Ongeacht of dat La la la lala lala nummer 1 nog gaat worden of niet.quote:
na het sporten/douchen enzo ff muziek luisteren, dus tsja dan kan ik net zo goed hier komen als ik toch achter m'n pc zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
broertjen
wat ben jij vaak 's avonds hier tegenwoordig!
Herinner mij dat ik nooit ruzie met jou moet krijgen danquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
en aangezien ik tegenwoordig minimaal 3 keer per week sport en soms 4 keer, ben ik vaker hier
Uiteraard moet je ze AAN hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Foto's volgen morgen bij beter licht
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Herinner mij dat ik nooit ruzie met jou moet krijgen danJij beukt mij zo drie straten verder met jouw spierballen
Mss zijn het wel rokjes voor mijn barbiepoppen...quote:
Geilquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss zijn het wel rokjes voor mijn barbiepoppen...
Klinkt als een verplichtingquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kruip mijn bed in met mijn boek. Ik loop achter op mijn leesschema.
quote:
Wat is dezequote:Iedereen wil pik van Giel zien
In totaal gaan 450 mensen samen met Giel Beelen naakt over het crosscircuit van de Zwarte Cross rennen. Dat heeft de organisatie vandaag wereldkundig gemaakt. Daarmee is het volgeboekt.
Beelen haalt zijn plofkap uit zijn broek om te protesteren tegen de beperkte vrijheden in Rusland. Het evenement luistert naar de naam Naked Run for Freedom en wordt georganiseerd door Amnesty International, meldt RTL Boulevard.
De deelnemers krijgen naast hun vleeshelm ook een helm op hun hoofd. Ze mogen deze na afloop mee naar huis nemen. Het evenement is op 26 juli.
Schrijft Djeez ook voor powned?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)t_veel_volgelin.html
[..]
Wat is deze.
hee bakkertjenquote:
Ja, eigen Deens talent verneukenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee bakkertjen
wel gaaf he dat Bojan bij ajax komt![]()
![]()
![]()
:::::::::::@@@@@@@@@@@@@@
oh ja er lopen 12 denen rond daar ofzo hequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, eigen Deens talent verneuken
Strootgodquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ja er lopen 12 denen rond daar ofzo he
ik weet echt niks van de eredivisie
behalve dat strootman een baas is en dat hij alleen voor veel geld naar een andere club mag.
Exotisch, hequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootgod
Mooie foto van jezelf heb je trouwens als UI
De muziek zuigt zo nu en dan aan je kont volgens Mint.quote:
Godsamme!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De muziek zuigt zo nu en dan aan je kont volgens Mint.
Djeez' nieuwsberichten herken je ook uit duizendenquote:
Ik kom er wel eens, wat een uitgestorven bullshit.quote:
SMS'en!11quote:
Ik heeeeeeel af en toe. Matig iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens, wat een uitgestorven bullshit.
Ik ook van jou schatjen!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo mopjen!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gemist
Ja, preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Djeez' nieuwsberichten herken je ook uit duizenden
"Toen ze onlangs een neger op de boot zetten, "quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een artikel. SC deze moet je wel even lezen
Schijtend stel bang voor rat in de pot__
"was onlangs bezig Wijnaldum uit de selectie te zetten"quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een artikel. SC deze moet je wel even lezen
Schijtend stel bang voor rat in de pot__
Ja ik ga ook maar wat anders doen met mijn levenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
succes MB met het vullen van dit topic, ik ga pitten.
slaap lekker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit keer was het juist Frans Bauer![]()
Neu...quote:
Ah okequote:Op donderdag 11 juli 2013 07:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu...![]()
"Ze" komen "iets" aan de riolering doen. Als ze op tijd weer weg zijn dan duik ik nog eventjes terug
Nee, valt mee!quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah okeHoe laat komen ze of is dat tussen X en Y uur?
Oh dat is wel baasquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, valt mee!![]()
"we zijn om 7:30 aan de zaak en zijn om 7:45 bij u". Daar heb ik gisteren de hele middag en avond van gebaald
Daar heb ik mijn best op gedaan maar zelfs een pilletje werkte niet. Ik zie eruit als een rozijntjequote:Op donderdag 11 juli 2013 07:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat is wel baas
Had je wat eerder moeten gaan slapen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn best op gedaan maar zelfs een pilletje werkte niet. Ik zie eruit als een rozijntje
Dank je, ga m'n best doen. Werk ze!quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar eens naar het werk. Welterusten alvast
Rozijntjes zijn flink gerimpeld hequote:Op donderdag 11 juli 2013 07:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn best op gedaan maar zelfs een pilletje werkte niet. Ik zie eruit als een rozijntje
Daarom is het radioquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat viel me niets tegen. Maar gadverdamme, wat is zij vieesss.
Muzikaal zeker, dit nummer is echt stomquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Laura Jansen
Ernstig overschat dit
Tevens GOEDEMORGUUHHHHHH!!!1
De eerste 2 albums zijn geniaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Een plaat van Coldplay die ik wel trek
Ik kan je echt niet volgen aapje...quote:
Hoobastankquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet volgen aapje...
Het zal. Dit bewijst alleen maar dat je oud bent aapjequote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoobastankwerd helemaal grijs gedraaid ten tijden van het NIEUWE!!1!11!!!1 YorinFM
2004 hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal. Dit bewijst alleen maar dat je oud bent aapje
Toen kwam mijn muziek nog van MTV en TMF.quote:
Bedankt hequote:Op donderdag 11 juli 2013 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal. Dit bewijst alleen maar dat je oud bent aapje
Deze baas weet en snaptquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt he
Yorin
Lekker keihard in de TNT bus, Henk Westbroek, Jensen, ADRIAANTJE< TERINGLIJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was mijn beste tijd van mijn levenquote:
Wie was de artiest en wat was de naam van 't nummer? Ik kreeg 't half meequote:Op donderdag 11 juli 2013 10:44 schreef alors het volgende:
Niks bijzonders trouwens dat nummer. Eerder matig dan leuk.
Hey! Jij hier?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wie was de artiest en wat was de naam van 't nummer? Ik kreeg 't half mee
Capital Cities - Safe And Soundquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wie was de artiest en wat was de naam van 't nummer? Ik kreeg 't half mee
Dat houdt mij niet tegen hoorquote:
Tsss... Je hebt nog meer minpunten bij me gescoordquote:
Als ik de beste man niet ken en nooit heb ontmoet doe ik er niet moeilijk overquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss... Je hebt nog meer minpunten bij me gescoord
Seks, schijten, en af en toe over muziek hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]![]()
Is het gezellig hier?
[..]
Danku!
Absoluut. Zekers als je niemand serieus neemt.quote:
Hall0nquote:
Ik wil je wel serieus nemen hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Absoluut. Zekers als je niemand serieus neemt.
Ik wacht even de foto's af van muis in haar nieuwe rokjesquote:
Ik zou liever naar One Direction gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef themauster het volgende:
Over 2 dagen deze man live zien en horen
*proest*quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wacht even de foto's af van muis in haar nieuwe rokjes
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou liever naar One Direction gaan.
Dit was nog van de 1e cd, toen was ze nog ok.quote:
Nah. Ik kan het niet waarderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was nog van de 1e cd, toen was ze nog ok.
Robbie Williams is een fantastisch zanger en nog beter entertainerquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou liever naar One Direction gaan.
Zijn muziek kan mij echt gestolen worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Robbie Williams is een fantastisch zanger en nog beter entertainer
+1quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:49 schreef alors het volgende:
DitHet is een martelgang, geen pleasure, wat een bagger
Nee, vette rockplaatquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:49 schreef alors het volgende:
DitHet is een martelgang, geen pleasure, wat een bagger
+2quote:
Inderdaad, daar kwam ik net ook achter toen ik in mijn korte broek naar de supermarkt gingquote:
Dat hoeft niet stiekem, het is een leuke plaat.quote:
Welke bingoquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hč, het AD heeft mijn bingo gepikt.
Mijn tour-bingoquote:
quote:
grote kans dat de stroot naar Roma gaat bakkertjenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dan moet ie uit mijn UI.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
grote kans dat de stroot naar Roma gaat bakkertjen
[ afbeelding ]
Haha waar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou ze aanklagen. Wat een kutkrantquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Dijkstra-bingo.dhtml
Het is dan ook eenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen. Wat een kutkrant.
Wijnaldum, Martins Indi en van Bronckhorst uit de selectie gezet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou van mijn stofwisseling
Vandaag al 3 flinke units neergelegd
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum, Martins Indi en van Bronckhorst uit de selectie gezet?
Je gaat me weer in de steek laten, ja?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga maar niet op vakantie naar Corfu vanwege die last minute deals van Albert Heijn.
Hahaha! Grapje natuurlijk!
Ik ben er altijd voor jequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat me weer in de steek laten, ja?
Over een paar weken pas hoorrrrquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat me weer in de steek laten, ja?
Dat is pas trollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik zit vandaag op mijn citroen.
deze versie is zooooveel beterquote:
haha grapjasquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik zit vandaag op mijn citroen.
Van Kb?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos checkt nogmaals fobo want is vergeetachtig
Jammer weer
ik heb een superkoeleduper blogquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos checkt nogmaals fobo want is vergeetachtig
Jammer weer
ja doei die is niet van jouquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb een superkoeleduper blog
'website onbereikbaar'quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb een superkoeleduper blog
Weer eens wat anders danquote:
I'll show you lof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I'll show you lof!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem ben ik ook heel leukquote:
Nee zo heet ik niet...quote:
Weet ik.quote:
q.e.d.quote:
Ik weet wie het zegtquote:
In ieder geval niet Jasonquote:
Neequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_erat_demonstrandum
Nooit bewijzen bij wiskunde gehad?
quote:
Van ons belastinggeld!11twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 11-07-2013 om 17:38:33Ik heb nog nooit de auto-reply van m'n werkmail ingesteld. Nu voor het eerst: "Ik ben afwezig tot 2 september". Tijd voor ontspanning. #NOS reageer retweet
Zozo, hij heeft het maar druk als hoofd social media.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Van ons belastinggeld!11twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 11-07-2013 om 17:38:33Ik heb nog nooit de auto-reply van m'n werkmail ingesteld. Nu voor het eerst: "Ik ben afwezig tot 2 september". Tijd voor ontspanning. #NOS reageer retweet
Zo druk dat een enorm lange vakantie wel verdiend isquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zozo, hij heeft het maar druk als hoofd social media.
Tot 2 fucking september???!!! Wie is die knakker.. Edwin Evers??quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik wist hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje!! Houd ons eens niet zo voor het lapje![]()
http://nos.nl/artikel/528487-dode-wolf-was-grap.html
belachelijk hij is toch geen uniek talent zoals Matthijs van Nieuwekerke?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
belachelijk hij is toch geen uniek talent zoals Matthijs van Nieuwekerke?
Paul Ribbeldingquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond
wie is er morgen te gast in ekstra weekend?
Nee, morgen is Tjibsie d'r alleen niet volgens mij. Gerard en Michiel zijn er (nog) wel... al kan ik hun zomerschema ook niet meer helemaal volgen.quote:
twitter:pieterkok twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:36:44Ja! Raad de gast! Hebben we er 1? Wie zal het zeggen? #ekstraweekend #3FM reageer retweet
hij is afgevallen of lijkt dat door de baard?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:53 schreef Holenmens het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e95f3678-ec17-419b-909f-a5f5d4ef59c1
Timur!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Holenmens het volgende:
Ik kan Get Lucky nooit meer normaal horen![]()
Zal het de nieuwe MH zijn morgen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Hé, Seven Nation Army in die nieuwe van Pearl Jam.
waar heb je `m gehoord? de enige video die ik tot nu toe heb gezien was verwijderd van youtube...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Hé, Seven Nation Army in die nieuwe van Pearl Jam.
Ik niet. Wat een kutplaat zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
Ik moest lachen om dat liedje over Hengelooooo
Op 3FM.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar heb je `m gehoord? de enige video die ik tot nu toe heb gezien was verwijderd van youtube...
Alsnog bedankt voor `t antwoordquote:
Zwolle is de enige eckte scenequote:
Sowieso.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwolle is de enige eckte scene
Fuck U-Niq, fuck Fresku, fuck The Opposites.
VOER VOOR JE WOOFERSquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja ik vind Opgezwolle wel serieus t best.
GEKKE GERRIT JE WILT TE GRAAGquote:
Weer een newbie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf 1u is Thijs Maalderink er.
Topshow.
Familie van Bert?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf 1u is Thijs Maalderink er.
Topshow.
Dan moet het wel een knaller zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was er laatst volgens mij ook al. Is Mex's favo DJ, na Lieke uiteraard.
Mja volgens mij is die gast pure aids. Ik zal wel even luisteren, wil ook nog even de enige overwinning van Alesi bekijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was er laatst volgens mij ook al. Is Mex's favo DJ, na Lieke uiteraard.
volgens mij herken ik Jasmine Sendar als die chick die bij Jeffrey op de trekker en Jörgen Raymann als 1 van die oude mannen. en als dat idd Jorgen is is de plaat pure beri beri.quote:
Niks mis met die Oosterse dames.quote:
Is meestal zo. Vind ik ook bij de Album Specials van Michiel, klinkt ie ook anders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik ken Thijs persoonlijk, we hebben bij dezelfde zender gewerkt. Hij klinkt vreemd genoeg anders on-air dan zoals ik hem ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |