oh my lordquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, iemand die de gekozen lakjes meenam om met de doos op het postkantoor op de foto te zetten... En dan bij de auto 1 van die lakjes kapot laat vallen. En iedereen doet kusjekroel en helemaal niemand lacht haar uit.
De tijden zijn veranderd
hahahahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, iemand die de gekozen lakjes meenam om met de doos op het postkantoor op de foto te zetten... En dan bij de auto 1 van die lakjes kapot laat vallen. En iedereen doet kusjekroel en helemaal niemand lacht haar uit.
De tijden zijn veranderd
Volgens mij was het wel LA-girl..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet gewoon nog welk lakje. La girl rockstar Groupie?
Ik heb er ooit suedes in gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat er ook gewoon CG OMG in de doos zat
Jij hebt die OMG er ook uitgehaaldquote:
Hahah nu je het zegt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt die OMG er ook uitgehaald
ik ook... Werd meteen gegraaid en voor iets sufs geruild.Vandaar mijn kofferwrokquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik heber ook wel ns een omg of kaleidoscope ofzo ingedaan volgens mij
die was nog op de eerste meetquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Ik zie missmoana typen en ik krijg echt instant jeuk
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook... Werd meteen gegraaid en voor iets sufs geruild.Vandaar mijn kofferwrok
Daar krijg je pas jeuk van. Die heeft die doos een fucking eigen dagboek gegeven in haar postsquote:
Dat was pas fantastisch.quote:
Hele gevaarlijke uitspraak gezien de geschiedenis van de doosquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ik
daar had ik dertig dollar voor kunnen vangen jongequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ik
ja nu gaan we dat niet doen voor een essence hequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hele gevaarlijke uitspraak gezien de geschiedenis van de doos
Vertel!!quote:
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Met die meet bij haar zijn toch de geheimen meets ontstaan. Bij Lindy in de tuin?
en niemand wilde gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Die meet waar uiteindelijk niemand kwam en zij al een taart had besteld ofzo.
je leest echt de hele saga terug?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben nu op het punt dat Ursula de doos krijgt
Link?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben nu op het punt dat Ursula de doos krijgt
Ja, ik verveel mequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je leest echt de hele saga terug?
Was dat niet in Almere?quote:
Ik weet nog steeds niet hoe je een specifieke post-link krijgtquote:
Ermagerd eerste poging om iets willekeurigs aan te klikken was raakquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je een specifieke post-link krijgt
Noem je me nou dik?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry mevrouw niet slaan of op me gaan zitten
op het tijdstip van de post klikkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je een specifieke post-link krijgt
I remember thatquote:
Jaja, nu wil je je zeker indekken (hihi, ik zei 'dekken') omdat je bang bent geplet te wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je bent super hawt in je nieuwe jurkvind m echt geweldig!
Shit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Jaja, nu wil je je zeker indekken (hihi, ik zei 'dekken') omdat je bang bent geplet te worden
Mij staat alleen die taart nog bij. Het was een nagellaktaart ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kwam net binnen rond die meet.. En ik herinner me dat ze echt pakweg een dag van tevoren een post plaatste met "komt er eigenlijk wel iemand?"
Zelfs als bijstander was het garpig
die ligt toch in een kliko?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doet die aidsbeer in dat verslag? Heeft sien die ook opgegeten?
Waarom kan ik me dit niet herinneren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij staat alleen die taart nog bij. Het was een nagellaktaart ofzo
met allemaal kleuren jamquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij staat alleen die taart nog bij. Het was een nagellaktaart ofzo
We hebben echt een paar mooien rellen gehad. Die met mirannie en de Catherine Arleys was ook hilarischquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarom kan ik me dit niet herinneren?weet alleen nog dat zij het voorstelde en dat dus niemand wilde.. *Graaft in geheugen
wist ik tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom kwam ik ook niet op je bruiloft, ik was bang dat ik weer zou gaan janken
*proestquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben echt een paar mooien rellen gehad. Die met mirannie en de Catherine Arleys was ook hilarisch.
Ging ze die niet verpatsen voor 5 euro ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben echt een paar mooien rellen gehad. Die met mirannie en de Catherine Arleys was ook hilarisch.
nee, dat was beautyfreak met kleancolors die ze voor 50 cent inkochtquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ging ze die niet verpatsen voor 5 euro ofzo?
Die kwam een keer helemaal hysterisch het topic binnen dat ze minder salaris kreeg en minder kleren kon kopen voor haar kind en moest verhuizen voor een lagere VVE en een week later kwam er een CA groepsorder en was het van 'doe mij ze maar allemaal gr gr' en werd ze boos omdat wij iets hadden van lolwhutquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ging ze die niet verpatsen voor 5 euro ofzo?
Ik had net geedit inderdaad, lekker zo'n stel wijven onder elkaar. Rel om dit, rel om dat, rel om alles!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kwam een keer helemaal hysterisch het topic binnen dat ze minder salaris kreeg en minder kleren kon kopen voor haar kind en moest verhuizen voor een lagere VVE en een week later kwam er een CA groepsorder en was het van 'doe mij ze maar allemaal gr gr' en werd ze boos omdat wij iets hadden van lolwhut.
En toen stuurde ze een doos nagellak op naar die meet bij jou want ze had geen zin om die op marktplaats te zettenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie ging minder verdienen en klaagde zo dat ze geen geld meer had om kleren voor haar dochter te kopen. Toen meldde ze zich aan voor een groepsorder
de bingoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
En toen stuurde ze een doos nagellak op naar die meet bij jou want ze had geen zin om die op marktplaats te zetten
En Daph en snkrxxxxxx enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
En de rel rondom die eerste meet dat Nune enzo zich te goed voelde voor een meet en SQ gingen PM'en toch?
Ik voel me ook te goed om naar meets te gaan. Ik zit altijd te janken van ellende als ik er weer heen moet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Mirjam het volgende:
Ja, dat was helemaal fantastisch, mensen die zich ineens te goed en verheven voelden om naar meets te gaan, wtf was dat nou joh
Jankzak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik voel me ook te goed om naar meets te gaan. Ik zit altijd te janken van ellende als ik er weer heen moet.
Tsjaa, als je ook vind dat je je lezers niet hoeft te informeren als er spontaan meekapt terwijl je enorm veel volgers hdbtquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Mirjam het volgende:
Ja, dat was helemaal fantastisch, mensen die zich ineens te goed en verheven voelden om naar meets te gaan, wtf was dat nou joh
Ik lig te lolleren in bed hihiquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik voel me ook te goed om naar meets te gaan. Ik zit altijd te janken van ellende als ik er weer heen moet.
En iemand (volgens mij zoeper) die vond het echt niet kunnen want sommige mensen zaten echt in die situatiequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'ermahgerd wat naar voor je doe mij alles maar gr gr '
Huh?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, als je ook vind dat je je lezers niet hoeft te informeren als er spontaan meekapt terwijl je enorm veel volgers hdbt.
Mensen zonder humorquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
En iemand (volgens mij zoeper) die vond het echt niet kunnen want sommige mensen zaten echt in die situatie
binnen 35 seconden ook echt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'ermahgerd wat naar voor je doe mij alles maar gr gr '
Snkrxxxxx is/was lacquerized, zij stopte ineens terwijl ze veel lezers hadquote:
Zou je er ook een HOE mee kunnen doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop om mij, of ben je weer aan het dino-en?
Ja ik bats niet dus ik kan het niet zelf uitproberenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je er ook een HOE mee kunnen doen?
Oohquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snkrxxxxx is/was lacquerized, zij stopte ineens terwijl ze veel lezers had
om vervolgens boos te worden als mensen zich zorgen makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, als je ook vind dat je je lezers niet hoeft te informeren als er spontaan meekapt terwijl je enorm veel volgers hdbt.
Aaaaawwhquote:
Ja, best stom van die mensen dat ze zich zo maar afvragen hoe het met je is!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om vervolgens boos te worden als mensen zich zorgen maken
Phehehehequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
Ik denk wel dat je al 'HOE'end' goed kunt pijpen, maar ik wil graag mijn htf pandapuntencollectie bewaren voor de swapdoos dus ik kan het niet uitproberen.
loller!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
Ik denk wel dat je al 'HOE'end' goed kunt pijpen, maar ik wil graag mijn htf pandapuntencollectie bewaren voor de swapdoos dus ik kan het niet uitproberen.
Mental Imagequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
het gore lefquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, best stom van die mensen dat ze zich zo maar afvragen hoe het met je is!
In haar verdediging: zij deed achter de schermen echt al-tijd haar stinkende best om De Doos te upgradenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
En iemand (volgens mij zoeper) die vond het echt niet kunnen want sommige mensen zaten echt in die situatie
het was ook niet zoeperquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
In haar verdediging: zij deed achter de schermen echt al-tijd haar stinkende best om De Doos te upgraden
Dat is waarquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
In haar verdediging: zij deed achter de schermen echt al-tijd haar stinkende best om De Doos te upgraden
Ermahgerd mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik MSN-de toen wel vet veel met Nune.
Oh ik dacht dat zij het was, maar dan heb ik niks gezegd!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was ook niet zoepermaar idd, zij en mirannie, die waren echt van goud.
Ja, echt bizar. Zoveel tijd heb ik daar achter door gebracht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas drie jaar geleden he. Het lijkt een halve eeuw
Ooh, weet je nog wie wel dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was ook niet zoepermaar idd, zij en mirannie, die waren echt van goud.
Volgens mij staat mo-ana op de -net doen alsof de ronde net is afgelopen als zij aan de beurt is en wij haar glad vergeten zijn- lijstquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is waar. En dan halen andere mensen er ALLES weer uit om 2,5 essence lakje terug te doen (crientj toch?)
was mindermutsig. Hoewel misschien zoeper ook wel, zou goed kunnen. Mimu was vast niet de enige die not amused wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij het was, maar dan heb ik niks gezegd!
aww, kleine misfitquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik msnde met niemandik hoor er nooit echt bij
Diplomatiek jongequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh, weet je nog wie wel dan?
[..]
Volgens mij staat mo-ana op de -net doen alsof de ronde net is afgelopen als zij aan de beurt is en wij haar glad vergeten zijn- lijst
quote:
IK VOEL ME BUITENGESLOTEN JONGEquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb net wel een geheime meet gehad ermahgerd!
potverdomme met wie!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb net wel een geheime meet gehad ermahgerd!
Tehehequote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaKijk, als je allemaal lakjes er in stopt, zodat anderen een leuke ervaring hebben, en iemand verrast je door alles er uit te roppen. Oké. Maar we wisten dat zij zo was en dan niemand nog een leuke ervaring zou hebben. Dus als je dan toch die doos blijft toesturen aan diegene, ben je zelf natuurlijk dom bezig
So we didn't
true story.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaKijk, als je allemaal lakjes er in stopt, zodat anderen een leuke ervaring hebben, en iemand verrast je door alles er uit te roppen. Oké. Maar we wisten dat zij zo was en dan niemand nog een leuke ervaring zou hebben. Dus als je dan toch die doos blijft toesturen aan diegene, ben je zelf natuurlijk dom bezig
So we didn't
Ik las haar verslag en ik kon alleen nog maar kijken naar 'me Mams'. Echt serieus, als ik mijn moeder zo zou noemen zou ze me onterven.quote:
Heb je nog een link?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik las haar verslag en ik kon alleen nog maar kijken naar 'me Mams'. Echt serieus, als ik mijn moeder zo zou noemen zou ze me onterven.
Ik ga even zoeken!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je nog een link?er zijn zoveel topics
Voelt wel als klikken nu alsnog omdat we toen zo netjes discreet ermee om zijn gegaan. Maar ik heb haar postgeschiedenis gecheckt en die post niet meer, dus dan mag het tochquote:
En die chick die het altijd over mama en papa hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik las haar verslag en ik kon alleen nog maar kijken naar 'me Mams'. Echt serieus, als ik mijn moeder zo zou noemen zou ze me onterven.
misschien heeft ze wel een kloonquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voelt wel als klikken nu alsnog omdat we toen zo netjes discreet ermee om zijn gegaan. Maar ik heb haar postgeschiedenis gecheckt en die post niet meer, dus dan mag het toch
LIF / [Show hier je nagels] De Swapdoos #4quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je nog een link?er zijn zoveel topics
was dat niet ursula?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
En die chick die het altijd over mama en papa had
Jammer dan!quote:
Yes, maar sommige dames hebben d'r nog op feestboek dus ik probeer het netjes te houdenquote:
Kennis delenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
Het is niet roddelen als het openlijk op da interwebz gebeurt. Dan is het gewoon informatie uitwisselen
sorryquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes, maar sommige dames hebben d'r nog op feestboek dus ik probeer het netjes te houden
Slaap lekker vrouw!quote:
Je had er bij moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn![]()
"Ik wil er graag een zilver lakje in stoppen" - "Ja maar er zit al een jaar dezelfde kleur in en niemand pakt hem"
en nadat wij de ruil gecheckt en goedgekeurd hadden:
"Ik heb de doos naar het postkantoor gebracht hoor, o en nog 2 orly's er uit gehaald"Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niets meer erbij gegooid?
