Nog maar drie weken ofzo. Alleen ben ik dan op vakantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
En nieuw topic en nieuw seizoen nieuwe kansen de bal is rond het is 11 tegen 11.
Naar de VS met Kees Jansma?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog maar drie weken ofzo. Alleen ben ik dan op vakantie.
Dus overweeg ik mijn vakantie om te boeken.
Naar Boedapest, want ik zit in mijn boeddhistische fase. Ik lees dan ook continu vlugschriften van Eckhart Tolle en lees boeken van Carlos Castaneda. Ik denk dat ik je niet hoef te vertellen wat voor een uitspraak hij gedaan heeft.quote:
Geen idee, maar ik heb hier nog wel een nieuw Arno Pijpertje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar Boedapest, want ik zit in mijn boeddhistische fase. Ik lees dan ook continu vlugschriften van Eckhart Tolle en lees boeken van Carlos Castaneda. Ik denk dat ik je niet hoef te vertellen wat voor een uitspraak hij gedaan heeft.
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb hier nog wel een nieuw Arno Pijpertje...
29 juli, topshow.gifquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Emvem het volgende:
Het is vast en zeker al meerdere malen gevraagd en gezegd maar, wanneer begint VI eigenlijk weer?
http://www.totaaltv.nl/ni(...)t_Johan_Derksen.htmlquote:WILFRED GENEE WIL EINDE RUZIE MET JOHAN DERKSEN
In het belang van het voortbestaan van het RTL 7-voetbaldiscussieprogramma Voetbal International wil Wilfred Genee de ruzie met tafelgenoot Johan Derksen beëindigen.
Een ruzie over de interne gang van zaken bij voetbalclub Heerenveen liep enige maanden geleden zo uit de hand dat Johan Derksen tijdens een live-uitzending van de Europa League uit het programma wegliep. De weken daarvoor had Genee de redacteuren van het voetbalblad Voetbal International – waarvan Derksen op dat moment hoofdredacteur was – met enkele uitspraken in het tv-programma Voetbal International in diskrediet gebracht. Naar nu blijkt had Genee over de kwestie Heerenveen het ongelijk en Derksen het gelijk aan hun zijde.
NIEUWE SEIZOEN VOETBAL INTERNATIONAL
Wilfred Genee wil voor het begin van het nieuwe seizoen Voetbal International – de eerste aflevering is op 29 juli op RTL 7 te zien – met Johan Derksen op de tafel gaan zitten. In weekblad Story zegt Genee dat tijdens zijn vakantie tot rust kwam en mede op aandrang van zijn vrouw tot deze conclusie gekomen is. "We moeten eruit zien te komen. Het heeft geen zin om nog langer ruzie te maken", aldus Genee.
PROGRAMMA REDDEN
Genee denkt zelfs dat er een gesprek tussen beide kemphanen moet komen om het populaire voetbaldiscussieprogramma van de ondergang te redden. "We hebben samen het programma uit het slop gehaald toen RTL niet meer verder wilde. Het is belachelijk om te stoppen omdat de presentatoren ruzie hebben."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie eens naar dit filmpje kijken?
Zulke lage kijkcijfers ben ik niet meer gewend, terwijl het inhoudelijk mijn beste werk is.
Aad maakt deel uit van het legendarische duo De Vos en De Mos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.
Johannes moet helemaal niksquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een kwaliteitspost. Die schijtlolligheden doen julllie maar ergens anders.
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)t_Johan_Derksen.htmlIk vind het goed dat de twee op de tafel willen gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een baasje. Volgens mij heeft hij in het verleden al af en toe wat gedaan voor VI. Het is met die commentatoren nooit helemaal duidelijk of ze freelance of in vaste contract dienst staan, in het verleden waren mannen als Wytse, Sierd, Pascal Kamperman niet zozeer verbonden aan een zender zoals EL of Sport1, maar eerder aan een bedrijf zoals Infostrada Sports. Volgend seizoen zit Wytse in elk geval bij Fox Sports International, of er dan ook ruimte is om nog iets voor VI of bijv. rond de Europa League op RTL7 te doen weet ik niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]hier moet tegen opgetreden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Wilfred Genee is erg veranderd sinds hij vader is. 'Nu ik vader ben, ben ik veel minder bezig met grote kwesties als 'wie ben ik' en 'waar ga ik naartoe'. Nu ben ik vooral bezig een goede vader te zijn', vertelt de presentator in een interview met het AD.
Niet alleen is hij op persoonlijk vlak anders dan voorheen, ook op werkgebied merkt hij verschil. 'Sinds ik vader ben, ben ik als presentator 10 procent minder goed geworden', zegt hij. 'Dat ene vrije uur thuis besteed ik niet meer aan het lezen over voetbal, maar aan het spelen met m'n dochter. Dat geeft zo veel meer voldoening', laat Genee weten.
De presentator vindt het vaderschap heel belangrijk en is er erg over te spreken. 'Het is veel leuker dan ik had gehoopt. Tuurlijk is kinderen krijgen niet alleen een roze wolk, maar dat vergeet ik makkelijk als ik die kleine man dan in z'n ledikantje van huilbui naar schaterlach zie gaan.'
Genee is vader van dochter Isabeau (bijna 4) en zoon Luca (10 maanden).
uit zijn boedistische vader dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:04 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-vaderschap.dhtml
[..]
De eerste of de tweede?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand om Mortaxx moest lachen was nog voor de oorlog.
quote:Als Wilfred Genee gevraagd wordt te kiezen tussen Studio Voetbal of vroeg naar bed, kan hij het niet laten een sneer uit te delen aan de concurrentie. “Ah, deze is een beetje gemeen, maar vanuit mijn beroepsethiek kijk ik naar Studio Voetbal, al slaap je er wel erg lekker van“, zegt hij in Veronica Magazine. Op het dilemma Hans Kraay jr of Johan Derksen, kiest hij voor de eerste naam. “Hans Kraay junior. Dat is mijn grote vriend. En ik kan ook moeilijk anders antwoorden hier.“
Genee vindt Kraay sportief. “De woede, agressie en afkeer van Hans neem ik niet serieus, bij Johan heb ik het gevoel dat hij het allemaal iets serieuzer neemt. Sinds het akkefietje rond Heerenveen praten we bijzonder weinig met elkaar.”
Tot slot vertelt Genee een anekdote over cocaïne in de tv-wereld. “Er werd me weleens coke aangeboden door een toenmalige presentatrice van Veronica, die ook nog eens vijf maanden zwanger bleek te zijn.”
Sjek is hypocriet met zijn gemaakte enthousiasme over het EK voor vrouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Jack is ook bezig
https://twitter.com/jackvangelder
Al die Tour posts, Avondetappe doet beter dan tour de Jour
Ik wil toch de mening van René en Hans wel horen over het vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sjek is hypocriet met zijn gemaakte enthousiasme over het EK voor vrouwen.
Zijn armen zijn nog bruiner dan zijn kop, maar dit geheel terzijde.
Mochten ze de halve finale halen, dan zal Louis toch wel ingevlogen worden om de boel over te nemen denk ik. Dan heb je een coach van wereldniveau nodig en voldoet zo´n amateurtje niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil toch de mening van René en Hans wel horen over het vrouwenvoetbal.
Volgens Hugo Borst is Anouk trouwens een nummer 10 en nu staat ze CV, het is gewoon een tactisch falen van die coach. Ik vind dat Louis hier tegen op moet treden.
Ik bedoel, die Reijners, wat heeft die ooit gepresteerd? Beetje Fortuna coachen en die club is onder zijn leiding door Michael van Praag opgeheven, kan je nagaan wat voor een contrast dat is met Louis.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mochten ze de halve finale halen, dan zal Louis toch wel ingevlogen worden om de boel over te nemen denk ik. Dan heb je een coach van wereldniveau nodig en voldoet zo´n amateurtje niet meer.
Helemaal mee eens, als je het damesvoetbal een beetje serieus wil nemen, dan kun je daar niet mee aan komen. Een internationaal boegbeeld als Louis daarentegen zou het damesvoetbal in een keer mondiaal op de kaart zetten.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel, die Reijners, wat heeft die ooit gepresteerd? Beetje Fortuna coachen en die club is onder zijn leiding door Michael van Praag opgeheven, kan je nagaan wat voor een contrast dat is met Louis.
Die heeft alleen nog wat weinig ervaring op het allerhoogste niveau, maar als hij het zou willen doen als duobaan samen met Aad300, dan heb ik er wel alle vertrouwen in dat de titel alsnog wordt binnengesleept.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans Kraaij Jr heeft in het verleden ook dameselftallen gecoacht waarop de resultaten van die dames zienderogen verbeterden. Ik denk dat hij de geschikte man is om de dames tot ongekende hoogtes te doen tillen.
Ik vind dat jij de laatste ben die hier over mee kan praten aangezien jij voor het grote geld naar Talpa ging.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Louis laat z'n broek gewoon zakken in de kleedkamer
Voor geld doe ik allesquote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de laatste ben die hier over mee kan praten aangezien jij voor het grote geld naar Talpa ging.
Daar moet je echt een keer over ophouden want jij weet precies hoe het zit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de laatste ben die hier over mee kan praten aangezien jij voor het grote geld naar Talpa ging.
Je probeert te scoren op Advocaat terwijl je precies het zelfde hebt gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Daar moet je echt een keer over ophouden want jij weet precies hoe het zit.
1 augustuszquote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Hey :w
Ik ben nieuw hier, mag ik een vraagje stellen? Wanneer begint VI weer?
Alvast bedankt voor de medewerking.
50 man achter een pc/laptop/smartphone die allen een meninkje hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankjewel. Wat is dit voor een topic? gr. gr.
En mensen met een mening die heb je niet zo veel.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
50 man achter een pc/laptop/smartphone die allen een meninkje hebben
Dat weet ik niet, ik kijk alleen Studio Voetbal.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Hey :w
Ik ben nieuw hier, mag ik een vraagje stellen? Wanneer begint VI weer?
Alvast bedankt voor de medewerking.
Zou jan van Halst ook slapen snachts met zijn computer ?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kijk alleen Studio Voetbal.
Dan zegt hij "hoppa, pats, tikkie" tegen zijn vrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zou jan van Halst ook slapen snachts met zijn computer ?
Tijd dat we naar de reclame gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zegt hij "hoppa, pats, tikkie" tegen zijn vrouw.
Het is niet zo dat als iemand tien kilo afvalt hij maar meteen bij VI moet.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk haalt Derksen deze man bij VI
[ afbeelding ]
Sierd.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)portpresentator.html
ff invullen mede VI Hooligans
quote:
Ik ruik sarcasme, wat is het probleem?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje doublepain..
nee maar dat had het topic echt even nodig!
Bedanktquote:Op maandag 15 juli 2013 12:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik stel de bijdrage van doublepain wel op prijs. Hij is mijn grote vriend
Ik vind het onbegrijpelijk dat je de grote Emilio Schelvecchio over het hoofd ziet. Zijn presenteren bij Sport1 heeft mij dikwijls tot tranen geroerd van emotie. Een ware grootheid op de Nederlandse beeldbuis, de koning van achter de decoder.quote:
Nee want dan had jij er ook bij gekund!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als iemand tien kilo afvalt hij maar meteen bij VI moet.
Humberto Tan...quote:
Minachting voor de kijker.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Humberto Tan...Hij zit nog steeds tijdens elke uitzending van Eredivisie Live tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.
ik erger me altijd aan hem als hij verslag doet over real, met zijn messi/barca gefapquote:
Je moet ook alleen met commentaar van El Sierd kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik erger me altijd aan hem als hij verslag doet over real, met zijn messi/barca gefap
Alleen bij VI is hij geweldig, maar daar doet hij geen verslag.
Al best lang op geabonneerdquote:Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar is ook een heel leuk youtube kanaal van.
Humberto Tanning.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Na de woorden van Emile over Strootman mag ik hem helemaal niet meer, ben blij met mijn keuze. Humberto all the way!
Zoek jij maar een ander team, blaag.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Na de woorden van Emile over Strootman mag ik hem helemaal niet meer, ben blij met mijn keuze. Humberto all the way!
plaats jij Emile nu boven de Cuil?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat je de grote Emilio Schelvecchio over het hoofd ziet. Zijn presenteren bij Sport1 heeft mij dikwijls tot tranen ger
Wil je mijn UI verwijderen. Ik wil niets met dat wereldje te maken hebben. TeamJohannesquote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de man met de beste website van Nederland, maar daar gaat deze verkiezing niet over.
Kijk
[ afbeelding ]
Zie je daar Humberto Tan tussen staan? Nee.
En Emilio Schelvecchio? Ja.
Die 7,5 ton he, hoe wordt die verdeeld?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:15 schreef Oliver23 het volgende:
Jawel, Toetertjes, Toetertjes.
De 1.000.000 kijkers grens gepasseerd om mijn DM Kanaaltje
Ik heb noch deze afbeelding gemaakt noch het team opgericht. Mensen herkenden gewoon excellentie, en dit waren de betere users van FOK! en wie ben ik dan om hen tegen te spreken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je mijn UI verwijderen. Ik wil niets met dat wereldje te maken hebben. TeamJohanneshet is toch niet te geloven Johan, een stel volwassen mannen die op een internetforum een clubje oprichten en mensen van televisie gaan citeren.
over twee weken gok ik.quote:
Gaat heen, nep-hooligan.quote:
7,5 ton de man, ouwe reus!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die 7,5 ton he, hoe wordt die verdeeld?
Nee joh, ik moet gewoon niet zo ZEIKEN over dat KUT WEER. STELLETJE ZEIKERDS HIER IN NEDERLAND!!!!quote:
Hans hans wat een overacting.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet gewoon niet zo ZEIKEN over dat KUT WEER. STELLETJE ZEIKERDS HIER IN NEDERLAND!!!!
GODVERDOMME!
KUT WEER!
Anton Heijboer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mickey Newbury?
Oh nee die is al een tijdje dood
Jammer dat er niemand wakker wordt met de Blues, ontbijt met Americana of koffie drinkt met een Soul Ballad. Dan had je geweten dat Johan tegenwoordig groot fan is van Sven Zetterberg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef satecl het volgende:
Voor de echte kenners: Van welke Zweedse artiest is Johan tegenwoordig een groot fan?
Waarom neemt hij niet Wilfred mee ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand wakker wordt met de Blues, ontbijt met Americana of koffie drinkt met een Soul Ballad. Dan had je geweten dat Johan tegenwoordig groot fan is van Sven Zetterberg.
Dat is totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waarom neemt hij niet Wilfred mee ?
Ik weet precies hoe het in elkaar zit en daarom begin ik erover, want je zit hier hypocriet te doen..... Want jij hebt hetzelfde meegemaakt. Minkukel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat jij hierover echt moet ophouden je weet hoe het zit Johan.
ABBA?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef satecl het volgende:
Voor de echte kenners: Van welke Zweedse artiest is Johan tegenwoordig een groot fan?
Dat is de zoon van Van der Gijp ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
hij komt me ergens bekend voor
Zlatan Bauerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef satecl het volgende:
REMINDERquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, om 23:10 op deze verse woensdag zal Johan Derksen als gastpresentator fungeren bij Knevel & van den Brink op NPO1. Hij mag zelfs een vriend meenemen.
Kijken dus!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Deze bigstar zit sinds vanavond ook op Twitter. @Mortaxx_FOK
Wel een paar highlightsquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef alf89 het volgende:
Televizierrinetje gevonden: http://www.dailymotion.com/playlist/x2iztn_VI_Hooligans_winst-televizierring-volledige-uitzending/1#video=xy4ert
Nu de sneeuwuitzending nog graag
'quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een paar highlights
http://www.dailymotion.co(...)tie_fun#.UeciII3IYqI
Volgens mij zijn ze VI afleveringen aan het verwijderen op rtlgemist.nl
http://sdrv.ms/12Ifbk7quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:16 schreef alf89 het volgende:
[..]
'
Eeuwig zonde. Gelukkig hebben we de hoogtepunten nog.
Klasse Johannes_Vermeer! Topgozer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sdrv.ms/12Ifbk7
Werkt dit?
Top!quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sdrv.ms/12Ifbk7
Werkt dit?
En daarvoor Johan bij TDJ.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebber, vanavond Maarten van Rossem als gastpresentator bij KVDB
Ik bewust. Maar ja, dat zijn avonturen die ik het kader van het algemeen niveau in dit topic maar beter niet vertel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe zo af en toe onbewust wel eens mijn broekje uit.
Straks eerst maar eens naar Oost-Europa op vakantie. En ik weet hoe de studentes die Engels spreken daar bij verdienen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik bewust. Maar ja, dat zijn avonturen die ik het kader van het algemeen niveau in dit topic maar beter niet vertel.
Ik veronderstel dat je vakantie tijdig eindigt voor de eerste aflevering?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks eerst maar eens naar Oost-Europa op vakantie. En ik weet hoe de studentes die Engels spreken daar bij verdienen.
Als ik weg ga voor de eerste VI weet ik dat ik de hele vakantie raar doe (nog raarder dan gebruikelijk). Dus nee: ik ga pas weg na 29 juli.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat je vakantie tijdig eindigt voor de eerste aflevering?
iedere avond toch tijdens Knevel en van de Brink?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
toe onbewust wel eens mijn broekje uit.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Derksen maakt ruzie met Marcel Maijer tijdens Tour du Jour.
Klasse ventje!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Derksen maakt ruzie met Marcel Maijer tijdens Tour du Jour.
quote:
Ik vind Johan altijd wel een vermakelijke hork #TeamJohanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:22 schreef Ties02 het volgende:
Beetje onnodig dit van johan
#TeamVacansoleil
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Johan altijd wel een vermakelijke hork #TeamJohan
Dat zou toch geweldig zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:28 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, zou dit het einde van Tour du Jour betekenen?
Het einde voor Marcel Maijerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:28 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, zou dit het einde van Tour du Jour betekenen?
Alsjeblieft niet zeg, liever Koert.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Kan ie weer naar de pijltjesgooi wedstrijden gaan me Koos Stompie
Wat jij er van vindt, is niet rullevant.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:32 schreef Ties02 het volgende:
Als je kinderen gaan darten moet je ze onterven
Zo lang er maar wat te zuipen valtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:22 schreef Ties02 het volgende:
Beetje onnodig dit van johan
#TeamVacansoleil
Bij twijfel altijd #TeamJohan kiezen, dat is toch wel geblekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap er niks van. Garantie? Vacansoleil? Privéredenen? Nou Johan zal wel gelijk hebben.
Follow the leader, noemen ze dat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd #TeamJohan kiezen, dat is toch wel gebleken
ga jij maar lekker pll kijken dan houd ik het wel bij Jessica Albaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik onthoud mij geen slaapTot snel
[ afbeelding ]
Ik begrijp geloof ik wel de marcelmaijerbashquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is deze trouwens
[ afbeelding ]
Done.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb het ge-edit, doe jij alsof je neus bloedt
Werkt Marcel toevallig ook bij hotel Abrona?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is deze trouwens
[ afbeelding ]
Het begin van het einde voor Marcel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is deze trouwens
[ afbeelding ]
Kijk je ook pll?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ga jij maar lekker pll kijken dan houd ik het wel bij Jessica Alba
Dit lijkt wel een zwakbegaafd broertje van Jan Joost van Gangelenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is deze trouwens
[ afbeelding ]
Moeten wij een man die zich voor dit soort praktijken laat lenen ooit nog serieus nemen op journalistiek gebied?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf is deze trouwens
[ afbeelding ]
Ik schaam mij nergens meer voorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan kan ik niet meer als een macho brallen.
Gelukkig ga je midden in het nieuwe seizoen op vakantie. Dan kunnen we spannende afleveringen verwachten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er gebeuren trouwens wel altijd spannende dingen als ik eens een avondje niet kijk, en het heeft vaak te maken met de journalistieke vermogens van de betrokken heren
Ik heb me trouwens gerealiseerd dat ik ook de eerste aflevering van het seizoen net ga missen, maar dat geheel terzijde wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gelukkig ga je midden in het nieuwe seizoen op vakantie. Dan kunnen we spannende afleveringen verwachten.
"Alle schaamte voorbij" is nog nooit meer passend geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens gerealiseerd dat ik ook de eerste aflevering van het seizoen net ga missen, maar dat geheel terzijde wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens gerealiseerd dat ik ook de eerste aflevering van het seizoen net ga missen, maar dat geheel terzijde wat dat betreft.
Hans, ben jij dat? Na 25 jaar mogen je nachtmerries over polletjes wel eens stoppen.quote:
De uitslag van de poll die ik in gedachte heb is meer als een natte droomquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hans, ben jij dat? Na 25 jaar mogen je nachtmerries over polletjes wel eens stoppen.
Dat je royering wordt opgeheven?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitslag van de poll die ik in gedachte heb is meer als een natte droom
En die van jou ingaatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je royering wordt opgeheven?
Dat durf ik wel aan, de meest verstandige users van Fok zitten namelijk hier en niet in KLB.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die van jou ingaat
Een echte bigstar durft zijn lot in handen van het volk te leggen
Weekje taakstraf in het Studio Sport topic had niet misstaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen heb ik het er niet naar gemaakt, en had jij dat wel gedaan met openlijke steun aan de KLB Hooligans. Met royering ben je er zeer licht van afgekomen.
Een diner voor twee in een willekeurig restaurant in Amsterdam met Sjek. Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weekje taakstraf in het Studio Sport topic had niet misstaan.
Ik zit zonder broekje op het bankje wanneer VI begint. Wanneer is dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen heb ik het er niet naar gemaakt, en had jij dat wel gedaan met openlijke steun aan de KLB Hooligans. Met royering ben je er zeer licht van afgekomen.
Kan jij geen topic-pointer regelen waar 29 juli op staat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit zonder broekje op het bankje wanneer VI begint. Wanneer is dit eigenlijk?
Hij weet het wel hoor. Heb 'm tot 2x toe gequoted. 3e krijg ie een knal voor zijn paasei.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij geen topic-pointer regelen waar 29 juli op staat?
Vermits de redactie hier meeleest, is de kans groot dat ze het verzetten nu ze weten dat jij niet kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij geen topic-pointer regelen waar 29 juli op staat?
Ga als de sodemieter een grafiek bijhouden voor de Toto. Anders stuur ik de hond van Piet de Visser op je af.quote:
En het dan met twee kloontjes zelf vragenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eerste lamlul die het nu alsnog vraagt krijgt een koek.
Je moet het leven een beetje interessant maken op je zolderkamer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het dan met twee kloontjes zelf vragen
Vooral die Tieskloon van mij heb ik niks aan, doen alsof ik rechten studeer in Groningen. Ik val door de mand zie ik al.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het dan met twee kloontjes zelf vragen
Iemand had speciaal voor het huwelijk een topic in SHO gemaakt. Misschien kan je dit daar ook delenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:18 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)et-escha-deel-6.html
Hebben jullie dit al gezien? Een huwelijksspecial.
Zoek het lekker uit met je handelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral die Tieskloon van mij heb ik niks aan, doen alsof ik rechten studeer in Groningen. Ik val door de mand zie ik al.
Ja, sorry hoor, dat ik even over Voetbal International inhoudelijke dingen wil praten. Nee, we zullen blijven praten over de klonen van johannes_vermeer, dat is pas relevant.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iemand had speciaal voor het huwelijk een topic in SHO gemaakt. Misschien kan je dit daar ook delen
Zodra het inhoudelijk wordt haakt Mortaxx altijd direct af, opvallend.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, dat ik even over Voetbal International inhoudelijke dingen wil praten. Nee, we zullen blijven praten over de klonen van johannes_vermeer, dat is pas relevant.
Handelsrecht? Oh dat wist ik helemaal niet.quote:
Relevant.. Haha Arno verspreekt zichquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, dat ik even over Voetbal International inhoudelijke dingen wil praten. Nee, we zullen blijven praten over de klonen van johannes_vermeer, dat is pas relevant.
Sorry, mijn VI-woordenboek is nog steeds niet binnen. Maar na deze sluikreclame voor sigaarblogcom, verwacht ik hem snel in de bus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Relevant.. Haha Arno verspreekt zich
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Handelsrecht? Oh dat wist ik helemaal niet.
"Ik kan wel tien prachtige fragmentjes uitkiezen,zonder een gigantisch kutverhaal erbij te vertellen.Slaat echt kant noch wal,als je ook zo lult voordat je gaat neuken.Ligt je vrouwtje al te slapen man."quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaan we leuk zitten doen?
Wanneer komt je volgende hoogtepuntjes rubriek op sigaarblogcom, werd zeer gewaardeerd door het volk zag ik in de comments.
De één vindt je een lul, de ander vindt je een held, zo gaat het met mensen met een mening.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaan we leuk zitten doen?
Wanneer komt je volgende hoogtepuntjes rubriek op sigaarblogcom, werd zeer gewaardeerd door het volk zag ik in de comments.
Daarvoor hoeft hij enkel de sleutel in de voordeur te steken, komt geen woord aan te pasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Ik kan wel tien prachtige fragmentjes uitkiezen,zonder een gigantisch kutverhaal erbij te vertellen.Slaat echt kant noch wal,als je ook zo lult voordat je gaat neuken.Ligt je vrouwtje al te slapen man."
Zit johannes_vermeer daarom zoveel in dit topic, omdat zijn vrouw altijd ligt te snurken?
Oliver zei dat ik het in eigen stijl moest doen en daar voel ik me prettig bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Ik kan wel tien prachtige fragmentjes uitkiezen,zonder een gigantisch kutverhaal erbij te vertellen.Slaat echt kant noch wal,als je ook zo lult voordat je gaat neuken.Ligt je vrouwtje al te slapen man."
Zit johannes_vermeer daarom zoveel in dit topic, omdat zijn vrouw altijd ligt te snurken?
Ik zou mijn hypotethische vrouw in elk geval dit topic niet door laten lezen, met die vuige taal van jullie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft hij enkel de sleutel in de voordeur te steken, komt geen woord aan te pas
Ik vind dat we de vragen én antwoorden voor het volgende Escha interview moeten bedenken. Degene die er met een antwoord het dichtste bij was, krijgt een sigaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oliver zei dat ik het in eigen stijl moest doen en daar voel ik me prettig bij.
10 momentjes kiezen met een miniscule cliché toelichting liet ik aan Escha over.
"Emile is een topgozer! Net als iedereen aan tafel trouwens. We zijn een hechte familie. Behalve als Wilfred en Johan ruzie hebben haha!"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:40 schreef Ties02 het volgende:
Hoe is je relatie met Emile Schelvis?
vind ik wel een mooie vraag
Ja natuurlijk. Het is dan erg leuk en gezellig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of er achter de schermen wel eens een bunga feestje is.
"haha"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het is dan erg leuk en gezellig.
Ik was Escha tijdens vragenronde 3, wanneer jij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, straks gaat het nog opvallen dat Oliver stiekem al maanden met ons mailt in plaats van Escha.
Ik tijdens "Oliver's adhesiebetuiging #2". Prachtig hoor, zijn gedichten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was Escha tijdens vragenronde 3, wanneer jij?
Een vermelding op de FOK!-frontpage lijkt me wel de ultieme bekroning.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
Op zich wel een goed idee. Zelf interviews verzinnen. Als die op een gerespecteerd medium als sigaarsnor komen pikken de msm Dit in notime op
EK-hit: Wilfred Genee en Johan Derksen - Bert van Oranjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben al wel eens genoemd tijdens een weblogartikel, maar iedereen moet onder aan de ladder beginnen natuurlijk.
Nu kan ik met een goed gevoel naar bed. Voor eeuwig wellicht. Mijn leven was volmaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
EK-hit: Wilfred Genee en Johan Derksen - Bert van Oranje
Kijk eens aan, hier was je slechts een bron maar dan een jaar later helemaal opgewerkt tot leverancier van creatieve content:
Steuntje in de rug
Dorpsidiootquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan ik met een goed gevoel naar bed. Voor eeuwig wellicht. Mijn leven was volmaakt
Hopelijk zit Maijer dan ook in de show.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
VERS VAN DE PERS
Woensdag weer een topshow Knevel en van den Brink met JOHAN DERKSEN
Gelukkig heeft VI een presentator die niet voor geld overstapt, anders had RTL een groot probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)aan-met-voetbal.html
Tom "Egberts" heeft harde woorden voor VI.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft VI een presentator die niet voor geld overstapt, anders had RTL een groot probleem.
Bazenfragment.quote:
Aanstaande woensdag al een nieuwe VIquote:Op maandag 22 juli 2013 09:17 schreef Celeritas het volgende:
Nou wil ik het weten ook. 29 juli? Is het echt?
http://www.totaaltv.nl/ni(...)ntie-van-fox-nl.htmlquote:VOETBAL INTERNATIONAL STUDIO VOETBAL KRIJGT CONCURRENTIE VAN FOX NL
Het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International krijgt vanaf volgende maand concurrentie van een soortgelijk programma dat op de nieuwe tv-zender FOX NL wordt uitgezonden.
Voetbal International is één van de best bekeken programma’s van RTL 7. Naast presentator Wilfred Genee zijn René van der Gijp en Johan Derksen vaste tafelgasten. Ook oud-voetballers Hans Kraay jr. en Jan Boskamp schuiven regelmatig bij dit trio als tafelgasten aan. Hoewel Fox International Channels officieel de komst van open net-zender FOX NL niet heeft bevestigd, weet vriend en vijand dat medio augustus Nederland een nieuwe tv-zender rijker is. In het gebouw van Endemol in Amsterdam is de bouw van de studio’s volgens ingewijden in volle gang.
FOX WILDE OOK TOM EGBERS
Naast Toine van Peperstraten wilde FOX ook Tom Egbers bij de NOS wegkapen. Dat zegt de sportpresentator in De Telegraaf. Egbers houdt de deur voor een toekomstig vertrek naar FOX wel op een kier en zegt dat beide partijen hebben besloten dat het nu geen goed moment voor een vertrek naar FOX is. Wel is volgens Egbers de kans groot dat Voetbal International op maandagavond concurrentie van FOX NL krijgt. Verder ziet de sportpresentator nog hoop dat de samenvattingen van de eredivisie ook na het komende voetbalseizoen bij de NOS te zien blijven. De kans daarop is echter klein. FOX NL lijkt de komende maanden de tv-zender klaar te stomen om aan alle door de politiek gestelde eisen voor het uitzenden van de samenvattingen van het eredivisie-voetbal te kunnen voldoen. De mediawet stelt dat deze samenvattingen op een open net met een grote landelijke dekking uitgezonden moeten worden.
http://www.duic.nl/sport/47019/na-73-jaar-valt-doek-voor-vv-ruc/quote:Na 73 jaar valt doek voor VV RUC
VV RUC uit Lunetten is niet meer. Afgelopen maand heeft de vereniging het besluit tot opheffing genomen omdat er geen financiële draagkracht meer was om de club draaiende te houden. Hiermee komt een eind aan het bestaan van de 73-jarige club.
Momenteel lopen er onderhandelingen om de eigendommen van de club (gebouwen en kleedkamers) te verkopen aan de Gemeente Utrecht, die het eerste recht van koop heeft. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal de vereniging genoodzaakt zijn om de gebouwen zelf te verkopen aan een sportvereniging die interesse heeft om zich op het Sportpark Lunetten te vestigen.
Verkoop
De club heeft onder meer in de verkoop: een (volledig ingerichte) kantine, kleedkamers en een verlichtingsinstallatie op het kunstgrasveld. De door de Algemene Ledenvergadering ingestelde vereffeningscommissie zal ervoor zorgen om een en ander netjes en soepel af te wikkelen. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij VSU.
Kim Holland
Eerder dit jaar kwam de club nog op opvallende wijze in het nieuws. Niemand minder dan Kim Holland ging het tweede team van de club sponsoren. De pornoster kwam destijds zelf langs om shirtjes en trainingspakken en sjaaltjes langs te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nog 1 week en dan is het 29 juli!Vroeger hadden we er maar één die grappig wilde doen, nu hebben we er twee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt zeker mijn zus achter de piano. Die lacht ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we er maar één die grappig wilde doen, nu hebben we er twee!
Sophie heeft nog nooit om jou moeten lachen!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker mijn zus achter de piano. Die lacht ook.
Maandag gewoon weer vanaf de redactie, tenminste als niet alles is afgegrendeld en zo, maar we gaan er vanuit dat het goed zit.quote:
De beste CD van de afgelopen jaren, zelfs Genee laat zijn gevoelige kant zien.quote:
Als je nu iedere uitzending het grapje gaat maken over hacken dan mag dat hoor maar dan kan het zijn dat je een keer een voortand mist.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maandag gewoon weer vanaf de redactie, tenminste als niet alles is afgegrendeld en zo, maar we gaan er vanuit dat het goed zit.
Maandag gewoon weer vanaf de redactie Voetbal HAHAHAHAHAHA Voetbal Insite!
Wist je trouwens dat Marco van Basten in dit slot getrouwd is?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je nu iedere uitzending het grapje gaat maken over hacken dan mag dat hoor maar dan kan het zijn dat je een keer een voortand mist.
Misschien kan jij er je volgende huwelijk ook inquote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Marco van Basten in dit slot getrouwd is?
Dat zou heel goed kunnen, ik loop er immers nog eentje achter op jou!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien kan jij er je volgende huwelijk ook in
Ja mij haal jij niet meer inquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik loop er immers nog eentje achter op jou!
moet altijd een beetje huilen als ik Ome Jan hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De beste CD van de afgelopen jaren, zelfs Genee laat zijn gevoelige kant zien.
En dat te bedenken dat het helemaal niet op Jan Boskamp slaat. Het gaat hier namelijk om een suppoost en niet om een oud-voetballer, en bovendien... nee dat was het.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet altijd een beetje huilen als ik Ome Jan hoor
dat was het?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dat te bedenken dat het helemaal niet op Jan Boskamp slaat. Het gaat hier namelijk om een suppoost en niet om een oud-voetballer, en bovendien... nee dat was het.
Ik probeerde meer dingen te verzinnen waarom dit lied niet over Jan Boskamp zou gaan, maar er was er maar één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit welk programma komt deze quote?
ja hallo ik heb geen 20-koppige redactie zoals jij Johanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral letterlijk de comment kopiéren
Dit is pas een geil nummertjequote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja hallo ik heb geen 20-koppige redactie zoals jij Johan
hij is klaar met ziekenhuisjes en schooltjes bouwentwitter:VI_nl twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:45:22BREKEND - Guus Hiddink stapt op bij FC Anzhi. René Meulensteen neemt zijn taken voorlopig over. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |