Regel ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Misschien kan iemand ze meenemen de 21ste
I wish....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Ja het is jouw schuld! Jouw meisjes zijn gewoon té leuk en nu wil ik de rest ook zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil heel graag bij jou op bezoek komen Gulara. Maar ja....
LOL, dan zit jij daar en Gulara is hier gezellig met ons aan het meeten....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.
60!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoeveel broodjes zal ik smeren eigenlijk?
wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja check, lime groenmet tafeltje... (Die laatste moet ik nog wel even lokaliseren )
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Stuk of twintig anders ook goed? Volgens mij is er zoveel dat t niet eens op komt
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik kan anders wel echte Betuwse kersen meenemen?
Danic, weet je al wat meer? Wel lekker laat zeg. Stomme werkgever.
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken idd![]()
Of we zijn allemaal FOK!autisten en zitten echt alleen maar te eten, want dan hoef je niet te socializen.
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeien![]()
Ik vond het laatst serieus heel handig op een verjaardag van een vriendin waar ik bijna niemand ken. Lekker met Saartje gefreuteld en daarnaast was Saartje een mooie gespreksopener voor veel mensen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.
Ben ik helemaal met je eens. De oorzaak nu is dat het maximum aan vrij personeel al bereikt is. Omdat mijn vriend nu ook nog vrij wil kan dit alleen als de planning het toelaat. Dus het moet niet te druk zijn. Schijnbaar weten ze dat pas kort van tevoren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
WTF? Zo kan je toch niet net e personeel omgaan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef bellelena het volgende:
Zeg net tegen mijn lief 'de meet&greet is al volgende week!', zegt ie 'Oh dan mag ik me wel eens gaan scheren'
Dat moet ff in een nieuw topic. Ik kan niks meer aanpassen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Shandaly het volgende:
Haha! Niet echt iets om de blits mee te maken, maar inderdaad wel handig!
Noteer maar achter mijn naam dan: vuilniszakken
Handkolf mee, baby ff bij iemand parkeren en ff kolven?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit een beetje te dubben hoe ik het zal doen met kolven. Anders kan ik maar max 2 uur blijven (kolven, half uur rijden, twee uur daar, half uur terug)... Kolf maar meenemen en enkelzijdig kolven zodat ik een hand vrij houd ofzo... Gedoe
Een uddercover..quote:Op maandag 15 juli 2013 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja m'n kolf heeft een accu goddank, dus ik zal ter plekke wel ff de melkkoe moeten spelen idd. Echt wel een nadeel hoor bij fulltime kolven, ff een middagje de stad in gaat gewoon niet. Max 3 uur van huis.
Neem wel ff een grote hydrofiel mee, zodat niet de hele omgeving hoeft mee te genieten.
van het geluid krijg ik misschien wel een tsrquote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hydrofielen van ca. 1 bij 1 en als ik die onder de schouderbandjes van m'n bh frutsel, hebben ze ongeveer hetzelfde effect
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
van het geluid krijg ik misschien wel een tsr
20 krijsende baby's bij elkaar doen dat wel voor je, no worries!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik maak de koegeluiden er wel bij, no worries.
Ik krijg mijn huidige lijf in een slechts zeer beperkt deel van mijn kledingcollectie gepropt Ik typte eerst "in een zeer beperkt deel van mijn kledingKAST", toen visualiseerde ik me dat en bedacht me dat het gelukkig nog niet zó erg isquote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Kyara het volgende:
Wat jammer Enf! Maar wel goed om even voor jezelf te kiezen, jezelf voorbij lopen daar heeft niemand wat aan.
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ook van jou, Mango! (je hebt gelijk hoor)
Jammer Enf! Had jou en M graag ontmoet. Maar als je gezondheid je in de weg staat begrijp ik heel goed dat je die beslissing maakt.
Coco goes Vicky Pollard!![]()
Ow en uhm, ben ik de enige die helemaal niet zenuwachtig is? Begin me door jullie bijna af te vragen of ik dat zou moeten zijn!
Ze is vast helemaal afgeleid door de 18 andere baby'squote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepen. Daarnaast is E. zo mopperig de laatste tijd dat ik ook ga denken: 'straks vinden ze m'n kind stom'! Etc. etc. Ik ben eigenlijk gewoon heel onzeker...
fierce hè!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ze is vast helemaal afgeleid door de 18 andere baby's
En Mango een broek: edgy!
Ja sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, voor de gelegenheid even een legging eronder?
Dat heb ik ook.. Brrr, grote groepen... Ik ben meer een kat-uit-de-boom-kijk-typequote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit echt op m'n best in grote groepen. Daarnaast is E. zo mopperig de laatste tijd dat ik ook ga denken: 'straks vinden ze m'n kind stom'! Etc. etc. Ik ben eigenlijk gewoon heel onzeker...
nopequote:Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef Mineola het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige muts die over een outfit nadenkt van tevoren!
Ik vind het leuk en niet leuk om zonder baby te komen, enerzijds wil ik m dolgraag showen en voelt het kaal op een babymeet zonder kind te zijn, maar tegelijkertijd kan ik me focussen op jullie allemaal en net zo lang blijven als ik wil als hij thuis is.
Kind is overigens geëxplodeerd met pokken, slaapt dramatisch 's nachts en wij dus ook, en huilt zolang je niet met hem rondloopt. Hoera...! Ik hoop nog steeds dat hij beter is zondag, kan er niks over zeggen.
Wel even de vraag: heeft er iemand bezwaar als ik een jongetje met ingedroogde waterpokken zou meenemen? eerlijk zeggen! Dan laat ik m namelijk thuis. Kan me voorstellen dat je niet op zo'n herinnering aan de meet zit te wachten. In principe is het ingedroogd niet meer besmettelijk volgens het RIVM.
Wij laten het van zondag afhangen, we moeten uit den oever komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef As1981 het volgende:
Ook hier geen bezwaar.
Weet je al of jij en de meiden komen met Bram tico?
Herkenbaar. Alles!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. Brrr, grote groepen... Ik ben meer een kat-uit-de-boom-kijk-type![]()
plus dat ik vaak iemand niet kan verstaan als er veel mensen door elkaar heen praten... (Op feestjes/verjaardagen/ in t cafe) heel irritant, want dan lijkt t of ik dr niet wil zijn, terwijl ik mensen gewoon niet hoor en geen zin heb om elke keer te vragen 'sorry, wat zeg je?'
En zit al zolang in mn eentje met baby thuis dat de sociale skills die ik had hard achteruit zijn gegaan, alvast sorry he
Haha ja iddquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik krijg mijn huidige lijf in een slechts zeer beperkt deel van mijn kledingcollectie gepropt Ik typte eerst "in een zeer beperkt deel van mijn kledingKAST", toen visualiseerde ik me dat en bedacht me dat het gelukkig nog niet zó erg is![]()
.
Het wordt een lange rok met topje (hippie) of mijn favo slobberbroek/baggyjeans met topje (white trash).
Enf, wat ontzettend jammer. Maar ik weet hoe het is, dus lekker voor jezelf kiezen hoor!
En anders even onder voorbehoud nog? Dat doe ik altijd tijdens slechtere perioden, dan leg ik me nergens helemaal voor vast, alles is onder voorbehoud. Vind ik zelf een stuk fijner, want dan kan ik tot op het laatste moment beslissen hoe & wat.
Das niet waar!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
quote:
nog meer? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
Ik zal stiekem voor je filmen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..
Dan kom ik naakt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?
GRAAG!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Soms is het leven zo simpel
KJ, het aanbod om te filmen geldt nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |