Toen die uitkwam werd mijn feestarchief al een stuk minder snel bijgevuld en helaas pakte niet alle dj's deze plaat niet opquote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[flavor flav]Yeah booyyy!!!![/flavor flav]![]()
Dat is best knap .. vooral met jou feestarchief
Technoboy zou bazig zijn. Zijn sets van Defqon 2006 en 2007quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem om minimaal 1 italiaan![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik heb een vraag over drugs.. Ik doe het in een spoiler haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kun je met veel vragen wel terecht:
UVT / Abusers SC #80
En hier, net als andere topics in UVT.
UVT / XTC V&A #259 SC graag elders
Drugs meenemen naar feestenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en hoe neem ik 't mee naar binnen dan?Wat is de slimste manier zonder dat ze het afpakken
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Drugs meenemen naar feestenDan ben je geen echte liefhebber, je kan toch wel feesten zonder drugs tog?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef haakon het volgende:
IddIk ben ook geen liefhebber, maar doe het puur om de drugs.
De gezelligheid en muziek kunnen me gestolen worden.
Zo lang ik maar van de kaart kan zijn en lekker kan hakkuh jwt
Godsgruwelijk dikke kicks!quote:
Damn, klinkt goed.quote:
QFTquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Godsgruwelijk dikke kicks!
quote:De tent op z'n kop zetten was zeker van toepassing op de BLUE. Was BLUE jou favoriet? Of heb je een set gemist omdat je ergens anders aan het partyen was? Geen zorgen, want want we zenden morgen onderstaande livesets van de BLUE | Dag 1 uit op Q-dance Radio:
10:30 – 12:00 | Omegatypez
12:00 – 13:00 | Geck-O
13:00 – 14:00 | Prefix & Density
14:00 – 15:00 | Digital Punk
15:00 – 16:00 | Degos & Re-Done
16:00 – 17:00 | Chain Reaction & Luna
17:00 – 18:15 | Frequencerz
18:15 – 19:30 | B-Front
Wel fijn dat ze zoveel sets vrijgeven, 112 al.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Mn minder happy face alter ego dj Hater (ook n anagram xD) draait in de splinter ja hahahhaa
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beste is om in de rij alles al in te nemen, gewoon 3 pillen in een keer. Hoef je het ook niet naar binnen te smokkelen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef haakon het volgende:
IddIk ben ook geen liefhebber, maar doe het puur om de drugs.
De gezelligheid en muziek kunnen me gestolen worden.
Zo lang ik maar van de kaart kan zijn en lekker kan hakkuh jwt
Wattes? Ken die alias nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Mn minder happy face alter ego dj Hater (ook n anagram xD) draait in de splinter ja hahahhaa
Was Dj Hater geen familie van Harry Herrie? Die is nog niet aangekondigdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef DjThera het volgende:
Weet niet zeker of je nou AniMe - A-Bomb (de vocal die je hoort op 39:13 ongeveer) bedoelt of de track die daarna komt. Maar dat is Kasparov - Living The Dreamquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij even helpen?
Kasparov draaide op de Freaqshow een heerlijk setje. Nu ben ik benieuwd welk nummer hij precies op 39min en 10sec draait komt me heel bekend voor is wel een wat hardere remix/rework dan normaal.
Linkje
http://m.soundcloud.com/qdance/freaqshow-radio-presents-2
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik heb een vraag over drugs.. Ik doe het in een spoiler haha!Zou je niet een eerste feest gewoon eens kijken of je het leuk vindt ipv meteen aan de drugs te gaan? Sowieso vind ik de laatste tijd dat er zoveel mensen alleen naar zo'n feestje gaan om wat te doen. Erg jammer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
Ja dat was echt fail. Het was al een wonder als mensen los gingen bij de main.quote:
quote:
Last World was fucking fucking fucking vet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Last World is qua mensen zo oninteressant, zie het halve dorp voorbij hupsen.. Meerderheid staat er mooi te wezen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef DjThera het volgende:
Ja ik wou net zeggen! Ik vond t echt GRUWELIJK op Last World en misschien ben ik gemain, maar ik ben niet bij de meen geweest hoor
Thanks voor de vette reacties op mn tracks
En bij Elevation gaat t ook meer om elke keer weer een nieuwe alias te verzinnen haha! Zo was ik al eens Dj Earth (Music produced from the ground) en de vorige keer (toen ik samen met Delete draaide) Het verwijderde hart
Bluh, baal wel. Het is zo dichtbij, had gewoon een kaartje kunnen kopen achteraf. Werk ging niet doorquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Last World was fucking fucking fucking vet.
In de Theracords tent, that is.
Baal d'r echt van da'k daar niet bij wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef DjThera het volgende:
Ja ik wou net zeggen! Ik vond t echt GRUWELIJK op Last World en misschien ben ik gemain, maar ik ben niet bij de meen geweest hoor
Thanks voor de vette reacties op mn tracks
En bij Elevation gaat t ook meer om elke keer weer een nieuwe alias te verzinnen haha! Zo was ik al eens Dj Earth (Music produced from the ground) en de vorige keer (toen ik samen met Delete draaide) Het verwijderde hart
Uhuquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef DjThera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het zo ver is![]()
quote:I like the fire burning, spin like a tek
Lyrically I'm unfadable, spilling massive shit
Gelijk die gast eens gemailed of hij een free release wil overwegen want ik kan er geen release van vinden en op PF staat dat hij ook niet gereleased ging worden.quote:
Ging inderdaad om die tweede tnx man! Meteen in me spotify lijstje gezet voor vakantie keihard even pompen op het strand in Spanje!quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:53 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je nou AniMe - A-Bomb (de vocal die je hoort op 39:13 ongeveer) bedoelt of de track die daarna komt. Maar dat is Kasparov - Living The Dream
Have fun!
En Thera; fijne plaatjes!
Setjes zijn helaas niet opgenomen nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Baal d'r echt van da'k daar niet bij was Die lineup was te gruwelijk voor woorden, worden die sets nog online gezet Pieter?
Surreal is nice maar ik vind Vanity een beetje slap
Nee dat was ik niet -> http://www.discogs.com/Br(...)Style/release/846032quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef T-Force het volgende:
Beter hadden ze deze track eronder gezet. Fabian kan het zeker wel tenzij Thera deze nog gemaakt had
Had het gisteren al gezien ja. En gelukkig is het me gelukt om net toch nog tickets te krijgen. Mijn weekend begint goed op deze manier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Kimberliedje het volgende:
B2S gooit nog 400 Decibel kaarten in de verkoop morgenmiddag om 13u, voor de liefhebbers
Vis wederom achter net net, moest tot één uur werken. Geen schijn van kans.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Had het gisteren al gezien ja. En gelukkig is het me gelukt om net toch nog tickets te krijgen. Mijn weekend begint goed op deze manier.
zou jij naar Decibel gaan dan? Je knie kon wish amper aan joh!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vis wederom achter net net, moest tot één uur werken. Geen schijn van kans.
Dat jij je daar druk om maaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
zou jij naar Decibel gaan dan? Je knie kon wish amper aan joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |