SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik heb een vraag over drugs.. Ik doe het in een spoiler haha!Vooral niet aan Haakon geven, dan is't weg voordat je binnen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
[flavor flav]Yeah booyyy!!!![/flavor flav]quote:Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron ,dat de volgende tijdmachine editie in Eindhoven gaat plaatsvinden. Ze zijn nog aan het onderhandelen.
Dat is best knap .. vooral met jou feestarchiefquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat ik niet helemaal van je stijl hou, maar Sexual Thrill blijft gewoon een heerlijke plaat.
Nog steeds nooit live gehoord btw...
quote:0. Achterhoeks Beuken 10, ohnee toch 11 intro!
1. Abyss & Judge - One Life
2. Technoboy - 4 Day’s
3. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Instrumental Mix)
4. dj norman - tba
5. The R3bels - Keep The Rhythm
6. Pradera vs Sasha F - Summer Feelings
7. Vyolet - Master & Slave (Zatox Mix)
8. Dj Norman - Life For Nothing
9. Degos & Re-Done - Life Is Finite
10. Dj Isaac - Over The Edge
11. Frontliner - Time
12. Degos & Re-Done - The Rifle
13. Project One - Rate Reducer
14. Degos & Re-Done - Busted
15. Dj Zany - Razr
16. Degos & Re-Done - Fucking Love Songs
17. Dutch Master - In Motion
18. Vortex - Fuck
19. Alpha Twins & Seizure - Drop The Beats Out
Thanks!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ M.I.- WYFYB #65 is lekkertje .. mooie opbouw, leuke wisseling tussen oud @ nieuw ..
Ja en hoe neem ik 't mee naar binnen dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vooral niet aan Haakon geven, dan is't weg voordat je binnen bent
Draag je wel eens een BH?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en hoe neem ik 't mee naar binnen dan?Wat is de slimste manier zonder dat ze het afpakken
Man > zakje achter de ballenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en hoe neem ik 't mee naar binnen dan?Wat is de slimste manier zonder dat ze het afpakken
x2!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet helemaal van je stijl hou, maar Sexual Thrill blijft gewoon een heerlijke plaat.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Gaan jullie wel eens door jullie ouwe (heeellee ouwe) mp3 lijst?
5. The R3bels - Keep The Rhythm
11. Frontliner - Time
13. Project One - Rate Reducer
17. Dutch Master - In Motion
19. Alpha Twins & Seizure - Drop The Beats Out
Toen die uitkwam werd mijn feestarchief al een stuk minder snel bijgevuld en helaas pakte niet alle dj's deze plaat niet opquote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[flavor flav]Yeah booyyy!!!![/flavor flav]![]()
Dat is best knap .. vooral met jou feestarchief
Technoboy zou bazig zijn. Zijn sets van Defqon 2006 en 2007quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem om minimaal 1 italiaan![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik heb een vraag over drugs.. Ik doe het in een spoiler haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kun je met veel vragen wel terecht:
UVT / Abusers SC #80
En hier, net als andere topics in UVT.
UVT / XTC V&A #259 SC graag elders
Drugs meenemen naar feestenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Drugs meenemen naar feestenDan ben je geen echte liefhebber, je kan toch wel feesten zonder drugs tog?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef haakon het volgende:
IddIk ben ook geen liefhebber, maar doe het puur om de drugs.
De gezelligheid en muziek kunnen me gestolen worden.
Zo lang ik maar van de kaart kan zijn en lekker kan hakkuh jwt
Godsgruwelijk dikke kicks!quote:
Damn, klinkt goed.quote:
QFTquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Godsgruwelijk dikke kicks!
quote:De tent op z'n kop zetten was zeker van toepassing op de BLUE. Was BLUE jou favoriet? Of heb je een set gemist omdat je ergens anders aan het partyen was? Geen zorgen, want want we zenden morgen onderstaande livesets van de BLUE | Dag 1 uit op Q-dance Radio:
10:30 – 12:00 | Omegatypez
12:00 – 13:00 | Geck-O
13:00 – 14:00 | Prefix & Density
14:00 – 15:00 | Digital Punk
15:00 – 16:00 | Degos & Re-Done
16:00 – 17:00 | Chain Reaction & Luna
17:00 – 18:15 | Frequencerz
18:15 – 19:30 | B-Front
Wel fijn dat ze zoveel sets vrijgeven, 112 al.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Mn minder happy face alter ego dj Hater (ook n anagram xD) draait in de splinter ja hahahhaa
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beste is om in de rij alles al in te nemen, gewoon 3 pillen in een keer. Hoef je het ook niet naar binnen te smokkelen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef haakon het volgende:
IddIk ben ook geen liefhebber, maar doe het puur om de drugs.
De gezelligheid en muziek kunnen me gestolen worden.
Zo lang ik maar van de kaart kan zijn en lekker kan hakkuh jwt
Wattes? Ken die alias nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Mn minder happy face alter ego dj Hater (ook n anagram xD) draait in de splinter ja hahahhaa
Was Dj Hater geen familie van Harry Herrie? Die is nog niet aangekondigdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |