Hij wacht op het peloton.quote:
https://www.facebook.com/(...)8866009495033&type=1quote:Your dreams may come true! Get a seat in the Team Belkin car to follow one of the most anticipated stages of the Tour: the Mont Ventoux on July 14th. We will take care of everything: your flights, your hotel and most of all a totally unforgettable experience. You can just sit back and enjoy the ride.
Send us a private message and let us know why we should choose you. Your deadline is Friday 12th July at noon, so you better be quick
Dit. Wat een wijsneus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag deze man niet.
Geen dank voor deze informatie.
Tof. Moet je wel in de eerste auto zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8866009495033&type=1
Nee, er gebeurt bijna niets. Dus je mist niet veel. Alleen de laatste 5 kilometer worden interessant.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef cafca het volgende:
Hm, ik mis blijkbaar toch wel wat, zonder beeld
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, er gebeurt bijna niets. Dus je mist niet veel. Alleen de laatste 5 kilometer worden interessant.
Ik wist dat ie zou komen.quote:
Als je hier kunt kijken kun je toch ook gewoon op de site van de nos kijken? Of mis ik wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.
Dan ben je te laat thuis idd, ze zullen rond vijf binnen zijn, waarschijnlijk nog iets vroeger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga ik ook niet live kunnen zien, kwart over vijf thuis denk ik.
Tis donderdag en ook nog eens een zaadetappe.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Lutte het volgende:
Één topic met nog 25 km te gaan, dat is uniek.
Ik weet niet of zijn baas dat leuk vind?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als je hier kunt kijken kun je toch ook gewoon op de site van de nos kijken? Of mis ik wat?
zondag weer 10 topicsquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis donderdag en ook nog eens een zaadetappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |