Als de vrachtwagen langs het magazijnpoortje staat, heeft ze weinig keus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, in die zin. In dat geval is het ook gedeeltelijk haar schuld, het is niet verstandig om zo dicht bij een laden/lossende-vrachtwagen langs te lopen natuurlijk.
Maar het blijft lullig. Gelukkig heeft ze niets.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:
Hallo medewerkers van een supermarkt.
Ik heb een vraagje voor de leidinggevenden van een vulploeg (of als je iets weet). Waar zij alllemaal naar kijken m.b.t. iemand opleiden tot vulploegleider. Speelt leeftijd een grote rol? En kunde ook? Of is het meer het charisma?
Het is vooral kunde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef danzazlol het volgende:
Hallo medewerkers van een supermarkt.
Ik heb een vraagje voor de leidinggevenden van een vulploeg (of als je iets weet). Waar zij alllemaal naar kijken m.b.t. iemand opleiden tot vulploegleider. Speelt leeftijd een grote rol? En kunde ook? Of is het meer het charisma?
Winkelbeeld gaat er op die manier hard op achteruit, maar het is wel een stuk handiger en tijdbesparend qua FIFO vullen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:36 schreef Questionmarks het volgende:
Winkels met 8+ meter aan chips gaan in dozen presenteren bij de hardlopers.... Wat vinden jullie hiervan? Geen kans van slagen, als ik heel eerlijk ben.
@ikbenschipper; dit heb jij vast ook gelezen?!?.
Dan zit dadelijk de vulnorm op 100 coli per uur ofzo haha.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Winkelbeeld gaat er op die manier hard op achteruit, maar het is wel een stuk handiger en tijdbesparend qua FIFO vullen.
SRP? Vind het zelf niet echt op de Aldi lijken nog, bij ons moet je misschien 1/10 van de spullen SRP-vullen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan zit dadelijk de vulnorm op 100 coli per uur ofzo haha.
Heb je al veel gemerkt dat het sneller gaat met de "aldi" presentatie? (wat was de officiële naam daar ook al weer voor?)
Zelfde hier. Alleen bij het bouwen van actiekoppen met bijv. wijn of chips scheelt het wel wat tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
SRP? Vind het zelf niet echt op de Aldi lijken nog, bij ons moet je misschien 1/10 van de spullen SRP-vullen.
Als je een WWM-filiaal bent dat wens ik je veel succes om dit voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Ga dat bij ons ook maar eens voorstellen. Ziet er niet uit.
Hij werkt bij de franchiser die zijn medewerkers geen drinken bij het avondeten gunt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je een WWM-filiaal bent dat wens ik je veel succes om dit voor elkaar te krijgen
Iets met spijkers en koppenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij werkt bij de franchiser die zijn medewerkers geen drinken bij het avondeten gunt.
Hopelijk hebben we maar 7 meter.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef Questionmarks het volgende:
Volgens mij wel, tenzij je 7 meter aan chips hebt.
FIFO op chips? Alles wat je bij ons vandaag vol gooit is morgen weer leeg, op AH Excellent, Kettle en tyrells na.quote:en tijdbesparend qua FIFO vullen.
Oja, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij werkt bij de franchiser die zijn medewerkers geen drinken bij het avondeten gunt.
Nee had het nog niet vernomen (gelukkig hebben wij slechts 6 meter chipsquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:36 schreef Questionmarks het volgende:
Winkels met 8+ meter aan chips gaan in dozen presenteren bij de hardlopers.... Wat vinden jullie hiervan? Geen kans van slagen, als ik heel eerlijk ben.
@ikbenschipper; dit heb jij vast ook gelezen?!?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |