Ik reageerde op een opmerking van iemand anders en dit was niet aan jou gericht. Ik vind het leuk voor je dat je succes hebt, je posts komen op mij alleen wat vreemd over. Vandaar de opmerking over de autist op de treinenbeursquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jammer dat je het allemaal zo opvat. Ik vind het wel interessant hoe snel je een oordeel over me klaar hebt. Als je in bepaalde kringen opgegroeid ben is dit inderdaad de normaalste zaak van de wereld. In mijn omgeving echter (TU Delft) is dit verre van normaal. Een groot gedeelte van m'n vrienden zijn al wat ouder en single, of ze hebben een semi leuke vriendin waarmee ze semi gelukkig zijn.
Als jullie struikelen over woorden vind ik dat jammer, maar het boeit me eigenlijk vrij weinig. Je kunt het ook gewoon niet lezen. Ik zet het er vooral op op verzoek, en omdat andere mensen die in mijn situatie zitten er misschien motivatie uit kunnen halen. Ik hype PUA totaal niet. Ik deel simpelweg mijn ervaringen. Ik ga PUA verder ook niet verdedigen. Te veel mensen hebben daar een (extreme) mening over en daar heb ik helemaal geen zin in.
Geen probleem man. Iedereen heeft recht op z'n mening. Thanks voor je positieve reactie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking van iemand anders en dit was niet aan jou gericht. Ik vind het leuk voor je dat je succes hebt, je posts komen op mij alleen wat vreemd over. Vandaar de opmerking over de autist op de treinenbeurs
Toch vind ik het wel raar. Nooit echt contact gehad met een meisje, maar nu vanaf dag 1 al gelijk geen moeite hebben met iets.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Daarnaast, Cue, Jah. Dit is allemaal nieuw voor me. In het verleden heb ik dronken af en toe wel eens een (semi aantrekkelijk) meisje gezoend, maar daar houd mijn ervaring wel op
Goeie opmerking. Miss laat hij dat allemaal wel buiten het verhaal. Ben er ook wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel raar. Nooit echt contact gehad met een meisje, maar nu vanaf dag 1 al gelijk geen moeite hebben met iets.
Lees zowat niets over angst/twijfel/whatever. Terwijl ik zo vermoed dat je daar eerder juist veel last van had (vroeger).
Bedoel de stap tussen totaal geen contact / lichamelijk contact naar gelijk met veel meiden zoenen, vind ik eerlijk gezegd beetje raar.
Ik weet niet of het bij mij afleerbaar is. Ik ben altijd al een rustiger typetje geweest. Autisme is wel vervelend als het op versieren aankomt. Voor mij is dan ook 1 extra vraag: Wanneer vertel ik het?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:22 schreef Joanne35 het volgende:
Sommige mensen zijn van nature introvert, maar het kan ook gewoon aangeleerd vluchtgedrag zijn. Pas op dat je die twee niet door elkaar gaat halen, want de 2e vorm is afleerbaar.
Er is dan ook een verschil tussen neuroticisme en introversie. Sociale angst is neurotisch, niet introvert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dat staat ook los van introvertie.
Introvert is "naar binnen gericht"
Extravert is "op anderen gericht"
Ik dacht zelf ook altijd introvert te zijn, heb immers jarenlang mezelf teruggetrokken en als een soort kluizenaar geleefd en zat ook altijd doodstil in een hoekje op feestjes. Maar uit psychologische tests bleek bij alle vragen over mensen dat ik heel erg op anderen gericht was, en dus van nature extravert ben. Bij mij was het puur vluchtgedrag.
Ik ben er vervolgens doelbewust aan gaan werken om dat gedrag af te leren. Ik sta nog steeds niet in het middelpunt van de belangstelling, en kan soms best nog een beetje stil overkomen. Maar ik merk nu wel dat ik inderdaad gelukkiger word van mensen om me heen en van interactie met mensen.
Hmm, lekker mijn onzekerheden van vroeger spouwen, maar ok. Ik zal het je proberen uit te leggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel raar. Nooit echt contact gehad met een meisje, maar nu vanaf dag 1 al gelijk geen moeite hebben met iets.
Lees zowat niets over angst/twijfel/whatever. Terwijl ik zo vermoed dat je daar eerder juist veel last van had (vroeger).
Bedoel de stap tussen totaal geen contact / lichamelijk contact naar gelijk met veel meiden zoenen, vind ik eerlijk gezegd beetje raar.
Geen probleem, ik hoop dat het duidelijk isquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
Kijk.. aan dit soort posts heeft het topic wat. Want het gaat juist om die overgang. Tnx for the uitleg
Hmm hoe komt dat dan? Dat je opeens zo positief bent?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
En na die ervaring met dat meisje in Rotterdam, wauw, echt wauw. Alles lijkt deze laatste 2 dagen op z'n plek te vallen. Er gebeuren zoveel positieve dingen in m'n leven, echt ongelooflijk. De hele dag loop ik met een smile rond, ik praat met random strangers in de supermarkt, krijg een glimlach van de kassiere bij de Gal en Gal, kan hard lachen met m'n pa. Ik voel me op dit moment gewoon zo extreem goed. Misschien komen de downs nog, maar ik ben in ieder geval extreem gemotiveerd om deze vakantie het maximale uit mezelf te gaan halen.
Als je het echt wilt, dan lig je gewoon 20 stappen voor op andere mensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Cue_ het volgende:
Kijk.. aan dit soort posts heeft het topic wat. Want het gaat juist om die overgang. Tnx for the uitleg
Het is geen switch die je aan of uit zet. Het is een proces. Al is het bij mij wel heel snel gegaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm hoe komt dat dan? Dat je opeens zo positief bent?
(poeslief voor de dyslecten, maar dat is hij ook welPrrrrr)
En wat waren voor jou de highlights binnen dat proces die goed voor jou werkten uiteindelijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is geen switch die je aan of uit zet. Het is een proces. Al is het bij mij wel heel snel gegaan.
Bekende fokker, die elk topic die hij opent begint met een zin waarin hij meldt dat hij een rustige jongen isquote:
Oke...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekende fokker, die elk topic die hij opent begint met een zin waarin hij meldt dat hij een rustige jongen is
Mijn excuses voor de kinderachtigheid. Volgens mij ben je hier welkom hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oke...
Maar heb je inhoudelijke opmerking op de rest van mijn post?
Hier kan ik toch terecht voor advies met betrekking tot meisjes versieren?
Hoe wek je gevoel op bij een vrouw?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de kinderachtigheid. Volgens mij ben je hier welkom hoor
Om heel eerlijk te zijn klinkt jouw situatie zo slecht nog niet. Het is niet dat je volkomen kansloos bent. Je hebt best wel veel aanspraakVoor mijn gevoel mag je het zelf ook wel positief in zien
Lijkt me dat je gewoon moet 'doen'. Hoe cliché dat ook is
Interesse lijkt me. En een goede uitstraling en een paar hersens als je voor de leukere vrouwen wil gana.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Hoe wek je gevoel op bij een vrouw?
Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Interesse lijkt me. En een goede uitstraling en een paar hersens als je voor de leukere vrouwen wil gana.
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Gaan jullie in deze groep weleens samen op stap?
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn wel eens meetings geweest, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. De laatste is al weer een tijdje geleden en was niet zo'n succes
Als je zoekt naar maatjes kan je misschien in dit topic kijken: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #33
Of in de tot 25 jaar variant
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stonedquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oh niet zo'n succes? Wat was er dan gebeurt in die meet?
En bedankt voor de link.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er was iemand achtergelaten omdat diegene compleet onhandelbaar was en dronken en stonedWas aardig gedoe na afloop.
Verder kan je denk ik wel gewoon naar meets gaan die over hele forum wel worden georganiseerd. Ik kan me alleen voorstellen dat dat leuker als je wat binding hebt met die mensen
Maar wat je specifiek zoekt zijn mensen om mee uit te gaan en chicks te versieren?
Ga met firefly mee, gegarandeerd allemaal wijvuh vingeruh op de dansvloer!!11 Stuk of 6 tegelijk!quote:
Uhm.. aangezien jullie jong zijn zou je der best kunnen whatsappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:55 schreef Bonatomi het volgende:
Is het raar om t nummer van een leuke collega van de telefoonlijst te pakken en dr te whatsappen en uit te vragen? Ik werk de hele zomer niet met haar, ken dr alleen via werk (niet privé) en hebben áls we samen werken leuk contact. Of kan ik beter wachten tot na de zomer en t maar gewoon op de werkvloer vragen? (ben 18, zij 16)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |