Niet iedereen is zo getalenteerd als jij met cakes, taart en koek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, n00bz.
Dit is echt een van de makkelijkste caken ooit. Ja je moet even alle ingredienten bij elkaar rapen maar that's it. Het maken van de cake is 10 minuten of zo.
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik klaar je wel met koken, dus kom niet stoer doen.
Cake zonder suiker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
De echte truc is om iets lekkers te bakken zonder bergen suiker.
Wij, broeder, zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chef
Oke afgesproken. Niet huilen als ik win.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
K.O.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Iedereen vindt dat van zijn/haar eigen moeder, dus dat is niet bepaald objectief.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.
Liefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
Dankjewel. Vandaag was een hele moeilijk dag voor mij. Ben blij als ik zo mag eten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
mag ik dan proevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef dotKoen het volgende:
Zorgen jullie dat opa's en oma's wel gewoon de nodige medicijnen blijven gebruiken? Altijd jammer om Ramadanslachtoffers te moeten opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |