abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129890579
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef Astaat het volgende:
Denk dat ze bij level 100 wel gaan stoppen hoor. Het spel moet een keer ophouden, de engine is daarbij ook al sterk verouderd (circa 2005 ofzo).
:N Engine is met name de laatste 2 jaar enorm vooruit gegaan. Ik kan alleen nog maar op 'lowest' spelen en bij bosses als Elegon en Primordius moet ik blij zijn als ik de 2 fps haal. :')

Ik heb een crap videokaart ja, working on it! Maar die was 3 jaar geleden nog goed genoeg voor de één na hoogste setting, nu dus al op lowest niet goed genoeg.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_129896659
weet iemand toevallig nog een plek om goedkoop aan gametime Keys te komen?
pi_129897009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Naja, ik zeg ook niet dat 't niet gebeurt, 't is gewoon een lage droprate :P

Ik heb er ondertussen 4 in 4 weken ><
Daar heb je gelijk in. Deze week kreeg ik naast de gebruikelijke drop van Lei Shen er ook nog een op de Twins en sta daarmee op 3. Zal dus nog wel minimaal een week of 6 gaan duren voordat ik aan die cloak mag gaan denken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_129898086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:15 schreef Xetran het volgende:
weet iemand toevallig nog een plek om goedkoop aan gametime Keys te komen?
Gewoon even google'en op 'gametime 60 dagen', dan krijg je wel een paar hits. Zijn dezelfde sites die ook xboxlive e.d. aanbieden, +- 23,- je kunt via ideal betalen en je hebt dan direct de code. 30 dagen gametime kan alleen via blizzard zelf en CC/paypall.

Was ik maar al bij de titan runestones, ik zit nog steeds opgescheept met die klote secrets of the empire die maar niet willen droppen.. Maar maar maar als ik de cloak al had nu zou ik wel eerste staan aan de horde kant qua ilvl op Maggy ^^
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_129898463
Ik zocht vooral naar dat RAF trucje, al heb ik geen idee wat het inhoud. Twee maandenkeys had ik al wel gevonden voor twee donnies. :P
pi_129903745
weet iemand een goede addon om bij tehouden welke pets je per zone kan vangen?
pi_129903981
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand een goede addon om bij tehouden welke pets je per zone kan vangen?
Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/pettracker :)
  † In Memoriam † zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:58:49 #208
159966 lifeblind
pi_129904613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 03:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:N Engine is met name de laatste 2 jaar enorm vooruit gegaan. Ik kan alleen nog maar op 'lowest' spelen en bij bosses als Elegon en Primordius moet ik blij zijn als ik de 2 fps haal. :')

Ik heb een crap videokaart ja, working on it! Maar die was 3 jaar geleden nog goed genoeg voor de één na hoogste setting, nu dus al op lowest niet goed genoeg.
Vergeet ook niet dat addons en de interface an sich een hoop vertraagt. Als ik bijv. LFR aan t doen ben is op sommige bosses mn framerate ineens 10, terwijl 't echt niet aan mn pc en videokaart ligt (staat zo goed als op ultra, met wat kleine tweaks), en als ik dan op alt+z druk is mn framerate ineens weer 60 zodra ik geen interface zie. Zet ik mn interface aan, is ie weer traag.
pi_129905107
Ik heb geen ervaring met de game maar wil graag beginnen.. Maakt het nog uit welke Realm ik kies? Zo ja, hebben jullie aanbevelingen?
pi_129910119
Voor PvP is tarren Mill een goede optie en PvE Twisting Nether, maar als je rustig wil beginnen en het spel een beetje wil ontdekken zou ik voor een PvE realm gaan, eventueel Magtheridon, die is de laatste tijd weer aan het opleven.
pi_129922452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb geen ervaring met de game maar wil graag beginnen.. Maakt het nog uit welke Realm ik kies? Zo ja, hebben jullie aanbevelingen?
Ligt er een beetje aan wat je wil spelen.
Er zijn verschillende soorten realms:

Normal = Player versus Environment (PVE). Op deze realms kun je alleen PVP'en in de daarvoor bestemde instances (Battlegrounds en Arenas), en/of als je er zelf voor kiest (en een tegenstander ook) om je PVP 'aan' te zetten. Hier kun je naar mijn mening het beste op je gemak de ingame wereld leren kennen.

RP = Role Playing. Hier moet je van houden :') Het is de bedoeling dat je volledig in karakter blijft; alles dat je zegt komt dus niet van jou maar van je character, die dikwijls een hele historie heeft die jij hebt verzonnen. Deze realms zijn ook PVE.

PVP = Player versus Player. Op deze realms kun je bijna overal in de open wereld spelers van de andere faction aanvallen. Ook hier moet je van houden, het kan vervelend zijn als je gewoon je ding wilt doen zonder dat je steeds aangevallen wordt, maar misschien heb je wat vrienden die jou kunnen helpen als je wordt 'geganked' en kun je die persoon samen te grazen nemen, kan lollig zijn. :P

RPPVP = een combinatie van RP en PVP.

Verder kun je op dit moment nog wel kiezen voor een heel drukke (veel mensen om dingen mee te doen) of heel lege server (lekker rustig als je spullen wil verzamelen, het is er altijd), of iets ertussenin, maar komende patch gaan ze servers mergen dus dan is, denk ik, alles redelijk druk.
Wat je vaak wel ziet op erg drukke servers is dat men een beetje elitist is en niet staat te springen om 'Noobs'. Op dunbevolkte servers is het vaak wat vriendelijker toeven. Maar dat is mijn ervaring, misschien gaat dat bij jou niet op ofzo. :)

Ik zit zelf op Azuremyst, Horde kant. Het is een 'medium' bevolkte server en Alliance is hier veel groter maar het is een PvE server (en ik speel zelf amper PvP) dus dat vind ik niet zo erg. Het is aan de Horde kant dus heerlijk rustig, en ik heb het er prima naar mn zin *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door MeraViglioSa op 11-08-2013 01:07:53 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_129924967
quote:
http://wow.realmpop.com/eu.html
silvermoon/outland voor ally
kazzak/stormscale horde
pi_129925054
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat je wil spelen.
Er zijn verschillende soorten realms:

Normal = Player versus Environment (PVE). Op deze realms kun je alleen PVP'en in de daarvoor bestemde instances (Battlegrounds en Arenas), en/of als je er zelf voor kiest (en een tegenstander ook) om je PVP 'aan' te zetten. Hier kun je naar mijn mening het beste op je gemak de ingame wereld leren kennen.

RP = Role Playing. Hier moet je van houden :') Het is de bedoeling dat je volledig in karakter blijft; alles dat je zegt komt dus niet van jou maar van je character, die dikwijls een hele historie heeft die jij hebt verzonnen. Deze realms zijn ook PVE.

PVP = Player versus Player. Op deze realms kun je bijna overal in de open wereld spelers van de andere faction aanvallen. Ook hier moet je van houden, het kan vervelend zijn als je gewoon je ding wilt doen zonder dat je steeds aangevallen wordt, maar misschien heb je wat vrienden die jou kunnen helpen als je wordt 'geganked' en kun je die persoon samen te grazen nemen, kan lollig zijn. :P

RPPVP = een combinatie van RP en PVP.

Verder kun je op dit moment nog wel kiezen voor een heel drukke (veel mensen om dingen mee te doen) of heel lege server (lekker rustig als je spullen wil verzamelen, het is er altijd), of iets ertussenin, maar komende patch gaan ze servers mergen dus dan is, denk ik, alles redelijk druk.
Wat je vaak wel ziet op erg drukke servers is dat men een beetje elitist is en niet staat te springen om 'Noobs'. Op dunbevolkte servers is het vaak wat vriendelijker toeven. Maar dat is mijn ervaring, misschien gaat dat bij jou niet op ofzo. :)

Ik zit zelf op Azuremyst, Horde kant. Het is een 'medium' bevolkte server en Alliance is hier veel groter maar het is een PvE server (en ik speel zelf amper PvP) dus dat vind ik niet zo erg. Het is aan de Horde kant dus heerlijk rustig, en ik heb het er prima naar mn zin *O*
uhm azuremyst horde heeft nog geen 2400 horde 90's ;) vrij low populated realm dus ....
pi_129925712
Nog een vraag van een leek: Wanneer komt die nieuwe patch?

De realm waar ik momenteel op zit is dood, en geld om 7 chars te xferen heb ik niet.
pi_129929170
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Xetran het volgende:
Nog een vraag van een leek: Wanneer komt die nieuwe patch?

De realm waar ik momenteel op zit is dood, en geld om 7 chars te xferen heb ik niet.
Er zijn nog geen officiële statements van Blizzard qua datum, maar ik gok (hoop) begin september.
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:54:31 #216
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_129929217
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef Xernov het volgende:

[..]

Er zijn nog geen officiële statements van Blizzard qua datum, maar ik gok (hoop) begin september.
ze zijn nog bezig met heroic testen en dat nieuwe gebeuren, ik ga het een graf patch vinden want ik ben een tank dus dat word leuk met de vengeance nerf. niet te vergeten dat het weer een grindfest gaat worden met de timeless coins :r :r :r :r
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_129931257
Ah ja, da's idd minder als tank zijnde.

Grinden vind ik opzich niet zo erg als er overdag niets te doen is, pas nog de bloodsail admiral title maar eens gehaald en nu af en toe bezig met de giant dinosaur bones haha.

Wat raiden betreft, we gaan er met het team voor Realm first! En voor de ahead of de curve chievo zit er dit keer een leuke mount aan verbonden, niet te vergeten de 90-100 loom weapons van Garrosh!
pi_129931522
quote:
Kies een high of full realm is mijn advies (óók als je voor een PVP realm gaat). Medium of low populated realms zijn op sterven na dood en je zal met bepaalde zaken meer moeite hebben, denk aan de koop of verkoop van bepaalde items (minder vraag en aanbod) en minder groepen voor bepaalde achievements (oude raids, dungeons etc). Plus het is gewoon een stuk gezelliger als er een beetje leven in de brouwerij is :)

Indien je voor een PVP realm kiest adviseer ik je ook om te kijken naar een goede balans tussen Alliance en horde spelers. Als 1 kant heel groot is en de andere kant heel klein dan schiet je er nog weinig mee op. De leukste uitdaging komt als het allemaal een beetje gelijk is :) zie: http://wow.realmpop.com/eu.html

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 11-08-2013 12:57:25 ]
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:39:45 #219
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_129936694
Een cash shop in een spel waar je al maandelijks voor moet betalen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_129936823
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kies een high of full realm is mijn advies (óók als je voor een PVP realm gaat). Medium of low populated realms zijn op sterven na dood en je zal met bepaalde zaken meer moeite hebben, denk aan de koop of verkoop van bepaalde items (minder vraag en aanbod) en minder groepen voor bepaalde achievements (oude raids, dungeons etc). Plus het is gewoon een stuk gezelliger als er een beetje leven in de brouwerij is :)
Klopt, dat zou ik ook doen. Een van de realms die Maureentje hierboven zegt.

Ik speel zelf alliance op Silvermoon en bevalt me prima. Genoeg mensen voor een groep, geen moeite om dingen te verkopen, makkelijker om zelf dingen te kopen enz.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:37:32 #221
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129942225
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 03:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dan heb je een pauper pc.

Graphics zijn echt zwaar outdated van WoW.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:38:03 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129942256
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Een cash shop in een spel waar je al maandelijks voor moet betalen :')
WoW is allang niet meer wat het vroeger was.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_129958045
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dan heb je een pauper pc.

Graphics zijn echt zwaar outdated van WoW.
PC's die niet eens WoW op ultra aankunnen _____________________________________ :') !
pi_129963624
Ben nu bezig met het levelen van een mage. Eerste character in een zeer lange tijd die ik zonder heirlooms level (iets wat ik sinds de introductie van die dingen niet meer heb gedaan). Ik moet zeggen dat het levelen opeens weer een heerlijke uitdaging biedt. Quests kunnen daadwerkelijk nog moeilijk zijn ook en ik kom in gebieden waar ik in geen jaren niet meer geweest ben omdat ik normaal hele stukken over kan slaan door alle extra xp. Moet in sommige stukken ook echt op mn hoede zijn omdat ik anders gewoon doodga door teveel mobs enzo :D
Om het klassieke gevoel nog iets meer vast te houden doe ik ook geen dungeons tijdens het levelen en gebruik ik dus ook geen dungeon rewards.

Aanradertje voor iedereen die nog een toon wil levelen en es ff geen zin heeft in alweer een te makkelijke faceroll. Het is ook supertof dat je daadwerkelijk weer wat hebt aan al die gear van quest rewards...
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:23:31 #225
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129969729
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ben nu bezig met het levelen van een mage. Eerste character in een zeer lange tijd die ik zonder heirlooms level (iets wat ik sinds de introductie van die dingen niet meer heb gedaan). Ik moet zeggen dat het levelen opeens weer een heerlijke uitdaging biedt. Quests kunnen daadwerkelijk nog moeilijk zijn ook en ik kom in gebieden waar ik in geen jaren niet meer geweest ben omdat ik normaal hele stukken over kan slaan door alle extra xp. Moet in sommige stukken ook echt op mn hoede zijn omdat ik anders gewoon doodga door teveel mobs enzo :D
Om het klassieke gevoel nog iets meer vast te houden doe ik ook geen dungeons tijdens het levelen en gebruik ik dus ook geen dungeon rewards.

Aanradertje voor iedereen die nog een toon wil levelen en es ff geen zin heeft in alweer een te makkelijke faceroll. Het is ook supertof dat je daadwerkelijk weer wat hebt aan al die gear van quest rewards...
Enige is dat je door de XP nerfs nog altijd maar een deel van de quests hoeft te doen in een zone voor je overpowered bent...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129969857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef Xernov het volgende:
Voor PvP is tarren Mill een goede optie en PvE Twisting Nether, maar als je rustig wil beginnen en het spel een beetje wil ontdekken zou ik voor een PvE realm gaan, eventueel Magtheridon, die is de laatste tijd weer aan het opleven.
Twisting Nether is een PVP server en is best vol qua horde. Alliance heb ik nog geen idee van. Af en toe is er een queue, maar daar ben je zo doorheen. Ik moet nog 18 levels tot 90 dus echt veel last van alliance heb ik nog niet gehad :P
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:30:02 #227
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_129969887
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_129970062
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:23 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Enige is dat je door de XP nerfs nog altijd maar een deel van de quests hoeft te doen in een zone voor je overpowered bent...
Klopt maar dat kan je ook al compenseren door eens voor een wat minder voor de hand liggend gebied te kiezen. Ik quest nu bijvoorbeeld in de Arathi highlands (de achievement biedt slechts 18 quests) in plaats van het gebruikelijke Stranglethorn. Hierna ga ik door naar the Hinterlands, daar komen volgens mij ook nauwelijks nog Alliance spelers om te levelen...
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:12:36 #229
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129971169
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Klopt maar dat kan je ook al compenseren door eens voor een wat minder voor de hand liggend gebied te kiezen. Ik quest nu bijvoorbeeld in de Arathi highlands (de achievement biedt slechts 18 quests) in plaats van het gebruikelijke Stranglethorn. Hierna ga ik door naar the Hinterlands, daar komen volgens mij ook nauwelijks nog Alliance spelers om te levelen...
Volgens mij komen de minste Alliance in de Kalimdor gebieden (uitgezonderd de paar rondom het startgebied). Omdat daar de Alliance steden van betekenis altijd ver weg zijn. Dus daar hebben veel mensen ook nog nieuwe dingen te zien.

Maar een gebied met maar 18 quests is wel uitzonderlijk! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129972735
quote:
19s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:28 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Twisting Nether is een PVP server en is best vol qua horde. Alliance heb ik nog geen idee van. Af en toe is er een queue, maar daar ben je zo doorheen. Ik moet nog 18 levels tot 90 dus echt veel last van alliance heb ik nog niet gehad :P
Ja ik kwam er ook achter, zat ergens anders met m'n gedachtes haha, mybad.

Cherrycoke, wat is je ilvl/ ToT progress? Wij zijn pas een paar maanden na de patch begonnen en zit met m'n team op 1/13HC, woensdag hopelijk horridon downen.
pi_129972794
Ik heb van 20 t/m 72 bijna alleen maar dungeons gedaan. Dodelijk saai :'). Ik ben een resto shaman.

Zit nu volgens mij al een stukje boven de 100 dungeons :D
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:48:42 #232
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_129974184
quote:
19s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb van 20 t/m 72 bijna alleen maar dungeons gedaan. Dodelijk saai :'). Ik ben een resto shaman.

Zit nu volgens mij al een stukje boven de 100 dungeons :D
Dat doe ik ook met mijn warlock. :')
Queues duren niet zo gek lang, en meestal zit ik gewoon met guildies te lullen op TS als ik moet wachten. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  † In Memoriam † maandag 12 augustus 2013 @ 15:11:04 #233
159966 lifeblind
pi_129979192
Same here, alleen mijn paladin en mage heb ik voornamelijk (of naja, bijna alleen maar) gequest, omdat dat nog pre-dungeonfinder was. Zodra LFD er was, ben ik daar eigenlijk nooit uitgekomen :P
pi_130013832
Hm zit te twijfelen over mijn volgende projectje... met het oog schuin op 5.4 zou ik graag weer aan arena's beginnen, dit maal als zijnde dps. Echter, ik ben niet echt de meest geweldige pvp'er (ergens in 4.0 toen ik voor het laatst arena's speelde kwam ik niet boven de 1400). Dus welke class gaat (of is) van zichzelf al heel sterk zijn in de komende patch?
pi_130015975
quote:
Als je meerdere classes wil uitproberen level dan niet al je characters op 1 server zoals de meeste retards here. De illusie dat die mensen je beste vrienden zijn op die server is zo doorbroken als je serieus speelt op meerdere servers, een verademing vooral als je een beetje slechte naam hebt, dat weten ze op andere servers toch niet.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:13:11 #236
296917 Abby79
Being myself!
pi_130017142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:39 schreef pikinhand het volgende:
vooral als je een beetje slechte naam hebt
Als dit je reden is chars op meerdere servers te hebben, ben je dan zelf niet de retard omdat je een slechte naam hebt opgebouwd? ;)

Ik heb juist heel veel profijt gehad van alles op een server, ik kon voor bijna alles zelf zorgen :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:19:40 #237
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_130017348
tering wat is levelen saai geworden BG's zijn kut dungeons zijn kut en qeusten doe ik niet want dat heb ik minstens 314134 keer gezien 78 naar 80 in 3 dagen als prot pala :(
pi_130026535
Nieuwe WoW expansion? The Dark Below....

http://www.mmo-champion.c(...)-WoW-or-D3-Expansion
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:29:17 #239
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_130026881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:18 schreef Junglebeast het volgende:

Appendix Three
A place called the Dark Below, is described in the demons section of the Manual of Monsters Appendix Three which states that it is a place where certain demon races are originated from, but the validity of the source is disputed.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:37:51 #240
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_130027188
quote:

Denk eerder aan Diablo3, doet Blizzard niet meestal op Blizzcon nieuws over WoW naar buiten brengen?.

En iemand zei ook nog: "Especially considering the other week Blizzard said they'd have announcement for Gamescom this month and said something about heaven and hell."

Maar ja, wie weet! :P
pi_130027732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Denk eerder aan Diablo3, doet Blizzard niet meestal op Blizzcon nieuws over WoW naar buiten brengen?.

En iemand zei ook nog: "Especially considering the other week Blizzard said they'd have announcement for Gamescom this month and said something about heaven and hell."

Maar ja, wie weet! :P
Nee maar dit is een trademark registratie. En dat doen ze meestal een jaar van tevoren.
We zullen het zien. Als er geen D3 expansion komt kan dit goed voor WoW zijn. :)
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_130027943
Mist of Pandaria hadden ze toch ook een paar maanden voor de Blizzcon getrade marked
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:57:40 #243
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_130027962
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Evertjan het volgende:
Mist of Pandaria hadden ze toch ook een paar maanden voor de Blizzcon getrade marked
een jaar van te voren als ik het mij goed herinner
pi_130037865
28 augustus patch 5.4 :)
pi_130038281
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

een jaar van te voren als ik het mij goed herinner
De trademark was iets van 28 juli en blizzcon was in november oktober dacht ik..
pi_130041855
Ticket gemaakt met de vraag of ze een character name kunnen releasen zodat ik hem kan gebruiken, average waiting time 3 day 9 hours lol.
pi_130045306
quote:

Ik hoop eerlijk gezegd dat "Burning Legion" de laatste WoW expansion wordt. Level cap 100 en de eindbaas Sargeras.
pi_130047149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ticket gemaakt met de vraag of ze een character name kunnen releasen zodat ik hem kan gebruiken, average waiting time 3 day 9 hours lol.
Heb 3 dagen geleden nog een ticket aangemaakt voor precies dezelfde reden, binnen 24 uur was de ticket beantwoord en de naam vrijgemaakt.

De 3de keer dat ik dat heb gedaan in een half jaar tijd, en nog altijd doen ze niet moeilijk. Soms is Blizz wel relaxed :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130047306
Wat bedoelen jullie met een naam vrij maken.
Een char. van iemand verwijderen..?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 07:57:00 #250
296917 Abby79
Being myself!
pi_130047332
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:54 schreef zerokil het volgende:
Wat bedoelen jullie met een naam vrij maken.
Een char. van iemand verwijderen..?
Het char wordt niet verwijderd, maar krijgt bij een (eventuele) volgende login dan een name-change request. Dan moet je dus je character renamen na je lange afwezigheid :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')