Al op meer dan een minuut.quote:
Vraag ik me ook altijd af?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom gaat iemand op een dag als vandaag eigenlijk mee met een ontsnapping? Is dat echt puur alleen om de sponsor in beeld te brengen en te zorgen dat de familie thuis hem de hele middag kan zien?
Omdat ze niet de meest anonieme renner van de Tour 2013 op Fok! willen worden natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom gaat iemand op een dag als vandaag eigenlijk mee met een ontsnapping? Is dat echt puur alleen om de sponsor in beeld te brengen en te zorgen dat de familie thuis hem de hele middag kan zien?
Dat niet willen wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Omdat ze niet de meest anonieme renner van de Tour 2013 op Fok! willen worden natuurlijk
Hij wacht op het peloton.quote:
https://www.facebook.com/(...)8866009495033&type=1quote:Your dreams may come true! Get a seat in the Team Belkin car to follow one of the most anticipated stages of the Tour: the Mont Ventoux on July 14th. We will take care of everything: your flights, your hotel and most of all a totally unforgettable experience. You can just sit back and enjoy the ride.
Send us a private message and let us know why we should choose you. Your deadline is Friday 12th July at noon, so you better be quick
Dit. Wat een wijsneus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag deze man niet.
Geen dank voor deze informatie.
Tof. Moet je wel in de eerste auto zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8866009495033&type=1
Nee, er gebeurt bijna niets. Dus je mist niet veel. Alleen de laatste 5 kilometer worden interessant.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef cafca het volgende:
Hm, ik mis blijkbaar toch wel wat, zonder beeld
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, er gebeurt bijna niets. Dus je mist niet veel. Alleen de laatste 5 kilometer worden interessant.
Ik wist dat ie zou komen.quote:
Als je hier kunt kijken kun je toch ook gewoon op de site van de nos kijken? Of mis ik wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.
Dan ben je te laat thuis idd, ze zullen rond vijf binnen zijn, waarschijnlijk nog iets vroeger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.
Tis donderdag en ook nog eens een zaadetappe.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Lutte het volgende:
Één topic met nog 25 km te gaan, dat is uniek.
Ik weet niet of zijn baas dat leuk vind?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als je hier kunt kijken kun je toch ook gewoon op de site van de nos kijken? Of mis ik wat?
zondag weer 10 topicsquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis donderdag en ook nog eens een zaadetappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |