Aha, leuk dat ze dat doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:57 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Het char wordt niet verwijderd, maar krijgt bij een (eventuele) volgende login dan een name-change request. Dan moet je dus je character renamen na je lange afwezigheid.
volgens een vriend van me, die helemaal thuis is in de lore, heeft Ozumat uit Vashj'ir als titel "friend of the Dark Below".quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Denk eerder aan Diablo3, doet Blizzard niet meestal op Blizzcon nieuws over WoW naar buiten brengen?.
En iemand zei ook nog: "Especially considering the other week Blizzard said they'd have announcement for Gamescom this month and said something about heaven and hell."
Maar ja, wie weet!
Nice, feli !quote:
nope, heb ook CM gold gehaald zoner keybinds overrated, gebruik wel 1 tot 9 en 0quote:
Ben opnieuw begonnen, lvl 75 mar heb nu al problemen dat ik geen keys meer over heb om te binden..quote:
Verdorie, ik doe die nou al 30 weken... Nogsteeds geen ashesquote:
Slim en toch ook verwacht van blizzard, een patch uitbrengen met de release van een andere mmo/groot event van een andere mmo. In dit geval dan met de release van FFXIV:ARR. Verbaaste me niks iig :p. Vriendin zit ook te denken te resubben. Meeste van onze vrienden spelen weer nadat we in de herfst vorig jaar gestopt waren. Iedereen had een burnout met WoWquote:
Als ik al mn oude guildies moet geloven is WoW er niet echt beter op geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Slim en toch ook verwacht van blizzard, een patch uitbrengen met de release van een andere mmo/groot event van een andere mmo. In dit geval dan met de release van FFXIV:ARR. Verbaaste me niks iig :p. Vriendin zit ook te denken te resubben. Meeste van onze vrienden spelen weer nadat we in de herfst vorig jaar gestopt waren. Iedereen had een burnout met WoW
dat idee heb ik ook, daarom resub ik ook niet :p. Ik vond het voor mezelf wel mooi geweest. Al vond een guildie Throne wel een erg toffe raidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik al mn oude guildies moet geloven is WoW er niet echt beter op geworden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:11 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.mmo-champion.com/content/ dark below een hoax
Held wie dat voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:11 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.mmo-champion.com/content/ dark below een hoax
53 runs hier... no drop yet...quote:
Welke staan dan op 1 en 3 als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:00 schreef Junglebeast het volgende:
Zeker een mooie trailer. Met stip binnen op nr2 van mijn top 3.
1 is die van de Lich King en IceCrown Citadel, en op 3 van Firelands.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Welke staan dan op 1 en 3 als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |