SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Soms heb ik ze.. Met vlagen.. Helaas is het veelal windstil :$quote:
Ja, je lag ook al niet in de bosjesquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms heb ik ze.. Met vlagen.. Helaas is het veelal windstil :$
[..]
Ja, je lag ook al niet in de bosjes
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms heb ik ze.. Met vlagen.. Helaas is het veelal windstil :$
[..]
Ja, je lag ook al niet in de bosjes
Blowenquote:
Ik ben een beetje leeggezogen op een non-seksuele manier, dus jaquote:
jij dadelijk ookquote:
Meh, zwaar levenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een beetje leeggezogen op een non-seksuele manier, dus ja
Daarom gewoon yolo juweetzzzzquote:
Nog wel.. Drank is nou niet echt zo'n succes voor je kortetermijngeheugenquote:
Ach, dat weet je dan toch niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog wel.. Drank is nou niet echt zo'n succes voor je kortetermijngeheugen
Waar hadden we t over?quote:
Ik heb even geen energie om te neukuh, maar als iemand zich nou aanbiedt, ga ik wel als een zeester met m'n beentjes gespreid liggenquote:
discriminatiequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb even geen energie om te neukuh, maar als iemand zich nou aanbiedt, ga ik wel als een zeester met m'n beentjes gespreid liggen(female only, uiteraard)
Nou de aanbiedingen stromen over in uwer DMquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb even geen energie om te neukuh, maar als iemand zich nou aanbiedt, ga ik wel als een zeester met m'n beentjes gespreid liggen(female only, uiteraard)
Als je maar kan genieten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou de aanbiedingen stromen over in uwer DM
Valt tegen.. Is er wat mis met mijn pussyjuice ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zo niet dan bied ik me wel even aan hoor
Dat weet ik toch heul nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
"KAN'K RAPPORTERUH.. RAPPORTERUH JAH"
[..]
[..]
Valt tegen.. Is er wat mis met mijn pussyjuice ofzo?HE?!! GODNONDEJU
Even onderwerpen aan een smaaktest, momentquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet
GA LIGGEN DAN
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even onderwerpen aan een smaaktest, moment
FUCK YEAHHHH IT'S MY PARTY AND I STARFISH IF I WANT TO :$
[ afbeelding ]
quote:
Eeeeeeeeeeeeeven aan m'n tietjes zitten LALALALALA :$quote:
Laat mij maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeven aan m'n tietjes zitten LALALALALA :$
*zeester*quote:
Ok, hier gaat het dus fout ehquote:
Wat vervelend zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, hier gaat het dus fout ehNu weet ik waarom ik geen dm's krijg
Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
Ik ook vast.. In de hoop dat ik even de kans krijg om morgen enigszins bij te komen.. Daaag vinnehDaaaag iedereen die lurkt
![]()
Koop het en je weet het ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Macrador het volgende:
Enig idee hoe zo een vibrerende ring van durex voelt voor de man (voor de vrouw vast wel fijn) en hoe lang dat meegaat?
Ook niet echt de moeite dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koop het en je weet het ?
google en je weet het
http://www.durexplay.nl/producten/vibrations-toy/
20 minuten dus
Mja tis maar wat je de moeite vindquote:
True, maar als je van te voren al weet dat dat ding het maximaal 20minuten uithoudt, sta je ook nogeens onder tijdsdrukquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja tis maar wat je de moeite vind
Ahjoh met 20 minuten ben je toch zo klaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
True, maar als je van te voren al weet dat dat ding het maximaal 20minuten uithoudt, sta je ook nogeens onder tijdsdruk
opzich wel prima, niet heel bijzonderquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Macrador het volgende:
Enig idee hoe zo een vibrerende ring van durex voelt voor de man (voor de vrouw vast wel fijn) en hoe lang dat meegaat?
Nog 5 dagen werken en dan verkansiequote:Op donderdag 11 juli 2013 08:41 schreef rival het volgende:
Goodmorning
nog ff een paar uurtjes bikkelen en het is weer weekend
VAKANSIEquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog 5 dagen werken en dan verkansie
Werk is wel verdeeld over 2 weekjes
ik pas in septemberquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog 5 dagen werken en dan verkansie
Werk is wel verdeeld over 2 weekjes
Tattoosquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef Myraela het volgende:
Alleen ga ik niets op mijn bovenarm laten zetten, ik neem een kousenband.Misschien met een mes/pistool erin.
Ik zag laatst een redelijk alto meisje in de kroeg, met een paar tattoo's en ik dacht echt: DAMNquote:
en toen ging je zo van... hey alto... ik ben aldoquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zag laatst een redelijk alto meisje in de kroeg, met een paar tattoo's en ik dacht echt: DAMN![]()
daarna weinig mooie tattoos gezien, maargoed
Wel mee gezoend jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
en toen ging je zo van... hey alto... ik ben aldo
Als ik het lef had zat mijn hele arm al onder!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik laat na mijn opname ook een tattoo zetten
Ik weet al welke
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik laat na mijn opname ook een tattoo zetten
Ik weet al welke
kan je toch net zo goed je uniform aanhoudenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit op mijn rechterschouder
[ afbeelding ]
, Nederlands vlaggetje op mijn linkerschouder
en Deze rangonderscheidingstekens op mijn bovenschouders
[ afbeelding ]
mag ik mijn handen ook niet aan brandenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ze was geen 16 deze keermaar 20
Dat is een beetje warm als het heet is ;Pquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
kan je toch net zo goed je uniform aanhouden
ik wel, gelukkigquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
mag ik mijn handen ook niet aan branden
warmquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een beetje warm als het heet is ;P
waarom niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wel, gelukkig
heb zelfs haar nummer, en wappen gewoonMaarja, wordt toch niets
![]()
je kan met het wappen toch vragen richting een date..... Aldo wat is dit nou?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het bij mij nooit verder komt dan wappen
weet ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
je kan met het wappen toch vragen richting een date..... Aldo wat is dit nou?
Ga dan ook niet zo vaak van huis, nep FOK!kerquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ikMaarja nu gaat er weer een maand overheen omdat ik niet in Rotterdam ben, en dan bloedt het dood, as usual
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zo vaak van huis, nep FOK!ker
een maandje moet je dat toch wel warm kunnen houdenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ikMaarja nu gaat er weer een maand overheen omdat ik niet in Rotterdam ben, en dan bloedt het dood, as usual
Neequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
een maandje moet je dat toch wel warm kunnen houden
Nou ik word niet echt vrolijk van de prijzen (ook last minute niet)quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik pas in september
Ga je ook echt op vakantie?
misschien via booking.com of zo'n soort site alleen een hotel boeken. en er dan zelf heenrijden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik word niet echt vrolijk van de prijzen (ook last minute niet)
Ik wil terug naar Duitsland
Dankjequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
En nu ga ik weg![]()
fijne dag iedereen
een hotel met kinderenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
misschien via booking.com of zo'n soort site alleen een hotel boeken. en er dan zelf heenrijden?
laat cryo het doen, wij kunnen beter mikken!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hotel met kinderen
ik zit op vakantieveilingen maar ik pis er steeds naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
laat cryo het doen, wij kunnen beter mikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ben even aan het kijken op booking.com
Tja, vrouwen kunnen niet goed richtenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hotel met kinderen
ik zit op vakantieveilingen maar ik pis er steeds naast
en natuurlijk die van de reclame.... trivago?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben even aan het kijken op booking.com
misschien iets waar je al eerder bent geweest waar het erg tof was, dat je op hun eigen site iets lastminute kan boeken en dan op eigen gelegenheid erheen....quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
Lastig hotel zoeken met meerdere personen
Ja dat was een vakantiepark ... dan mag je voor een weekje even een halve maandsalaris gaan neertellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
misschien iets waar je al eerder bent geweest waar het erg tof was, dat je op hun eigen site iets lastminute kan boeken en dan op eigen gelegenheid erheen....
leuke camping zoeken danquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was een vakantiepark ... dan mag je voor een weekje even een halve maandsalaris gaan neertellen![]()
maar een hotel wordt het niet![]()
Te duur
Ja er stonden op vakantieveilingen genoegquote:
iets van een stacaravan oid misschien?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja er stonden op vakantieveilingen genoeg
Moet wel zo'n complete tent zijn met inrichting want ik heb geen tent
camperen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
iets van een stacaravan oid misschien?
en heb je al gekeken naar bungalowparken hier?
Ik zou niet eens meer weten waar mijn MAVO diploma ligtquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
Gosh, waarom willen ze nou weer een kopie van mijn diploma hebben. Dat is alweer zolang geleden.
Als ik de mijne niet kan vinden dan kan ik altijd nog de cijferlijst downloaden van DUO. Dan moeten ze daarmee maar genoegen nemen. Hell, ik heb 3 jaar een hbo gedaan. Voor een mbo hoef je alleen maar je overgang te hebben van 4 naar 5 havo, niet eens je diploma te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten waar mijn MAVO diploma ligt
Dat ben ik dus totaal nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alle diploma's in een map zitten
Ik ben organisatorisch
Ook voor oude diplomas op te vragen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de mijne niet kan vinden dan kan ik altijd nog de cijferlijst downloaden van DUO. Dan moeten ze daarmee maar genoegen nemen. Hell, ik heb 3 jaar een hbo gedaan. Voor een mbo hoef je alleen maar je overgang te hebben van 4 naar 5 havo, niet eens je diploma te halen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook voor oude diplomas op te vragen?
leuk... waar gaan we heen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
vakantie gewonnen
plek voor 10 personen dus er kan zo nog een gezin bij!!!!
Bij DUO, oude cijferlijsten en diplomas opvragen uit 1991.quote:
Ik heb ook alles netjes in een mapquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alle diploma's in een map zitten
Ik ben organisatorisch
Zal wel niet, in die tijd hadden ze nog geen internet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij DUO, oude cijferlijsten en diplomas opvragen uit 1991.
Denk dat de mijne nog ergens bij mijn ex-vrouw is in Brazilië
KUT!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal wel niet, in die tijd hadden ze nog geen internet.
Camping, zo'n stacaravan... simpel.. en voor de jongens genoeg te doenquote:
Serieus maar 20 minuten? Herp a freaking derp durex.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koop het en je weet het ?
google en je weet het
http://www.durexplay.nl/producten/vibrations-toy/
20 minuten dus
hmmmm, dat is wel iets voor mijn vriendin, die vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
Hier nog mensen die dure smaak kunnen veroorloven? V&A / [TK] Chanel mantelpakje
Like 1500 euro. Hoewel Chanel vind ik het dat niet waard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, dat is wel iets voor mijn vriendin, die vind dat wel leuk.
Dat heb ik alleen bij de H&M waar ze alles te groot maken.quote:
Ach, dat geld hebben we wel, helaas is het niet haar maatquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Like 1500 euro. Hoewel Chanel vind ik het dat niet waard.
hoef je je daar niemeer druk om te maken iigquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Camping, zo'n stacaravan... simpel.. en voor de jongens genoeg te doen
Moet het wel mooi weer worden natuurlijk
Zou je het doen als het haar maat was?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, dat geld hebben we wel, helaas is het niet haar maat
heel langquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe zoet kun je zijn met papieren vliegtuigjes
Komt helemaal goed...quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
hoef je je daar niemeer druk om te maken iig
Absoluutquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je het doen als het haar maat was?
Zou je het echt voor haar kopenquote:
Dat is wel kort door de bocht. Ik ben niet van de hele grote merken maar er zit wel kwalitatief verschil tussen een Zeeman tshirt en een tshirt van COS om maar wat te zeggen.quote:
Ja natuurlijk, maar de prijs is wel belachelijk tegenover het kwaliteitverschil.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Ik ben niet van de hele grote merken maar er zit wel kwalitatief verschil tussen een Zeeman tshirt en een tshirt van COS om maar wat te zeggen.
Waarom niet? Als zij zich er blij mee voeltquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je het echt voor haar kopenshit hee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En dat is niet koft door de bocht?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Ik ben niet van de hele grote merken maar er zit wel kwalitatief verschil tussen een Zeeman tshirt en een tshirt van COS om maar wat te zeggen.
Ja dat klopt. Daarom goede vintage cq designer boetiekjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar de prijs is wel belachelijk tegenover het kwaliteitverschil.
Je betaalt ook voor de naam.
1500 is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo is wat ik zeg kort door de bocht? Je ziet het gewoon en je merkt het. En het voelt anders aan je lichaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is niet koft door de bocht?
ik zou zo'n duur stukkie stof niet eens durven dragen man .... je zou maar even koffie morsen of iets anders...
Oh dan moet je ook niet meer zeuren over de witte trouwjurk die ze wilquote:
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
1500 is gewoon belachelijk.
de beste kwaliteit hoeft niet zoveel te kosten... nee, kan niet zoveel kosten. its all in the name.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom niet? Als zij zich er blij mee voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Het is het een of het ander schatquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan moet je ook niet meer zeuren over de witte trouwjurk die ze wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |