Dat zeggen gelovigen ook altijd. Zo kan je alles wel recht praten wat krom is. Als ik iets aan toon wat gewoon niet zo is, dan is het wel een ontzettende dooddoener om te zeggen 'je geest kan het niet aan'. Als jullie zo'n pacht op de waarheid hebben, kom dan eens met harde bewijzen aan zou ik zeggen. Jullie weten het zo goed, laat maar eens zien dan dat we er allemaal naast zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.
ik loop ernstig achter, merk ik alquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia Klopt gewoon hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast een bijbel kopen als ik jou was.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.
Ik moet wel zeggen dat ik het nieuwe nieuwsbrief systeem wel erg achteruit is gegaan. Al mijn emails met recente gebeurtenissen komen veel en veel te laat aan. Het lijkt meer illumiLAATi te worden zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik loop ernstig achter, merk ik al
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik loop ernstig achter, merk ik al
De spelling klopt vast wel, daar ging het mij dan ook niet echt om.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia Klopt gewoon hoor.
Reptielen komen uit een ei dus die zijn niet zo bijster intelligent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het nieuwe nieuwsbrief systeem wel erg achteruit is gegaan. Al mijn emails met recente gebeurtenissen komen veel en veel te laat aan. Het lijkt meer illumiLAATi te worden zo.
Niet zo bijdehand he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef jogy het volgende:
[..]
De spelling klopt vast wel, daar ging het mij dan ook niet echt om.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.
Weet jij wat er nog niet is meegenomen? Ik heb wel interesse in 1 van haar hoedjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de memo niet ontvangen? Gaga ligt in de boedelbak, gratis mee te nemen.
Volgens mij wordt het steeds via een ander emailadres verstuurd zodat de echte zender niet te achterhalen valt. Ik bedoel, teveel macht wil je ook niet aan je pionnen geven. Maar het is wel superkut als je gewoon een beetje leuk mee wil doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
volgens mij houdt mijn speciale aluminium spamfilter ook de nieuwsbrief tegen
BNW / The 4th Reich?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Reptielen komen uit een ei dus die zijn niet zo bijster intelligent.
Die OPquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
BNW / The 4th Reich?
dat is ook een pareltje
ja is fucking grappig hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die OP. Dadelijk even de rest van de reacties lezen. Moet toch eens wat vaker in BNW komen.
Tijd om de geschiedenisboeken te herschrijven trouwens, geld speld tussen te krijgen, waterdicht verhaal. Alleen jammer dat Hitler volgens hem geen reptiel was, dat had het nog net even extra geloofwaardiger gemaakt, nu blijf je mensen houden die het niet willen zien.
Dat is onze grote kracht, mensen zoals jij laten denken dat ze weten hoe het zitten en jullie laten denken dat jullie een groot iq hebben omdat ze hun ogen 'open' hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.
dat lijkt me gewoon inspelen op die illuminatietheorieen die dankzij internet langzaam gemeengoed worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:39 schreef BMTH182 het volgende:
Maar stel nou de illuminati was echt, waarom is bijv jan de hoop dan geen illuminatislaaf want hij presenteert het ontbijt nieuws waar meer mensen naar kijken dan Kesha?
Dit met Rihanna is wel eng trouwens, op de muur Princess of Illuminati:
[ afbeelding ]
hier weer:
[ afbeelding ]
en hier the illuminati slut
[ afbeelding ]
Maar net zoals Frank zegt: er zijn wel aanwijzingen maar het is nog te vaag voor mij om er in te geloven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar trouwens, stel je voor dat er een Bilderberg, chemtrails en weet ik het allemaal is. Moeilijk om je voor te stellen maar vooruit. Dan vind ik het dat ze het qua wereldorde, op wat oorlogen en opstanden hier en daar na maar daar ontkom je niet aan voldoende doen. Ik zou ze een 6.5 geven.
http://xandernieuws.punt.nl/quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, kan zijn geest niet aan, zit al vol met spellingsregels.
Hou toch op man, kom met goed bewijs, gewoon EEN! keer met bewijs....
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://xandernieuws.punt.nl/
www.niburu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |