Die comment van @tommieAH refereert aan mij, omdat ik gevraagd ben om chef te worden als BIJbaantje. Maar dat al oud nieuws, dus doe maar niet tommiequote:Op maandag 22 juli 2013 19:37 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik ben van plan arts te worden, niet te leven voor de AH.
Welcome to the internet, where you don't decide what other people say.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Die comment van @tommieah refereert aan mij, omdat ik gevraagd ben om chef te worden als BIJbaantje. Maar die grap is al oud, dus doe maar niet tommie, thanks.
Haha, gelukkig niet, zou niks aan zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 20:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welcome to the internet, where you don't decide what other people say.
En hoe bevalt het er?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet, zou niks aan zijn
Zit nu in het buitenland voor school, ik begin volgende week. Ik zal dan ook een update gevenquote:
In het Jumbo-topic natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zit nu in het buitenland voor school, ik begin volgende week. Ik zal dan ook een update geven![]()
.
Ik motiveerde die jongen gewoon! Wie weet is die binnenkort wel SM!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Die comment van @tommieAH refereert aan mij, omdat ik gevraagd ben om chef te worden als BIJbaantje. Maar dat al oud nieuws, dus doe maar niet tommie, thanks.
Ja het is dan ook een beetje stil in de winkels...quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef mujentas het volgende:
We gaan een beetje richting het Jumbo topic qua activiteit
Elektronische Aflever Bonquote:Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef Questionmarks het volgende:
Waar staat eigenlijk 'EAB' voor? Weet wel wat er in staat, maar wat het betekent...
Dat in tegenstelling tot de Jumbo, waar je bepaalde afleverstromen nog steeds handmatig in moet boeken.quote:
Doen we bij Albert.nl ook. Werkt heerlijk. Ruim een procent van je EAB klopt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de Jumbo, waar je bepaalde afleverstromen nog steeds handmatig in moet boeken.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Gezicht het volgende:
Toenstraks tijdens het laden door mijn onoplettendheid een halve rolly lege fusten vanaf de laadklep bovenop een collega laten vallen. Gelukkig had ze niks, maar ik voel me wel schuldig.
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Gezicht het volgende:
Toenstraks tijdens het laden door mijn onoplettendheid een halve rolly lege fusten vanaf de laadklep bovenop een collega laten vallen. Gelukkig had ze niks, maar ik voel me wel schuldig.
Gelukkig waren het lege fusten ipv bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Gezicht het volgende:
Onze losplaats loopt iets af, waardoor het nog wel eens kan gebeuren dat hoge rolly's net kantelen. Normaal gesproken houden we die dan ook in de gaten als de klep omhooggaat. Ikquote:
Ah, in die zin. In dat geval is het ook gedeeltelijk haar schuld, het is niet verstandig om zo dicht bij een laden/lossende-vrachtwagen langs te lopen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Onze losplaats loopt iets af, waardoor het nog wel eens kan gebeuren dat hoge rolly's net kantelen. Normaal gesproken houden we die dan ook in de gaten als de klep omhooggaat. Ik
was echter wat aan't ouwehoeren met een andere collega, en net op het moment dat die kratten omvielen kwam het slachtoffer om het hoekje van de magazijnpoort en kreeg dus de volle lading.![]()
Als de vrachtwagen langs het magazijnpoortje staat, heeft ze weinig keus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, in die zin. In dat geval is het ook gedeeltelijk haar schuld, het is niet verstandig om zo dicht bij een laden/lossende-vrachtwagen langs te lopen natuurlijk.
Maar het blijft lullig. Gelukkig heeft ze niets.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:
Hallo medewerkers van een supermarkt.
Ik heb een vraagje voor de leidinggevenden van een vulploeg (of als je iets weet). Waar zij alllemaal naar kijken m.b.t. iemand opleiden tot vulploegleider. Speelt leeftijd een grote rol? En kunde ook? Of is het meer het charisma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |