oh my lordquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, iemand die de gekozen lakjes meenam om met de doos op het postkantoor op de foto te zetten... En dan bij de auto 1 van die lakjes kapot laat vallen. En iedereen doet kusjekroel en helemaal niemand lacht haar uit.
De tijden zijn veranderd
hahahahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, iemand die de gekozen lakjes meenam om met de doos op het postkantoor op de foto te zetten... En dan bij de auto 1 van die lakjes kapot laat vallen. En iedereen doet kusjekroel en helemaal niemand lacht haar uit.
De tijden zijn veranderd
Volgens mij was het wel LA-girl..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet gewoon nog welk lakje. La girl rockstar Groupie?
Ik heb er ooit suedes in gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat er ook gewoon CG OMG in de doos zat
Jij hebt die OMG er ook uitgehaaldquote:
Hahah nu je het zegt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt die OMG er ook uitgehaald
ik ook... Werd meteen gegraaid en voor iets sufs geruild.Vandaar mijn kofferwrokquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik heber ook wel ns een omg of kaleidoscope ofzo ingedaan volgens mij
die was nog op de eerste meetquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Ik zie missmoana typen en ik krijg echt instant jeuk
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook... Werd meteen gegraaid en voor iets sufs geruild.Vandaar mijn kofferwrok
Daar krijg je pas jeuk van. Die heeft die doos een fucking eigen dagboek gegeven in haar postsquote:
Dat was pas fantastisch.quote:
Hele gevaarlijke uitspraak gezien de geschiedenis van de doosquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ik
daar had ik dertig dollar voor kunnen vangen jongequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer de charme van de koffer, vind ik
ja nu gaan we dat niet doen voor een essence hequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hele gevaarlijke uitspraak gezien de geschiedenis van de doos
Vertel!!quote:
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Met die meet bij haar zijn toch de geheimen meets ontstaan. Bij Lindy in de tuin?
en niemand wilde gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Die meet waar uiteindelijk niemand kwam en zij al een taart had besteld ofzo.
je leest echt de hele saga terug?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben nu op het punt dat Ursula de doos krijgt
Link?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben nu op het punt dat Ursula de doos krijgt
Ja, ik verveel mequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je leest echt de hele saga terug?
Was dat niet in Almere?quote:
Ik weet nog steeds niet hoe je een specifieke post-link krijgtquote:
Ermagerd eerste poging om iets willekeurigs aan te klikken was raakquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je een specifieke post-link krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |