abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128832750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jammer dat je het allemaal zo opvat. Ik vind het wel interessant hoe snel je een oordeel over me klaar hebt. Als je in bepaalde kringen opgegroeid ben is dit inderdaad de normaalste zaak van de wereld. In mijn omgeving echter (TU Delft) is dit verre van normaal. Een groot gedeelte van m'n vrienden zijn al wat ouder en single, of ze hebben een semi leuke vriendin waarmee ze semi gelukkig zijn.

Als jullie struikelen over woorden vind ik dat jammer, maar het boeit me eigenlijk vrij weinig. Je kunt het ook gewoon niet lezen. Ik zet het er vooral op op verzoek, en omdat andere mensen die in mijn situatie zitten er misschien motivatie uit kunnen halen. Ik hype PUA totaal niet. Ik deel simpelweg mijn ervaringen. Ik ga PUA verder ook niet verdedigen. Te veel mensen hebben daar een (extreme) mening over en daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik reageerde op een opmerking van iemand anders en dit was niet aan jou gericht. Ik vind het leuk voor je dat je succes hebt, je posts komen op mij alleen wat vreemd over. Vandaar de opmerking over de autist op de treinenbeurs :)
pi_128832820
Ach, zolang de autist het goed naar z'n zin heeft op de treinenbeurs....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:40:25 #75
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128833108
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik reageerde op een opmerking van iemand anders en dit was niet aan jou gericht. Ik vind het leuk voor je dat je succes hebt, je posts komen op mij alleen wat vreemd over. Vandaar de opmerking over de autist op de treinenbeurs :)
Geen probleem man. Iedereen heeft recht op z'n mening. Thanks voor je positieve reactie.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128833178
Studeer je echt aan de TU :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:16:51 #77
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128836621
@ Ookgek
Thnx dat je me hiervoor probeert te behoeden man. Dat waardeer ik. Toevallig genoeg ben ik gisteravond zo'n situatie tegengekomen. Mede door jouw feedback realiseerde ik me achteraf dat ik niet goed bezig was.

Voordat ik hiermee begonnen ben heb ik besloten m'n normen en waarden in stand te houden, dus ik ben blij dat mensen me hier aan herinneren.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:17:07 #78
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128836630
Dag 5: Overdag voelde ik me erg moe, ik had vrij slecht geslapen, maar voelde me nog steeds erg goed van de avond ervoor. Stappen op de woensdagavond doe ik nooit, maar ik had ooit ergens via via gehoord dat de Einstein in Leiden deze avond gezellig was. Daar had ik afgesproken met een gast van DA. Same story, ik voelde nog steeds momentum van de avond ervoor Na buiten nog even een mooi lang meisje gevraagd te hebben waar we konden feesten die avond, liepen we de kroeg in. Het was, zoals verwacht, vrij rustig. Ik besloot dat ik deze avond gewoon ging chillen, een paar meisjes aan te spreken en weer naar huis te gaan. Een (bloedmooi) meisje wat ik vroeger al een keer aangesproken had kwam langs lopen. Ik wist dat ze een vriendje had (daarom wilde ze toen niet), maar we hadden nog steeds een leuke klik. Na even met haar te praten stelde ik voor om met haar en haar vriendinnen naar een andere plek te bouncen. Ze lachte een beetje verlegen, en weigerde (helaas). M'n maat merkte op dat mijn ''stijl'' extreem natural was. Dat vond ik leuk om te horen, omdat het iets is waar ik naar streef.

Na even gechillt te hebben met de gast waarmee ik was, zag ik een meisje zittend dansen. Ze leek me wel cool. Ik zocht 2 seconden oogcontact, toen ze terugkeek zwaaide ik naar haar. Ze lachte en zwaaide terug, dus er direct naar toe gelopen. Verbaal zat ik er nog niet echt lekker in. Wel een leuk gesprek though, het liep alleen nergens heen. Erg leuke avond gehad verder. Niet vanwege de vrouwen, maar omdat er heel veel bekenden rondliepen. Oud klasgenootjes, uitgaanbuddies, vrienden die ik al in geen tijden meer gezien had, etc. Ik ben dus gewoon met hun gaan chillen en heb vrouwen even links laten liggen. Er waren er sowieso niet echt veel.

Op een gegeven moment stond er een blondine naast ons. Ik zwaaide naar haar (ze zwaaide terug), en wenkte dat ze naar ons toe moest komen. Ze kwam. Ik vond haar niet echt aantrekkelijk, en ze was volgens mij al vrij bezopen. Ik begon haar een beetje te teasen, eigenlijk om mezelf te vermaken. Dit lukte heel goed. Eigenlijk deed ze alles wat ik zei (als je meer rechtop staat kom je zelfverzekerder over). Hier voelde ik me achteraf een beetje dubbel over. Ik zette haar een beetje voor lul voor m'n buddies. Ookal lachten ze allemaal, ik ben er totaal niet trots op. Mezelf in state helpen door lol te hebben met een meisje is erg goed, maar dat ik haar ''gebruik'' om mezelf in state te helpen niet. Ik behandelde haar niet met respect, hier ga ik voortaan op letten.

Omdat er eigenlijk geen echt mooie vrouwen meer rondliepen, ging ik gewoon lol maken met meisjes die ik er schattig/lief/leuk uit vond zien. Ik voelde me extreem zelfverzekerd, en er kwam dan ook van alles in me op om over te praten. Omdat ik mezelf aangeleerd heb om niet te filteren, kwam alles er dan ook uit. Ze vonden het allemaal erg leuk om naar me te luisteren. Ik merkte dat ik op een gegeven moment een meisje aan het uitleggen was wat leiderschap inhield en hoe je dit kan cultiveren. Ze stond bijna met open mond te luisteren. Ze was echt into me (haar zusje vertelde 4 x dat ze weg wilde maar ze negeerde haar bijna volledig). Haar input viel me alleen tegen, ze had weinig inhoud. Hetzelfde verhaal bij een meisje wat ik eerder die avond tegenkwam. Daarom besloot ik ze niet te zoenen, en geen nummers te vragen. De kroeg ging sluiten, en de avond zat er weer op. Op de terugweg voelde ik me een beetje dubbel. Ik heb mezelf namelijk niet gepusht deze avond. Aan de andere kant heb ik wel erg veel lol gehad met m'n vrienden. Hier hecht ik ook veel waarde aan
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:32:17 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128837141
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Daarnaast, Cue, Jah. Dit is allemaal nieuw voor me. In het verleden heb ik dronken af en toe wel eens een (semi aantrekkelijk) meisje gezoend, maar daar houd mijn ervaring wel op ;)
Toch vind ik het wel raar. Nooit echt contact gehad met een meisje, maar nu vanaf dag 1 al gelijk geen moeite hebben met iets.
Lees zowat niets over angst/twijfel/whatever. Terwijl ik zo vermoed dat je daar eerder juist veel last van had (vroeger).

Bedoel de stap tussen totaal geen contact / lichamelijk contact naar gelijk met veel meiden zoenen, vind ik eerlijk gezegd beetje raar.
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:08:55 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128838462
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toch vind ik het wel raar. Nooit echt contact gehad met een meisje, maar nu vanaf dag 1 al gelijk geen moeite hebben met iets.
Lees zowat niets over angst/twijfel/whatever. Terwijl ik zo vermoed dat je daar eerder juist veel last van had (vroeger).

Bedoel de stap tussen totaal geen contact / lichamelijk contact naar gelijk met veel meiden zoenen, vind ik eerlijk gezegd beetje raar.
Goeie opmerking. Miss laat hij dat allemaal wel buiten het verhaal. Ben er ook wel benieuwd naar!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128840450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:22 schreef Joanne35 het volgende:
Sommige mensen zijn van nature introvert, maar het kan ook gewoon aangeleerd vluchtgedrag zijn. Pas op dat je die twee niet door elkaar gaat halen, want de 2e vorm is afleerbaar.
Ik weet niet of het bij mij afleerbaar is. Ik ben altijd al een rustiger typetje geweest. Autisme is wel vervelend als het op versieren aankomt. Voor mij is dan ook 1 extra vraag: Wanneer vertel ik het?

Ik ben er achter gekomen tijdens mijn laatste (korte) relatie en heb 't toen gelijk verteld. Ik denk niet dat dat mede de oorzaak was van mijn laatste breuk.

Drukke tenten zijn niks voor mij, ik -denk- dat ik nog het meeste kans maak op een datingsite juist vanwege dat 1 op 1 contact en een grotere kans een gelijkgestemde tegen te komen. Echter door omstandigheden nog niet aan toegekomen daadwerkelijk die stap te maken.
pi_128841181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Maar dat staat ook los van introvertie.

Introvert is "naar binnen gericht"
Extravert is "op anderen gericht"

Ik dacht zelf ook altijd introvert te zijn, heb immers jarenlang mezelf teruggetrokken en als een soort kluizenaar geleefd en zat ook altijd doodstil in een hoekje op feestjes. Maar uit psychologische tests bleek bij alle vragen over mensen dat ik heel erg op anderen gericht was, en dus van nature extravert ben. Bij mij was het puur vluchtgedrag.

Ik ben er vervolgens doelbewust aan gaan werken om dat gedrag af te leren. Ik sta nog steeds niet in het middelpunt van de belangstelling, en kan soms best nog een beetje stil overkomen. Maar ik merk nu wel dat ik inderdaad gelukkiger word van mensen om me heen en van interactie met mensen.
Er is dan ook een verschil tussen neuroticisme en introversie. Sociale angst is neurotisch, niet introvert.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:18:31 #83
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128842543
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm, lekker mijn onzekerheden van vroeger spouwen, maar ok. Ik zal het je proberen uit te leggen :)

Ik ben hier al een half jaar mee bezig, maar nooit echt serieus. Beetje filmpjes kijken/boeken lezen, 1 a 2 x per week uit. Altijd had ik m'n ups en downs. Sommige avonden voelde ik me geweldig, en sommige helemaal kut. Een enkele keer sprak ik 30 vrouwen aan ( niet overdreven :'), en kwam ik in totaal 2 x verder dan een ''hoi'' terug ). Elke keer moest ik vanaf het begin beginnen, en hing m'n ''state'' heel erg af van de reacties van de eerste 3 vrouwen die ik aansprak.

Ik zat dus in een gigantische emotionele rollercoaster. Daarnaast was ik ook gestart met een businessconcept waarmee ik ook m'n ups en downs had. Dit had allemaal geen positieve invloed op m'n studie. Ik haalde tentamens niet, waardoor ik me soms echt kut voelde. In m'n laatste periode heb ik dus besloten pickup volledig te laten schieten, en me te focussen op m'n business en studie. 2 maanden lang elk uur van de dag volgepland, en niet meer uitgaan. Omdat dit goed resultaat leverde, voelde ik me weer zoals vroeger: Als ik iets echt wil, dan bereik ik dat. Dit gaf m'n ''core'' zelfvertrouwen weer een boost. Ik denk dat je dat nodig hebt om met zoiets aan de slag wil gaan.

Toen ik dus vakantie had (en weer tijd), besloot ik dat ik het deze vakantie gewoon ging doen. Geloof me, toen ik in de trein zat naar Leiden de eerste avond had ik nog geen flauw idee dat het zo goed zou gaan. De eerste 3 avonden waren voor mij constant hetzelfde riedeltje: Ik zie een leuk meisje, ik wil haar niet aanspreken, ik doe het toch. Over and over again. De angst was er dus zeker, maar ik luisterde er niet naar.

Omdat ik de eerste avond een nummer had, en de 2e avond al iemand gezoend, begon ik elke avond al met een dosis ''momentum''. Ik hoefde niet meer onderaan te beginnen. Elke avond voel ik me aan het begin beter dan de avond ervoor.

En na die ervaring met dat meisje in Rotterdam, wauw, echt wauw. Alles lijkt deze laatste 2 dagen op z'n plek te vallen. Er gebeuren zoveel positieve dingen in m'n leven, echt ongelooflijk. De hele dag loop ik met een smile rond, ik praat met random strangers in de supermarkt, krijg een glimlach van de kassiere bij de Gal en Gal, kan hard lachen met m'n pa. Ik voel me op dit moment gewoon zo extreem goed. Misschien komen de downs nog, maar ik ben in ieder geval extreem gemotiveerd om deze vakantie het maximale uit mezelf te gaan halen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:22:31 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128842659
Kijk.. aan dit soort posts heeft het topic wat. Want het gaat juist om die overgang. Tnx for the uitleg :)
pi_128842692
Ik vermijd zelf clubs/discos meestal omdat ik de muziek verschrikkelijk vind. Helemaal tenten waar ze R&B en hiphop er doorheen mixen. :r Kroeg vind ik leuker, mits het geen danskroeg is waar ze eerderbeschreven muziek draaien.

Als de muziek beetje chill is ga ik dansen, maar niemand komt ooit met mij mee dansen, of danst er vandoor als ik er heen dans. :P Kennelijk zijn mijn dansmoves niet zo smooth..? ;) Of ik zie er niet uit, dat kan ook nog altijd.

Nee, een gewone chille kroeg vind ik het prettigst, al blijf ik dan wel bij mijn groepje plakken. Als er leuke mensen vlakbij ons gaan zitten dan kijk ik wel even of ze zin hebben in een praatje, maar ik sta nooit op om de kroeg door te gaan en eens even alle meiden aan te gaan lopen spreken. Wanneer ik alleen ergens ben dan heb ik geen enkele moeite om een groep te vinden en daar bij aan te sluiten, wat ik ergens dan wel weer bijzonder vind.

Gewoon luchtig praatje maken kan ik met iedereen, mannen, vrouwen, kassameisjes (damn die worden ook steeds jonger lijkt wel) en de kat van de buurvrouw, maar zodra ik met een leuke meid sta te praten dan weet ik nooit goed hoe ik te kennen moet geven dat ik d'r wel leuk vind. Tot nu toe worden mijn opmerkingen in die richting doorgaans genegeerd, of ik word afgewezen. Ik heb dan persoonlijk voorkeur voor dat laatste, dan weet ik ten minste waar ik aan toe ben. ;)

Op datingsites gaat het volgens mij hetzelfde, al mijn chats blijven volgens mij toch vooral in het brave, luchtige hangen, ook al lijkt ze me heel leuk. En volgens mij is dat ook de reden waarom de meeste chats die ik heb een langzame dood sterven.

Naja, ooit vogel ik het wel uit, gelukkig is Paiq een eindeloze bron van gewillige slachtoffers om tegenaan te wauwelen. :D En heb ik ook altijd nog de ondertussen 10 jaar jongere kassameisjes om mee te flirten bij de kassa. Tot groot ongenoegen van mijn collega 's avonds. ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:28:49 #86
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128842835
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
Kijk.. aan dit soort posts heeft het topic wat. Want het gaat juist om die overgang. Tnx for the uitleg :)
Geen probleem, ik hoop dat het duidelijk is ;)

Daarnaast trouwens: Krachttraining, stretchen, en meditatie. Iedere dag.
pi_128842853
En je gaat dat chickie in Rdam nog een keer bellen maar vanavond ga je eerst weer 8476 andere aanspreken en evt. telnrs. scoren?
pi_128845187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

En na die ervaring met dat meisje in Rotterdam, wauw, echt wauw. Alles lijkt deze laatste 2 dagen op z'n plek te vallen. Er gebeuren zoveel positieve dingen in m'n leven, echt ongelooflijk. De hele dag loop ik met een smile rond, ik praat met random strangers in de supermarkt, krijg een glimlach van de kassiere bij de Gal en Gal, kan hard lachen met m'n pa. Ik voel me op dit moment gewoon zo extreem goed. Misschien komen de downs nog, maar ik ben in ieder geval extreem gemotiveerd om deze vakantie het maximale uit mezelf te gaan halen.
Hmm hoe komt dat dan? Dat je opeens zo positief bent?
(poeslief voor de dyslecten, maar dat is hij ook wel O+ Prrrrr)
Rustig aan.
pi_128845273
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
Als je het echt wilt, dan lig je gewoon 20 stappen voor op andere mensen.

Ik weet van mezelf gewoon dat ik niet graag genoeg wil en ik vind dat tegelijkertijd gewoon wel jammer.
Rustig aan.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:59:38 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128845540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm hoe komt dat dan? Dat je opeens zo positief bent?
(poeslief voor de dyslecten, maar dat is hij ook wel O+ Prrrrr)
Het is geen switch die je aan of uit zet. Het is een proces. Al is het bij mij wel heel snel gegaan.
pi_128845736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is geen switch die je aan of uit zet. Het is een proces. Al is het bij mij wel heel snel gegaan.
En wat waren voor jou de highlights binnen dat proces die goed voor jou werkten uiteindelijk?
Rustig aan.
pi_128852605
Hello,

Ik ben een rustige jongen, niet iemand die zomaar iemand gaat aanspreken. Ik zie er niet verkeerd uit, krijg/kreeg vaak complimenten van vrouwen, soms proberen ze me zelfs te versieren (alleen en verder ben ik sportief. Ook heb ik een aangename karakter, veel mensen vinden het leuk om met me om te gaan. Ik heb ook veel platonische vrienden en vriendinnen.

Maar ik ben totaal niet goed in meisjes versieren of aanspreken. Ik ben niet goed in moves maken. Ik heb wel vriendinnetjes gehad, maar meestal doordat zij de eerste move maken. Ik heb maar 1 keer zelf een move gemaakt dat het ook lukte. Verder sla ik meestal mis als ik zelf probeer. Ik ging gisteren speeddaten en helaas had ik geen enkele matches. Dat was mijn tweede keer, de eerste keer dat ik ging speeddaten had ik wel in 1 keer 4 matches. Ik had vorige week ook een date met een meisje maar ze voelde alleen een vriendschappelijke klik.

Morgen heb ik een date met een ander iemand, die heb ik ontmoet overdag. Ze werkt bij een tent waar ik vaker langs ging en op een gegeven moment vroeg ze zelf mijn facebook. Daarna vroeg ze meteen voor een afspraak en dat is dan morgen. Ik ga bij haar langs en het lijkt veel belovend. Ze is een mooi, lief en rustig, dus ik wil echt dat het goed afloopt. Maar zoals ik me nu voel ben ik bang dat ze toch gaat denken dat het beter alleen vriendschap kan zijn.

Eigenlijk wil ik een keer iemand ontmoeten dat wel goed is in meisjes aanspreken en versieren en met die persoon uitgaan en dingen leren. Tips krijgen, iemand die mij uitdaagt, samen gezellig hebben, dat soort dingen. Waar kan ik zo iemand vinden? Ik ben zelf trouwens 25 en ik woon in omgeving Utrecht. Ik studeer nog.
nay
pi_128852878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:37 schreef TomAdorson het volgende:
Ik ben een rustige jongen
Michieloskloon _O_
pi_128852922
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Michieloskloon _O_
Wie?
nay
pi_128853032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Wie?
Bekende fokker, die elk topic die hij opent begint met een zin waarin hij meldt dat hij een rustige jongen is :)
pi_128853092
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bekende fokker, die elk topic die hij opent begint met een zin waarin hij meldt dat hij een rustige jongen is :)
Oke...

Maar heb je inhoudelijke opmerking op de rest van mijn post? :)

Hier kan ik toch terecht voor advies met betrekking tot meisjes versieren?
nay
pi_128853415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oke...

Maar heb je inhoudelijke opmerking op de rest van mijn post? :)

Hier kan ik toch terecht voor advies met betrekking tot meisjes versieren?
Mijn excuses voor de kinderachtigheid. Volgens mij ben je hier welkom hoor ;)

Om heel eerlijk te zijn klinkt jouw situatie zo slecht nog niet. Het is niet dat je volkomen kansloos bent. Je hebt best wel veel aanspraak ^O^ Voor mijn gevoel mag je het zelf ook wel positief in zien :) Lijkt me dat je gewoon moet 'doen'. Hoe cliché dat ook is :')
pi_128853510
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mijn excuses voor de kinderachtigheid. Volgens mij ben je hier welkom hoor ;)

Om heel eerlijk te zijn klinkt jouw situatie zo slecht nog niet. Het is niet dat je volkomen kansloos bent. Je hebt best wel veel aanspraak ^O^ Voor mijn gevoel mag je het zelf ook wel positief in zien :) Lijkt me dat je gewoon moet 'doen'. Hoe cliché dat ook is :')
Hoe wek je gevoel op bij een vrouw?
nay
pi_128853847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Hoe wek je gevoel op bij een vrouw?
Interesse lijkt me. En een goede uitstraling en een paar hersens als je voor de leukere vrouwen wil gana.
pi_128854019
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Interesse lijkt me. En een goede uitstraling en een paar hersens als je voor de leukere vrouwen wil gana.
Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
nay
pi_128854172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
pi_128854214
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes :')

Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant ;)
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
nay
pi_128854383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?

En bedankt voor de link. :)
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
pi_128854402
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stoned :') Was aardig gedoe na afloop.

Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen ;)

Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
Zoiets ja.
nay
pi_128854624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Ga met firefly mee, gegarandeerd allemaal wijvuh vingeruh op de dansvloer!!11 Stuk of 6 tegelijk!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:40:29 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128857791
@Pope-of-Dope,
Leuke reacties weer en goed te lezen dat je naar me luistert ;)

Die downs komen inderdaad echt nog wel maar die overleef je heus wel! Leuk ook te lezen betreft je onzekerheid, dat zullen velen hier ook herkennen. Het is helemaal niet eeg dat je daar eerlijk en open over bent en niks om voor te schamen. Miss zelfs wat meer bespreken hier.

Voor de rest lekker door gaan! En onthoud dat vrouwen nooit een oplossing is voor iets. Maar dat zit in jou gevoel wel goed!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128859918
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:14:21 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128860868
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappen :+
Zelf zou ik kijken of je haar evt op facebook kan vinden. Vind ik minder creepy dan iemand die gelijk m'n telnr heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')