![]()
吴 曼 迪
Nopequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?En niets meer erbij gegooid?
![]()
Meerdere mensen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Mss het volgende:
Ja logisch dat ze hem dan niet meer krijgt, wat een kutstreken
Naming en Shaming, desnoods in PMquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nope
[..]
Meerdere mensen hoorNiet stressen, ze posten allemaal niet meer mee
Same herequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
Ik heb gewoon geen lakken die ik zou willen wegdoen dus hoe leuk het idee vind en het mij eens leuk lijkt om die swapdoos te zien, voor mij heeft het toch geen nut
Ja en ik heb alleen maar lakken die makkelijk te bestellen zijn of in de winkel te koopquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Same hereHeb wel lakken die op zich wel weg mogen, maar dan omdat ik ze zelf niet meer zo bijzonder vind en er op uitgekeken ben ga ik er vanuit dat anderen dat ook vinden
Hoop wel dat andere dames weer lekker gaan swappen!
Dat was baas.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
LIF / [Show hier je nagels] Nagelswapkoffer!
Dit verslag van Ren
Blijft echt geweldigquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
Dit verslag van Ren
Enjoy!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slaap lekkerIk ben nog swapverslagen aan het lezen
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Enjoy!
Eigenlijk zouden een wiki moeten maken met alle roddels en rellen
Ermahgerd ja en met linkjes en relstatistieken!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDebs kan wel een mooie spreadsheet maken inclusief datums en wie eraan meedeed en weet ik wat allemaal
En printscreens! Ohnee dat is alleen in OUDquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ja en met linkjes en relstatistieken!
Een relarchief, waar we ook pm's publiceren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
En printscreens! Ohnee dat is alleen in OUD
daar gaat het niet om! De doos is niet voor htf's!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en ik heb alleen maar lakken die makkelijk te bestellen zijn of in de winkel te koop
kun jij dat nog terughalen van een week? Ik ben het altijd na een uur al vergetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef Mss het volgende:
Ik ga maar een aan de aidsregistratie, dat schiet zo ook niet op
Ik houd het bij op mijn telefoon en zet het altijd een keer per week over naar online.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij dat nog terughalen van een week? Ik ben het altijd na een uur al vergeten
DITquote:
WAT EEN BAZENVERSLAG RENquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
Dit verslag van Ren
Dit dacht ik vorige keer ook inderdaad, dat ik niks leuks zou hebben om te ruilen omdat ik die lakjes zelf niet leuk genoeg meer vond om zelf te houden. En toen kreeg ik die koffer en waren er in de ronde erna toch weer lakjes uitgehaald die ik erin had gedaan dus blijkbaar vonden anderen ze wel leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Same hereHeb wel lakken die op zich wel weg mogen, maar dan omdat ik ze zelf niet meer zo bijzonder vind en er op uitgekeken ben ga ik er vanuit dat anderen dat ook vinden
Hoop wel dat andere dames weer lekker gaan swappen!
Mijn eerste kennismaking met kpdquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIT![]()
![]()
arme buren ook die alles moesten aanhoren, we hebben echt hard lopen lachen en "HAHAHAHAHAH KIJK DIE PIEMOL"
Die van mij ook! Ik heb het oten op die meet ook aangevraagd maar heb er daarna nooit meer in gekeken, dus dat was ook lekker nuttigquote:
Ik de vlg dag iddquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die van mij ook! Ik heb het oten op die meet ook aangevraagd maar heb er daarna nooit meer in gekeken, dus dat was ook lekker nuttig
Ja er zijn meerdere mensen met die ava!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ik dacht dat ik Priem zag en toen was dat een leugen
LIF / paar plekken witjes na het hempje?
Juh i knowquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ik dacht dat ik Priem zag en toen was dat een leugen
LIF / paar plekken witjes na het hempje?
IK WAS EERSTTTquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja er zijn meerdere mensen met die ava!
heuhleuuehheueheuuuquote:
Marry me!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens een van mijn grootste spellingsergernissen: Hempje. Fuck off!
De dag na de bruiloft om 9.30u al ontbijten? Pffff, vroegquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
Mail krijgen over het ontbijt zaterdag (als verrassing voor het bruidspaar krijgen ze een overnachting cadeau; en de daggasten gaan de volgende dag mee ontbijten).
Of we om 9u30 al willen verzamelen daar
Dat wordt ontbijten met een kater![]()
ik was om 8 uur al klaarwakkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De dag na de bruiloft om 9.30u al ontbijten? Pffff, vroeg
klopt, dat reeksen is pas later geintroduceerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
*gewoon doorgaan met de swaptopics doorkijken, omdat het leuk blijft*
Niet alle topics staan in de reeks trouwens
Wij kregen de dag na de bruiloft bezoek van een vriend want die kwam samen met B voetbal kijken dus er stond wel een wekker, maar niet zo vroegquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was om 8 uur al klaarwakker
Ik had nog steeds velen adrenaline
Ja, maar ik miste er halverwege bijvoorbeeld 1tjequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, dat reeksen is pas later geintroduceerd
Sheer nude koffer, wat een feest moet dat geweest zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik miste er halverwege bijvoorbeeld 1tje
Ik ben nu op het punt dat jij de sheer nude-koffer kreeg
OMG wat ergquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
ik moest hier zo hard om lachen dati k hem wel ff moet sharen
[ afbeelding ]
het lakje heet dus pussy galore, ik denk dat opi er echt niet blij mee zal zijn dat winkels het aftapen omdat er pussy staat
Dafuq, in welk land mag het woord Pussy niet dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
het lakje heet dus pussy galore, ik denk dat opi er echt niet blij mee zal zijn dat winkels het aftapen omdat er pussy staat
ja, maar ik had ook geen wekker, ik was gewoon klaarwakker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij kregen de dag na de bruiloft bezoek van een vriend want die kwam samen met B voetbal kijken dus er stond wel een wekker, maar niet zo vroeg
Ik ben gewoon een langslaper
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
amerikaquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, in welk land mag het woord Pussy niet dan?
het is meer het beleid van de winkel dan van amerika zelf, want andere winkels hebben het volgen mij nietquote:
dat ja maar ik moest er om lachen dus dacht plemp hem alsnog ff hier neerquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vast in een lokale beauty parlor in Utah / South Carolina / een andere inteeltstaat-met-de-bijbel
Ja maar je eigen trouwerij is ook andersquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was om 8 uur al klaarwakker
Ik had nog steeds velen adrenaline
OMG BEL ALBERTO!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb gisteravond ook met verbazing terug gelezen over die koffers (en ga de topics ook wel doorlezen als ik daar de tijd voor heb).
Ik zou sowieso niet mee durven doen als ik niets te ruilen had en zeker geen badbloemen erin durven pleuren. Ja misschien als extra maar niet als vervanging van een lakje. Dat dit kan in Nederland!!!!
Och, velen gratis koffie en etenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar je eigen trouwerij is ook andersToen heb ik ook maar 2u geslapen en had ik geen problemen met het ontbijt om 9u
Van iemand anders vrees ik dat ik er wel last van zal hebben
Bijlappenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, velen gratis koffie en eten
Of moet je hiervoor ook bijlappen?
Priem is wel zeer populairrrr omdat ze bij iedereen daggast mag zijn![]()
stiekem is priem geowon wedding crasherquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, velen gratis koffie en eten
Of moet je hiervoor ook bijlappen?
Priem is wel zeer populairrrr omdat ze bij iedereen daggast mag zijn![]()
Ik zou er ook absoluut niet blij mee zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
maar het is een verrassing voor het bruidspaar dat ze daar overnachten?
Ik zou bruidzilla in de ergste staat worden als ze me zoiets op het laatste moment zouden vertellen
U Jellyquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stiekem is priem geowon wedding crasher
Pffffquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou er ook absoluut niet blij mee zijnMaarrrrr we weten dat zij eigenlijk wel graag ergens was gaan overnachten; alleen had hij daar niet zoveel zin in. Dus ze slapen nu thuis (denken ze). Maar hij past zich echt heeeeel makkelijk aan; dus ik vermoed dat ze het niet erg vinden.
Wat ik wel erger vond was dat we op vrijgezellen er half over bezig waren (toen de bruid toch met iemand anders aan het kletsen was) en dat iemand zei: Ja dan laten we een taxi komen om 1u en die brengt ze dan weg.
En ik zei: Oh en euh zouden ze sowieso eerder van het feest vertrekken dan?
Zij: Nee... denk het niet...
Vriendin: Ja ik zou er ook niet blij mee zijn dat ik op mijn eigen (tuin)feest eerder weg móet terwijl ik eigenlijk tot het laatste zou willen blijven...Je gaat toch niet voor iemand anders op hun bruiloft bepalen wanneer ze weg moeten
Dus nu ben ik benieuwd hoe ze het geregeld hebben
[..]
U Jelly
Oeh jij was al helemaal blij geweest van de brief die we hadden ontvangen van ceremoniemeesterquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bruiloften zijn af en toe echt emoslinger-waardig met alles wat eromheen zit![]()
De bedoelingen zijn van alle kanten goed, maar mijn god wat een gedoe zeg
Ik had het idee dat dat bij ons nog best mee viel. Al weet ik natuurlijk niet hoe moeilijk mensen achter de schermen hebben gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bruiloften zijn af en toe echt emoslinger-waardig met alles wat eromheen zit![]()
De bedoelingen zijn van alle kanten goed, maar mijn god wat een gedoe zeg
Ik vind het wel raar dat er door anderen ff wordt bepaald waar jullie als (dag)gasten nog ff wat extra geld aan uit moeten gevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh jij was al helemaal blij geweest van de brief die we hadden ontvangen van ceremoniemeester![]()
Én we moeten een fles drank met persoonlijke label meebrengen; én extra betalen voor het ontbijt
En dan heb je je eigen envelop nog.
Ik zei tegen cif: Kunnen we geen briefje er in stoppen "Sorry na de fles drank en het ontbijt was ons geld op, hier heb je een leuk kaartje"![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat bij ons nog best mee viel. Al weet ik natuurlijk niet hoe moeilijk mensen achter de schermen hebben gedaan.
Wel ben ik een typisch wijf: als ik dan lees hoeveel mensen soms organiseren voor andere bruiloften denk ik aan de ene kant: pfff wat een gedoe, blij dat dat bij mij niet heeft gehoeven. En aan de andere kant: okay, ik ben kennelijk niet leuk genoeg om velen moeilijken dingen voor te organiseren
Wijven
Waarom zou het niet leuk zijn om tot het einde te blijven eigenlijk? Wij waren er wel tot het einde van onze eigen bruiloft en was gewoon topquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zou dus sowieso niet tot het eind zijn gebleven, op aanraden van bijna iedereen. JE moet je feest verlaten zolang het nog leuk is.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh jij was al helemaal blij geweest van de brief die we hadden ontvangen van ceremoniemeester![]()
Én we moeten een fles drank met persoonlijke label meebrengen; én extra betalen voor het ontbijt
En dan heb je je eigen envelop nog.
Ik zei tegen cif: Kunnen we geen briefje er in stoppen "Sorry na de fles drank en het ontbijt was ons geld op, hier heb je een leuk kaartje"![]()
Datquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou het niet leuk zijn om tot het einde te blijven eigenlijk? Wij waren er wel tot het einde en was gewoon top
Omdat je dan in een kale zaal achter blijft, zonder mensen of muziek, waar al opgeruimd wordt en alles stil en ingezakt is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou het niet leuk zijn om tot het einde te blijven eigenlijk? Wij waren er wel tot het einde van onze eigen bruiloft en was gewoon top
Je onderschrijft precies wat ik bedoel jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat bij ons nog best mee viel. Al weet ik natuurlijk niet hoe moeilijk mensen achter de schermen hebben gedaan.
Wel ben ik een typisch wijf: als ik dan lees hoeveel mensen soms organiseren voor andere bruiloften denk ik aan de ene kant: pfff wat een gedoe, blij dat dat bij mij niet heeft gehoeven. En aan de andere kant: okay, ik ben kennelijk niet leuk genoeg om velen moeilijken dingen voor te organiseren
Wijven
Ja maar jij bent wel extreem gierig. 60 euro is gewoon niet absurd veel geld voor een vrijgezellendagquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel lachen, kreeg uitnodiging voor vrijgezellenfeest van vriendin... Zeiden ze "ja, we gaan het goedkoop proberen te houden, we schatten ongeveer 60-70 euro"... Mijn eerste gedachte "GODVERDOMME DAT IS HEUL NIET GOEDKOOP".. Maargoed, verder genegeerd, want ik weet dat ik gierig ben
. Maar nu heb ik twee vriendinnen die ook naar dat feest gaan afzonderlijk gesproken die allebei zeiden "GODVERDOMME 60 EURO IS TOCH NIET GOEDKOOP??"
![]()
![]()
Da's jouw visie, ik zou het heel ellendig hebben gevonden als ik nogmaals van 110 mensen afscheid had moeten nemen en dan zelf zo gestaan had van "ja en nu?"quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind het als gast wel altijd een beetje een abrupt en apart einde als het bruidspaar tijdens het feest al weg gaat. Heb het nu 2x meegemaakt en dan zijn ze zo weg en dan staat de rest elkaar zo schaapachtig aan te kijken van ja, dan gaan wij nu ook maar of zo? Of niet? Of..???
Terwijl je anders vaak echt een afsluiter hebt, dan voelt de avond toch meer 'af'.
Of zie ik het nu heel vreemd?
Nou, ik vond het dus fijn dat ik twee vriendinnen had die het met me eens warenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wel extreem gierig. 60 euro is gewoon niet absurd veel geld voor een vrijgezellendag
JE moet het in context zien.
Een volledige vrijgezellendag met lunch (kan ook picknick of zo zijn), 1 of meer activiteiten en nog avondeten voor minder dan 100 euro regelen is bijna niet te doen joh. En de kosten van de bruid moet je ook nog verdelen onder de aanwezigen, dus dan vind ik het knap als je een hele dag voor 60 euro kan doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wel extreem gierig. 60 euro is gewoon niet absurd veel geld voor een vrijgezellendag
Voor een vrijgezellen vind ik dat zeker wel goedkoopquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel lachen, kreeg uitnodiging voor vrijgezellenfeest van vriendin... Zeiden ze "ja, we gaan het goedkoop proberen te houden, we schatten ongeveer 60-70 euro"... Mijn eerste gedachte "GODVERDOMME DAT IS HEUL NIET GOEDKOOP".. Maargoed, verder genegeerd, want ik weet dat ik gierig ben
. Maar nu heb ik twee vriendinnen die ook naar dat feest gaan afzonderlijk gesproken die allebei zeiden "GODVERDOMME 60 EURO IS TOCH NIET GOEDKOOP??"
![]()
![]()
Ik snap echt wel dat het voor aardig wat mensen best aan kan tikken hoor, je hebt 60 euro voor vrijgezellendag, je hebt nog het cadeau wat je moet kopen, vaak moet je toch wat betalen voor vervoer enzo, en als je dan ook nog een outfit wilt kan een bruiloft van een ander best duur zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als aanval hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's jouw visie, ik zou het heel ellendig hebben gevonden als ik nogmaals van 110 mensen afscheid had moeten nemen en dan zelf zo gestaan had van "ja en nu?"
Dan hebben mijn gasten maar pech, en dan mijn excuses daarvoor.
Lieverd, dat onderken ik toch ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat het voor aardig wat mensen best aan kan tikken hoor, je hebt 60 euro voor vrijgezellendag, je hebt nog het cadeau wat je moet kopen, vaak moet je toch wat betalen voor vervoer enzo, en als je dan ook nog een outfit wilt kan een bruiloft van een ander best duur zijn
Nee ik zie het precies zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind het als gast wel altijd een beetje een abrupt en apart einde als het bruidspaar tijdens het feest al weg gaat. Heb het nu 2x meegemaakt en dan zijn ze zo weg en dan staat de rest elkaar zo schaapachtig aan te kijken van ja, dan gaan wij nu ook maar of zo? Of niet? Of..???
Terwijl je anders vaak echt een afsluiter hebt, dan voelt de avond toch meer 'af'.
Of zie ik het nu heel vreemd?
Wat bij ons vaak dan nog gebeurt is dat het voor de dag zelf dan 100 euro is 'maar het stappen is voor eigen rekening en zorg dat de bruid uit de kosten blijft he!!'quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is geen hele dag trouwens.. het is activiteit-eten-stappen
doe normaal sqquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
het wijf in mij krijgt nu instant een kutgevoel over het einde van mijn trouwfeest. Thanks![]()
![]()
Neehee ik zeg toch dat het geen aanval was???quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
het wijf in mij krijgt nu instant een kutgevoel over het einde van mijn trouwfeest. Thanks![]()
![]()
Ik vond het een mooi verrassingseffect hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Jongeuh neem het nu eens níet persoonlijk opquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ik vind het wel duur. En raar dat het gewoon 'verwacht' wordt dat je dat er maar voor over hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien vind ik dat wel het meest erge van vrijgezellenfeesten.. Juist dat 60 euro niet als duur gezien wordt![]()
Gelukkig ken ik weinig mensen zodanig close dat ik verwacht op hun vrijgezellenfeesten uitgenodigd te worden, dus met een beetje mazzel is dit de laatste![]()
het gaat er om dat je voor heel weinig geld gewoon niet echt veel kan organiseren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien vind ik dat wel het meest erge van vrijgezellenfeesten.. Juist dat 60 euro niet als duur gezien wordt![]()
Gelukkig ken ik weinig mensen zodanig close dat ik verwacht op hun vrijgezellenfeesten uitgenodigd te worden, dus met een beetje mazzel is dit de laatste![]()
Vorig vrijgezellenfeest waar we 130 euro moesten lappen en om 23u de pot op was of ik nog bij wilde lappenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat bij ons vaak dan nog gebeurt is dat het voor de dag zelf dan 100 euro is 'maar het stappen is voor eigen rekening en zorg dat de bruid uit de kosten blijft he!!'
Dan heb ik wel zoiets van flikker op, dan heb je al zoveel geld uitgegeven en dan zitten die paar drankjes van 's avonds er nog niet eens bij
Dat iedereen allemaal buiten stond, vond ik ook wel zonde ja. Ik dacht dat er al velen naar huis waren of zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond het ook snel hoor. Maar iedereen stond op een gegeven moment buiten en het voelde allemaal zo ingekakt ineens...
Gelukkigquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zo serieus was mijn opmerking niet, ik dacht het duidelijk te maken door een aantal smileys er bij te zetten maar ik was abuis. Sorry
Ter verduidelijking: Ik heb geen kutgevoel over het eind van mijn bruiloft. Dat was geen serieuze opmerking
130 euro?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorig vrijgezellenfeest waar we 130 euro moesten lappen en om 23u de pot op was of ik nog bij wilde lappen
NOPE GOING HOME BBYE NOW
Ik was ook bob dus daar had ik al sowieso geen zin meer in
Ik snap wat je bedoelt en ik weet ook dat 60 euro niet veel geld is voor een vrijgezellendag. Ik vind het dus gewoon vreemd dat vrijgezellendagen zo groot zijn geworden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat er om dat je voor heel weinig geld gewoon niet echt veel kan organiseren.
Net als dat je voor 15 euro ook niet echt goede schoenen kan kopen zeg maar![]()
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Dat kan ook natuurlijk, zou ik ook prima vinden overigens. Alleen krijg je dan ook weer wijvengedoe "waarom wordt voor de ene wel een hele dure dag gedaan en voor mij alleen een beetje zuipen?" Geheel begrijpelijk ook. We're all in too deepquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en ik weet ook dat 60 euro niet veel geld is voor een vrijgezellendag. Ik vind het dus gewoon vreemd dat vrijgezellendagen zo groot zijn geworden.
Volgens mij is het oorspronkelijke Amerikaanse concept dat je een avond gaat stappen en je laveloos zuipt. Daarom begrijp ik het hele "eerst activiteit dan eten en misschien ook wat stappen"gedoe niet.
Ik geef dat geld liever uit aan je lijp gedragen in een karaokebar of een foute discotheek met velen drank
ik weet zeker dat je WC-pot racen hilarisch had gevondenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik vind de activiteiten ook zelden leuk, dat scheelt misschien ook
Ik vind die activiteiten juist vaak wel leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en ik weet ook dat 60 euro niet veel geld is voor een vrijgezellendag. Ik vind het dus gewoon vreemd dat vrijgezellendagen zo groot zijn geworden.
Volgens mij is het oorspronkelijke Amerikaanse concept dat je een avond gaat stappen en je laveloos zuipt. Daarom begrijp ik het hele "eerst activiteit dan eten en misschien ook wat stappen"gedoe niet.
Ik geef dat geld liever uit aan je lijp gedragen in een karaokebar of een foute discotheek met velen drank
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond t soberso niet erg dat sq dr bruiloft eerder stopte want ik was al helemaal kapot
Die van mij was last minute gecancelled wegens uitvaart. Als back up gingen we eten + bowlen een week later. En nog steeds vind ik het af en toe lullig dat ik geen echte vrijgezellen heb gehadquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, zou ik ook prima vinden overigens. Alleen krijg je dan ook weer wijvengedoe "waarom wordt voor de ene wel een hele dure dag gedaan en voor mij alleen een beetje zuipen?" Geheel begrijpelijk ook. We're all in too deep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |