ja en wat dan nog blijf toch bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van.
en het is i l l u m i n a t i
Zo moeilijk is het niet... of ben je gehersenspoeld ofzo?.
Sowieso zou religie weer moeten worden ingevoerd voor het plebs. Daar is het ook voor bedacht, hou het voetvolk bang en ze zijn te beheersen. Nu is elke debiele josti opeens nergens meer bang voor en slaat de maatschappij volledig door. Denk je dat de Tokkies zo zouden zijn geworden als ze oprecht godsvrezende mensen zouden zijn, met dus echt angst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieën. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.. Of de illoeminadi met hun Bilderberg crap en dat soort dingen. Natuurlijk, de regering zal - dat hebben we nu gezien - aan spionage doen, daar niet aan doen is tegenwoordig, of eigenlijk altijd al, niet mogelijk geweest, zeker niet als je een (door velen) gehaatte wereldmacht bent als de VS. Maar daar stopt het ook.
Volgens mijn wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja en wat dan nog blijf toch bij mijn standpunt.![]()
![]()
maar volgens jouw ben je gek als je de MSM niet als waarheid ziet.
Wat voor methodes? Natuurlijk heb je liever een natuurlijke behandeling boven een behandeling met medicijnen, maar om nu te zeggen dat dit in alle gevallen zo werkt, is zeer naif. Ik vind het trouwens erg egoistisch dat je de moeite niet neemt om je ouders fatsoenlijk in te lichten over het gevaar van de leugens van de overheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja vaak blijven die mensen ziek door zware medicijnen. Terwijl andere methode's zonder medicijnen waarschijnlijk meer effect hebben.
Je bent nog nooit op een complotsite geweest dus het zijn allemaal vooroordelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen met de meest bizarre complottheorieën. Echt, de minst plausibele verklaringen nemen ze voor waar aan, neem chemtrails en dat soort onzin bijv.. Of de illoeminadi met hun Bilderberg crap en dat soort dingen. Natuurlijk, de regering zal - dat hebben we nu gezien - aan spionage doen, daar niet aan doen is tegenwoordig, of eigenlijk altijd al, niet mogelijk geweest, zeker niet als je een (door velen) gehaatte wereldmacht bent als de VS. Maar daar stopt het ook.
Ter vermaak bezoek ik BNW wel eens. Je kan er ook nog eens uitermate goed trollen, want de meest bizarre posts nemen ze serieus. Vooral lambiekjequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk ze nemen als in de krant en tv aan voor waarheid. En dan heb je de kans dat je ouders als gek gaan beschouwen. En volwassen nemen hun kinderen vaak minder serieus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor methodes? Natuurlijk heb je liever een natuurlijke behandeling boven een behandeling met medicijnen, maar om nu te zeggen dat dit in alle gevallen zo werkt, is zeer naif. Ik vind het trouwens erg egoistisch dat je de moeite niet neemt om je ouders fatsoenlijk in te lichten over het gevaar van de leugens van de overheid.
Hoe weet jij dat? Ik heb verschillende sites afgestruind omdat ik het bijzonder interessant vind welke gedachtegangen sommigen er op na houden. Maar het is zoals geloof, niet te ontkrachten maar ook niet te bevestigen. Maar plausibel is het allerminst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op een complotsite geweest dus het zijn allemaal vooroordelen.
Wel eens ja. Dit soort dingen zijn natuurlijk ook een soort nieuwe religie. Mensen hebben altijd een soort enge antagonist nodig in het leven. Was het in de tijd waar jij op doelt Satan, zijn het nu enge groeperingen die met hersenstraling, chemtrails en weet ik het de gehele bevolking manipuleren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zou religie weer moeten worden ingevoerd voor het plebs. Daar is het ook voor bedacht, hou het voetvolk bang en ze zijn te beheersen. Nu is elke debiele josti opeens nergens meer bang voor en slaat de maatschappij volledig door. Denk je dat de Tokkies zo zouden zijn geworden als ze oprecht godsvrezende mensen zouden zijn, met dus echt angst?
Toen was alleen de intelligentsia op de hoogte dat god niet bestond, en die hadden het prima voor elkaar.
Ik wil terug naar die tijd.
Oh ja diequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ter vermaak bezoek ik BNW wel eens. Je kan er ook nog eens uitermate goed trollen, want de meest bizarre posts nemen ze serieus. Vooral lambiekjehapt graag
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik heb verschillende sites afgestruind omdat ik het bijzonder interessant vind welke gedachtegangen sommigen er op na houden. Maar het is zoals geloof, niet te ontkrachten maar ook niet te bevestigen. Maar plausibel is het allerminst.
[..]
Wel eens ja. Dit soort dingen zijn natuurlijk ook een soort nieuwe religie. Mensen hebben altijd een soort enge antagonist nodig in het leven. Was het in de tijd waar jij op doelt Satan, zijn het nu enge groeperingen die met hersenstraling, chemtrails en weet ik het de gehele bevolking manipuleren.
Het zou verstandiger zijn om Lambiek serieus te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja die. Vooral zijn medische visie vind ik erg vermakelijk.
ja, en andere dingen zijn totaal niet toevallig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wanneer heb je er voor het laatste opgezeten. Valt het dan niet op dat sommige dingen wel erg toevallig zijn.
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.
Nee, kan zijn geest niet aan, zit al vol met spellingsregelsquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan.
Dan zou ik maar vast een bijbel kopen als ik jou was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[...] intelligentsia [....]
Ik wil terug naar die tijd.
Frank heeft geen last van psychoses en zijn prefrontale cortex is al volgroeid, dus ja, dan ben je daar minder gevoelig voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Het gaat veel verder dan dat. Maar waarschijnlijk wil je dat niet zien kan je geest niet aan. Niet negatieve bedoelt hoor.
Misschien weten ze daarna juist precies hoe de vork in de steel zit. Het kan voor jou alleen maar voordelig uitpakken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk ze nemen als in de krant en tv aan voor waarheid. En dan heb je de kans dat je ouders als gek gaan beschouwen. En volwassen nemen hun kinderen vaak minder serieus.
Gaga is al maanden van de aardbodem verdwenen, zou ze al geofferd zijn denk je? Aggressor235?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb overigens wel gehoord dat Baphomet haar niet wilde hebben omdat hij het al te druk had met Gaga.
Gaga is allang fysiek en mentaal aan gort geofferd dus Ke$ha is het verse stukje vlees.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb overigens wel gehoord dat Baphomet haar niet wilde hebben omdat hij het al te druk had met Gaga.
zal wel een of ander vuig as-above-so-below ritueel geweest zijn waarbij ze het loodje gelegd heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaga is al maanden van de aardbodem verdwenen, zou ze al geofferd zijn denk je? Aggressor235?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |