf niet zo tevreden over.quote:
oei, die is echt leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Emma Johansson:
[ afbeelding ]
Waarom zie ik die nu pas?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Emma Johansson:
[ afbeelding ]
Ja, en Bauke schommelt wel en rijdt een stuk sneller.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
TJ zit heel mooi op zn fiets. Komt alleen niet vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |