Regel ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Misschien kan iemand ze meenemen de 21ste
I wish....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Ja het is jouw schuld! Jouw meisjes zijn gewoon té leuk en nu wil ik de rest ook zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil heel graag bij jou op bezoek komen Gulara. Maar ja....
LOL, dan zit jij daar en Gulara is hier gezellig met ons aan het meeten....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.
60!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoeveel broodjes zal ik smeren eigenlijk?
wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja check, lime groenmet tafeltje... (Die laatste moet ik nog wel even lokaliseren )
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Stuk of twintig anders ook goed? Volgens mij is er zoveel dat t niet eens op komt
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik kan anders wel echte Betuwse kersen meenemen?
Danic, weet je al wat meer? Wel lekker laat zeg. Stomme werkgever.
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken idd![]()
Of we zijn allemaal FOK!autisten en zitten echt alleen maar te eten, want dan hoef je niet te socializen.
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeien![]()
Ik vond het laatst serieus heel handig op een verjaardag van een vriendin waar ik bijna niemand ken. Lekker met Saartje gefreuteld en daarnaast was Saartje een mooie gespreksopener voor veel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |